dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej i wykonania dostawy energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SUWAŁKACH UL. MICKIEWICZA 11 16-400 SUWAŁKI powiat: Suwałki 0-87 566 22 68 (prefix - 87) 566 22 68 wew. 11 wsprsuwalki@wp.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | SUWAŁKI |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 0-87 566 22 68 (pref |
Termin składania ofert: | 2024-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej i wykonania dostawy energii elektrycznej Parametry zamówienia: DOSTAWA i usługa dystrybucji energii elektrycznej w wysokości 39,00MWh (CPV: 09.00.00.00-3.) na potrzeby oświetlenia pomieszczeń biurowych i klatek schodowych w budynkach, oświetlenia parkingów oraz zużycia w budynkach administrowanych przez Zamawiającego. Wykaz punktów dostarczania energii elektrycznej określony został w załączniku nr 1. Dystrybucja energii odbywać się będzie na podstawie stawek określonych przez Prezesa URE przez obecnego Operatora. Wartością zamówienia jest cena netto za 1 MWh. Z oferentem, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa kompleksowa na obrót i dostawę energii. Specyfikacja: Pytania można kierować: pod tel. 0-87 566 22 68 do Działu OT WSPR SP ZOZ w Suwałkach lub za pośrednictwem poczty e-mail: wsprsuwalki@wp.pl. Składanie ofert: Ofertę w formie pisemnej z wykorzystaniem Formularza ofertowego prosimy przekazać do dnia: 18.12.2024r. do godz. 12.00 o w formie pisemnej do sekretariatu WSPR SP ZOZ w Suwałkach Ul. Mickiewicza 1 o w formie elektronicznej na adres e-mail: wsprsuwalki@wp.pl. Rozpatrzenie ofert nastąpi: dnia 18.12.2024r. o godz. 12.20 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: Termin realizacji zamówienia na świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej i wykonania dostawy energii elektrycznej przez okres od dnia 01.01.2025r. do dnia 31.12.2025r. Wymagania: Kryterium oceny ofert : Cena: waga - 100 % Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów. Opis sposobu obliczenia ceny oferty Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia. Cenę ogólną za przedmiot zamówienia należy przedstawić w ,,Formularzu ofertowym", stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. 1. Sposób obliczenia punktów w kryterium ,,cena": C = (Cmin : Cx) × 100 C - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie za cenę, Cmin - cena minimalna zaoferowana wśród ocenianych ofert, Cx - cena podana przez oferenta, dla którego wynik jest obliczany. Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt. Pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu proporcjonalnie mniej. Inne istotne warunki zamówienia: 1. Informacje związane z RODO. 1.1 Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WSPR SP ZOZ w Suwałkach. b) Administrator Danych Osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt pisemny na adres siedziby WSPR SP ZOZ w Suwałkach, ul. Adama Mickiewicza 11, 16-400 Suwałki lub kontakt na adres poczty elektronicznej e-mail: iod@wsprsuw.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. 1.2 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Regulamin udzielania zamówień do 130.000zł. Zarządzenie nr 20/2020 Dyrektora WSPR SP ZOZ w Suwałkach z dnia 21.12.2020r. 1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z §10 Zarządzenie nr 20/2020 Dyrektora WSPR SP ZOZ w Suwałkach z dnia 21.12.2020r., przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 1.4 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 1.5 Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 1.6 Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 1.7 Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2025