wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
lubuskie (Zielona Góra)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Koniecpol)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-12-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wola" ul. Lipowa 7 43-225 Wola koło Pszczyny powiat: pszczyński tel. 32/ 740 - 91 - 34, 32/ 211 - 84 - 07, fax. 32/ 211 - 84 - 05 smwola@interia.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Wola koło Pszczyny |
Wadium: | 1.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. 32/ 740 - 91 - 34, 32/ 211 - 84 - 07, fax. 32 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 |
Dokumenty do pobrania | |
Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych przez Spółdzielnię Miesz- kaniową ,,Wola" w Woli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane Przedmiot §1. Określenie przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) wykonania okresowej rocznej kontroli według wymogów art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych, w tym m. in.: Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz innych aktów wykonawczych niezbędnych do prawidłowego wykonania zlecenia, a nie przywołanych w niniejszym paragrafie, 2) kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu w tym wentylacji mechanicznej, 3) kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska. 4) przekazania Zamawiającemu w 2 egz. papierowej wersji protokołów z okresowej kontroli oraz w 1 egz. zapisanego w formacie pdf na nośniku danych: pendrive. Protokół z kontroli winien zawierać wszystkie elementy o których mowa w art. 62 a ust. 2 pkt 1-9, art. 62 a ust. 3 i ust. 4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, 5) w terminie 7 dni od zakończenia kontroli dokonania wpisu w książkach obiektów budowlanych prowadzonych w wersji papierowej - art. 62 b ust. 1 pkt 2 Ustawy 2. Ilość obiektów budowlanych w tym , lokali mieszkalnych, usługowych i obiektów małej architektury podana jest w załączniku nr 3 do SIWZ. Dokument nr: ADM/01/12/2024 Otwarcie ofert: §15. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego dnia 28.01.2025r. bez udziału oferentów. Składanie ofert: §14. Wskazanie miejsca i terminu składania ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 27.01.2025r. do godz. 14.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce wykonywania usługi: zasoby zamawiającego zlokalizowane w miejscowości Wola (kod 43- 225), gmina Miedzna, woj. śląskie. §2. Termin wykonania Od pierwszego dnia roboczego po dniu podpisania umowy do dnia 31.03.2025r. Wymagania: §3. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz wariantowej. §4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. §5. Informacja o wykonawcach o podwykonawcach wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. W przypadku spółek cywilnych - powyższe stosuje się gdy sposób reprezentowania firmy na zewnątrz nie wynika z umowy spółki (którą należy dołączyć do oferty). Pozostałe dokumenty składają wszyscy wykonawcy. 2. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) zakresu zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 3. Ewentualna zmiana podwykonawcy - w trakcie realizacji zamówienia może nastąpić tylko za zgodą Zamawiającego. 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi, wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3 kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzenia przedmiotowego postępowania. ROZDZIAŁ IV Oferta §8. Opis sposobu przygotowywania oferty 1. Sposób przygotowania oferty: 1) oferta musi być przygotowana pisemnie (zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej) w języku polskim; 2) zaleca się aby wszystkie kartki oferty wraz z dodatkami były ponumerowane i złączone w sposób uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki (nie zachowanie się powyższego nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty); 3) poprawka w ofercie musi być podpisana lub parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do podpisywania oferty (w przeciwnym wypadku nie będą one uwzględniane); błędny zapis musi zostać poprawiony poprzez przekreślenie pozwalające na zapoznanie się z pierwotną treścią; zamawiający nie wyraża zgody na poprawianie kwoty występującej w ofercie; 4) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena; 5 ) oferta musi być złożona zamawiającemu w zaklejonej i nienaruszonej kopercie oznaczonej w następujący sposób: ________________________ (nazwa wykonawcy) ________________________ (adres i tel. wykonawcy) Oferta na: Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych przez Spół- dzielnię Mieszkaniową ,,Wola" w Woli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 28.01.2025r. 42. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie wykonawcę. 3. Wszelkie dołączone dokumenty wraz z załącznikami (w tym istotnymi postanowieniami umowy) muszą być wypełnione, a następnie podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 4. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy uznaje się: 1) osoby wykazane w prowadzonych przez Sądy Krajowych Rejestrach lub Ministra właściwego ds. gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 2) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa w ust.4 pkt 1 i pkt 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty, 5. W przypadku gdy wykonawca jako dodatek do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy. §9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Lp.Warunki wymagane do spełnienia przez Wykonawcę 1Złożenie oferty 2Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym 3Wykonawca potwierdza, że nie podlega wykluczeniu 4Zawarcie umowy na zasadach określonych w istotnych jej postanowieniach 5Wykonawca spełnia warunki 6Wykonawca spełnia warunki 7Wykonawca spełnia warunki 8Wykonawca spełnia warunki 9Wykonawca spełnia warunki 10Wykonawca spełnia warunki Nazwa dokumentów oraz ich cechy Przygotowanie oferty na bazie zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( załącznik nr 1 do SIWZ ) plus dołączenie dokumentów, o których mowa w paragrafie 9 pkt 2 - 10 Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o Wypisie z Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy podmiot, chyba, że dokument opiewa na wszystkich przedsiębiorców Istotne postanowienia umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane do przeprowadzenia kontroli , o której mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b) ustawy. Do oświadczenia należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00PLN. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi mieć ważność co najmniej do dnia 31.03.2025r. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot W przypadku upłynięcia ważności polisy przed datą 31.03.2025 r. ,Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o dostarczeniu kopi kontynuacji polisy na cały okres w terminie 7 dni od daty jej podpisania. Obowiązek dostarczenia Zamawiającemu kopi polisy ciąży na wykonawcy do dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji. Oświadczenie, że Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji, albo nie toczy się przeciwko niemu postępowanie układowe lub upadłościowe Oświadczenie, że Wykonawca nie był karany za przestępstwa umyślne i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu żadne postępowanie sądowe lub prokuratorskie związane z prowadzoną działalnością gospodarczą Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania przetargowego, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych 5§10. Opis kryteriów i ich znaczenie 1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą: Kryterium Znaczenie w % Cena 100% 2. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji cenowych z oferentami. §11. Sposób postępowania z ofertami złożonymi po terminie Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania. §12. Termin związania ofertą Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. ROZDZIAŁ V Wadium, składanie i ocena ofert § 13. Wadium 1. Warunkiem dopuszczenia oferty jest wpłacenie przez Wykonawcę w terminie do dnia 27.01.2025r. do godziny 13.00 wadium w wysokości 1.000,00 zł. 2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto : 76 1050 1100 1000 0090 3065 1294. 3. Za termin wpływu środków uważa się dzień i godzinę zasilenia konta bankowego Zamawiającego. 4. W stosunku do oferenta, którego oferta nie została wybrana przez komisję przetargową, wadium jest zwracane przelewem na wskazane konto w terminie do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania przetargowego. 5. W stosunku do oferenta, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone w terminie do 7 dni przelewem na wskazane konto od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości robót. §16. Ogłoszenie wyników postępowania Zawiadomienie o wyborze oferty - określające nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie niezwłocznie doręczone wszystkim wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 6ROZDZIAŁ VI Umowa §17. Termin i miejsce zawarcia umowy 1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia - w terminie nie krótszym niż 3 dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą. 2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. §18. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy 1. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury poprzedzonej spełnieniem wszystkich obowiązków, o których mowa w §1 pkt 1-5 SIWZ. Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 2. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. Uwagi: Godziny urzędowania: poniedziałek- środa 700-1500 ; czwartek 700-1700 ; piątek 700-1300 |
© eurobudowa.pl 2004-2025