mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Kozienice)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Realizacja dostaw i usług na sprzątanie i konserwację pomieszczeń biurowca, otwieranie i zamykanie budynku, sprzątanie terenów zewnętrznych, odśnieżanie oraz pielęgnacja terenów zielonych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec ul. Myśliwska 1 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki tel. 34 351 33 38 lubliniec@katowice.lasy.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 351 33 38 |
Termin składania ofert: | 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Realizacja dostaw i usług na sprzątanie i konserwację pomieszczeń biurowca, otwieranie i zamykanie budynku, sprzątanie terenów zewnętrznych, odśnieżanie oraz pielęgnacja terenów zielonych wokół biurowca Nadleśnictwa, oraz pielęgnacja terenów zielonych przy Kancelarii Sieraków i Rędziny. 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres zadań szczegółowo ujęty w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. Dokument nr: SA.270.5.2024 Otwarcie ofert: Termin rozpatrzenia ofert 16.12.2024 r. Składanie ofert: .Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r. do godz. 15.00 w jeden z podanych sposobów: a) pocztą tradycyjną na adres: PGL LP Nadleśnictwo Lubliniec, 42-700 Lubliniec, ul Myśliwska 1 w zaklejonej kopercie, b) osobiście w sekretariacie Nadleśnictwa Lubliniec - I piętro, c) drogą elektroniczną na adres e-mail: lubliniec@katowice.lasy.gov.pl Miejsce i termin realizacji: 1.2. Adres realizacji zamówienia: Ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec. 1.3. Adres realizacji zamówienia: Kancelaria Leśnictw Sieraków i Rędziny: ul. Dobrodzieńska 5, 46-380 Dobrodzień - Rędzina. Okres realizacji zamówienia: 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. 4.Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2025 r. Wymagania: 2. W celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji terenowej na wymienionych w zapytaniu ofertowym obiektach wymienionych w pkt 1. 5. Warunki gwarancji: nie dotyczy *6.Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Wymagania podstawowe: - Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie; - Ofertę należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego 2) Oferta musi być podpisana czytelnie lub opatrzona dodatkowo pieczątkami imiennymi przez osoby zdolne do czynności prawnych w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych, w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, że jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, że do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta musi być podpisana przez wszystkie te osoby; 3) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego umocowane. Na ofertę składają się; -wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał.nr 1 do zapytania ofertowego -podpisany projekt umowy - zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego -zaakceptowany (podpisem) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - klauzula informacyjna dotyczące przetwarzania danych osobowych - zgodnie z załącznikiem nr 4 do zapytania ofertowego - wykaz wykonanych usług - zgodnie z załącznikiem nr 5 do zapytania ofertowego. 7.Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny: -kryterium oceny ofert jest najniższa cena - 100% Zamawiający dokona oceny ofert biorąc pod uwagę najkorzystniejszą cenowo spośród złożonych ważnych ofert. 7.Dodatkowe informacje; W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie; 1) oczywiste omyłki pisarskie,2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - o czym niezwłocznie Zamawiający pisemnie informuje Wykonawcę. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli; 1) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert, 2) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia, 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4/) Wykonawca w terminie wskazanym w wezwaniu, o którym mowa w ust.1 nie złożył stosownych wyjaśnień, 5) wpłynęła po terminie składania ofert. Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego Zamawiający udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w ostatnim lub przedostatnim dniu poprzedzającym składanie ofert. Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z trzema Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert, a w przypadku mniejszej liczby otrzymanych ofert Zamawiający zakwalifikuje do negocjacji wszystkich Wykonawców, których oferty spełnią wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym. Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli; 1) nie wpłynęła żadna oferta lub żadna z ofert nie spełnia warunków postępowania, 2) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na realizację zmówienia, 3) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa, 4) zapytanie jest obarczone wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. Kontakt: Osoba do kontaktu Barbara Ignasiak- Stanowisko ds. administracji tel. 34 351 33 38. |
© eurobudowa.pl 2004-2025