mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Izabelin)
mazowieckie (WARSZAWA)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonywanie usługi w zakresie sprzątania, utrzymania porządku i czystości w siedzibie oraz posesji |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1 19-500 Gołdap powiat: gołdapski tel.87 6154405 lub 507690268 starostwo@powiatgoldap.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Gołdap |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.87 6154405 lub 5 |
Termin składania ofert: | 2024-12-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zamawiający Powiat Gołdapski / Starostwo Powiatowe1 zaprasza do udziału w postępowaniu na: wykonywanie usługi w zakresie sprzątania, utrzymania porządku i czystości w siedzibie oraz posesji Starostwa Powiatowego w Gołdapi przy Ul. Krótkiej 1. Dokument nr: OR.272.07.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia oferty ofert nastąpi w dniu 18.12.2024r. o godz. 10 30 w: Starostwo Powiatowe w Gołdapi Ul. Krótka 1 19-500 GOŁDAP sala nr 2 Składanie ofert: Oferty należy składać do dnia 18.12.2024r. do godz. 10.00 w: Starostwo Powiatowe w Gołdapi Ul. Krótka 1 19-500 GOŁDAP Oferta złożona po w/w terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia Od 01 STYCZNIA 2025r. do 31 GRUDNIA 2025r. Wymagania: Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. 3. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Oferta winna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 6. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w rozdziale IV niniejszej specyfikacji. 7. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopie jakiegoś dokumentu, kopia winna być czytelna, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela oferenta. 8. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. 9. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. 10. Wszystkie strony oferty winny być podpisane, ponumerowane i zszyte w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 11. Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszalnym do terminu otwarcia oferty. Koperta zewnętrzna: - zaadresowana: ,,Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1 19-500 Gołdap" - posiadająca dodatkowe oznaczenie tj.: ,, Wykonanie usługi w zakresie sprzątania, utrzymania porządku i czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gołdapi ul. Krótka 1 " Nie otwierać przed 18.12.2024. roku godzina 1030 Koperta wewnętrzna: oprócz w/w opisu powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zmiany zostaną parafowane i datowane przez osobę uprawnioną, a Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, przed terminem składania ofert. > Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta tj.: w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych ,,ZMIANY" 13 Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed terminem (wg takich samych zasad jak przy wprowadzaniu zmian i poprawek) z napisem na kopercie zewnętrznej ,,WYCOFANIE" 14 Wykonawcy przedstawiają oferty zgodnie z wymogami SIWZ. 15 Wszystkie dokumenty załączane do oferty muszą być aktualne. W przypadku zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, za aktualne uważa się zaświadczenie dotyczące ostatniego okresu płatności ważne na trzy miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. Zamawiający informuje, że przystąpienie do składania ofert jest jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu otertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Okres gwarancji3: NIE DOTYCZY Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert4: 1) Cena-100%, Warunki płatności: Płatność za wykonywaną usługę nastąpi na podstawie wystawionych faktur VAT na koniec miesiąca z terminem płatności 21 dni od daty otrzymania faktury. W przypadku zwłoki w opłacie należności, obowiązują odsetki ustawowe. Sposób przygotowania oferty5: a. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. b. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. c. Oferta powinna obejmować całość zamówienia. d. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. e. Oferta winna być przygotowana na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. f. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami zawartymi w rozdziale IV niniejszej specyfikacji. g. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopie jakiegoś dokumentu, kopia winna być czytelna, poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub uprawnionego przedstawiciela oferenta. h. Wszystkie załączniki do oferty stanowiące oświadczenia oferenta winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela oferenta. i. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. j. Wszystkie strony oferty winny być podpisane, ponumerowane i zszyte w sposób zapobiegający możliwość dekompletacji zawartości oferty, wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. k. Wykonawca powinien zamieścić ofertę w zamkniętej wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszalnym do terminu otwarcia oferty. Koperta zewnętrzna: - zaadresowana: ,,Starostwo Powiatowe w Gołdapi ul. Krótka 1 19-500 Gołdap" - posiadająca dodatkowe oznaczenie tj.: ,, Wykonanie usługi w zakresie sprzątania, utrzymania porządku i czystości w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gołdapi ul. Krótka 1 " Nie otwierać przed 18.12.2024 roku godzina 1030 Koperta wewnętrzna: oprócz w/w opisu powinna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z w/w opisem ponosi Wykonawca. 1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonych ofert pod warunkiem, że zmiany zostaną parafowane i datowane przez osobę uprawnioną, a Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian, przed terminem składania ofert. > Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych wymagań jak składana oferta tj.: w dwóch kopertach (wewnętrznej i zewnętrznej) odpowiednio oznakowanych ,,ZMIANY" m. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty przed terminem (wg takich samych zasad jak przy wprowadzaniu zmian i poprawek) z napisem na kopercie zewnętrznej ,,WYCOFANIE" n. Wykonawcy przedstawiają oferty zgodnie z wymogami SIWZ. o. Wszystkie dokumenty załączane do oferty muszą być aktualne. W przypadku zaświadczeń z Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, za aktualne uważa się zaświadczenie dotyczące ostatniego okresu płatności ważne na trzy miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. Zamawiający informuje, że przystąpienie do składania ofert jest jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu do których wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Marcin Radziszewski tel.87 6154405 lub 507690268 |
© eurobudowa.pl 2004-2025