dolnośląskie (Świebodzice)
dolnośląskie (Świebodzice)
mazowieckie (Ostrołęka)
śląskie (Jastrzębie-Zdrój)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługi kominiarskie |
Data zamieszczenia: | 2024-12-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn powiat: sochaczewski 46 864 17 50 I fax: 468641765. sekretariat@mlodzieszyn.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Młodzieszyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 46 864 17 50 I fax: |
Termin składania ofert: | 2024-12-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na ,,Usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn" III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich polegających na: a. Sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych 1 raz w roku w terminie do 31 sierpnia 2025 roku, które powinny zawierać: - Dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych; - Badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych; - Badanie prawidłowości połączeń kominowych; - Pomiar ciągu kominowego; - Sporządzenie odpowiedniej opinii kominiarskiej. b. Czyszczenie przewodów kominowych: - Dymowych 4 razy w roku (1 raz na kwartał) w terminach do; 31.03.2025 r., 30.06.2025 r., 30.09.2025 r., 15.11.2025 r.; - Spalinowych 2 razy w roku (1 raz na pół roku) w terminach do 30.06.2025 r., 15.11.2025 r.; - Wentylacyjnych 1 raz w roku w terminie do 15.11.2025 r. 2. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej: a. Młodzieszyn Ul. Walk nad Bzurą 12 - 23 lokale; b. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 7 - 3 lokale; c. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 23 A - 2 lokale d. Młodzieszyn Ul. Wyszogrodzka 62 - 2 lokale; e. Młodzieszyn Ul. Krucza 16 -15 lokali; f. Młodzieszyn Ul. Krucza 16 A -1 lokal; 9- Kamion Poduchowny 4 - 4 lokale; h. Stare Mistrzewice 36 - świetlica + 1 lokal; i. Nowy Kamion 50 - -1 budynek; j. Nowa Wieś 4 - 1 budynek. 3. Wykonawca po przeprowadzonych kontrolach dokonanych 1 raz w roku sporządzi protokół kontroli wraz z wykazem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują, w którym zawarte będą propozycje usunięcia nieprawidłowości z zaznaczeniem pilności ich wykonania. Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.12.2024 r. o godz. 1515. Składanie ofert: VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, Ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,Usługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn" w terminie do 16.12.2024 r. do godz. 15.00. 3. Oferta będzie również ważna, jeśli zostanie przesłana e-mailem na adres sekretariat@mlodzieszyn.pl lub faxem na nr 468641765. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji zamówienia: Od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Wymagania: V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. Posiadają wiedzę i doświadczenie; c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty oświadczenia na zasadzie ,,spełniaTnie spełnia". 3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań. VI. Dokumenty wymagane od wykonawców: 1. Dokumenty jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty: a. Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; c. Wypis z CEIDG lub KRS; d. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione VII. Cena ofertowa: 1. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu; 2. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku; 3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1570 ze zm.); 4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty. 4. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcom. 5. Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni. IX. Dodatkowe informacje: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej. 2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Michał Znajdek, tel. 46 864 17 67 adres mail mznajdek@mlodzieszyn.pl godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert. 7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności. a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty. |
© eurobudowa.pl 2004-2025