Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont klatek schodowych polegający na ułożenie płytek antypoślizgowych gres

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont klatek schodowych polegający na ułożenie płytek antypoślizgowych gres

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnią ZODIAK w Rzeszowie
al. Tadeusza Rejtana 47
35-326 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel. 17 85-21-780
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. 17 85-21-780
Termin składania ofert: 2024-12-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont klatek schodowych polegający na ułożenie płytek antypoślizgowych gress na biegach i spocznikach w budynku przy Ul. Króla Augusta 21,23,23A,25 w Rzeszowie.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 20 grudnia 2024 r o godz.1030 w siedzibie Zamawiającego bez udziału oferentów.

Składanie ofert:
Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.

Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni ZODIAK Al. T. Rejtana 47 w Rzeszowie w terminie do dnia 20 grudnia 2024 r do godz. 1000. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
5. Termin wykonania zamówienia : nie więcej niż 60 dni roboczych

Wymagania:
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy : 1/ spełniający wymogi niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 21 wykonywali w ostatnich pięciu latach lub wykonują w chwili obecnej roboty o podobnym charakterze.
7. Dokumenty wymagane od wykonawców :
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Oferenci są zobowiązani do dołączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów : 1/ wykaz osób wraz z udokumentowaniem ich doświadczenia zawodowego i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (w tym ewentualnych podwykonawców), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (opis przebiegu pracy zawodowej w budownictwie mieszkaniowym min. 5 lat dla każdej z branż) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia składania ofert.
Sposób przygotowywania ofert: Oferta powinna zawierać:
1/formularz ofertowy z określeniem całkowitej ceny przedmiotu zamówienia określony
w SIWZ ,z podziałem na pszczególne budynki. Oferowana cena powinna być ceną brutto (z podatkiem VAT).
1/potwierdzenie terminu realizacji zamówienia,
14. Rozliczenia miedzy Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
IS.Krytcria oceny ofert.
W niniejszym przetargu kompletne oferty, spełniające wymagania niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oceniane będą na podstawie kryteriów oceny ofert, według poniższych zasad :
Cena ofertowa (brutto) waga kryterium - 100%
16. Formalności, jakie winny być dopełnione po wyborze ofert}' w celu zawarcia umowy.
O wyniku przetargu Zamawiający powiadomi poprzez :
- pisemne powiadomienie oferentów,
- wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego o wyniku przetargu.
Oferent, którego oferta zastała wybrana, jest zobowiązany do:
- dostarczenia kosztorysów' uproszczonych z zestawieniem (RMS), Ko, Rg, Kz, Z wraz
z tabelą elementów scalonych, które będą stanowiły załącznik do umowy w terminie 14 dni od daty powiadomienia,
- podpisania umowy wraz z załącznikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie później niż 7 dni od daty złożenia kompletnych kosztorysów na przedmiotowe zadanie,
- wniesienia do dnia zawarcia umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
17. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy :
Wybrany wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie w formach: pieniądzu, gwarancjach bankowych. Zamawiający dopuszcza tworzenie zabezpieczenia poprzez:
wniesienie min. 10 % kwoty zabezpieczenia w dniu zawarcia umowy o realizację zamówienia
potrącanie z faktur za częściowo wykonane roboty do pełnej kwoty zabezpieczenia w terminie do połowy okresu, na który zostanie zawarta umowa
70% zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest przeznaczone na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, pozostałe 30% na pokrycie roszczeń z tytułu gwarancji jakości lub rękojmi za wady.
18. Warunki umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia, został)' okreśtone w niniejszej specyfikacji.
19. Dodatkowe informacje dla oferentów:
1/ Każdy oferent może przedłożyć tylko jedną ofertę; złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie tych ofert,
2/ Oferta powinna być napisana w języku polskim, w sposób czytelny na komputerze
lub inną trwała technika, podpisana i opieczętowana przez uprwawomocnionego/ych przedtsawiciela/i Wykonawcy,
3/ Oferent winien zamieścić ofertę w dwóch nieprzejrzystych, zaklejonych kopertach (opakowaniach). Kopertę zewnętrzną należy opisać w podany poniżej sposób:
Spółdzielnia ZODIAK 35-326 Rzeszów Al. T. Rejtana 47
,,Remont klatek schodowych polegający na ułożenie płytek antypośłizgowych gress na biegach i spocznikach w budynku przy ul. Króla Augusta 2I,23,23A,25 w Rzeszowie."
Koperta wewnętrzna winna być zaadresowana i oznakowana jak zewnętrzna, a ponadto winna być opatrzona nazwą i adresem wykonawcy.
1/Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty ponosi Oferent. 2/Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części robót z umowy, jednocześnie pomniejszając stosownie wysokość ustalonego wynagrodzenia.
Przetarg może zostać zakończony bez wybrania którejkolwiek z ofert bez podania przyczyny, o tym fakcie Zamawiający poinformuje wszystkich Oferentów biorących udział w postępowaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptowania podwykonawców.

Kontakt:
Pracownicy uprawnieni do kontaktów z oferentami:
Wacław Kamiński, Kierownik Działu Inwestycji: tel. 17 85-21-780 w godzinach: od 9W do 1400

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.