Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4974z ostatnich 7 dni
14215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługi kominiarskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi kominiarskie

Data zamieszczenia: 2024-12-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn
powiat: sochaczewski
46 864 17 50 I fax: 468641765.
sekretariat@mlodzieszyn.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Młodzieszyn
Wadium: ---
Nr telefonu: 46 864 17 50 I fax:
Termin składania ofert: 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na
,,Usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy
Młodzieszyn"
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich polegających na:
a. Sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych 1 raz w roku w terminie do 31 sierpnia 2025 roku, które powinny zawierać:
- Dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
- Badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
- Badanie prawidłowości połączeń kominowych;
- Pomiar ciągu kominowego;
- Sporządzenie odpowiedniej opinii kominiarskiej.
b. Czyszczenie przewodów kominowych:
- Dymowych 4 razy w roku (1 raz na kwartał) w terminach do; 31.03.2025 r., 30.06.2025 r., 30.09.2025 r., 15.11.2025 r.;
- Spalinowych 2 razy w roku (1 raz na pół roku) w terminach do 30.06.2025 r., 15.11.2025 r.;
- Wentylacyjnych 1 raz w roku w terminie do 15.11.2025 r.
2. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
a. Młodzieszyn Ul. Walk nad Bzurą 12 - 23 lokale;
b. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 7 - 3 lokale;
c. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 23 A - 2 lokale
d. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 62 - 2 lokale;
e. Młodzieszyn Ul. Krucza 16 -15 lokali;
f. Młodzieszyn Ul. Krucza 16 A -1 lokal;
9- Kamion Poduchowny 4 - 4 lokale;
h. Stare Mistrzewice 36 - świetlica + 1 lokal;
i. Nowy Kamion 50 - -1 budynek; j. Nowa Wieś 4 - 1 budynek.
3. Wykonawca po przeprowadzonych kontrolach dokonanych 1 raz w roku sporządzi protokół kontroli wraz z wykazem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują, w którym zawarte będą propozycje usunięcia nieprawidłowości z zaznaczeniem pilności ich wykonania.

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2024 r. o godz. 1515.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, Ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z
dopiskiem ,,Usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn" w terminie do 16.12.2024 r. do godz. 15.00.
3. Oferta będzie również ważna, jeśli zostanie przesłana e-mailem na adres sekretariat@mlodzieszyn.pl lub faxem na nr 468641765.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji zamówienia: Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

Wymagania:
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie;
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty oświadczenia na zasadzie ,,spełniaTnie spełnia".
3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
VI. Dokumenty wymagane od wykonawców:
1. Dokumenty jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
a. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
c. Wypis z CEIDG lub KRS;
d. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione
VII. Cena ofertowa:
1. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu;
2. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1570 ze zm.);
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
4. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcom.
5. Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Michał Znajdek, tel. 46 864 17 67 adres mail mznajdek@mlodzieszyn.pl godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności.
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.