Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Instalacja fotowoltaiczna z magazynem energii

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: HOTEL ,, FALKO " JAROSŁAW FALKOWSKI
Bolesława Chrobrego 1
84-230 Rumia
powiat: wejherowski
785351988
biuro@hotelfalko.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207873
Województwo: pomorskie
Miasto: Rumia
Wadium: ---
Nr telefonu: 785351988
Termin składania ofert: 2024-12-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Kopia KPOD.01.01-IZ.00-001/24 - "Rozszerzenie oferty hotelu FALKO związanej z uruchomieniem salonu odchudzającego i wypożyczalni rowerów elektrycznych" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, A1.2.1. Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności. Zapraszamy do składania ofert dotyczących zakupu kompletnej hybrydowej instalacji fotowoltaicznej 25 kWp z magazynem energii 20 kWh pozwalającej zarówno na sprzedaż nadwyżek energii do sieci, jak i na pracę ,,wyspową" z wraz z montażem, podłączeniem, uruchomieniem oraz zgłoszeniem instalacji do zakładu.
Powstaje w kontekście projektu
KPOD.01.01-IZ.00-3129/24 - KPOD.01.01-IZ.00-001/24 - KPOD.01.03-IW.01-3129/24 Inwestycje dla przedsiębiorstw w produkty, usługi i kompetencje pracowników oraz kadry związane z dywersyfikacją działalności

Część 1
Instalacja fotowoltaiczna 25kWp z magazynem energii 20kWh

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie następującego przedmiotu zamówienia:
Hybrydowa instalacja fotowoltaiczna: moc -25 kWp , panele BIFACIALNE mono-krystaliczne 455W/szt., szkło/szkło, half-cut (z podwójną szybą i grafenową powłoką), inwerter hybrydowy 20kW, magazyn energii o pojemności 20KW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania i nie może być przedmiotem praw osób trzecich, musi w dniu dostawy przedstawić wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu produktach; winien być wyposażony we wszystkie elementy niezbędne do uruchomienia i korzystania przez Zamawiającego do celu, dla którego jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.
Okres gwarancji
- Gwarancja producenta: inwerter min. 10 lat, moduły fotowoltaiczne min. 25 lat, sprawność modułów min. 30 lat Montaż - min 36msc

CPV: 09331000-8, 09331200-0, 09332000-5, 45261215-4, 45311200-2

Dokument nr: 2024-80653-207873, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-12-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-12

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
wejherowski
Gmina
Rumia
Miejscowość
Rumia

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany bądź rozwiązania umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Postepowania Ofertowego (w przypadku zawarcia umowy z dostawcą), w następujących przypadkach:
a) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d) zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy;
e) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: - konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, - wartość zmiany nie przekracza 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
f) dostawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy dostawca: - na podstawie postanowień umownych, o których mowa powyżej, - w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, - w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.
g) Jeżeli z wyłącznej winy Oferenta nastąpi opóźnienie terminu realizacji umowy zadeklarowanego w ofercie (zwłoki) o ponad 2 tygodnie, Oferent zapłaci karę stanowiącą równowartość 1% ceny urządzenia będącego przedmiotem postępowania, za każdy pełny tydzień zwłoki do wysokości kary maksymalnej stanowiącej równowartość 10% ceny zakupu.
h) Za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego, z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Oferent, zostanie naliczona kara umowna w wysokości 10% ceny.
i) Oferent ponosi wszelkie ryzyka związane z utratą przedmiotu postępowania, zawinionymi wyłącznie przez Oferenta, z wyjątkiem sytuacji, kiedy taka utrata lub uszkodzenia będą wynikać z działań lub zaniechań Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Posiada stosowną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie podobnym do opisanego w przedmiocie zamówienia. Wymagane doświadczenie w branży min.10 lat.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Dysponuje odpowiednim personelem do wykonania przedmiotu zamówienia
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Dysponuje odpowiednim personelem do wykonania przedmiotu zamówienia
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
- Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego
- Załącznik nr 2 - Wzór oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych
z Zamawiającym
- Załącznik nr 3 - Wzór oświadczenia o braku o braku przesłanek do wykluczenia z
tytułu przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę
- Załącznik nr 5 - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-06
Data ostatniej zmiany
2024-12-06 15:15:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
cena całkowita brutto - waga 40 pkt
(cena najniższa / cena badana) x 40=ilość punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Gwarancja - waga 20 pkt
(gwarancja badanej oferty (lata)/( najdłuższy okres gwarancji (lata)) x 30=ilość punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Czas reakcji serwisu - waga 10 pkt
(czas wykonania usługi najszybszy (h)/ czas wykonania usługi badanej oferty (h)) x 10 = ilość punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Doświadczenie w branży OZE - waga 30 pkt
(doświadczenie badanej oferty (lata)/( najdłuższe doświadczenie (lata)) x 30=ilość punktów

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jarosław Falkowski
tel.: 785351988
e-mail: biuro@hotelfalko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.