Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5212z ostatnich 7 dni
16096z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Łomiankach
ul. Warszawska 71
05-092 Łomianki
powiat: warszawski zachodni
tel. 22 888 98 81, tel. 22 768 62 31, fax 22 768 63 02, tel. 22 888 98 33
um@poczta.lomianki.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łomianki
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 888 98 81, t
Termin składania ofert: 2024-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest: uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego na terenie Gminy
Łomianki.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja oraz utrzymanie oznakowania drogowego i urządzeń BRD
na terenie Gminy Łomianki obejmujące:
1) Odtworzenie oznakowania pionowego:
a) Uzupełnienie, naprawa lub wymiana słupków, - fi70, 3,2mm (grubość ścianki), ocynkowanych. Montaż
słupków w gruncie powinien gwarantować trwałość ich posadowienia i nienaruszalność konstrukcji.
Posadowienie słupków w gruncie należy wykonać na głębokość min. 1,0 m z wykonaniem stop
o wymiarach 30 x 30 cm na wysokość 50 cm. Słupek w dolnej części umieszczony w stopie
fundamentowej musi posiadać dwie poprzeczki w różnych płaszczyznach o długości 25 cm.
b) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych znaków drogowych i tablic informacyjnych - wykonanych
z blachy stalowej ocynkowanej, malowanych proszkowo i wyklejonych folią odblaskową I lub II generacji,
zgodnie ze stosownymi przepisami. Montaż znaków oraz tabliczek na słupku powinien gwarantować
trwałość i nienaruszalność konstrukcji.
c) Wykonanie, naprawa lub montaż nowych tabliczek z nazwami ulic wraz z uchwytami - dwustronnych -
połączonych ze sobą trwale, w sposób umożliwiający wsunięcie jednej tabliczki w drugą, w środku
miedzy tabliczkami należy zastosować ramkę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo, mocowaną w
taki sposób, by demontażu nie można było dokonać bez pomocy innych narzędzi, wykonanych z blachy
aluminiowej o grubości 1,00 mm, pokryte białą farbą odblaskową 3M 4750 lub równoważną (folia
drugiej generacji, dziesięcioletnia). Wymiary tabliczek - szer. 214 mm, dł. w zależności od (długości)
nazwy ulicy, napis; główny - czcionka (kolor czarny) pogrubiona Franklin Gothic Medium, w pasku koloru
CMYK u dołu tabliczki - czcionka Ariel i tło wykonane drukiem solwentowym twardym (druk oparty na
farbach zawierających cyklohexanol o bardzo dobrych własnościach odpornościowych na zewnętrzne
czynniki atmosferyczne o rozdzielczości 720 dpi. Odblaskowość tablicy wg norm dla tablic
rejestracyjnych.
d) Uzupełnienie, naprawa lub montaż nowych urządzeń BRD takich jak progi zwalniające, separatory,
bariery, azyle, lustra drogowe, zapory drogowe, elementy odblaskowe.
2)
Przeprowadzenie przeglądu oznakowania ulicznego oraz tablic informacyjnych i tabliczek z nazwami ulic.
Przeglądy wykonywane będą na zlecenie Zamawiającego.
3) W przypadku konieczności usunięcia awarii znaków drogowych A-7, B-1, B-2, B-20, D-6, D-6a,
D-6b wykonanie usługi nastąpi w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania oferty:
Ofertę należy złożyć w formie:
?papierowej w zaklejonej kopercie z podaniem nazwy zadania na adres:
Urząd Miejski w Łomiankach, Ul. Warszawska 115 pok. 1, 05-092 Łomianki.
?elektronicznej (skan podpisanej oferty) na adres e-mail: um@poczta.lomianki.pl
?TERMIN SKŁADANIA ofert: 18 grudnia 2024 r.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 1.01.2025 r. do 31.01.2025 r.

Wymagania:
Opis kryteriów:
?cena 100%,
?zamawiający przewiduje finansowanie na podstawie faktur,
?podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Strony protokół odbioru częściowego wraz
z zestawieniem wykonanych robót.
?
Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego z tytułu gwarancji przez okres zgodny
z wymaganymi gwarancjami, liczonych od daty protokolarnego odbioru.
Opis sposobu przygotowania oferty:
?
w ofercie należy podać: koszty jednostkowe netto, koszt całkowitej usługi netto i brutto wraz
z podatkiem VAT,
?
ofertę z nazwą zadania należy sporządzić w formie pisemnej, zgodnie z Załącznikiem 1 - Formularza
Oferty.
Wymagane gwarancje:
Wykonawca

Uwagi:
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO ) wobec osób
fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się
o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. **Rozporządzenie Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1). ** W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych
niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego,
stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie
treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).

Kontakt:
Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
? Jakub Wójcik, Starszy Inspektor ds. drogowych, tel. 22 888 98 81.
? Karolina Nowicka, Specjalista ds. drogowych, tel. 22 888 98 33

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.