Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody

Data zamieszczenia: 2025-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Związek Gmin Dorzecza Wisłoki
Konopnickiej 82
38-200 Jasło
powiat: jasielski
134437021
zamowienia@wisloka.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Jasło
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 134437021
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Brzostek
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Brzostku wraz z niezbędnymi obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej na działkach ewid. nr: 695/2, 695/5, 695/13, 696/2 w obrębie ewid. Brzostek.
W ramach zadania zostaną zrealizowane:
- nowy budynek technologiczny jednokondygnacyjny murowany o pow. użytkowej 165,7 m2 (w tym pom. hali filtrów: 133,7 m2) w technologii tradycyjnej z dachem spadzistym,
- komora reakcji o poj. ok. 200 m3 z pompownią pośrednią - obiekt nadziemny częściowo zagłębiony, zaprojektowany jako prostopadłościenny dwukomorowy zbiornik żelbetowy monolityczny z dobudowaną pompownią pośrednią,
- dwa żelbetowe monolityczne walcowe pionowe zbiorniki na wodę uzdatnioną o poj. ok. 200 m3 każdy wraz z wyposażeniem,
- infrastruktura techniczna: rurociągi międzyobiektowe o średnicy 100 - 225 mm, spust wody z
projektowanego zbiornika do istniejącej kanalizacji, studzienki, oświetlenie oraz inne niezbędne urządzenia,
- zagospodarowanie terenu inwestycji (urządzenia komunikacji pieszo-jezdnej, zieleń, ogrodzenie),
- instalacja PV typu off-grid o mocy 48,0 kWp z magazynem energii zlokalizowana na gruncie w sąsiedztwie stacji na należącej do Gminy działce nr 1489 w obrębie ewid. Brzostek; energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystywana lokalnie na potrzeby procesów technologicznych realizowanych w SUW.
Docelowa wydajność SUW wyniesie 1 000m3 na dobę.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego nr rej. A-150 z dnia 11.03.1978 r. (,,Brzostek - miasteczko w ob. granicach administracyjnych"). W związku z powyższym uzyskano właściwe pozwolenie konserwatorskie znak Rz-IRN.5152.91.2022.SM z dnia 11.03.2022 r.
Na podstawie opracowanej dokumentacji Wnioskodawca uzyskał dla całego zakresu rzeczowego zadania ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 539/2022, znak AB.6740.15.42.2022 z dnia 19.08.2022 r., wydaną przez Starostę Dębickiego.
Sposób realizacji i główne parametry zadania opisano szczegółowo w dokumentacji technicznej:
a) w zakresie robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę - w projekcie architektoniczno-budowlanym (PAB) oraz projekcie zagospodarowania terenu (PZT):
- przedmiot zamierzenia: PAB, s. 6; PZT, s. 5,
- obecne i projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji: PZT, s. 5-7,
- charakterystyczne parametry obiektu budowlanego (kubatura, zestawienie powierzchni, wysokość, długość, szerokość, średnica, liczba kondygnacji): PAB, s. 9,
- technologia wykonania, instalacje: PAB, s. 6-7.
b) w zakresie instalacji PV dla SUW - w projekcie instalacji: lokalizacja instalacji moc instalacji, liczba i powierzchnia modułów, szacowany roczny uzysk energii: s. 3.
W odniesieniu do instalacji PV, biorąc pod uwagę jej projektowaną moc, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c ustawy Prawo budowlane, jej realizacja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych, natomiast wymagane jest uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. pod względem zgodności z wymaganiami ochrony ppoż. oraz zawiadomienie PSP o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 6 do SWZ.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2025/BZP 00021128, ZG.BO.271.1.2025

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d66a539e-a82d-405e-9844-8624fc0e388e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz rozdz. IX pkt 13 SWZ, komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.:
a) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl,
b) portalu e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/,
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
o administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina Brzostek reprezentowane przez: Wójta Gminy Brzostek 39-230 Brzostek, Ul. Rynek 1, tel. 14 680 30 26,
o inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych, adres korespondencyjny: Ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło, doręczenie osobiste/kurierskie: Ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, adres email: iod@wisloka.pl,

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-27 10:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza oferty udostępnionego na platformie e-Zamówienia na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

Wymagania:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 77 1600 1071 8980 0000 0164 0164 jako tytuł przelewu wskazując: ,,Wadium zabezpieczające ofertę, sprawa nr ZG.BO.271.1.2025"
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Brzostku wraz z niezbędnymi obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej na działkach ewid. nr: 695/2, 695/5, 695/13, 696/2 w obrębie ewid. Brzostek.
W ramach zadania zostaną zrealizowane:
- nowy budynek technologiczny jednokondygnacyjny murowany o pow. użytkowej 165,7 m2 (w tym pom. hali filtrów: 133,7 m2) w technologii tradycyjnej z dachem spadzistym,
- komora reakcji o poj. ok. 200 m3 z pompownią pośrednią - obiekt nadziemny częściowo zagłębiony, zaprojektowany jako prostopadłościenny dwukomorowy zbiornik żelbetowy monolityczny z dobudowaną pompownią pośrednią,
- dwa żelbetowe monolityczne walcowe pionowe zbiorniki na wodę uzdatnioną o poj. ok. 200 m3 każdy wraz z wyposażeniem,
- infrastruktura techniczna: rurociągi międzyobiektowe o średnicy 100 - 225 mm, spust wody z
projektowanego zbiornika do istniejącej kanalizacji, studzienki, oświetlenie oraz inne niezbędne urządzenia,
- zagospodarowanie terenu inwestycji (urządzenia komunikacji pieszo-jezdnej, zieleń, ogrodzenie),
- instalacja PV typu off-grid o mocy 48,0 kWp z magazynem energii zlokalizowana na gruncie w sąsiedztwie stacji na należącej do Gminy działce nr 1489 w obrębie ewid. Brzostek; energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystywana lokalnie na potrzeby procesów technologicznych realizowanych w SUW.
Docelowa wydajność SUW wyniesie 1 000m3 na dobę.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego nr rej. A-150 z dnia 11.03.1978 r. (,,Brzostek - miasteczko w ob. granicach administracyjnych"). W związku z powyższym uzyskano właściwe pozwolenie konserwatorskie znak Rz-IRN.5152.91.2022.SM z dnia 11.03.2022 r.
Na podstawie opracowanej dokumentacji Wnioskodawca uzyskał dla całego zakresu rzeczowego zadania ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 539/2022, znak AB.6740.15.42.2022 z dnia 19.08.2022 r., wydaną przez Starostę Dębickiego.
Sposób realizacji i główne parametry zadania opisano szczegółowo w dokumentacji technicznej:
a) w zakresie robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę - w projekcie architektoniczno-budowlanym (PAB) oraz projekcie zagospodarowania terenu (PZT):
- przedmiot zamierzenia: PAB, s. 6; PZT, s. 5,
- obecne i projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji: PZT, s. 5-7,
- charakterystyczne parametry obiektu budowlanego (kubatura, zestawienie powierzchni, wysokość, długość, szerokość, średnica, liczba kondygnacji): PAB, s. 9,
- technologia wykonania, instalacje: PAB, s. 6-7.
b) w zakresie instalacji PV dla SUW - w projekcie instalacji: lokalizacja instalacji moc instalacji, liczba i powierzchnia modułów, szacowany roczny uzysk energii: s. 3.
W odniesieniu do instalacji PV, biorąc pod uwagę jej projektowaną moc, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c ustawy Prawo budowlane, jej realizacja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych, natomiast wymagane jest uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. pod względem zgodności z wymaganiami ochrony ppoż. oraz zawiadomienie PSP o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu spełnienia warunku:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100)
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu spełnienia warunku:
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto oraz o wydajności min. 800 m3/dobę.
b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
1) co najmniej jedną osobą - kierownik budowy odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto oraz o wydajności min. 800 m3/dobę;
2) co najmniej jedną osobą - kierownik robót budowlanych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych/kierownika budowy,
3) co najmniej jedną osobą - kierownik robót sanitarnych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych/kierownika budowy,
4) co najmniej jedną osobą - kierownik robót elektroenergetycznych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektroenergetycznych/kierownika budowy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7);
f) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, a także w zakresie art. 7 ustawy ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp (załącznik nr 10),
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości:
50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
2. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 77 1600 1071 8980 0000 0164 0164 jako tytuł przelewu wskazując: ,,Wadium zabezpieczające ofertę, sprawa nr ZG.BO.271.1.2025".
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.