mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
wielkopolskie (Międzychód)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Piaseczno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług sprzątania |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Górnictwa Surowców sp. z o.o ul. J. Wybickiego 7 31-261 Kraków powiat: Kraków sekretariat@chemkop.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Świadczenie usług sprzątania dla Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Górnictwa Surowców Chemicznych ,,CHEMKOP" sp. z o.o. Opis przedmiotu zamówienia 1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usług sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych lub innych pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego, w tym szczególnie do: a. odkurzania, mycia twardych powierzchni podłóg oraz odkurzanie wykładzin dywanowych, b. mycia, przecierania na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i wyposażenia, c. opróżniania koszy, pojemników niszczarek, wymiany worków na śmieci oraz do wynoszenia zgromadzonych odpadów do pojemników na odpady segregowane umieszczonych na zewnątrz obiektów Zamawiającego, d. mycia schodów, barierek, poręczy na klatkach schodowych, e. mycia drzwi, klamek i framug w pomieszczeniach biurowych, f. mycia grzejników, g. usuwania pajęczyn, h. mycia i dezynfekcja oraz odkamienianie wszystkich urządzeń sanitarnych (armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kosze na śmieci, wiadra, deski sedesowe), i. mycia luster, podajników, dozowników na mydło, szczotek do muszli klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzętu przynależnego do sanitariatu, j. uzupełniania na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, k. mycia okien (min. 2 razy w roku), l. mycia lodówek oraz zmywarki na zewnątrz jak i wewnątrz (min. 1 raz w miesiącu) m. usuwania piachu spod wycieraczek i ich odkurzania, n. mycia oraz odkamienianie czajnika elektrycznego (min. 2 razy w miesiącu) o. mycia kuchenki mikrofalowej wewnątrz i zewnątrz 2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 3 części: I. Część I - Pawilon A - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe (nie więcej jak 8) oraz pomieszczenia laboratorium, schody, korytarze, aneks kuchenny, toalety; Pawilon B - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe; schody, portiernia, toalety, aneks kuchenny oraz korytarz na parterze budynku, II. Część II - Pawilon B - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe - pokoje: codziennie (min.): 27, 28, 31, 32, 33, 34, 53, 55 oraz toalety, aneks kuchenny oraz korytarz na pierwszym piętrze budynku, raz w tygodniu - 30, 36, 37, 54 dwa razy w tygodniu - Pomieszczenia warsztatowe Zakładu NF III. Pawilon C - pomieszczenia biurowe w lewym skrzydle, korytarz, portiernia, toalety, korytarze w piwnicy, pomieszczenia laboratoryjne - codziennie 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części. 4. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług w miesiącu - ok. 80 na każdą z części. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, stanowiąca załącznik nr 2 do Zaproszenia. Składanie ofert: .Termin i miejsce składania ofert. 1. Ofertę wraz z załącznikami należy - zgodnie z wyborem Wykonawcy: - przesłać w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub scan oferty sporządzonej w formie papierowej. Skompresowany i zaszyfrowany plik zip/rar należy przesłać na adres e-mail: sekretariat@chemkop.pl. Hasło do pliku należy przesłać w oddzielnej wiadomości e-mail; lub - dostarczyć na adres Zamawiającego w formie papierowej w zamkniętym opakowaniu. 2. W temacie e-mail lub na kopiecie należy dopisać ,,Oferta - usługi sprzątania" 3. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie 16.12.2024 r. godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania zamówienia i warunki płatności. 1. Zadanie realizowane będzie w terminie 12 miesięcy od 03.01.2025 r. 2. Z tytułu należytego wykonania usługi Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe, które nie będzie ulegało zmianie przez cały okres trwania umowy. 3. Wynagrodzenie będzie płatne z dołu za wykonane usługi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury/rachunku wraz z zaakceptowaną ,,Kartą świadczenia usług sprzątania oraz utrzymania czystości pomieszczeń". Szczegółowy sposób rozliczenia pomiędzy stronami określa wzór umowy - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania oraz są w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do zrealizowania zamówienia. Opis sposobu przygotowania oferty. 1. Ofertę należy przygotować w postaci pisemnej zgodnie z załączonym wzorem Formularza Ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. 2. Oświadczenia dot. spełniania warunków określonych w pkt. III znajdują się w treści Formularza ofertowego. 3. Do oferty należy załączyć: a. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (jeśli dotyczy) lub w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej stosowne oświadczenie, b. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy - w przypadku składania oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika). 4. Oferta musi być czytelna, sporządzona w języku polskim. Wszystkie strony oferty, na których zostały dokonane poprawki, powinny być parafowane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę. 5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 6. W ofercie należy ująć wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie (jeżeli znajduje zastosowanie) lub podatkiem dochodowym od osób fizycznych oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, których obowiązek regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez składającego ofertę, jak i Zamawiającego. 7. Cena wyrażona ma być w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zachowaniem matematycznej zasady zaokrąglania liczb. 8. Rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich. 9. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu składania ofert. 10. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 11. Podwykonawcy muszą spełniać warunki określone w pkt. III. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się ubiegał przy wyborze oferty 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena (C) - 100% Sposób wyliczenia punktów w kryterium: Kryterium Cena: C = (Cmin / Cb ) x 100 gdzie: Cmin - najniższa cena brutto, spośród wszystkich badanych ofert Cb - cena brutto podana w ofercie badanej 2. Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów. 4. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma równą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 5. Zamawiający dokona poprawek oczywistych i rachunkowych omyłek i poinformuje o tym Wykonawcę. 6. Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty, w przypadku gdy Wykonawca nie dołączy lub dołączy wadliwe wymagane załączniki (oświadczenia, dokumenty itp.) 7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców biorących udział w postępowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej Uwagi: .Wykluczenie wykonawcy. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę: a) który w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał zamówienia udzielonego im przez Spółkę lub wykonał je nienależycie, b) który znajduje się w sporze z Spółką w związku z udzielonym mu zamówieniem, c) który nie złożył wymaganych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, d) którego upadłość lub likwidację ogłoszono, lub wszczęto postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne, e) spełniają kryteria umieszczenia na liście sankcyjnej prowadzonej przez Ministra ds. Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Informacje dodatkowe 1. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca, zobowiązuje się podpisać umowę, której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Akceptacja wzoru umowy znajduje się w treści Formularza ofertowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny złożonych ofert. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego żadne roszczenie odszkodowawcze w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia do unieważnienia postępowania. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonych oświadczeń i dokumentów, m.in. na podstawie informacji uzyskanych z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności takich jak informacji z odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG oraz weryfikacji złożonych referencji bezpośrednio u ich wystawcy. 6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający i Wykonawcy kontaktują się poprzez e-mail lub telefonicznie. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji za pomocą poczty elektronicznej sekretariat@chemkop.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025