wielkopolskie (Poznań)
wielkopolskie (Poznań)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
zachodniopomorskie (Szczecin)
śląskie (Koniecpol)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rewitalizacja kamienicy mieszkalnej |
Data zamieszczenia: | 2024-12-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o Ul. Wrocławska 3a-3b 58-230 Niemcza powiat: dzierżoniowski Tel. 74 837 69 81 Pk@pk-niemcza.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Niemcza |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 74 837 69 81 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 |
Dokumenty do pobrania | |
zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego: ,,Rewitalizacja kamienicy mieszkalnej przy Ul. Rynek 35 w Niemczy" 2. Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zmówienia jest remont elewacji ftrontowej w zakresie odnowienia i pomalowania tynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówinia określa dokumentacja techniczna wraz z przedmiarem robót, stanowiące załacznik nr 1 do zapytania. CPV: 45000000-7, 45453000-7 Otwarcie ofert: 11) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Przedsiębiorstwa Komunalnego sp. z o.o. w Niemczy przy ul. Wrocławskiej 3a-3b w dniu 27.01.2025r. o godz. 10.00 Składanie ofert: 10) Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 27.01.2025r. do godz. 9.00 na adres: Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. z siedzibą w Niemczy przy Ul. Wrocławskiej 3a-3b - w zamkniętej kopercie lub pocztą elektroniczną na adres Zamawiającego podany w pkt 1 zapytania ofertowego. Miejsce i termin realizacji: termin wykonania zamówienia 5 miesięcy od daty zawarcia umowy Wymagania: Przedmiary robót budowalnych dołączone do SWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy mający ułatwić sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w dokumentacji projektowej, a nie ujęte w przedmiarach, nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zaoferowanego przez Wykonawcę. Jeżeli występują rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową, a przedmiarem robót, należy przyjąć za wiążącą dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest dokonać kalkulacji w oparciu o załączoną dokumentację projektową z uwzględnieniem zapisów zapytania ofertowego. Materiały, które zostaną wykorzystane, powinny spełniać wymogi zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 1994 Nr 89 poz. 414) oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w STWiORB. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Prace określone w niniejszym zapytaniu objęte są: Pozwoleniem Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Decyzja 521/2024 z dn. 22.04.2024r. znak W/N.5142.239.2024.MP Pozwoleniem na budowę 293/2019 z dn. 04.04.2019 r. wydanym przez Starostę Powiatu Zaleca się, aby każdy z Wykonawców ubiegających się o wykonanie zamówienia dokonał wizji lokalnej w celu dokładnego zapoznania się z miejscem realizacji prac oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia i ujęcia w ofercie ewentualnych prac koniecznych do prawidłowego wykonania całego przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa. - warunki płatności: termin płatności 30 dni od daty dokonania protokolarnego odbioru robót i dostarczenia prawidłowow wystawionej faktury Z uwagi na fakt, iż inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zasady wypłaty wynagrodzenia Wykonawcom uwarunkowane są uchwałą Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. 1) Ofertę należy przygotować wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego. 2) Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 3) Oferta oraz wymagane formularze składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym. 4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub innego umocowania prawnego. 5) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach. 6) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 7) Oferta wraz z załącznikami, (jeżeli są dołączone) musi być sporządzona w języku polskim. 8) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 9) Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia ofertyw przypadku braków wymaganych załączników. 12) Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od dnia otwarcia ofert. 5. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu: a) wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty polegające na budowie/remoncie/przebudowie obiektów zabytkowych o wartości robót minimum 70 000,00 złotych brutto każda robota; b) wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, tj. bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na postawie odrębnych przepisów. Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia/kwalifikacje uprawniające do kierowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 6. Informacja o wykluczeniu Wykonawców: Na mocy art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 ze zm.) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3; 2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ;3) wykonawcę oraz uczestnik konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3. 7. Kryteria oceny ofert: 1) Cena - max. 60 punktów Cena powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego. Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje. Należy zastosować zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku. Cenę należy przedstawić w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Kryterium ceny liczone według wzoru: P1 = (Cmin/C) x W1 gdzie: P1 - ilość punktów obliczona dla kryterium ceny, Cmin - cena brutto najtańszej oferty, C - cena brutto rozpatrywanej oferty, W1 - waga kryterium = 60 Najniższa cena ofertowa otrzyma 60 punktów. 2) Doświadczenie - max. 20 punktów Wykonawcy posiadający doświadczenie w robotach budowlanych przy obiektach zabytkowych otrzymają dodatkową punktację. Sposób obliczania punktów: w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał co najmniej dwie roboty polegające na remoncie/przebudowie obiektów zabytkowych o wartości robót minimum 70 000,00 złotych brutto każda robota, otrzyma 20 punktów; w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał jedną robotę polegającą na remoncie/przebudowie obiektów zabytkowych otrzyma 10 punktów; w przypadku, gdy Wykonawca nie wykaże się doświadczeniem w w/w robotach przy obiektach zabytkowych otrzyma w ramach tego kryterium 0 punktów. Aby otrzymać punkty w ramach doświadczenia, razem z ofertą należy złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowe wykonanie prac wskazanych w oświadczeniu (dokumentami mogą być: protokoły odbioru lub referencje).3) Gwarancja - max 20 punktów: w kryterium gwarancji maksymalną ilość punktów (20pkt) otrzyma oferta Wynkonawcy, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji tj. 60 miesięcy. Ilość punktów przyznana ofercie w okryterium "okres gwarancji" ostabie obliczona na podstawie wzoru: Pi(G) = (Gof-Gmin/Gmax-Gmin)x20 gdzie: Pi(G)ilość punktów jakie otrzyma oferta i za kryterium gwarancji. Gofokres gwarancji określony w miesiącach w badanej ofercie, minimalny okres Gminokres gwarancji wynoszący 36 miesiecy Gmaxmaksymalny okres gwarancji wynoszący 60 miesięcy Uwaga: maksymalny pożądany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku oferowanych kresów gwarancji dłuższych niż 60 miesięcy, za liczbę Gof w liczniku podstawiona zostanie wartość 60, ale Wykonawca związany będzie okresem gwarancji zaoferowanym w formularzu ofertowym. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji 36 miesięcy otrzyma 0 pkt. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niz 36 miesięcy lub nie uzupełni w formularzu ofertowym okresu gwarancji -Zamawiający przyjmie 36 miesięcy i naliczy 0 pkt. Okres gwarancji nalezy podać w pełnych miesiącach. 8. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę: Formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiący załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, Wykaz robót - stanowiący załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, Wykaz osób - stanowiący załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.9. Postanowienia ogólne: 1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 2) Pod uwagę będą brane wyłącznie oferty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz innymi wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym. 3) Zamawiający odrzuci ofertę, której treść jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego. 4) Postępowanie zostanie unieważnione w przypadku, gdy: a) nie zostanie złożona żadna oferta, b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia c) wszystkie złożone oferty będą podlegały odrzuceniu, d) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy. 5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryterium wyboru oferty określonego w zapytaniu ofertowym). 6) Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy złożyli ofertę w ramach niniejszego postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz na stronie prowadzonego postępowania. 7) Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki i wymagania określone w niniejszym zapytaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do zapytania ofertowego. 8) W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru kolejnej wśród złożonych ofert. 9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10) Zamawiający poprawi w ofercie: - oczywiste omyłki pisarskie, - inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych doonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.10. Klauzula informacyjna. Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: administratorem danych osobowych jest: Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Rynek 35 w Niemczy. Uwagi: Dane osobowe przetwarzane będą w celu podpisania umowy i realizacji zadania. Zgodnie z zapisami zapytania ofertowego, posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do podpisania umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2025