Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut Technologiczny
Duchnicka 3
01-796 Warszawa
powiat: Warszawa
zamowienia.publiczne@wit.lukasiewicz.gov.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033486
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-12-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w kompleksie budynkowym Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawskiego Instytutu Technologicznego przy Ul. Duchnickiej 3 w Warszawie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w kompleksie budynkowym Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawskiego Instytutu Technologicznego przy Ul. Duchnickiej 3 w Warszawie

CPV: 45331100-7, 45000000-7,45320000-6,45400000-1,45332200-5,45330000-9

Dokument nr: 2024/BZP 00639126, FZ.251.21.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-23 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wit
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wit
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów
z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020 r., poz. 2452) zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i
oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1033486
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-23 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wit

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-09-30

Wymagania:
14.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem
terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
14.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określonego w Rozdziale XIV
ust. 1 SWZ.
14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
o pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: z adnotacją ,,Wadium w Postępowaniu o nr FZ.251.21.2024"
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego:
72 2490 0005 0000 4600 9924 8560
16
najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek
bankowyzamawiającego);
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych;
o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
14.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
14.5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia,
gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i
zawierać następujące elementy:
o nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji
lub poręczeniu musi być Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut
Technologiczny, Duchnicka 3, 01-796 Warszawa.
o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
o kwotę gwarancji/poręczenia,
o termin ważności gwarancji/poręczenia,
o zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.
14.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób
nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2
pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy
Pzp.
14.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5
ustawy Pzp.
14.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6
ustawy Pzp
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.251.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w kompleksie budynkowym Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawskiego Instytutu Technologicznego przy ul. Duchnickiej 3 w Warszawie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-04-01 do 2025-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:
1.1.1. Zamawiający nie określa warunków dotyczących zdolności wykonawcy do występowania w obrocie gospodarczym.
1.1.2. Zamawiający nie określa warunków w zakresie posiadania uprawnień wykonawcy do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej.
1.1.3. Wykonawca posiada potencjał ekonomiczny i finansowy, tj.:
- wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę:
2 100 000,00 zł
1.1.4. Wykonawca posiada doświadczenie, tj.:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu, modernizacji lub remoncie instalacji
centralnego ogrzewania , rozumiane jako trzy zamówienia/trzy umowy o wartości nie mniejszej niż 1 200 000 zł brutto
każda.
1.1.5. Zamawiający nie określa warunków dotyczących dysponowania przez wykonawcę potencjałem technicznym.
1.1.6. Wykonawca lub osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadają odpowiedni
potencjał, tj. odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia lub doświadczenie i wykształcenie, tj.: wymagane jest
wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia, co najmniej:
- kierownikiem robót - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
(1 osoba).
1.2. W przypadku podania przez wykonawcę w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu wartości w
walucie innej niż złoty (PLN) zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote (PLN), na podstawie średniego kursu złotego (PLN) w stosunku do waluty obcej, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego, na dzień
zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.
1.3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nimi stosunków prawnych.
1.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
1.5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.6. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, wykaz robót dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
1.7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w
art. 112 ust. 2 pkt 2 p.z.p., jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty
budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
1.8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają
roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
1.9. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 p.z.p., wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
14.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem
terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
14.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą określonego w Rozdziale XIV
ust. 1 SWZ.
14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
o pieniądzu - wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego: z adnotacją ,,Wadium w Postępowaniu o nr FZ.251.21.2024"
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego:
72 2490 0005 0000 4600 9924 8560
16
najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek
bankowyzamawiającego);
o gwarancjach bankowych;
o gwarancjach ubezpieczeniowych;
o poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
14.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
14.5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia,
gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i
zawierać następujące elementy:
o nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),
gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji
lub poręczeniu musi być Sieć Badawcza Łukasiewicz - Warszawski Instytut
Technologiczny, Duchnicka 3, 01-796 Warszawa.
o określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
o kwotę gwarancji/poręczenia,
o termin ważności gwarancji/poręczenia,
o zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na
pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6
ustawy Pzp.
14.6. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób
nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania
ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2
pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy
Pzp.
14.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5
ustawy Pzp.
14.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6
ustawy Pzp
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-01-21

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.