Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4567z ostatnich 7 dni
13625z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa następującego sprzętu elektronicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa następującego sprzętu elektronicznego

Data zamieszczenia: 2024-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie
ul. Skrajna 5
43-400 Cieszyn
powiat: cieszyński
poczta@mops.cieszyn.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Cieszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-12-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup i dostawa następującego sprzętu elektronicznego do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cieszynie:

LP
Nazwa sprzętu elektronicznego
Liczba
1
Komputer
2
2
Monitor
2
3
Klawiatura + mysz
2
4
Dysk zewnętrzny
1
5
Telefon komórkowy
1
6
Telefon stacjonarny
3
7
Niszczarka
1
8
Switch
1
9
Głośniki
1
10
Listwa zasilająca
1
11
Pakiet office
2

Dokument nr: ORG.271.42.2024

Składanie ofert:
Ofertę, ważną 30 dni, należy złożyć w terminie do dnia 13 grudnia 2024 r., do godz. 0800 w Biurze Podawczym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Cieszynie, Ul. Skrajna 5, 43-400 Cieszyn:
1) osobiście,
2) za pomocą poczty elektronicznej na adres: poczta@mops.cieszyn.pl

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: do 20 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Dostawa wyżej wymienionego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy.
3. Do niniejszego Zapytania ofertowego załączono szczegółową specyfikację (zał. nr 1) w postaci wykazu asortymentu i charakterystyki jego parametrów, liczby sztuk itp.
4. Parametry zamówienia:
1) dostawa sprzętu oraz wykonanie usług objętych zapytaniem odbędzie się w dni robocze w godzinach 700 - 1500 na adres siedziby Ośrodka 43-400 Cieszyn, ul. Skrajna 5,
2) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia były fabrycznie nowe, a w przypadku nie fabrycznie nowych w pełni sprawne i objęte gwarancją zgodnie ze specyfikacją stanowiącą zał. nr 1 do zapytania ofertowego,
3) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały oznaczenie CE;
4) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu łącznie z przedmiotem umowy:
a) kartę katalogową oferowanych urządzeń z zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych,
b) nośniki instalacyjne oprogramowania,
c) indywidualne karty gwarancyjne dla dostarczonych urządzeń, wypełnioną czytelnie i bez poprawek z wypisanymi w nich numerami seryjnymi lub innym unikalnym numerem urządzenia (zgodnym z numerem uwidocznionym na obudowie danego urządzenia,
d) dokumenty licencyjne na oprogramowanie urządzeń elektronicznych i licencje oprogramowania operacyjnego,
e) dokumentację eksploatacyjną, która zawiera informacje dotyczące podstawowych wymagań instalacyjnych i podstawowych warunków użytkowania urządzeń,
5) Wykonawca udzieli co najmniej 24 miesięcy gwarancji na prawidłowe działanie dostarczonych urządzeń. W przypadku jednak, gdy producent udzieli gwarancji dłuższej niż 24 miesięcy, Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z gwarancją producenta. Okres gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca wypełni formularz oferty (zał. nr 2), określając oferowany okres gwarancji,
6) W przypadku urządzeń nie fabrycznie nowych, Zamawiający wymaga dostarczenia sprawnych urządzeń,
7) Zamawiający wymaga dostarczenia sprawnych urządzeń o parametrach zgodnych z wymienionymi w specyfikacji lub parametrach wyższych,
8) W przypadku stwierdzenia, iż dostarczony towar jest wadliwy i nie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany nie później niż w terminie 5 dni od dnia złożenia reklamacji,
9) Parametry techniczno-użytkowe podane w załącznikach do niniejszego zapytania są wymagane. Nieposiadanie jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty,
10) Jakiekolwiek wskazanie w Szczegółowej specyfikacji nazw produktów i surowców lub ich producentów ma na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń.

II. Informacje o warunkach udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zamówienia,
2) nie podlegają wykluczeniu.

III. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów:
1. Wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania, Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego,
2. Karty katalogowe oferowanych urządzeń z zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych.

IV. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności:
1. Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cenę należy wyliczyć, stosując w tym celu własną kalkulację.
2. Ewentualne upusty i rabaty muszą być wliczone w cenę.
3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN liczbą i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena powinna być przedstawiona jako wartość netto (bez VAT) oraz wartość brutto (z VAT) i wpisana we właściwe rubryki Formularza Ofertowego (zał. nr 2) W przypadku zastosowania obniżonej wartości podatku VAT należy podać podstawę prawną.
5. Termin płatności ustala się na 14 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez wykonawcę faktury/rachunku.

VI. Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta musi zawierać wypełniony formularz oferty. Oferta musi być kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
3. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania oferty.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Kryteria oceny ofert:
1. Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium, przypisując odpowiednią wagę punktową:

Lp.
Nazwa kryterium
Znaczenie kryterium (w %)
1.
Cena [K1]
100%

1) Punkty za kryterium ,,Cena" zostaną przyznane w skali punktowej: 100 punktów,
2) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów, tj. przedstawiająca najkorzystniejszą wartość oferty,
3) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o tej samej liczbie punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych,
4) Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany terminu składania ofert;
2) uzupełniania ofert w przypadku stwierdzenia braków, które można uzupełnić;
3) poprawienia omyłek rachunkowych za zgodą wykonawcy;
4) odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego.
3. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
1) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,
2) złoży ofertę niekompletną, tj. niezawierającą dokumentów wymaganych przez Zamawiającego,
3) przedstawi nieprawdziwe informacje,
4) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
5) złoży ofertę, która zawiera rażąco niską cenę, rozumianą jako cena, która jest nierealistyczna, niewiarygodna w porównaniu do cen rynkowych, chyba, że wykonawca w ramach składanych wyjaśnień przedłoży, a Zamawiający uzna, że przedstawione dowody uzasadniają przyjętą wycenę przedmiotu zamówienia,
6) nie złoży w wyznaczonym terminie i w sposób wskazany przez Zamawiającego dodatkowych wyjaśnień, poprawek, uzupełnień do złożonej oferty.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z dowolnym wykonawcą, który złożył ofertę.
5. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zapytaniem ofertowym w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych.
6. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Cieszyn do zawarcia umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny unieważnienia oraz do podjęcia decyzji o niewybraniu żadnego wykonawcy - postępowanie może zakończyć się bez wyboru żadnej oferty. W takim przypadku wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
8. Wykonawcom nie przysługują środki odwoławcze od decyzji zamawiającego w sprawie wyboru wykonawcy.
9. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy.

Kontakt:
Do kontaktowania się z wykonawcami upoważnieni są:
Radosław Miklar tel. 33 479 49 53, Renata Zając tel. 33 479 49 33, Paulina Pilarz tel. 33 479 49 10.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.