mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu ul.Marszałka J. Piłsudskiego 65 22-400 Zamość powiat: Zamość tel: 84 639 26 38, tel. 84 6393469 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Zamość |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 84 639 26 38, t |
Termin składania ofert: | 2024-12-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu w imieniu Miasta Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość zaprasza do złożenia ofert na: wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu mieszczącego się przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 65. Nazwa zamówienia: wykonanie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. Dzieci Zamojszczyzny w Zamościu mieszczącego się przy ulicy Marszałka J. Piłsudskiego 65. CPV: 90911200-8 Dokument nr: ZSP4. 220.1 .2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17 Rrudnia 2024r. o godz. 12.30 w sekretariacie szkoły. Składanie ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 17 grudnia 2024 r. do godz. 12:00 w formie: pisemnej (osobiście albo listownie) na adres: Ul. Marszałka J. Piłsudskiego 65, 22-400 Zamość, lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: przetargi@zsp4zamosc.edu.pl,z opisem ,,Oferta wykonania usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 w Zamościu". Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji usługi 02.01.2025r.- 31.12.2025r. Wymagania: Niniejsze postępowanie jest z wyłączeniem stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1710 ze zm.) gdyż szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 2 ustl. pkt.l tj. 130.000,00 zł netto. Do postępowania stosuje się Regulamin zamówień publiczych w Zespole Szkół Ponadpodstawowych Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu z dnia 08 czerwca 2021 r. 3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania. 3. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej z uwzględnieniem następujących danych: a) nazwa wykonawcy, b) adres wykonawcy, c) NIP wykonawcy, d) REGON wykonawcy, e) oferowana cena w złotych z rozbiciem na: cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, f) termin realizacji zamówienia g) warunki płatności h) kryteria oceny ofert: 100% cena j) inne istotne warunki wykonania zamówienia: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający oceni, czy oferent spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, będzie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. 2. Sposób przygotowania oferty Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, uwzględniając cały zakres zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego. Złożenie przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub złożenie oferty zawierającej propozycję alternatywną, spowoduje odrzucenie tych ofert 1. Ofertę należy złożyć pod lygorem nieważności w formie pisemnej, w języku polskim. Ofertę należy sporządzić na komputerze lub czytelnym pismem ręcznym (przy użyciu nieścieralnych przyborów piszących). Oferty nieczytelne zostaną odrzucone. 2. Treść oferty musi odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, określonym w niniejszym Zapytaniu ofertowym. 3. Oferta powinna zawierać spis treści, a wszystkie jej strony powinny być ponumerowane i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Wszystkie strony oferty powinny być złączone w sposób trwały. 4. Wszystkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisująca ofertę. 5. Składana oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego Załącznik 2 do Zapytania ofertowego, - oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 2 - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) - jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty i załączników do oferty nie wynika bezpośrednio z wpisów dokonanych we właściwych rejestrach oraz w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty w imieniu właściciela firmy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), mocodawcy (wykonawcy) podpisuje inna osoba. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6. Zamawiający zaleca złożenie oferty w dwóch nieprzejrzystych, zamkniętych kopertach, zaadresowanych do zamawiającego, z zamieszczeniem na zewnętrznej kopercie zwrotu ,,Oferta" oraz nazwy zamówienia. Wewnętrzna koperta powinna być opatrzona dokładnym adresem wykonawcy. W przypadku nieprawidłowego opisania, zaadresowania lub zamknięcia kopert zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i za jej nieterminowe otwarcie. 7. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do składania ofert pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty musi być złożone przed upływem terminu do składania ofert i oznaczone w sposób określony w pkt. 4 oraz dodatkowo opisane ,,zmiana" lub ,,wycofanie". 8.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Postanowienia dotyczące dokumentów zastrzeżonych: 1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. 2. Dokumenty zastrzeżone składane w ofercie powinny być wydzielone lub oznaczone w wybrany przez Oferenta sposób. 3. Wyniki zapytania ofertowego zostaną ogłoszone niezwłocznie na stronie BIP: https://bip.zsp4zamosc.edu.pl/ 4. Oferty niekompletne nie podlegają ocenie, 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 6. Jeżeli firma, której oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejsza spośród pozostałych ofert. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. 5 Kryteria oceny ofert: 100 % cena. Punkty w kryterium cena będą obliczane wg następującego przelicznika: Cena równa się ilorazowi ceny najniższej ze złożonych ofert do ceny badanej oferty pomnożonej przez 100. 6 Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z Oferentami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z oferentami: 1. Dokumenty lub informację Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą elektroniczną (e-mail) 2. Korespondencje w postępowaniu skierowana do Zamawiającego należy kierować na adres e-mail: b.marzec@zsp4zamosc.edu.pl 3. Oferent może zwrócić się do zmawiającego o wyjaśnienie treści dotyczących przedmiotu zamówienia zapytania ofertowego nie później niż na dwa dni przed terminem składania ofert. 4. Nie przewiduje się zebrania wszystkich Oferentów. 7 Badanie ofert: 1) Zamawiający poprawi w ofercie: o Oczywiste omyłki pisarskie o Oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek; o Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. 2) Zamawiający odrzuci ofertę: o W przypadku niezgodności treści oferty z Zapytaniem ofertowym; o W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych. o Oferta niekompletna nie podlega ocenie. 8 Informacje końcowe: 1. Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadkach tego wymagających, będzie miał prawo jednokrotnie żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo jednokrotnie wezwać do uzupełnienia wymaganych dokumentów, jeśli nie zostaną one złożone lub będą zawierać błędy. 2. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. 3. W sytuacji gdy wpłyną co najmniej dwie oferty o takiej samej wartości, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy te oferty złożyli do złożenia oferty dodatkowej w wyznaczonym przez siebie terminie. INSTRUKCJA KONKURSOWA DLA WYKONAWCÓW Niniejsza instrukcja określa: 1. Warunki które musi spełnić wykonawca składający ofertę konkursową; 2. Niezbędne dokumenty stanowiące integralną część oferty konkursowej; I. Warunki które musi spełnić wykonawca składający ofertę. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, 3. Posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. Niespełnienie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty konkursowej. II. Dokumenty wymagane w ofercie konkursowej. 1. Formularz oferty - załącznik 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. 3. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik 3. 4. Oświadczenie o spełnianiu wymogów - załącznik nr 4 5. Wykaz doświadczenia -- Załącznik 5. 6. Oświadczenie o braku powiązań - załącznik nr 6 7. Oświadczenie Wykonawcy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 7 Kontakt: i) Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Lidia Sternik, Bożena Marzec tel. 84 6393469. 5. Osoba upoważniona do porozumiewania się z Oferentami: Lidia Sternik, Bożena Marzec tel. 84 6393469 |
© eurobudowa.pl 2004-2025