Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i dostawa krzeseł

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa krzeseł

Data zamieszczenia: 2025-01-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO W BYTOMIU
ul. Piekarska 1
41-902 Bytom
powiat: Bytom
tel. 32 39 66 922, tel. 32 3966957
oferty@bytom.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 32 39 66 922, t
Termin składania ofert: 2025-01-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do złożenia oferty
Sąd Rejonowy w Bytomiu zaprasza do złożenia oferty na :
,,Zakup i dostawę krzeseł dla potrzeb Sądu Rejonowego w Bytomiu, przy Ul. Piekarskiej 1."
Przedmiotem zamówienia jest:
Krzesło w stylu klasycznym z drewna dębowego, z obiciem lnianym i oparciem z rattanu
w ilości 18 sztuk, Marka: Belldeco | Kod produktu: C0102C1

Dokument nr: SG.262.9.2025

Składanie ofert:
Ofertę można złożyć w biurze podawczym Sądu, przesłać pocztą na adres Sądu Rejonowego
w Bytomiu lub pocztą elektroniczną na adres: oferty@bytom.sr.gov.pl, w terminie do dnia
15.01.2025 r. do godz. 9.00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: w terminie do 4 tygodni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.
Liczy się data wpływu do Zamawiającego.
Kryterium wyboru:
Najniższa cena brutto - 100%
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta stosowna umowa wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do
zaproszenia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania
przyczyny i ponoszenia kosztów z tego tytułu.

Uwagi:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO",
informuję, że:
o
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Bytomiu, ul.
Piekarska 1, 41-902 Bytom, zwany dalej Administratorem;
o
dane kontaktowe inspektora danych osobowych:iod@bytom.sr.gov.pl;
o
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego
rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji,
a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
o
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
o
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, lecz nie krócej niż okres
wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa. Po upływie okresu
przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego
archiwum państwowego, brakowaniu;
o
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych
wynikają z ustawy Pzp;
o
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Posiada Pan/Pani:
o
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych
osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
o
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
o
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
o
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Anna Michura - kierownik Sekcji Gospodarczej tel. 32 3966957.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.