lubelskie (Lublin)
małopolskie (Wadowice)
łódzkie (Strzelce)
śląskie (Pszczyna)
łódzkie (Zapolice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Instalacja fotowoltaiczna |
Data zamieszczenia: | 2025-01-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
FLStech sp z o.o Gliwicka 35 42-600 Tarnowskie Góry powiat: tarnogórski +48 730 030 051 k.felis@flstech.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/210895 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tarnowskie Góry |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 730 030 051 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FESL.10.03-IP.01-0444/23 - ,,Wdrożenie w przedsiębiorstwie nowej technologii produkcyjnej oraz gospodarki odpadami obiegu zamkniętego i OZE" Część 1 Instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy 49,9 kWp Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp) Przedsięwzięcie przewidziane do realizacji zakłada budowę instalacji fotowoltaicznej. Energia elektryczna produkowana w instalacji PV będzie zużywana wyłącznie na potrzeby własne obiektu. Wielkość instalacji łącznie - 49,9 kWp (maksymalnie 50 kWp) Podłączenie do dwóch rozdzielni. Ilość energii wyprodukowanej w instalacji PV - minimum 34 376 kWh/rok Wydatek obejmuje materiały i urządzenia (panele PV, dwa inwertery sieciowe, układ sterowania), materiały instalacyjne, roboty budowlano montażowe. Szczegóły w załączniku pn. Zapytanie ofertowe 01_2025 Okres gwarancji Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów wyboru Wykonawcy CPV: 09331200-0, 45261215-4 Dokument nr: 2025-62887-210895, 1/2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat tarnogórski Gmina Tarnowskie Góry Miejscowość Tarnowskie Góry Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy warunkowej i ostatecznej zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach: a) w wyniku zaistnienia przyczyn, niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy (przy dochowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością lub znacznymi opóźnieniami w realizacji zamówienia a w szczególności czasowy brak dostępności na rynku zasobów potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, b) wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie. ,,Siła wyższa" oznacza wydarzenia zewnętrzne, nieprzewidywalne, nieoczekiwane i poza kontrolą Stron, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy, c) w przypadku zmian w harmonogramie realizacji projektu, w szczególności w przypadku wystąpienia konieczności wydłużenia/przesunięcia terminów realizacji poszczególnych zadań i etapów, spowodowana obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonych terminach, mającymi wpływ na jakość realizacji przedmiotu umowy, d) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, e) w przypadku konieczności wprowadzenia zmian, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian, f) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy; h) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 140 000 EUR i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; i) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług lub od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, ? zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, ? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, j) zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki: ? konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, ? wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, k) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: ? w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania zasady konkurencyjności, lub ? w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców - w przypadku zmiany podwykonawcy, zamawiający może zawrzeć umowę z nowym podwykonawcą bez zmiany warunków realizacji zamówienia z uwzględnieniem dokonanych płatności z tytułu dotychczas zrealizowanych prac. 10. Zastrzeżenia - Zamawiający zastrzega, iż w umowie zawartej z wybranym Wykonawcą przewidziane zostaną kary umowne za zwłokę w realizacji zamówienia w wysokości 0,1% wartości kontraktu netto za każdy dzień zwłoki w realizacji zamówienia, nie więcej niż 10% wartości kontraktu netto, na co Wykonawca wyraża zgodę składając ofertę na niniejsze zapytanie. - Zamawiający zastrzega, że w przypadku jeżeli w toku realizacji dofinansowanego projektu i przeprowadzonych w ramach jego badań, wyniki badań będą wskazywały na potrzebę zmiany zakresu i warunków umowy warunkowej/ostatecznej Zamawiający może wypowiedzieć umowę warunkową lub ostateczną w trybie natychmiastowym. Wypowiedzenie umowy nastąpi bez naliczenia żadnych dodatkowych opłat lub kar. - Oferent ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany zapytania ofertowego i formularza ofertowego w przypadku błędów w zapytaniu ofertowym, konieczności dokonania uzupełnień w takim przypadku Zamawiający: - informuje w zapytaniu ofertowym o zakresie zmian, - poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich Oferentów, którzy dotychczas złożyli oferty, - przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian. - W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać Oferentów do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących złożonych przez nich ofert. W przypadku, gdy nie będzie możliwa komunikacja za pomocą BK2021, korespondencja odbędzie się drogą mailową. - Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszej oferty. - Złożenie oferty w ramach Zapytania Ofertowego jest jednoznaczne z zaakceptowaniem zasad określonych w zapytaniu ofertowym. - Zamawiający w uzasadnionym przypadku ma prawo do anulowania części lub całości zapytania ofertowego w każdym momencie postępowania. - Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantowanie podwykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Przedłożenie dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 PLN. Złożenie na ofercie oświadczeń o treści zgodnej z przedstawioną w załączniku pn. Zapytanie ofertowe 1_2025 Typ Dodatkowe warunki udziału Opis - Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym. - Brak przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-09 Data ostatniej zmiany 2025-01-09 13:47:38 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Punkty w ramach kryterium ceny netto (w PLN/inna waluta) będą przyznawane wg następującej formuły: A n = (C min / C r) x 70 C min - cena minimalna w zbiorze C r - cena oferty rozpatrywanej A n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium gwarancja na wydajność instalacji (w miesiącach) będą przyznawane wg następującej formuły: B n = (G r / G max) x 20 G max - gwarancja maksymalna w zbiorze G r - gwarancja oferty rozpatrywanej B n - liczba punktów przyznana ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis Punkty w ramach kryterium spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat (w %) będą przyznawane wg następującej formuły: ? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat = 0,45% - 0 pkt ? spadek liniowy mocy paneli w każdym roku przez okres 25 lat < 0,45% - 10 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Kamil Felis tel.: +48 730 030 051 e-mail: k.felis@flstech.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025