Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
242z dziś
4675z ostatnich 7 dni
13829z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Ogłoszenie z bezpłatnym dostępem.
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych

Data zamieszczenia: 2024-12-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Wola"
ul. Lipowa 7
43-225 Wola koło Pszczyny
powiat: pszczyński
tel. 32/ 740 - 91 - 34, 32/ 211 - 84 - 07, fax. 32/ 211 - 84 - 05
smwola@interia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Wola koło Pszczyny
Wadium: 1.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 32/ 740 - 91 - 34, 32/ 211 - 84 - 07, fax. 32
Termin składania ofert: 2025-01-27
Dokumenty do pobrania
Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego
obiektów budowlanych zarządzanych przez Spółdzielnię Miesz-
kaniową ,,Wola" w Woli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b)
Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane
Przedmiot
§1. Określenie przedmiotu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) wykonania okresowej rocznej kontroli według wymogów art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b) ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane, Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej oraz
wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych i norm przedmiotowych, w tym m. in.:
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999r. w sprawie
warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych, Rozporządzenia Ministra Spraw
Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków,
innych obiektów budowlanych i terenów oraz innych aktów wykonawczych niezbędnych do
prawidłowego wykonania zlecenia, a nie przywołanych w niniejszym paragrafie,
2) kontroli elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu w tym wentylacji
mechanicznej,
3) kontroli instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.
4) przekazania Zamawiającemu w 2 egz. papierowej wersji protokołów z okresowej kontroli oraz w
1 egz. zapisanego w formacie pdf na nośniku danych: pendrive. Protokół z kontroli winien zawierać
wszystkie elementy o których mowa w art. 62 a ust. 2 pkt 1-9, art. 62 a ust. 3 i ust. 4 Ustawy z dnia
7 lipca 1994r. Prawo budowlane,
5) w terminie 7 dni od zakończenia kontroli dokonania wpisu w książkach obiektów budowlanych
prowadzonych w wersji papierowej - art. 62 b ust. 1 pkt 2 Ustawy
2. Ilość obiektów budowlanych w tym , lokali mieszkalnych, usługowych i obiektów małej architektury
podana jest w załączniku nr 3 do SIWZ.

Dokument nr: ADM/01/12/2024

Otwarcie ofert: §15. Wskazanie miejsca i terminu otwarcia ofert
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego dnia 28.01.2025r. bez udziału oferentów.

Składanie ofert:
§14. Wskazanie miejsca i terminu składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 27.01.2025r. do godz. 14.00.

Miejsce i termin realizacji:
3. Miejsce wykonywania usługi: zasoby zamawiającego zlokalizowane w miejscowości Wola (kod 43-
225), gmina Miedzna, woj. śląskie.
§2. Termin wykonania
Od pierwszego dnia roboczego po dniu podpisania umowy do dnia 31.03.2025r.

Wymagania:
§3. Informacja o możliwości złożenia oferty częściowej oraz wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej oraz wariantowej.
§4. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
§5. Informacja o wykonawcach
o podwykonawcach
wspólnie
ubiegających
się
o
zamówienie
oraz
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki
cywilne) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku spółek cywilnych - powyższe stosuje się gdy sposób reprezentowania firmy na zewnątrz
nie wynika z umowy spółki (którą należy dołączyć do oferty). Pozostałe dokumenty składają wszyscy
wykonawcy.
2. Zamawiający wymaga wskazania przez wykonawcę w ofercie (formularzu ofertowym) zakresu
zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3. Ewentualna zmiana podwykonawcy - w trakcie realizacji zamówienia może nastąpić tylko za zgodą
Zamawiającego.
2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia stanowi, wraz z załącznikami od nr 1 do nr 3 kompletny
dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzenia przedmiotowego
postępowania.
ROZDZIAŁ IV
Oferta
§8. Opis sposobu przygotowywania oferty
1. Sposób przygotowania oferty:
1) oferta musi być przygotowana pisemnie (zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci
elektronicznej) w języku polskim;
2) zaleca się aby wszystkie kartki oferty wraz z dodatkami były ponumerowane i złączone w sposób
uniemożliwiający wysunięcie się którejkolwiek kartki (nie zachowanie się powyższego nie będzie
skutkowało odrzuceniem oferty);
3) poprawka w ofercie musi być podpisana lub parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do
podpisywania oferty (w przeciwnym wypadku nie będą one uwzględniane); błędny zapis musi zostać
poprawiony poprzez przekreślenie pozwalające na zapoznanie się z pierwotną treścią; zamawiający nie
wyraża zgody na poprawianie kwoty występującej w ofercie;
4) wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna
cena;
5 ) oferta musi być złożona zamawiającemu w zaklejonej i nienaruszonej kopercie oznaczonej
w następujący sposób:
________________________
(nazwa wykonawcy)
________________________
(adres i tel. wykonawcy)
Oferta na:
Wykonanie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zarządzanych przez Spół-
dzielnię Mieszkaniową ,,Wola" w Woli zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. a i b) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo
budowlane
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert, tj. 28.01.2025r.
42. Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie wykonawcę.
3. Wszelkie dołączone dokumenty wraz z załącznikami (w tym istotnymi postanowieniami umowy)
muszą być wypełnione, a następnie podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń
woli w imieniu Wykonawcy.
4. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy uznaje się:
1) osoby wykazane w prowadzonych przez Sądy Krajowych Rejestrach lub Ministra właściwego ds.
gospodarki Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
2) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa
w ust.4 pkt 1 i pkt 2. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika, pełnomocnictwo musi być
dołączone do oferty,
5. W przypadku gdy wykonawca jako dodatek do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta
musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do składania
oświadczenia woli w imieniu wykonawcy.
§9. Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają obowiązek dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Lp.Warunki wymagane
do spełnienia przez
Wykonawcę
1Złożenie oferty
2Wykonawca jest uprawniony
do występowania w obrocie
prawnym
3Wykonawca potwierdza, że nie
podlega wykluczeniu
4Zawarcie umowy na zasadach
określonych w istotnych jej
postanowieniach
5Wykonawca spełnia warunki
6Wykonawca spełnia warunki
7Wykonawca spełnia warunki
8Wykonawca spełnia warunki
9Wykonawca spełnia warunki
10Wykonawca spełnia warunki
Nazwa dokumentów oraz ich cechy
Przygotowanie oferty na bazie zapisów Specyfikacji Istotnych Warunków
Zamówienia ( załącznik nr 1 do SIWZ ) plus dołączenie dokumentów,
o których mowa w paragrafie 9 pkt 2 - 10
Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o Wypisie
z Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy ofertę
składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w
dokument musi być złożony przez każdy podmiot
Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz
właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający
odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków oraz składek na
ubezpieczenie społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być złożony przez każdy
podmiot, chyba, że dokument opiewa na wszystkich przedsiębiorców
Istotne postanowienia umowy ( załącznik nr 2 do SIWZ ). W przypadku,
gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, w/w dokument musi być podpisany przez każdy podmiot
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami które posiadają
odpowiednie uprawnienia budowlane do przeprowadzenia kontroli , o której
mowa w art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. a i b) ustawy. Do oświadczenia należy
dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię uprawnień oraz
zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 200.000,00PLN.
Polisa lub inny dokument ubezpieczenia musi mieć ważność co najmniej do
dnia 31.03.2025r. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia, w/w dokument musi być podpisany
przez każdy podmiot W przypadku upłynięcia ważności polisy przed datą
31.03.2025 r. ,Wykonawca złoży Zamawiającemu oświadczenie o dostarczeniu
kopi kontynuacji polisy na cały okres w terminie 7 dni od daty jej podpisania.
Obowiązek dostarczenia Zamawiającemu kopi polisy ciąży na wykonawcy do
dnia upływu okresu rękojmi i gwarancji.
Oświadczenie, że Wykonawca nie jest postawiony w stan likwidacji, albo nie
toczy się przeciwko niemu postępowanie układowe lub upadłościowe
Oświadczenie, że Wykonawca nie był karany za przestępstwa umyślne
i przestępstwa skarbowe oraz, że nie toczy się przeciwko niemu żadne
postępowanie sądowe lub prokuratorskie związane z prowadzoną działalnością
gospodarczą
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i posiadaniu pełnej
zdolności do czynności prawnych
Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania przetargowego, zgodnie
z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych
5§10. Opis kryteriów i ich znaczenie
1. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
Kryterium
Znaczenie w %
Cena
100%
2. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji cenowych z oferentami.
§11. Sposób postępowania z ofertami złożonymi po terminie
Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
§12. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
ROZDZIAŁ V
Wadium, składanie i ocena ofert
§ 13. Wadium
1. Warunkiem dopuszczenia oferty jest wpłacenie przez Wykonawcę w terminie do dnia
27.01.2025r. do godziny 13.00 wadium w wysokości 1.000,00 zł.
2. Wadium należy wpłacić przelewem na konto : 76 1050 1100 1000 0090 3065 1294.
3. Za termin wpływu środków uważa się dzień i godzinę zasilenia konta bankowego Zamawiającego.
4. W stosunku do oferenta, którego oferta nie została wybrana przez komisję przetargową, wadium jest
zwracane przelewem na wskazane konto w terminie do 7 dni od dnia rozstrzygnięcia postępowania
przetargowego.
5. W stosunku do oferenta, którego oferta okaże się najkorzystniejsza, wadium zostanie zwrócone
w terminie do 7 dni przelewem na wskazane konto od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru
całości robót.
§16. Ogłoszenie wyników postępowania
Zawiadomienie o wyborze oferty - określające nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano
zostanie niezwłocznie doręczone wszystkim wykonawcom, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia
zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
6ROZDZIAŁ VI
Umowa
§17. Termin i miejsce zawarcia umowy
1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie przedmiotowego zamówienia - w terminie nie krótszym
niż 3 dni od przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed
upływem terminu związania ofertą.
2. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego.
§18. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
umowy
1. Termin płatności: do 30 dni od daty otrzymania faktury poprzedzonej spełnieniem wszystkich
obowiązków, o których mowa w §1 pkt 1-5 SIWZ. Rozliczenia między zamawiającym, a
wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
2. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 2 do SIWZ.

Uwagi:
Godziny urzędowania: poniedziałek- środa 700-1500 ; czwartek 700-1700 ; piątek 700-1300

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.