Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Konserwacja budynków komunalnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja budynków komunalnych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy
Marywilska 44
03-042 Warszawa
powiat: Warszawa
228116859
biuro@zgnbialoleka.waw.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 1.500,00 zł
Nr telefonu: 228116859
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Konserwacja budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w branży elektrycznej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja, bieżące naprawy oraz roboty instalacyjne, a także pełnienie dyżuru pogotowia energetycznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu w budynkach komunalnych i lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, administrowanych przez Zamawiającego.

CPV: 50000000-5, 50700000-2,50710000-5,50116100-2,45311200-2,71314100-3

Dokument nr: 2024/BZP 00639176, ZGN-II/17/2024/TP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-13 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f181396-a816-4463-9b66-ac043597ed35
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej Platformą. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (tj. 2020 poz. 2452). Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisany w rozdziale XIX SWZ.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-13 11:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN-II/17/2024/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest stała konserwacja, bieżące naprawy oraz roboty instalacyjne, a także pełnienie dyżuru pogotowia energetycznego na wypadek awarii lub braku działania instalacji elektrycznej 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu w budynkach komunalnych i lokalach mieszkalnych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy, administrowanych przez Zamawiającego.
4.2.6.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50116100-2 - Usługi w zakresie napraw układu elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach realizacji przedmiotu Umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, szczegółowo opisanej w PPU, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe, polegającej na:
1) konserwacji dodatkowych budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka w zakresie branży elektrycznej w przypadku zwiększenia się zasobu Zamawiającego o dodatkowe budynki położone na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy, lub
2) ograniczeniu konserwacji w zakresie branży elektrycznej budynków komunalnych zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Białołęka w przypadku wyłączenia z zasobu Zamawiającego budynków objętych przedmiotem zamówienia
3) potrzeby wykonania prac innych niż wymienione w załączniku nr 2 w zakresie konserwacji elektrycznej w obiektach zarządzanych przez Zamawiającego.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie, w przypadku zaistnienia okoliczności opisanych w ust. 12 pkt 1-3, w okresie obowiązywania umowy na wykonanie zamówienia. Maksymalna wartość opcji: +/- 50% wartości zamówienia podstawowego. Skorzystanie z prawa opcji następuje poprzez złożenie pisemnego oświadczenia na adres mailowy Wykonawcy wskazany do kontaktu.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: godzinowa stawka kosztorysowa
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 poz. 507) oraz przesłanki fakultatywne wskazane przez Zamawiającego w Rozdziale Va niniejszej SWZ tj. art. 109 ust. 1 pkt. 1, pkt. 4, pkt. 5 oraz pkt. 7 pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał usługi podobne do przedmiotu zamówienia (tj. usługi polegające na konserwacji, drobnych naprawach lub usuwaniu awarii w zakresie branży elektrycznej) na łączną kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto,
dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia -Wykonawca musi dysponować:
minimum 1 osobą zgłoszoną do wykonywania konserwacji instalacji elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne ,,D" uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru, min. do 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.) z wpisem o dopuszczeniu do dozoru nad pomiarami elektrycznymi,
minimum 1 osobą zgłoszoną do wykonywania konserwacji instalacji elektrycznej posiadającą świadectwo kwalifikacyjne ,,E" uprawniające do obsługi, konserwacji, remontów, montażu i prac kontrolno-pomiarowych urządzeń instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie 1.500,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:
1) zmiany, których zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia - określone w projekcie umowy - Załącznik Nr 6 do SWZ.
2) w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 ustawy pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: godzinowa stawka kosztorysowa
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas przystąpienia do usuwania awarii
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2025-01-10

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.