Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Koparka gąsienicowa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Koparka gąsienicowa

Data zamieszczenia: 2024-12-31
Dane kontaktowe Zamawiającego: TRANSBUD-WULKAN ZDZISŁAW WSZOŁA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adama Mickiewicza 56
42-506 Będzin
powiat: będziński
32 360 17 89
biuro@transbud-wulkan.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210205
Województwo: śląskie
Miasto: Będzin
Wadium: ---
Nr telefonu: 32 360 17 89
Termin składania ofert: 2025-01-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Koparka gąsienicowa
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-01BE/23 - Wprowadzenie nowego produktu celem zwiększenia konkurencyjności oraz łagodzenia skutków transformacji.

Część 1
Koparka gąsienicowa

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz pierwsze uruchomienie urządzenia, jakim jest koparka gąsienicowa.
Dane techniczne i funkcjonalne:
- silnik DIESLA o mocy 290 KM, zgodny z normą emisji spalin EU Stage V,
- automatyczny układ podgrzania silnika,
- układ zapobiegający przegrzaniu silnika,
- funkcja automatycznego wyłączania silnika
- funkcja automatycznej redukcji obrotów silnika,
- rama typu "X" w sekcji środkowej,
- rama gąsienic o przekroju prostokątnym, 9 rolek prowadzących, 2 rolki podtrzymujące,
- gąsienice o szerokości 700mm z potrójna ostrogą,
- Łyżka z zębami do pracy w ciężkich warunkach, utwardzona min 1,8m3 z blach tyou Hardox oraz z hakiem do dźwigania
- Krata na kabinę (wyburzeniowa) przednia uchylna i górna
- Szyby wzmocnione i przyciemnione plus roleta przeciwsłoneczna
- Kamery 360stopni
- Dodatkowe osłony boczne oraz osłony dolne (grubsze), osłony siłowników
- układ hydrauliczny zasilany dwusekwencyjną pompą o zmiennym wydatku i maksymalnej wydajności 2x235 l/min,
- układ hydrauliczny z zamkniętym przepływem w położeniu neutralnym i kompensacją ciśnienia zależnie od obciążenia,
- sprzężony układ sterowania pompą i silnikiem,
- 6 trybów pracy,
- Radio oraz system głośnomówiący
- Automatyczny układ klimatyzacji
- Szybkozłącze typu Miller
- Pełna hydraulika (pod magnes, szczękę z obrotem, młot hydrauliczny, frez, szybkozłącze itp.) oraz osobny powrót do zbiornika hydraulicznego
- Centralne smarowanie
- Dodatkowe oświetlenie oraz oświetlenie ostrzegawcze
- Zdalny system monitoringu pracy maszyny
- Fotel podgrzewany z zawieszeniem pneumatycznym
- Funkcja pływającego wysięgnika
- Dodatkowy filtr powietrza
- Elektryczna pompa do tankowania
- wysięgnik jednoczęściowy,
- ramię długości min. 3,1m,
- automatyczne utrzymywanie stałego kąta nachylenia łyżki względem powierzchni roboczej w trakcie ruchu wysięgnika i ramienia kopiącego,
- waga minimum 29 ton
- pełna dokumentacja w języku polskim
- informacja, że oferowanie urządzenie podlega recyklingowi w stopniu min. 80% na podstawie normy ISO 16714 kryterium recyklingu
- Certyfikat CE

CPV: 42000000-6, 43000000-3, 43410000-0

Dokument nr: 2024-70962-210205

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-30

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02
Termin realizacji umowy: maksymalnie do 30.06.2025r.
Miejsce realizacji: Bytom, woj. śląskie.
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Bytom
Gmina
Bytom
Miejscowość
Bytom

Wymagania:
Dopuszcza się jedynie składanie ofert na fabrycznie nowe urządzenia/produkty i ich elementy (tzn. dotychczas nieużywane).
Jeżeli w powyższym opisie przyjęto konkretne rozwiązania, w tym konkretne materiały, Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania i materiały równoważne w zakresie parametrów, funkcjonalności i jakości.
Okres gwarancji
Zgodnie z punktem III zapytania ofertowego będącego załącznikiem do niniejszego ogłoszenia
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach:
a. Zmiany terminu realizacji umowy, w tym harmonogramu realizacji umowy wynikające z postanowień umowy o dofinansowanie Zamawiającego ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości, w tym jeżeli umowa ta została zawarta lub zmieniona aneksem po udzieleniu zamówienia;
b. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji przedmiotu umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);
c. Zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe);
d. Zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron;
e. Zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy;
f. Ograniczenia zakresu usługi wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
g. Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym;
h. Zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególni zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach;
i. Zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy;
j. Zmiany podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, pod warunkiem zgodności z postanowieniami zapytania ofertowego;
k. Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
l. Zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego.
Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Złożona oferta powinna zawierać:
1. Nazwę i adres oferenta.
2. Wartość oferty w PLN - ogółem i w rozbiciu (cena netto, podatek VAT, cena brutto). Jeśli oferent przedstawi cenę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy podaną cenę po średnim kursie tej waluty w stosunku do PLN publikowanym przez Narodowy Bank Polski z dnia opublikowania niniejszego zapytania ofertowego.
3. Termin ważności oferty minimum 90 dni.
4. Informację o terminie realizacji zamówienia tj. ilości dni kalendarzowych realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy (nie później niż do 30.06.2025 r.).
5. Informację, że w ramach serwisu gwarancyjnego oferowany jest czas reakcji maksymalnie: 2 godziny od czasu zgłoszenia (zdalna diagnostyka i naprawa co najmniej w dni robocze i co najmniej w godzinach 9.00-16.00); a w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu zdalnie - maksymalny czas wizyty serwisanta do 48 h w dni robocze.
6. Informację o zapewnieniu przez Oferenta bezpłatnych serwisów i bezpłatnych przeglądów w okresie gwarancyjnym.
7. Informację o zapewnieniu bezpłatnego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia.
8. Informację, że dostawa części zamiennych podczas trwania okresu gwarancyjnego wynosi do 72 h.
9. Informację, iż w przypadku awarii trwającej dłużej niż 5 dni roboczych, dostarczona zostanie maszyna zastępcza, lub pokryte będą koszty wynajmu maszyny zastępczej.
10. Informację o długości oferowanej gwarancji (poza układem Adblue i filtrem cząstek stałych z limitem przebiegu w maszynie) liczonych od momentu odbioru końcowego (zgodnie z protokołem odbioru), minimalna wymagana to 6000mth lub 4 lata.
11. Informację, że gwarancja opisana w punkcie 10 powyżej obejmuje wszystkie części i podzespoły, których uszkodzenie nie wynika z naturalnego zużycia.
12. Informacja o możliwości wydłużenia gwarancji o minimum 12 miesięcy.
13. Informację, że gwarancja na układ Adblue i filtr cząstek stałych z limitem przebiegu w maszynie wynosi min. 10 tys mth.
14. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem do realizacji niniejszego zamówienia, w związku z czym wymagane jest dostarczenie oświadczeń, których wzory zostały udostępnione wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
15. Oferent musi wykazać się co najmniej 3 dostawami oferowanego przedmiotu zamówienia (tj. koparek gąsienicowych) w ciągu ostatnich 2 lat (lub odpowiednio krótszym - jeśli okres działalności jest krótszy), na kwotę co najmniej 800 000,00 zł netto za każde zamówienie. W ramach powyższego warunku, wraz z ofertą konieczne jest dostarczenie oświadczenia, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
16. Informację, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie parametry wymienione w punkcie II zapytania ofertowego.
17. Informację o nazwie producenta i modelu oferowanego przedmiotu zamówienia,
18. Kartę katalogową/specyfikację techniczną oferowanego przedmiotu zamówienia.
19. Informację, że podczas uzgodnienia treści umowy, realizacji zamówienia, okresu gwarancji, Oferent zobowiązuje się do maksymalnego ograniczenia zużycia surowców m.in. takich jak papier, tusze, tonery, paliwo w procesach transportu i logistyki.
20. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego braku konfliktu interesów, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 1.
21. Załącznik w postaci oświadczenia dotyczącego stosowania ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także rozporządzenia (UE) dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 2.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Złożona oferta powinna zawierać:
/.../
14. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem do realizacji niniejszego zamówienia, w związku z czym wymagane jest dostarczenie oświadczeń, których wzory zostały udostępnione wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Złożona oferta powinna zawierać:
/.../
14. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem do realizacji niniejszego zamówienia, w związku z czym wymagane jest dostarczenie oświadczeń, których wzory zostały udostępnione wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Złożona oferta powinna zawierać:
/.../
14. O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem do realizacji niniejszego zamówienia, w związku z czym wymagane jest dostarczenie oświadczeń, których wzory zostały udostępnione wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
15. Oferent musi wykazać się co najmniej 3 dostawami oferowanego przedmiotu zamówienia (tj. koparek gąsienicowych) w ciągu ostatnich 2 lat (lub odpowiednio krótszym - jeśli okres działalności jest krótszy), na kwotę co najmniej 800 000,00 zł netto za każde zamówienie. W ramach powyższego warunku, wraz z ofertą konieczne jest dostarczenie oświadczenia, którego wzór został udostępniony wraz z niniejszym zapytaniem ofertowym jako załącznik nr 3.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Wyjaśniamy, że komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji między Zamawiającym a oferentem/dostawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pomocą portalu Bazy Konkurencyjności (BK2021).
Oferta wraz z załącznikiem powinna być złożona za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności (BK2021).
W przypadku braku spełnienia powyższych warunków - oferta nie będzie brana pod uwagę podczas wyboru dokonywanego przez Zamawiającego.
Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający ocenia te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić tę ofertę wyłącznie w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia terminu składania ofert według własnego uznania (jeśli zajdzie taka konieczność), do anulowania zapytania ofertowego oraz do unieważnienia postępowania ofertowego wraz z podaniem przyczyny.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania jakiejkolwiek oferty w szczególności
w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności (anulowanie, unieważnienie lub zamknięcie postępowania bez wyboru oferty) Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy na realizację usługi. Oferent jest zobowiązany do podpisania umowy w wypadku wyboru jego oferty w wyniku postępowania wyboru ofert.
O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021. Zaznacza się, że oferty, które zostaną doręczone po terminie nie będą brane pod uwagę.
Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania zapisów umowy o dofinansowanie oraz Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, w tym sekcji 3.2.2 ,,Postępowanie o udzielenie zamówienia" ww. Wytycznych. W związku z powyższym informujemy, że należy podjąć odpowiednie środki, aby skutecznie zapobiegać konfliktom interesów, a także rozpoznawać i likwidować je, gdy powstają w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia lub na etapie wykonywania zamówienia - by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie w szczególności nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Czynności związane z przygotowaniem oraz przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia wykonują osoby zapewniające bezstronność i obiektywizm. Osoby te składają oświadczenie o braku istnienia albo braku wpływu powiązań osobowych lub kapitałowych z wykonawcami na bezstronność postępowania, polegających na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Informujemy, że zamówienie ma zostać udzielone w ramach projektu, w którym Zamawiający jest zobowiązany do stosowania:
1. Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835 z późniejszymi zmianami), w szczególności art. 7 ust. 1 ww. ustawy.
2. Rozporządzenia (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1), ustanawiającego ogólno unijny zakaz udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych i koncesjach udzielanych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-12-31
Data ostatniej zmiany
2024-12-31 10:00:43

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena: 70 %
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia (ilość dni kalendarzowych realizacji zamówienia od momentu podpisania umowy): 30 %

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Monika Wszoła
tel.: 32 360 17 89
e-mail: biuro@transbud-wulkan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.