Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa Pasażu, Skweru oraz placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta Łodzi ul. Piotrkowska 104 90-926 Łódź powiat: Łódź zamowienia@uml.lodz.pl https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/186014/notice/public/details |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Łódź |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Przebudowa: Pasażu im. A.Rynkowskiej (część I), Skweru im. L.Kunki (część II) oraz placu zabaw na terenie PM nr 75 przy Ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi (część III), w ramach realizacji projektu EuPOLIS" Krótki opis przedmiotu zamówienia część I - Przebudowa Pasażu im. Anny Rynkowskiej, wraz z Dostawą, Sprzętem, Usługami, Dokumentacją Powykonawczą, Robotami Budowlanymi oraz pielęgnacją materiału roślinnego, zgodnie zapisami Umowy i Dokumentacji Projektowej stanowiącą opis przedmiotu zamówienia, w ramach innowacyjnej inwestycji w tereny zielone w obrębie działek S6-335/5; S6-335/6 (dla przyłączy wodociągowych i energetycznych dla ww. zakresu) w Łodzi w ramach projektu unijnego pn. ,,Zintegrowane planowanie inwestycji w tereny zielone dla poprawy zdrowia i samopoczucia mieszkańców - EuPOLIS", współfinansowanego ze Środków Programu Ramowego Unii Europejskiej - Horyzont 2020. część II - Przebudowa Skweru im. Lecha Kunki, wraz z Dostawą, Sprzętem, Usługami, Dokumentacją Powykonawczą, Robotami Budowlanymi oraz pielęgnacją materiału roślinnego, zgodnie zapisami Umowy i Dokumentacji Projektowej stanowiącą opis przedmiotu zamówienia, w ramach innowacyjnej inwestycji w tereny zielone w obrębie działek S6-324/42; P20-172/5; P20-172/6; P20-172/7 (dla przyłączy wodociągowych dla ww. zakresu) w Łodzi w ramach projektu unijnego pn. ,,Zintegrowane planowanie inwestycji w tereny zielone dla poprawy zdrowia i samopoczucia mieszkańców - EuPOLIS", współfinansowanego ze Środków Programu Ramowego Unii Europejskiej - Horyzont 2020. część III - Przebudowa placu zabaw na terenie PM nr 75 przy ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi, wraz z Dostawą, Sprzętem, Usługami, Dokumentacją Powykonawczą, Robotami Budowlanymi oraz pielęgnacją materiału roślinnego, zgodnie zapisami Umowy i Dokumentacji Projektowej stanowiącą opis przedmiotu zamówienia, w ramach innowacyjnej inwestycji w tereny zielone w obrębie działki S6-336/1 w Łodzi w ramach projektu unijnego pn. ,,Zintegrowane planowanie inwestycji w tereny zielone dla poprawy zdrowia i samopoczucia mieszkańców - EuPOLIS", współfinansowanego ze Środków Programu Ramowego Unii Europejskiej - Horyzont 2020. CPV: 45000000-7, 71000000-8, 45100000-8,45110000-1,45111250-5,45111291-4,45112210-0,45112700-2,45112710-5,45112711-2 Dokument nr: 2024/BZP 00633396, DOM-WZP-III.271.60.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-12-19 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/186014/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Numeracja zgodna z SWZ: 16.1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim 16.2. Środki komunikacji elektronicznej, przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej. 16.1.1 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamawiający, która jest dostępna pod adresem https://uml.ezamawiajacy.pl 16.1.2 Korzystanie z Platformy e-Zamawiający jest bezpłatne. 16.1.3 W postępowaniu przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencji. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Numeracja zgodna z SWZ: 16.1.11 Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: 16.1.11.1 Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 16.1.11.2 Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 16.1.11.3 Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 16.1.11.4 Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 16.1.12 Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB (pojedynczy plik): txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg, jpeg,tif,tiff,geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg, mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl, xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Numeracja zgodna z SWZ: 35.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: 35.1.1 Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi z siedzibą w Łodzi przy Ul. Piotrkowskiej 104, 90-926 Łódź, tel.: +48 (42) 638-44-44, fax: +48 (42) 272-60-01, e-mail: lckm@uml.lodz.pl 35.1.2 Administrator wyznaczył inspektora oraz zastępcę inspektora ochrony danych osobowych, z którymi może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@uml.lodz.pl Z inspektorem ochrony danych i jego zastępcą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Łodzi oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. 35.1.3 Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Łodzi. 35.1.4 Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. 35.1.5 Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: 35.1.5.1 ustawie z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych; 35.1.5.2 ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny; 35.1.5.3 ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; 35.1.5.4 ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. 35.1.6 Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: 35.1.6.1 przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; 35.1.6.2 zawarcia umowy; 35.1.6.3 rozliczenia finansowo- księgowego. 35.1.7 Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej - eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych. 35.1.8 Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat. Ciąg dalszy w pkt. 35.1.9 - 35.2 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl/pn/ML/demand/186014/notice/public/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-12-19 10:00 Miejsce składania ofert: 22.1. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://uml.ezamawiajacy.pl Po zalogowaniu się i przejściu do konkretnego postępowania Wykonawca wybiera kafelek ,,FORMULARZ OFERTY/WNIOSKU" lub wybiera sekcję ,,Przygotowanie oferty Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025