Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług sprzątania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług sprzątania

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Górnictwa Surowców sp. z o.o
ul. J. Wybickiego 7
31-261 Kraków
powiat: Kraków
sekretariat@chemkop.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług sprzątania dla Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Górnictwa Surowców
Chemicznych ,,CHEMKOP" sp. z o.o.
Opis przedmiotu zamówienia
1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do
wykonywania usług sprzątania pomieszczeń biurowych, ciągów komunikacyjnych,
pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń gospodarczych lub innych pomieszczeń
wskazanych przez Zamawiającego, w tym szczególnie do:
a. odkurzania, mycia twardych powierzchni podłóg oraz odkurzanie wykładzin
dywanowych,
b. mycia, przecierania na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli i wyposażenia,
c. opróżniania koszy, pojemników niszczarek, wymiany worków na śmieci oraz do
wynoszenia zgromadzonych odpadów do pojemników na odpady segregowane
umieszczonych na zewnątrz obiektów Zamawiającego,
d. mycia schodów, barierek, poręczy na klatkach schodowych,
e. mycia drzwi, klamek i framug w pomieszczeniach biurowych,
f. mycia grzejników,
g. usuwania pajęczyn,
h. mycia i dezynfekcja oraz odkamienianie wszystkich urządzeń sanitarnych
(armatura, biała armatura, wyposażenie sanitariatów, kosze na śmieci, wiadra,
deski sedesowe),
i. mycia luster, podajników, dozowników na mydło, szczotek do muszli
klozetowych, pojemników na szczotki i innego drobnego sprzętu przynależnego
do sanitariatu,
j. uzupełniania na bieżąco papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w
płynie,
k. mycia okien (min. 2 razy w roku),
l. mycia lodówek oraz zmywarki na zewnątrz jak i wewnątrz (min. 1 raz w
miesiącu)
m. usuwania piachu spod wycieraczek i ich odkurzania,
n. mycia oraz odkamienianie czajnika elektrycznego (min. 2 razy w miesiącu)
o. mycia kuchenki mikrofalowej wewnątrz i zewnątrz
2. Przedmiotem zamówienia został podzielony na 3 części:
I.
Część I - Pawilon A - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe (nie
więcej jak 8) oraz pomieszczenia laboratorium, schody, korytarze, aneks kuchenny,
toalety;
Pawilon B - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe; schody,
portiernia, toalety, aneks kuchenny oraz korytarz na parterze budynku,
II.
Część II - Pawilon B - wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia biurowe -
pokoje:
codziennie (min.): 27, 28, 31, 32, 33, 34, 53, 55 oraz toalety, aneks kuchenny oraz
korytarz na pierwszym piętrze budynku,
raz w tygodniu - 30, 36, 37, 54
dwa razy w tygodniu - Pomieszczenia warsztatowe Zakładu NF
III.
Pawilon C - pomieszczenia biurowe w lewym skrzydle, korytarz, portiernia,
toalety, korytarze w piwnicy, pomieszczenia laboratoryjne - codziennie
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części.
4. Przewidywana liczba godzin świadczenia usług w miesiącu - ok. 80 na każdą z części.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa, stanowiąca załącznik nr 2 do
Zaproszenia.

Składanie ofert:
.Termin i miejsce składania ofert.
1. Ofertę wraz z załącznikami należy - zgodnie z wyborem Wykonawcy:
- przesłać w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub scan oferty sporządzonej w formie
papierowej. Skompresowany i zaszyfrowany plik zip/rar należy przesłać na adres
e-mail: sekretariat@chemkop.pl. Hasło do pliku należy przesłać w oddzielnej
wiadomości e-mail;
lub
- dostarczyć na adres Zamawiającego w formie papierowej w zamkniętym
opakowaniu.
2. W temacie e-mail lub na kopiecie należy dopisać ,,Oferta - usługi sprzątania"
3. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie 16.12.2024 r. godz. 12:00 (decyduje
data wpływu do Zamawiającego). Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie
będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania zamówienia i warunki płatności.
1. Zadanie realizowane będzie w terminie 12 miesięcy od 03.01.2025 r.
2. Z tytułu należytego wykonania usługi Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne
wynagrodzenie ryczałtowe, które nie będzie ulegało zmianie przez cały okres trwania
umowy.
3. Wynagrodzenie będzie płatne z dołu za wykonane usługi przelewem na rachunek bankowy
Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury/rachunku wraz
z zaakceptowaną ,,Kartą świadczenia usług sprzątania oraz utrzymania czystości
pomieszczeń". Szczegółowy sposób rozliczenia pomiędzy stronami określa wzór umowy -
załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania oraz są w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie
zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i zasobami ludzkimi zdolnymi do zrealizowania zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Ofertę należy przygotować w postaci pisemnej zgodnie z załączonym wzorem Formularza
Ofertowego stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Oświadczenia dot. spełniania warunków określonych w pkt. III znajdują się
w treści Formularza ofertowego.
3. Do oferty należy załączyć:
a. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i
Informacji
o
Działalności
Gospodarczej
(jeśli
dotyczy)
lub
w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej
stosowne oświadczenie,
b. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy - w przypadku składania
oferty wspólnej lub w przypadku ustanowienia pełnomocnika).
4. Oferta musi być czytelna, sporządzona w języku polskim. Wszystkie strony oferty, na
których zostały dokonane poprawki, powinny być parafowane przez osobę lub osoby
podpisujące ofertę.
5. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli
w imieniu Wykonawcy.
6. W ofercie należy ująć wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu
zamówienia, łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami
w tym zakresie (jeżeli znajduje zastosowanie) lub podatkiem dochodowym od osób
fizycznych oraz składkami na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, których obowiązek
regulowania wynika z aktualnie obowiązujących przepisów zarówno przez składającego
ofertę, jak i Zamawiającego.
7. Cena wyrażona ma być w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
zachowaniem matematycznej zasady zaokrąglania liczb.
8. Rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane w złotych polskich.
9. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu
składania ofert.
10. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
11. Podwykonawcy muszą spełniać warunki określone w pkt. III.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się ubiegał przy wyborze oferty
1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących
kryteriów oceny ofert: Cena (C) - 100%
Sposób wyliczenia punktów w kryterium:
Kryterium Cena:
C = (Cmin / Cb ) x 100
gdzie:
Cmin - najniższa cena brutto, spośród wszystkich badanych ofert
Cb - cena brutto podana w ofercie badanej
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów.
4. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert otrzyma równą liczbę punktów, Zamawiający
wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Zamawiający dokona poprawek oczywistych i rachunkowych omyłek i poinformuje
o tym Wykonawcę.
6. Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia złożonej oferty, w przypadku gdy
Wykonawca nie dołączy lub dołączy wadliwe wymagane załączniki (oświadczenia,
dokumenty itp.)
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców biorących
udział w postępowaniu o wyborze oferty najkorzystniejszej

Uwagi:
.Wykluczenie wykonawcy.
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:
a) który w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonał
zamówienia udzielonego im przez Spółkę lub wykonał je nienależycie,
b) który znajduje się w sporze z Spółką w związku z udzielonym mu zamówieniem,
c) który nie złożył wymaganych oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania
warunków udziału w postępowaniu,
d) którego upadłość lub likwidację ogłoszono, lub wszczęto postępowanie upadłościowe
lub likwidacyjne,
e) spełniają kryteria umieszczenia na liście sankcyjnej prowadzonej przez Ministra ds.
Wewnętrznych i Administracji na podstawie art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Informacje dodatkowe
1. Przed rozpoczęciem realizacji zamówienia Wykonawca, zobowiązuje się podpisać umowę,
której wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia w terminie i miejscu
wskazanym przez Zamawiającego. Akceptacja wzoru umowy znajduje się w treści
Formularza ofertowego.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny złożonych ofert.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny. Wykonawcy nie przysługuje od Zamawiającego żadne roszczenie
odszkodowawcze w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z uprawnienia do
unieważnienia postępowania. Zamawiający nie zwraca kosztów przygotowania ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji złożonych oświadczeń
i dokumentów, m.in. na podstawie informacji uzyskanych z bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, w szczególności takich jak informacji z odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG
oraz weryfikacji złożonych referencji bezpośrednio u ich wystawcy.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne).
W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7. Zamawiający i Wykonawcy kontaktują się poprzez e-mail lub telefonicznie. Każda ze stron
na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz innych informacji za pomocą poczty elektronicznej
sekretariat@chemkop.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.