kujawsko-pomorskie (Toruń)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakupu i dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu |
Data zamieszczenia: | 2024-12-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Mstów ul. Gminna 14 42-244 Mstów powiat: częstochowski 034-328-41-07 sekretariat@szkolamstow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Mstów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 034-328-41-07 |
Termin składania ofert: | 2024-12-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja następujących częściowych zamówień dotyczących zakupu i dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Szkoły Podstawowej im. T. Kościuszki w Mstowie i jej Filii w Kucharach. Częściowe zamówienie nr 1 Obejmuje zamówienie na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Szkoły Podstawowej w Mstowie, zgodnie z następującą specyfikacją: Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość Opis 1 Pokój ciszy zestaw 1 1.Meble ( spójny komplet kolorystycznie i stylem ): - komoda wymiary ok. 82cm x 38cm x 117cm 1szt. - pufy 1 osobowe 3 szt. - regały wymiary ok. 80cm x 50cm x 187cm 2szt. - szafki zamykane wymiary ok. 82crm x 72cm x 50cm 2szt. 2. Parawan wyciszający rozmiar ok. 80,5cm x 160 cm 3 szt. 3. Stolik dziecięcy wymiary ok. 65cm x SOcm x 50cm 1szt. 4. krzesło dziecięce 2 szt. (rozmiar pasujący do stolika z poz. 3) 5. worek na zabawki 1 szt. 6. hamak wiszący z zestawem do mocowania 1szt. 7. Dywan kwadratowy rozmiar ok. 200 cm x 200 cm 1szt. 8. Poduszki rozmiar 40 cm x 40 cm 4 szt. 9. materac 3 -- częściowy składany 1 szt. 10. Zestaw zabawek: - pacynki 3 szt., - książki obrazkowe 10szt., - materiały plastyczne typu: ciastolina, plastelina, kredki ołówkowe, kredki świecowe, pastele olejne, węgiel do rysowania, klej biurowy w sztyfcie, flamastry, kartony, bloki rysunkowe, nożyczki dziecięce-po 10 szt. - gry planszowe mix 10 szt. - układanki, puzzle edukacyjne mix 10 szt. -ścianka manipulacyjna ze sklejki duża typ: miasto,las,łąka wym. ok.l60xl20cm 2 Monitor interaktywny szt. 2 Wyświetlacz o przekątnej min. 65 cali zabezpieczony szkłem hartowanym; typ odświetlenta: LED rozdzielczość min.4K; jasność min.350 cd/m2; kontrast min.4000:l; narzędzie do obsługi: palec lub dowolny wskaźnik; wbudowane głośniki; wbudowane oprogramowanie w j. polskim z podstawową funkcjonalnością typu tablica, menu dotykowe OSD; sterowniki z oprogramowaniem w j. polskim kompatybilne z 64 bitowym systemem operacyjnym; instrukcja w języku polskim, min. 3 stylusy; zestaw wieszaków, elementów i okablowania o odpowiedniej długości niezbędnych do montażu monitora, gwarancja min 24m-ce 3 Dywan interaktywny szt. 1 Podłoga interaktywna - mobilna. Wyposażona w czujniki ruchu, głośniki stereo , pilot. W zestawie: - statyw - mata - pakiet gier Gwarancja 24 m-ce. 4 Program do dywanu interaktywnego o tematyce języka angielskiego szt. 1 Kompatybilny z zaoferowanym dywanem interaktywnym 5 Program do dywanu interaktywnego z zakresu informatyki szt. 1 Kompatybilny z zaoferowanym dywanem interaktywnym 6 Program do dywanu interaktywnego o tematyce terapeutycznej szt. 1 Kompatybilny z zaoferowanym dywanem interaktywnym 7 Multimedialny program o tematyce terapeutycznej szt. 5 Multimedialny program edukacyjny, który poprzez gry i zabawę rozwija w szczególności funkcje: - koncentrację uwagi oraz koncentrację wzrokowo - ruchową - poprawne wykonywanie instrukcji - rozwijanie orientacji przestrzennej - funkcje odprężająco - relaksujące, w tym zmniejszanie napięcia mięśniowego - pobudzanie do wyrażania pozytywnych emocji - dużą motorykę wykorzystując różnorodność ćwiczeń ruchowych Przystosowany do wykorzystania na monitorze interaktywnym/tablicy multimedialnej. Mix - 5 szt. 8 Zestaw młodego ekologa zestaw 2 Walizka do obserwacji i analizy chemicznej wód oraz gleb, obserwacji np. owadów, Wyposażenie: - Szczegółowa instrukcja - Notatnik - Płyn Heliiga - Strzykawka 5 ml - Strzykawka 10 ml - Bibuły osuszające - Lupa powiększająca - Probówka okrągłodertna - Stojak plastikowy do probówek - Łyżeczka do poboru próbek gleby - łyżeczki do poboru odczynników sypkich - probówki analityczne płaskodenne z korkami - Za laminowane skale barwne do odczytywania wyników. - min. 15 plastikowych buteleczek z mianowanymi roztworami wskaźników - Siateczka do usuwania zanieczyszczeń mechanicznych z pola poboru wody - Lupa kloszowa do przetrzymywania i transportu złapanych okazów owadów - Niklowany wskaźnik teleskopowy 100 cm z haczykiem do zawieszenia - Szklany palnik spirytusowy 9 Dostęp do aplikacji Corinth -geometria lub równoważny program multimedialny szt. 1 Program do rozwijania umiejętności matematycznych w zakresie zagadnień geometrii. Przystosowany do wykorzystania na monitorze interaktywnym/tablicy multimedialnej. Zamawiający zastrzega, iż: a) wszystkie elementy objęte opisem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych, a także muszą spełniać wymogi norm określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b) zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tj. obejmuje także transport na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; c) Zamawiający wymaga by dostawa wszystkich elementów objętych opisem zamówienia nastąpiła w terminie do dnia 20.01.2025 r. Częściowe zamówienie nr 2 Obejmuje zamówienie na dostawę pomocy dydaktycznych i sprzętu dla Szkoły Podstawowej w Kucharach - filii Szkoły Podstawowej w Mstowie, zgodnie z następującą specyfikacją: i-p. Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość Opis 1 Rekwizyty teatralne szt. 10 czapka filcowa z gumką strunową pod brodą przedstawiającą różne zwierzęta - mix 2 Stroje do przedstawień teatralnych szt. 10 - strój dla dziewczynki składający się z czerwonej koszulki i krótkiej czerwonej spódniczki na gumce w kropki w rozmiarze 128-134 (5 szt.) - strój dla chłopca składający się z czerwonej muszki do koszuli i czerwonych szelek do spodni (5 szt.) 3 Elementy dekoracji, scenerii szt. 10 elementy scenerii do bajki ,,Czerwony Kapturek" np. koszyk, kapturek na głowę, strzelba, kapelusz myśliwski, czepek babci, okulary babci, fartuszek mamy, czapka/ maska wilka itp. mix 4 Oświetlenie sceniczne szt. ł Reflektor RGBWA LED z zasilaniem sieciowym oraz możliwością sterowania ręcznego i automatycznego. 5 Pacynki teatralne szt. 12 pacynki na rękę przedstawiające np. magika, myśliwego, policjanta, błazna, rabusia, gosposię, babcię, króla, królową, dziewczynkę, chłopca-mix wzorów 6 Ścieżka sensoryczna Szt. 1 dwustronna drewniana równoważnia żłobiona (5 deseczek, każda o długości 60 cm z łącznikami, szerokość 10 cm, grubość 20 m, każda z innym wzorem.) 7 Obrazki do komunikacji szt. 2 - Wypowiadamy się ustnie i pisemnie -zachęty tematyczne -1 szt - Problemy i jak je rozwiązać - historyjki obrazkowe - Iszt 8 Pomoce obrazkowe o emocjach szt. 2 - Co oni czują ? - układanka (10 kart z rysunkami, 40 kart z fotografiami, karta wym. 9x9,grub.2,5 mm) -1 szt - Nazywamy emocje - obrazki - 1 kpi/zestaw 9. Mata sensoryczna do masażu stóp szt. 1 Płynne sensoryczne kwadraty - mata składające się z min. 8 elementów 10. Zgadywanka skrzynka zgadula Szt. 1 Drewniana skrzynka, pozwalająca na rozwijanie zmysłów u dzieci, dotyku, wzroku, słuchu. 11. Sensoryczny panel ścienny Szt. 1 Wymiary min. : 120x30 cm 12. Klocki sensoryczne Szt. 1 Tęczowe klocki sensoryczne typu Montessori min. 16 szt 13. Tablice magnetyczne Szt. 5 Tablice magnetyczne białe sucho ścieralne o wymiarach: - 170cmna 100cm (3 sztuki) -120 cm na 120cm (2 sztuki) 14. Szafki na przechowywanie strojów Szt. 4 o metalowa szafka szkolna, ubraniowa z dwoma skrytkami, w każdej komorze drążek i haczyki na ubrania 15. Program multimedialny o tematyce ekologicznej -dostęp w wersji online Szt. 1 Dostęp do platformy edukacyjnej Squ!a lub równoważny program multimedialny. Dostęp bezterminowy lub minimum 3 lata ( w cenie} 16, Program multimedialny o tematyce doradztwa zawodowego -dostęp w wersji online Szt. 1 Licencja bezterminowa na program komputerowy dla doradcy zawodowego i każdego nauczyciela i wychowawcy. Program ma wprowadzać w obszar preorientacji zawodowej najmłodszych w kl. 0- 3 i powinien zawierać scenariusze zajęć, multimedialne prezentacje zawodów, testy wstępnych zainteresowań branżowych (6-16 lat), gry i zabawy zawodoznawcze. 17. Grające tuby Szt. 2 Zestaw zawiera min. : - 8 rurek (C, D', E', F, G\\ A', H', C") o długościach od 30 do 62 cm 18. Puzzle piankowe Szt. 40 Piankowe maty - puzzle. Układanki np. litery, cyfry, figury geometryczne, zwierzęta, kosmos, postacie z bajek - mix zestawów (mogą się powtarzać wzory). Zamawiający zastrzega, iż: a) wszystkie elementy objęte opisem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych, a także muszą spełniać wymogi norm określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b) zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tj. obejmuje także transport na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; c) Zamawiający wymaga by dostawa wszystkich elementów objętych opisem zamówienia nastąpiła w terminie do dnia 20.01.2025r. Częściowe zamówienie nr 3 Obejmuje zamówienie na dostawę sprzętu specjalistycznego dla Szkoły Podstawowej w Mstowie, zgodnie z następującą specyfikacją: Lp- Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość Opis Zestaw składający się z : Sprzęt do terapii o urządzenia, o baterii o słuchawek o instrukcji obsługi 1 metodą Warnkego - Brain - Boy Universal szt. 2 -pakietu min. 30 bajek . Gwarancja 24 miesiące. Zamawiający zastrzega, iż: a) wszystkie elementy objęte opisem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych, a także muszą spełniać wymogi norm określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b) zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tj. obejmuje także transport na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; c) Zamawiający wymaga by dostawa wszystkich elementów objętych opisem zamówienia nastąpiła w terminie do dnia 20.01.2025 r. Częściowe zamówienie nr 4 Obejmuje zamówienie na dostawę sprzętu specjalistycznego dla Szkoły Podstawowej w Mstowie, zgodnie z następującą specyfikacją: Lp. Przedmiot zamówienia Jednostka Ilość Opis Charakterystyka urządzenia: -Wymiary: 11,7 x 8,3 x 2 cm -AJuminiowa obudowa -Ekran dotykowy -In Intuicyjny Program Manager, z funkcją ,,przeciągnij i upuść" Zgodność z normami CE, FCC, RoHS 1 Urządzenie TalksUp -do terapii zestaw 2 Akcesoria: o Sztywny futerał o Ładowarka o Podręcznik dla specjalisty oraz instrukcja obsługi o Słuchawki z przewodnictwem powietrznym i kostnym (opcjonalnie: mikrofon) Gwarancja 24 miesiące. Tomatis'a Zamawiający zastrzega, iż: a) wszystkie elementy objęte opisem zamówienia, muszą być fabrycznie nowe, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych oraz prawnych, a także muszą spełniać wymogi norm określonych obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, b) zamówienie obejmuje zakup oraz dostawę tj. obejmuje także transport na koszt wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego; c) Zamawiający wymaga by dostawa wszystkich elementów objętych opisem zamówienia nastąpiła w terminie do dnia 20.01.2025 r. CPV: 39162100-6 Dokument nr: 1/2024 Składanie ofert: Miejsce, sposób i termin składania ofert: Oferty - sporządzone na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, w języku polskim, w sposób czytelny, wraz ze wszystkimi załącznikami oraz dokumentami wymienionymi w Zapytaniu Ofertowym, należy złożyć do dnia 17.12.2024 roku do godz. 12.00. 1) osobiście w siedzibie Zamawiającego - w dniach i godz.ch otwarcia biura Zamawiającego tj. od godz. 7.00 do godz. 15.00, od poniedziałku do piątku (z wyjątkiem dni ustawowo uznanych za wolne od pracy przypadających w tym okresie) - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na realizacją zamówień dotyczących dostawy pomocy dydaktycznych i sprzętu w ramach projektu pn. ,,Młodzi - zdolno - kreatywni" - nie otwierać do dnia 17.12.2024 r. do godz. 12.00" lub 2) kurierem lub przesyłką pocztową na adres siedziby Zamawiającego - w zamkniętej nieprzeźroczystej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na realizację zamówień dotyczących dostawy pomocy dydaktycznych, i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn. ,,Młodzi - zdolni -kreatywni" - nie otwierać do dnia 17.12.2024 r. do godz. 12.00". Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie składania ofert, nie będą brane pod uwagę przy ocenie ofert. Decyduje data wpływu ofert do Zamawiającego. Miejsce i termin realizacji: 5. Termin wykonania zamówienia: Do dnia 20.01.2025 r. Wymagania: Przygotowanie oferty: Oferent, który jest zainteresowany realizacją jednego lub dwóch zamówień częściowych objętych Zapytaniem Ofertowym powinien przygotować i złożyć u Zamawiającego w sposób opisany poniżej, ofertę zgodnie z formularzem ofertowym, stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego, podając w szczególności: 1) w zakresie częściowego zamówienia nr 1: a. cenę jednostkową brutto i łączną wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) osobno dla każdej z pozycji wskazanej w opisie częściowego zamówienia nr 1 o specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, oraz b. całkowita wartość brutto dla całego częściowego zamówienia nr 1 (która musi odpowiadać sumie łącznych wartości brutto wszystkich pozycji wchodzących w skład częściowego zamówienia nr 1); 2) w zakresie częściowego zamówienia nr 2: a. cenę jednostkową brutto i łączna wartość brutto {iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) osobno dla każdej z pozycji wskazanej w opisie częściowego zamówienia nr 2 o specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, oraz b. całkowita wartość brutto dla całego częściowego zamówienia nr 2 (która musi odpowiadać sumie łącznych wartości brutto wszystkich pozycji wchodzących w skład częściowego zamówienia nr 2). 3) w zakresie częściowego zamówienia nr 3: a. cenę jednostkowa brutto i łączna wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) osobno dla każdej z pozycji wskazanej w opisie częściowego zamówienia nr 3 o specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, oraz b. całkowita wartość brutto dla całego częściowego zamówienia nr 3 (która musi odpowiadać sumie łącznych wartości brutto wszystkich pozycji wchodzących w skład częściowego zamówienia nr 3). 4) w zakresie częściowego zamówienia nr 4: a. cenę jednostkowa brutto i łączna wartość brutto (iloczyn ilości i ceny jednostkowej brutto) osobno dla każdej z pozycji wskazanej w opisie częściowego zamówienia nr 4 o specyfikacji określonej w opisie przedmiotu zamówienia, oraz b. całkowita wartość brutto dla całego częściowego zamówienia nr 4 (która musi odpowiadać sumie łącznych wartości brutto wszystkich pozycji wchodzących w skład częściowego zamówienia nr 4). Specyfikacja wskazana w Zapytaniu Ofertowym jest wiążąca dla oferenta. W razie zawarcia umowy w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, przedstawienie w niniejszym postępowaniu jakichkolwiek dodatkowych materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego części składowych nie wyłącza obowiązku dostarczenia przez wykonawcę przedmiotu zamówienia zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia w pkt 3. W przypadku gdy Zamawiający stosuje w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi i odniesieniom takim towarzyszą słowa ,,lub równoważne" , oferent musi udowodnić w swojej ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu ofertowym, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegała odrzuceniu jako niezgodna z zapytaniem ofertowym. Ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszelkie dokumenty wskazane w treści Zapytania Ofertowego. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w ramach realizacji danego częściowego zamówienia objętego opisem przedmiotu zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z jego realizacją przez okres i na warunkach określonych w ofercie oferenta i Zapytaniu Ofertowym. Cenę należy wyrazić w jednostkach pieniężnych, tj. z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej (zł}. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Musi być podpisana przez osobę/-y uprawnioną/-ne lub upoważnioną/-ne do występowania w imieniu oferenta, przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną, a do oferty musi zostać dołączony dokument wykazujący umocowanie takiej osoby do występowania w imieniu oferenta. 9. Kryteria oceny oferty, informacje o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium: Zamawiający dokona oceny i porównania ofert oraz wyboru ofert najkorzystniejszych w oparciu o następujące kryteria: W zakresie częściowego zamówienia nr 1: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy towarów wskazanych w opisie częściowego zamówienia nr 1, na warunkach i zasadach tamże określonych - waga kryterium: 100% (max 100 pkt); Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. W zakresie częściowego zamówienia nr 2: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy towarów wskazanych w opisie częściowego zamówienia nr 2, na warunkach i zasadach tamże określonych - waga kryterium: 100% (max 100 pkt); Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów = *100 całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów = o100 całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. W zakresie częściowego zamówienia nr 3: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy towarów wskazanych w opisie częściowego zamówienia nr 3, na warunkach i zasadach tamże określonych - waga kryterium: 100% (max 100 pkt); Maksymalna ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów =------------------------------------------------------------*100 całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. W zakresie częściowego zamówienia nr 4: - CENA - całkowita wartość brutto dostawy towarów wskazanych w opisie częściowego zamówienia nr 4, na warunkach i zasadach tamże określonych - waga kryterium: 100% (max 100 pkt); Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium ,,CENA" otrzyma najtańsza oferta według wzoru: całkowita wartość brutto oferty najtańszej Liczba punktów =------------------------------------------------------------*100 całkowita wartość brutto oferty ocenianej Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku. Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 10. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty: Zamawiający udzieli zamówień na realizację odpowiednio częściowego zamówienia nr 1 , nr 2 , nr 3 lub nr 4 oferentowi lub oferentom, których oferty odpowiadają wszystkim wyżej wymienionym wymaganiom dotyczącym zamówienia i uzyskają łącznie najwięcej punktów w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert. Postępowanie może zakończyć się wyborem jednego wykonawcy - w odniesieniu do każdego z czterech wyodrębnionych zamówień częściowych lub wyborem większej liczby wykonawców, o ile w odniesieniu do poszczególnych częściowych zamówień najkorzystniejsze oferty zostaną złożone przez różnych wykonawców. Oferta niespełniająca wymogów formalnych określonych w niniejszym Zapytaniu Ofertowym podlega odrzuceniu. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi na stronie internetowej www.szkolamstow.pl Jeżeli oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia propozycji zawarcia umowy z oferentem, którego oferta będzie najkorzystniejszą spośród pozostałych złożonych ofert. W przypadku, gdy ceny zawarte w ofercie najkorzystniejszej będą wyższe, aniżeli kwoty zapisane w budżecie Projektu dopuszcza się możliwość przeprowadzenia negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy negocjacje z takim oferentem nie przyniosą efektu, Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania. 11. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; - posiadaniu co najmniej 10% akcji lub udziałów; - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu potwierdzenia braku powiązań kapitałowych lub osobowych, o których mowa powyżej, oferent zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o braku występowania wskazanych wyżej powiązań, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego. 12. Dane osobowe W związku z obowiązkami wynikającymi z art. 13 i 14 Rozporządzenia RODO, oferent składając ofertę w ramach Zapytania Ofertowego, zobowiązany jest do zapoznania się z załącznikiem nr 2 do Zapytania Ofertowego, jak również dołączenia do składanej oferty podpisanego załącznika nr 2 do Zapytania Ofertowego. 13. Postanowienia dodatkowe: 1. Zamawiający może unieważnić postępowanie w sytuacji, gdy: a. nie złożono żadnej oferty; b. cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; c. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego; d. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą uzyskanie dofinansowania na realizację zamówienia z budżetu Unii Europejskiej; e. jeżeli wykonawca biorący udział w postępowaniu wpłynął na jego wyniki w sposób sprzeczny z prawem lub Wytycznymi. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie; b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. 3. Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, także w przypadku jego unieważnienia z jakichkolwiek przyczyn. 4. Termin związania ofertą wynosi: 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert określonego w ramach Zapytania Ofertowego. 5. W przypadku wątpliwości co do treści oferty, Zamawiający może zwrócić się do oferenta o złożenie stosownych wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty. 6. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie podpisana zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do Zapytania Ofertowego. 7. Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad. |
© eurobudowa.pl 2004-2025