podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Tarnów)
śląskie (Ruda Śląska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie planu ogólnego Miasta |
Data zamieszczenia: | 2024-12-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Golub-Dobrzyń Plac 1000-lecia 25 87-400 Golub-Dobrzyń powiat: golubsko-dobrzyński um@golub-dobrzyn.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027184 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Golub-Dobrzyń |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla aktów planowania przestrzennego. Podstawą prawną opracowania planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia jest: uchwała Nr VII/34/2024 Rady Miasta Golub-Dobrzyń z dnia 1 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1133) oraz rozporządzeniami: 1) Ministra Infrastruktury Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024, poz. 729), 2) Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023, poz. 2758). 3. Plan ogólny zagospodarowania przestrzennego należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1133), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: 1) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.); 2) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania, 3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 4) weryfikacja wysłanych pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miasta Golubia-Dobrzynia uchwała Nr VII/34/2024 Rady Miasta Golub-Dobrzyń z dnia 1 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia, 5) weryfikacja ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta Golubia-Dobrzynia wymaganych ustawą, 6) wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu, 7) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne) w formie zgodnej z przepisami, 8) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego, 9) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych na komisjach, 10) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego, 11) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami miasta oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. Udział w spotkaniach otwartych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych), 12) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego, 13) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miasta Golubia-Dobrzynia uchwalającej plan ogólny. 14) skompletowania i przygotowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. CPV: 71410000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00672155, WI.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-16 10:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027184 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027184 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/golub-dobrzyn. Szczegółowe informacje dotyczące przyjętego w postępowaniu sposobu komunikacji, znajdują się w rozdziale 7 niniejszej SWZ. 2) Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o ,,Platformie Zakupowej" lub ,,Platformie" - należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń oraz innych dokumentów w postępowaniu. 3) Uwaga! Przed przystąpieniem do składania oferty, wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej. Instrukcja została zamieszona bezpośrednio na ww. Platformie. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania jest Gmina Miasto Go-lub-Dobrzyń, reprezentowana przez Burmistrza Miasta Golubia-Dobrzynia, z siedzibą w Golubiu-Dobrzyniu pod adresem: Plac 1000-lecia 25, 87-400 Golub-Dobrzyń, tel. (56) 683 54 10 do 13, e-mail: um@golub-dobrzyn.pl. 2. Treść obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO stanowi załącznik 10 do SWZ. 3. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 10 i 11 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania. 4. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 5. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty lub na wezwanie Zamawiającego, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący załącznik nr 10 i 11 do SWZ. 6. Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego spanienia obowiązku informacyjnego z Art. 13 i 14 RODO, o którym mowa w zał. 10 i 11 do SWZ, również w trakcie realizacji umowy w przypadku jej zawarcia w wyniku niniejszego postepowania i zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu podpisanego obowiązek informacyjnego w dniu przekazania danych, nie późnij niż 10 dni od przekazania danych Zamawiającemu z zastrzeżeniem, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu jako załącznik do podpisywanej umowy podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odłownio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Patrz pkt 3.15. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027184 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-16 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1027184 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.7.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym dla aktów planowania przestrzennego. Podstawą prawną opracowania planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia jest: uchwała Nr VII/34/2024 Rady Miasta Golub-Dobrzyń z dnia 1 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia. 2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1133) oraz rozporządzeniami: 1) Ministra Infrastruktury Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 2 maja 2024 r. w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym gminy (Dz. U. z 2024, poz. 729), 2) Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023, poz. 2758). 3. Plan ogólny zagospodarowania przestrzennego należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (D t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1133), a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13g, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym: 1) dokonanie analizy materiału wyjściowego, obejmującego w szczególności obowiązujące akty planowania przestrzennego, istniejące uwarunkowania (w tym środowiskowe, geologiczne, dziedzictwa kulturowego itd.); 2) wykonanie inwentaryzacji urbanistycznej i oceny istniejącego stanu zagospodarowania, 3) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego, 4) weryfikacja wysłanych pism związanych z zawiadomieniem właściwych instytucji o podjęciu przez Radę Miasta Golubia-Dobrzynia uchwała Nr VII/34/2024 Rady Miasta Golub-Dobrzyń z dnia 1 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta Golubia-Dobrzynia, 5) weryfikacja ogłoszeń i obwieszczeń Burmistrza Miasta Golubia-Dobrzynia wymaganych ustawą, 6) wykonanie analizy złożonych wniosków przez osoby fizyczne i prawne oraz zgłoszone przez organy i instytucje, w tym sporządzenie wykazu wniosków, przygotowanie propozycji ich rozpatrzenia wraz z uzasadnieniem, jak również ewentualne opracowanie wykazu odpowiedzi do organów i instytucji określonych ustawą oraz innych instytucji i jednostek poinformowanych o przystąpieniu do planu, 7) sporządzenie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i prognozą oddziaływania na środowisko (części tekstowe, graficzne, dane przestrzenne) w formie zgodnej z przepisami, 8) przygotowanie projektów pism związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem projektu planu ogólnego, 9) udział w posiedzeniach Miejskiej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych na komisjach, 10) dokonanie analizy i opracowanie wykazu uzyskanych uzgodnień i opinii wraz z ewentualnym wprowadzeniem korekt w projekcie planu ogólnego, 11) udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego z mieszkańcami miasta oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. Udział w spotkaniach otwartych, dyżurach projektanta, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzenie punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych), 12) sporządzenie analizy wniesionych uwag do projektu planu ogólnego wraz z propozycją ich rozstrzygnięcia oraz ewentualnym wprowadzeniem korekt do projektu planu ogólnego, 13) przygotowanie projektu uchwały z załącznikami i udział w sesji Rady Miasta Golubia-Dobrzynia uchwalającej plan ogólny. 14) skompletowania i przygotowania dokumentacji formalno-prawnej do przedłożenia Wojewodzie w celu oceny zgodności z przepisami prawnymi. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert wg wzoru: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe personelu" Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował: a) co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 30,0 ha oraz b) co najmniej 1 usługę polegającą na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla obszaru o powierzchni nie mniejszej niż 50,0 ha każdy i z uwzględnieniem wymogów obowiązującej ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i innych przepisów niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania. Każde z powyższych opracowań lub ich zmian powinno być uchwalone w drodze uchwały właściwego organu samorządu terytorialnego. 2) dysponuje do realizacji niniejszego zamówienia co najmniej jedną osobą Głównego Projektanta, który posiada kwalifikacje i uprawnienia do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27.03.2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1130). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie § 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415), zamawiający żąda: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; b) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający żąda: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) W przypadku, o którym mowa w pkt a, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. c) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Jeżeli w postępowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. e) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa każdy z wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Projekt umowy stanowi załącznik nr 9 do SWZ. W jej treści podano wszelkie istotne dla Zamawiającego warunki realizacji zamówienia oraz dopuszczalne zmiany postanowień umowy. Dopuszcza się ponadto w porozumieniu z Wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie niepowodującym istotnych zmian przedstawionych warunków handlowych niekorzystnych dla Zamawiającego. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert wg wzoru: P = C + D P - sumaryczna ilość punktów C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Cena" D - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium ,,Doświadczenie zawodowe personelu" Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku. Oferta w ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe personelu 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-14 |
© eurobudowa.pl 2004-2025