Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżek rowerowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżek rowerowych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów
powiat: wieluński
tel. 43/886 52 20 wew.25, tel.: +48 (43) 886 52 50
gmina@patnow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pątnów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 43/886 52 20 we
Termin składania ofert: 2024-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do składania ofert na wykonanie zamówienia polegającego na:
wykonaniu Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżek rowerowych
(obszar rewitalizacji)

Dokument nr: ZP.271.1.30.2024

Składanie ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 12.12.2024 r., do godz. 12:00.
2. Miejsce składania ofert:
Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Pątnów, Pątnów 48, 98-335 Pątnów, sekretariat, pokój nr 104, I piętro lub
przesłać e-mailem na adres:
gmina@patnow.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia:
Od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia 10.01.2025 r.. przy czym za datę zakończenia realizacji zadania rozumie się datę podpisania protokołu odbioru pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.

Wymagania:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wyślę do Wykonawcy umowę w sprawie realizacji zamówienia.
3. Forma składania ofert:
W przypadku formy pisemnej na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: ,,Oferta na wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla budowy ścieżek rowerowych (obszar rewitalizacji)". Oferty niekompletne, nieczytelne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców, którzy:
1) Posiadają wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu podobnego zamówienia, tj. wykonali co najmniej dwa zadania o podobnym zakresie w sposób należyty (czyli uzyskali protokół odbioru końcowego lub równoważny dokument bez uwag).
2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz kadrowym. Na potwierdzenie spełnienia opisanego warunku oferent złoży stosowne oświadczenie.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa powyżej Wykonawca przedłoży następujące oświadczenia i dokumenty:
a) Wypełniony Formularz oferty - załącznik nr 1;
b) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 2.
c) Wykaz zrealizowanych zadań o podobnym zakresie wraz z podaniem wartości, miejsca i daty wykonania zadania - załącznik nr 3.
d) Pełnomocnictwo - jeżeli osoba podpisująca w/w dokumenty działa z upoważnienia Wykonawcy.
e) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych - wg wzoru określonego w załączniku nr 5.
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:
najniższa cena - 100%
Punkty w tym kryterium będą liczone wg następującego wzoru:
c .
c - min * 100%
^badana
C- ilość punktów
Cmin - cena oferty najniższej niepodlegającej odrzuceniu ^badana ~ cena oferty badanej niepodlegającej odrzuceniu 1% = 1 pkt
7. Inne postanowienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla budowy ścieżek rowerowych na terenie gminy Pątnów (obszar rewitalizacji) -według załącznika graficznego.
2) Program Funkcjonalno-Użytkowy należy sporządzić zgodnie z:
a) zasadami sztuki budowlanej,
b) współczesna wiedzą techniczną
c) obowiązującymi normami i przepisami branżowymi,
d) ustawa Prawo budowlane,
e) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
f) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
g) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
h) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcj onalno-użytkowego,
i) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym
j) ustawą Prawo Zamówień Publicznych ze szczególnym uwzględnieniem art. 29 ust. 1-3 oraz ust. 5 art. 30 ust. 1-4, ust. 8 pkt 1, ust. 9 pkt, w szczególności dot. zakazu wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz z uwzględnieniem faktu, że zamawiana dokumentacja zostanie użyta przez Zamawiającego między innymi jako opis przedmiotu zamówienia na wykonania dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych.
3) Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje m. in. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PF11) powinien zostać sporządzony zgodnie ze wszelkimi normami i wytycznymi w zakresie zawartości Programu Funkcj onalno-Użytkowego i powinien zawierać m. in.:
a) stronę tytułową, która obejmuje:
o nazwę zadania
o lokalizację zadania
o kody CPV dla zakresu robót
o dane Zamawiającego
o autorów PFU
b) część opisową oraz rysunkową, która obejmuje:
o opis przedmiotu zamówienia
o opis wymagań stawianych przez Zamawiającego
o Projekt Zagospodarowania Terenu wraz z rozwiązaniami branży drogowej oraz oświetlenia ulicznego
o przekroje konstrukcyjne wraz z proponowanymi wymiarami ścieżki rowerowej
o projekt stałej organizacji ruchu
o inwentaryzacja zieleni ze szczególnym uwzględnieniem zieleni potencjalnie ingerującej w
o przebieg ścieżki rowerowej
o badania geologiczne w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji
o lokalizację sieci i urządzeń zewnętrznych i podziemnych wraz z uzyskaniem akceptacji zaproponowanych rozwiązań wydane przez gestorów sieci
o opis rozwiązań technicznych
o propozycje rozwiązań materiałowych
o mapę do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000
c) część informacyjną która obejmuje:
o dokumenty i informacje niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych
o dokumenty i informacje niezbędne do sporządzenia zestawienia kosztów i kosztorysów zaprojektowanych robót budowlanych.
4) Program Funkcjonalno-Użytkowy należy sporządzić i dostarczyć Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w formie papierowej oraz należy dostarczyć kompletne PFU w formie elektronicznej (1 egz.).
5) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązuje się do przygotowania kosztorysu/uproszczonej kalkulacji kosztów oraz do nieodpłatnego dokonania jednej aktualizacji ww. dokumentów.
6) Wybrany wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE.L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wszystkimi obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, normami i przepisami prawa.
8) Wykonawca poinformuje Zamawiającego drogą e-mail o każdej przeszkodzie uniemożliwiającej prawidłową i/lub terminową realizację zadania, najpóźniej następnego dnia od wystąpienia przeszkody.
9) Wykonawca winien uzyskać wszelkie zezwolenia w celu realizacji przedmiotu zamówienia.
10) Cena opracowania podana w ofercie musi uwzględniać wszystkie koszty uzyskania niezbędnych, wymaganych uzgodnień, opinii właściwych jednostek oraz koszty materiałów wyjściowych i pomocniczych do wykonania przedmiotu zamówienia.
11) Przy wykonywaniu dokumentacji należy uwzględnić wszystkie obowiązujące w tym zakresie przepisy i normy prawne
12) Usługi Wykonawca świadczyć będzie własnym sprzętem i przy pomocy własnych materiałów.
13) Zaplecze dla prowadzonej działalności Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na własny koszt.
14) Wykonawca sporządzi protokół odbioru prac w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego oraz Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zapytania bez podania przyczyny lub unieważnienia go w każdym momencie. Unieważnienie zapytania ofertowego nie wymaga uzasadnienia.
9. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Pątnów, stanowiącego zał. Nr 1 do Zarządzenia nr 115/2024 Wójta Gminy Pątnów z dnia 21.06.2024 r.

Kontakt:
8. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są:
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z panią Iwoną Napieraj, e-mail: sekretarz@patnow.pl, tel. 43/886 52 20 wew.25.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.