dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Zielona Góra)
mazowieckie (Radom)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa mieszanki granitowej (tłucznia) na remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Cieszków ul. Grunwaldzka 41 56-330 Cieszków powiat: milicki tel.: 71 3848102 wew. 60, wew. 61 inwestycje@ug.cieszkow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Cieszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 71 3848102 wew |
Termin składania ofert: | 2025-01-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,DOSTAWA mieszanki granitowej (tłucznia) o grubości 0-31,5 mm w 2025 roku na remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych w Gminie Cieszków" Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na dostawie dla Zlecającego - Gminy Cieszków w okresie do dnia 19.12.2025r. mieszanki granitowej (tłucznia) o grubości 0-31,5 mm z przeznaczeniem na remont i bieżące utrzymanie dróg gminnych. Usługa obejmuje również transport i rozładunek w/w mieszanki we wskazane przez Zlecającego miejsce na terenie gminy Cieszków, w ilościach i terminach zależnych od potrzeb Zlecającego. Dostawy kruszywa mają być realizowane sukcesywnie według zgłoszeń Zlecającego w terminie do 3 dni od momentu przekazania telefonicznie lub e-mailem informacji o zapotrzebowaniu. DOSTAWA tłucznia realizowana winna być w dni robocze w godz.ch od 8.00 do 15.00. Planowana łączna ilość tłucznia: ok. 800 ton Minimalna jednorazowa dostawa ok. 25 ton (1 transport) Dokument nr: FZ.271.2.1.2025 Otwarcie ofert: IV. TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.01.2025 r. godz. 10:15 Składanie ofert: 2. Ofertę można złożyć w formie elektronicznej jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej : inwestycje@ug.cieszkow.pl 3. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 17.01.2025 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce dostaw: teren gminy Cieszków, powiat milicki, województwo dolnośląskie Wymagania: Zasady rozliczeń : a) dopuszcza się fakturowanie częściowe po częściowym zrealizowaniu dostawy mieszanki b) wynagrodzenie za dostawę będzie ustalone w wyniku przemnożenia ilości faktycznie dostarczonej mieszanki przez cenę jednostkową 1 tony podaną powyżej c) rozliczenie będzie następować po dostarczeniu mieszanki granitowej i wystawieniu przez Wykonawcę faktury VAT wraz z dokumentem z kopalni potwierdzającym wagę kruszywa. 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia. 4. Oferty otrzymane po upływie powyższego terminu nie będą brane pod uwagę. Sposób złożenia oferty: Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści zapytania. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 Wykonawca może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Formularz oferty oraz wszystkie załączone dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane, a podpisy złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. V. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zmówienia. Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytania nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena 100% 2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i ma najniższą cenę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty. 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią opisu zapytania oraz sposobem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytanie faksem na nr 71 38 48 102 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej e-mail: inwestycje@ug.cieszkow.pl lub na piśmie na adres: Gmina Cieszków ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków 2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie zapytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynął po upływie ww. terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3. Zamawiający informuje, iż ocenie podlegać będą tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego w okresie od dnia ogłoszenia niniejszego zapytania ofertowego do dnia, w którym upłynie termin składania ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny. Uwagi: VI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem 2danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cieszków, ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków, e-mail sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 71 38 48 102 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Krzysztofa Petrykiewicza, e-mail: rodo@lege.olawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych oraz osobom składającym wnioski o udzielenie informacji publicznej na mocy Ustawy z dnia 6 września z 2001 o dostępie do informacji publicznej; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Urzędu Gminy: - Magdalena Olszewska-Bania - tel.: 71 3848102 wew. 60, e-mail: inwestycje@ug.cieszkow.pl - Marta Kauch - tel.: 71 3848102 wew. 61, e-mail: przetargi@ug.cieszkow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025