kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa mebli i kul LED |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
TERENOWIEC PRZEMYSŁAW OLCZYK Jerzego i Ryszarda Kowalczyków 60 45-594 Opole powiat: Opole przemek.olczyk@terenowiec.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/207881 |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Opole |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa mebli i kul LED Powstaje w kontekście projektu KPOD.01.01-IZ.00-7733/24 - Rozszerzenie działalności firmy TERENOWIEC PRZEMYSŁAW OLCZYK w Opolu (woj. opolskie) związane z wprowadzeniem nowej oferty dla klientów. - REGION 4. Część 1 I CZEŚC ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych mebli i kul LED. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: I CZEŚC ZAMÓWIENIA: - MEBLE ŚWIECĄCE - SZEŚCIAN LED : 50 SZTUK - KULE ŚWIECĄCE LED (fi 40) : 20 SZTUK Termin realizacji I CZĘŚCI ZAMÓWIENA: do 2 tygodni od dnia podpisani umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na Cz. I i na Cz. II. Dot. I i II części: Zamawiający dopuszcza płatność zaliczkową 100% wartości zamówienia. Płatność do 2 dni od dnia podpisania umowy. Koszt dostawy należy wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. Okres gwarancji zgodnie z zapytaniem Część 2 II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: KULE ŚWIECĄCE LED (fi 30) : 20 SZTUK KULE ŚWIECĄCE LED (fi 20) : 50 SZTUK Termin realizacji II CZĘŚCI ZAMÓWIENA: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na Cz. I i na Cz. II. Dot. I i II części: Zamawiający dopuszcza płatność zaliczkową 100% wartości zamówienia. Płatność do 2 dni od dnia podpisania umowy. Koszt dostawy należy wliczyć w cenę przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. Okres gwarancji zgodnie z zapytaniem CPV: 31520000-7, 39100000-3, 31520000-7, 39100000-3 Dokument nr: 2024-75581-207881, 2/2024/HoReCa Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-12-16 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat Opole Gmina Opole Miejscowość Opole Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo opolskie Powiat Opole Gmina Opole Miejscowość Opole Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy X. WARUNKI ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, w szczególności co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji: ? wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca lub Zamawiający nie mogli przewidzieć na etapie publikacji Zapytania ofertowego lub składania oferty i nie jest przez nich zawiniona. Termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający lub Wykonawca nie odpowiadają; ? wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego i zewnętrznego, na którego wystąpienie i trwanie Zamawiający lub Wykonawca nie mają wpływu oraz któremu nie byli w stanie zapobiec pomimo dołożenia należytej staranności. W takim przypadku termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia przypadku siły wyższej oraz usuwania jego skutków; ? Zawieszenia prac przez Zamawiającego z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych, okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy, o czas zawieszenia. O zawieszeniu Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia. ? konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji Instytucji przyznającej środki na dofinansowanie w/w projektu.. W takim przypadku termin realizacji zamówienia może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję przyznającą środki na dofinansowanie w/w projektu. b) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianie w następujących przypadkach: ? Zmiana obowiązującej stawki VAT. W takiej sytuacji wynagrodzenie ulegnie zmianie w sposób odpowiedni, tak aby odpowiadało zaktualizowanej stawce tego podatku dla zakresu dostaw objętego umową, który na dzień zmiany stawki podatku nie został jeszcze rozliczony. Wynagrodzenie netto Wykonawcy pozostaje bez zmian. ? zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu złożenia oferty przez Wykonawcę lub podpisania umowy, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego umową. ? w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez Strony, której wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności oraz w zakresie zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wynikającego z zwiększenia lub zmniejszenia zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - o wartość wykonanych/ niewykonanych prac w ramach Przedmiotu Umowy; c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; d) wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia e) w przypadku oczywistych omyłek pisarskich; f) Zamawiający dopuszcza możliwość zmianę parametrów przedmiotu zamówienia, w przypadku wystąpienia konieczności zrealizowania przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych zasobów, rozwiązań technicznych niż wskazane w ofercie, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Umowy. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy i formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony. Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Wykluczenia z postępowania: Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczone podmioty, które są powiązane Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe, rozumie się powiązania między Zamawiającym a innym podmiotem, polegające na: 1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; 3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania). Z udziału w postępowaniu zostaną wykluczeniu Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Sposób dokonywania oceny: Ocena spełnienia powyższego warunku nastąpi w formule ,,spełnia /nie spełnia". Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie (Załącznik nr 2 do Zapytania). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis - Wypełniony załącznik nr 1 - Wypełniony formularz oferty z oświadczeniami (załącznik nr 2 do zapytania) - W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika/osobę upoważnioną pełnomocnictwo/upoważnienie należy dołączyć do oferty. - W przypadku gdy Wykonawca nie jest zarejestrowany w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej do oferty należy dołączyć inny dokument rejestrowy, z którego wynika prawo do reprezentacji podmiotu. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć kopię umowy spółki jeśli dokumenty nie zostały podpisane przez wszystkich wspólników. KARY UMOWNE: Zamawiający przewiduje stosowanie klauzuli kar umownych: Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 5% wynagrodzenia netto za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5% Wynagrodzenia netto umowy za odstąpienie od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5% wynagrodzenia netto za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu realizacji zamówienia określonego w Umowie, max. 10 % wartości zamówienia netto. Zamawiający będzie uprawniony do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych. Należne kary będą płacone za pomocą przelewów bankowych w ciągu czternastu dni po otrzymaniu noty obciążeniowej. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-12-06 Data ostatniej zmiany 2024-12-06 15:26:48 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1) Cena netto: 100 pkt (Cena całkowita netto najkorzystniejszej spośród złożonych ofert (niepodlegających odrzuceniu) / cena całkowita netto badanej oferty)*100 pkt. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto: 100 pkt (Cena całkowita netto najkorzystniejszej spośród złożonych ofert (niepodlegających odrzuceniu) / cena całkowita netto badanej oferty)*100 pkt. Kontakt: Osoby do kontaktu Przemysław Olczyk tel.: e-mail: przemek.olczyk@terenowiec.com |
© eurobudowa.pl 2004-2025