Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Realizacja dostaw i usług na sprzątanie i konserwację pomieszczeń biurowca, otwieranie i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja dostaw i usług na sprzątanie i konserwację pomieszczeń biurowca, otwieranie i zamykanie budynku, sprzątanie terenów zewnętrznych, odśnieżanie oraz pielęgnacja terenów zielonych

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec
ul. Myśliwska 1
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel. 34 351 33 38
lubliniec@katowice.lasy.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 34 351 33 38
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Realizacja dostaw i usług na sprzątanie i konserwację pomieszczeń biurowca,
otwieranie i zamykanie budynku, sprzątanie terenów zewnętrznych, odśnieżanie
oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół biurowca Nadleśnictwa, oraz
pielęgnacja terenów zielonych przy Kancelarii Sieraków i Rędziny.
1.Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres zadań szczegółowo ujęty
w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego.

Dokument nr: SA.270.5.2024

Otwarcie ofert: Termin rozpatrzenia ofert 16.12.2024 r.

Składanie ofert:
.Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r. do godz. 15.00
w jeden z podanych sposobów:
a) pocztą tradycyjną na adres:
PGL LP Nadleśnictwo Lubliniec, 42-700 Lubliniec, ul Myśliwska 1
w zaklejonej kopercie,
b) osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Lubliniec - I piętro,
c) drogą elektroniczną na adres e-mail: lubliniec@katowice.lasy.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
1.2. Adres realizacji zamówienia: Ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec.
1.3. Adres realizacji zamówienia: Kancelaria Leśnictw Sieraków i Rędziny:
ul. Dobrodzieńska 5, 46-380 Dobrodzień - Rędzina.
Okres realizacji zamówienia: 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
4.Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2025 r.

Wymagania:
2. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga
przeprowadzenia wizji terenowej na wymienionych w zapytaniu ofertowym obiektach
wymienionych w pkt 1.
5. Warunki gwarancji: nie dotyczy *6.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wymagania podstawowe:
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie;
- Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania
ofertowego- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
2) Oferta musi być podpisana czytelnie lub opatrzona dodatkowo pieczątkami
imiennymi przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy
i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej
cenie oferty. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny
Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, że do reprezentowania
Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta musi być podpisana
przez wszystkie te osoby;
3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy,
zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie
oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych
do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu
stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy
dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię
pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego
umocowane.
Na ofertę składają się;
-wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał.nr 1 do zapytania ofertowego
-podpisany projekt umowy - zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego
-zaakceptowany (podpisem) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- zgodnie
z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego
- pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
- klauzula informacyjna dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie
z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego
- wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania
ofertowego.
7.Opis
kryteriów
oceny
ofert,
ich
znaczenie
i
sposób
oceny:
-kryterium oceny ofert jest najniższa cena - 100%
Zamawiający dokona oceny ofert biorąc pod uwagę najkorzystniejszą cenowo spośród
złożonych ważnych ofert.
7.Dodatkowe informacje;
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych
wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści
oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie;
1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę.
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli;
1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to
w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako
kryterium oceny ofert,
2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na
jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia,
3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4/) Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył
stosownych wyjaśnień,
5) wpłynęła po terminie składania ofert.
Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela
wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub
przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert.
Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy
złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w
przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji
wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte w zapytaniu
ofertowym.
Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta
może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej
oceny.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli;
1) nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania,
2) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na
realizację zmówienia,
3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
4) zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.

Kontakt:
Osoba do kontaktu Barbara Ignasiak- Stanowisko ds. administracji
tel. 34 351 33 38.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.