dolnośląskie (Świebodzice)
dolnośląskie (Świebodzice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów wjazdowych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Częstochowie ul. św. Rocha 90 42-202 Częstochowa powiat: Częstochowa tel. 34 316 07 70, tel.: 0/34 316 07 69 oferty@czestochowa.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Częstochowa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 316 07 70, t |
Termin składania ofert: | 2024-12-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów wjazdowych na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie w budynku Sądu Rejonowego w Częstochowie przy Ul. św. Rocha 90 zgodnie z zasadami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia ? OPZ stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego 2. ISTOTNE POSTANOWIENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Zamówienie wykonawca zobowiązany będzie realizować w oparciu o zawartą umowę, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania. 2.2 Wykonawca gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym Zaproszeniu 2.3 Wykonawca na własną odpowiedzialność i ryzyko zdobędzie wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty 2.4 Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty oraz wszystkich dokumentów z nim związanych Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 grudnia 2024r. o godz. 12.15 Składanie ofert: Ofertę w formie pisemnej należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Częstochowie, Ul. św. Rocha 90, 42-202 Częstochowa, z oznaczeniem, o którym mowa w Rozdziale 7 ust. 7.6, lub złożyć osobiście w Biurze Podawczym Sądu Rejonowego w Częstochowie (Parter - pok. 309). Oferta składana elektronicznie winna być sporządzona jako dokument w formacie *.pdf i spakowana z rozszerzeniem *.zip, zaszyfrowany hasłem i przesłany w wyznaczonym terminie składania ofert, pocztą elektroniczną na adres e-mail: oferty@czestochowa.sr.gov.pl Nazwa oferty winna zawierać w swojej treści kombinację min. trzech cyfr (z zakresu od 0 do 9, unikając kombinacji kolejnych liczb typu ,,123"), pozwalającą na przypisanie hasła do oferty. Hasło do pliku, ze wskazaniem nazwy oferty, której dotyczy, winno zostać przesłane na ww. adres e-mail, po upływie terminu składania ofert a przed terminem otwarcia ofert tj. pomiędzy godz. 12:00 a 12:15 w dzień, w którym upłynął ostateczny termin składania ofert. Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1) wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w wersji elektronicznej lub pisemnej, wg wyboru Wykonawcy do dnia 19 grudnia 2024r. do godz.12.00 na adres e-mail: oferty@czestochowa.sr.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2025r. do 31.12.2026r. Wymagania: WIZJA LOKALNA - Zamawiający nie wymaga, odbycia wizji lokalnej. Wykonawca, który zgłosi potrzebę wizji lokalnej przed złożeniem oferty proszony jest o kontakt z oddziałem gospodarczym, w celu ustalenia terminu i godziny wizji. Osoby udzielające informacji w przedmiotowym zakresie Magdalena Kossek, adres e-mail: oferty@czestochowa.sr.gov.pl, tel: 34 316-07-69 4.PODWYKONAWSTWO - Wykonawca nie może powierzyć wykonania zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) 5. INFORMACJE O TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY ORAZ MOŻLIWOŚCI JEJ ZMIANY - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY 5.1 Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie umowy, której projekt stanowi Załącznik nr 5 do Zapytania. 5.2 Umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 5.3 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 5.4 Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy. ROZDZIAŁ 5 WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem świadectw autoryzacji oraz innych wymaganych uprawnień do przeglądów i konserwacji urządzeń i systemów 1) posiadanie uprawnień w zakresie przeglądów urządzeń przez producenta Came?autoryzowany serwis 2) świadectwo kwalifikacyjne co najmniej grupy 1, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. z 2022 poz.1392) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji i dozoru uprawnienia (SEP), o napięciu wyższym niż 1 kV UWAGA! Autoryzacja powinna obejmować możliwość wsparcia technicznego oraz serwisowego systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców realizujących usługę przedstawiono w rozdziale VI Opisu Przedmiotu Zamówienia ?załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na przeglądach i/lub konserwacji systemów i urządzeń wjazdowych, w tym jedna o wartości co najmniej 10 000,00 złotych (dziesięć tysięcy złotych, 00/100) brutto rocznie. Każda z wykazanych usług wykonana winna zostać w ramach odrębnej umowy/kontraktu/zlecenia itp. UWAGA! W przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie czasu wykonywania danej usługi dotyczą części umowy już zrealizowanej tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert i te dane (wartość i czas) wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony warunek w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, z których: o każda posiada świadectwo kwalifikacyjne co najmniej grupy 1, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (Dz.U. z 2022 poz.1392) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji i dozoru, o napięciu nie wyższym niż 1 kV; o co najmniej jedna posiada odbyte szkolenie w zakresie serwisu tj. przeglądów, konserwacji i napraw systemów Came, objętych przedmiotem zamówienia. 5.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w złożonych z ofertą dokumentach.. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 5.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia 5.4. Dopuszczalne jest składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w tym wspólników spółek cywilnych. 5.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Razem z ofertą musi zostać złożone pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.6. Do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. 5.7. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podwykonawców stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy. Warunki udziału w postepowaniu, o których mowa w pkt 5.1 lit a-d uważa się za spełnione, jeżeli Wykonawcy łącznie wykażą się ich spełnieniem. 5.8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość negocjacji ceny ostatecznej poprzez dodatkowe skierowanie zapytania do Wykonawców, którzy złożyli oferty, o ewentualną możliwość uzyskania oferty korzystniejszej, ulepszonej w ustalonych kryteriach oceny ofert. 5.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru jako najkorzystniejszej kolejnej oferty wg rankingu ofert nieodrzuconych, ustalonego na podstawie kryterium oceny ofert, w przypadku, gdy Wykonawca, który złożył ofertę pierwotnie wybraną jako najkorzystniejsza, uchylił się od wykonania umowy. W przypadku powtarzania się podobnych sytuacji Zamawiający wybierać będzie kolejne oferty w miarę możliwości finansowych oraz posiadanych ważnych ofert. 5.10. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, powiązanych kapitałowo lub osobowo z osobami upoważnionymi do przeprowadzenia postępowania na rzecz Zamawiającego. 5.11. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w ustawie z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) - wyciąg z tej ustawy poniżej: Art. 1. W celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2, stosuje się: 1)(...); 2) (...); 3) wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320); (...) Art. 7 Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych wyklucza się: wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1, zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z ust. 1 jest wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie rozumie się odpowiednio złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, złożenie oferty, przystąpienie do negocjacji lub złożenie pracy konkursowej. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł. Wpływy z kar pieniężnych, o których mowa w ust. 6, stanowią dochód budżetu państwa. Przepisy ust. 1-8 stosuje się do postępowania zmierzającego do udzielenia zamówienia publicznego oraz konkursów o wartości mniejszej niż kwoty określone w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych lub z wyłączeniem stosowania tej ustawy. (...) ROZDZIAŁ 6 WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA 6.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do Zaproszenia, 6.2 Wykaz należycie wykonanych usług obejmujących swoim zakresem przedmiotowym dokumenty opisane w ust 5.1 lit c, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów (dokumentów), określających czy zostały wykonane należycie. Wymagane jest, aby każda zrealizowana usługa była świadczona w ramach jednej umowy/kontraktu/ wg wzoru ? załącznik nr 3. do Zapytania ofertowego - oryginał. 6.3 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Wykaz ten powinien zawierać w swojej treści co najmniej dwie osoby, z których każda posiada świadectwo kwalifikacyjne co najmniej grupy 1, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. (DZ.U. z 2023 poz. 1847) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku: eksploatacji i dozoru, o napięciu nie wyższym niż 1 kV; oraz o co najmniej jedna posiada odbyte szkolenie w zakresie serwisu tj. przeglądów, konserwacji i napraw systemów Came, objętych przedmiotem zamówienia. wg wzoru ? załącznik nr 4. do Zapytania ofertowego 6.4 Zaświadczenia, Świadectwa wzorcowania urządzeń, którymi będzie wykonywał przegląd, Świadectwa kwalifikacyjne, Certyfikaty potwierdzające posiadanie uprawnień, o których mowa w pkt 5.1 lit. a) i d) - przez osoby wykazane w żądanym wykazie osób - (pkt 6.3), którymi winien dysponować wykonawca. 6.5 Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub z odpisu z rejestru. Dowodami, o których mowa w ust. 6.2 są: ? referencje; ? inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi/a zostały/a wykonane/a; ? oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów j.w. ROZDZIAŁ 7 SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 7.1 Oferta powinna zostać sporządzona na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania w oparciu o zakres przedmiotu zamówienia określony w załączniku nr 2 do Zaproszenia i zawierać cenę ofertową wykonania zamówienia, z uwzględnieniem warunków wykonania przedmiotu zamówienia. 7.2 Ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej lub w formie bądź postaci elektronicznej 7.3 Treść oferty musi odpowiadać treści Zapytania 7.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7.5 Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną kompletną ofertę. Oferty wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę na ten sam zakres zamówienia, zostaną odrzucone. 7.6 Dla ofert składanych w formie pisemnej zalecane jest, aby wszystkie strony oferty były kolejno ponumerowane, oparzone oryginalnymi podpisami osoby upoważnionej. Zaleca się również zamieszczenie oferty w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego, na adres: Sąd Rejonowy w Częstochowie, ul. św. Rocha 90, 42-202 Częstochowa i oznaczonej hasłem: OFERTA NA: USŁUGI - Świadczenie usług przeglądu i konserwacji systemów i urządzeń wjazdowych na rzecz Sądu Rejonowego w Częstochowie GSR.262.342.2024 NIE OTWIERAĆ PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT Poza oznaczeniami podanymi powyżej koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres wykonawcy. 7.7 Dla ofert składanych elektronicznie ustala się, że mogą one być składane w formie elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w postaci skanu oferty sporządzonej w postaci papierowej. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE. Osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo muszą złożyć podpisy na: - wszystkich stronach oferty - załącznikach - oraz miejscach, w których wykonawca naniósł zmiany 7.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełniania ofert o brakujące dokumenty, z wyłączeniem przypadku, gdy, pomimo uzupełnienia oferty, dalej podlegałaby ona odrzuceniu. 7.12 W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 7.13 Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferty złożone u Zamawiającego po upływie ww. terminu nie będą rozpatrywane. ROZDZIAŁ 9 OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 9.1 Cenę oferty należy podać na Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszego Zapytania. 9.2 Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (podatek od towarów i usług, rabaty, upusty i inne własne koszty). 9.3 Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na podstawie kryterium - waga 100% cena brutto realizacji zamówienia. Jako najkorzystniejsza spośród wszystkich złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu, zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w w/w kryterium oceny ofert 9.4 Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie rabaty lub upusty nie uwzględnione w cenach wpisanych do Formularza Ofertowego - Załącznik Nr 1, Zamawiający nie będzie ich brał pod uwagę przy ocenie oferty. 9.5 Ceny muszą być podane w złotych polskich i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe należy zaokrąglić w górę) tj. tj. w przypadku liczby ? 5 na trzecim miejscu po przecinku zwiększa się liczbę na drugim miejscu po przecinku o 1; w przypadku liczby < 5 na trzecim miejscu po przecinku liczba na drugim miejscu po przecinku pozostaje bez zmian; 9.6 Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany określić podatek VAT z należytą starannością i zgodnie z przepisami prawa. 9.7 Szczegółowe kryteria oceny ofert, waga kryteriów i sposób oceny ofert 9.7.1 W trakcie oceny ofert w poszczególnych kryteriach oceny ofert, ofertom przyznawane będą punkty wg następujących zasad - Cena brutto realizacji pełnego zakresu zamówienia KC KC Cena brutto realizacji pełnego zakresu zamówienia = najniższa cena brutto realizacji pełnego zakresu zamówienia x 100 pkt x 100% cena brutto realizacji pełnego zakresu zamówienia ocenianej oferty 9.7.2 Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty z uwagi na złożenie ofert o jednakowej cenie Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. 9.7.3 Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 9.7.4 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 9.7.5 Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Kontakt: Osoby do kontaktu w kwestiach formalno-prawnych i merytorycznych: 1) p. Magdalena Kossek, tel.: 0/34 316 07 69 e-mail: oferty@czestochowa.sr.gov.pl 2) p. Jacek Leszczyna tel.: 0/34 316 07 95 oferty@czestochowa.sr.gov.pl Zamawiający informuje, że wyżej wymienione osoby nie są upoważnione do udzielania Wykonawcom ustnych informacji w zakresie wyjaśnienia treści Zaproszenia. Ze względu na obowiązek zachowania konkurencyjności postępowania wszystkie ewentualne wyjaśnienia ustne nie są dla Wykonawcy wiążące. |
© eurobudowa.pl 2004-2025