lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody |
Data zamieszczenia: | 2025-01-10 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Związek Gmin Dorzecza Wisłoki Konopnickiej 82 38-200 Jasło powiat: jasielski 134437021 zamowienia@wisloka.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Jasło |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 134437021 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Brzostek Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Brzostku wraz z niezbędnymi obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej na działkach ewid. nr: 695/2, 695/5, 695/13, 696/2 w obrębie ewid. Brzostek. W ramach zadania zostaną zrealizowane: - nowy budynek technologiczny jednokondygnacyjny murowany o pow. użytkowej 165,7 m2 (w tym pom. hali filtrów: 133,7 m2) w technologii tradycyjnej z dachem spadzistym, - komora reakcji o poj. ok. 200 m3 z pompownią pośrednią - obiekt nadziemny częściowo zagłębiony, zaprojektowany jako prostopadłościenny dwukomorowy zbiornik żelbetowy monolityczny z dobudowaną pompownią pośrednią, - dwa żelbetowe monolityczne walcowe pionowe zbiorniki na wodę uzdatnioną o poj. ok. 200 m3 każdy wraz z wyposażeniem, - infrastruktura techniczna: rurociągi międzyobiektowe o średnicy 100 - 225 mm, spust wody z projektowanego zbiornika do istniejącej kanalizacji, studzienki, oświetlenie oraz inne niezbędne urządzenia, - zagospodarowanie terenu inwestycji (urządzenia komunikacji pieszo-jezdnej, zieleń, ogrodzenie), - instalacja PV typu off-grid o mocy 48,0 kWp z magazynem energii zlokalizowana na gruncie w sąsiedztwie stacji na należącej do Gminy działce nr 1489 w obrębie ewid. Brzostek; energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystywana lokalnie na potrzeby procesów technologicznych realizowanych w SUW. Docelowa wydajność SUW wyniesie 1 000m3 na dobę. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego nr rej. A-150 z dnia 11.03.1978 r. (,,Brzostek - miasteczko w ob. granicach administracyjnych"). W związku z powyższym uzyskano właściwe pozwolenie konserwatorskie znak Rz-IRN.5152.91.2022.SM z dnia 11.03.2022 r. Na podstawie opracowanej dokumentacji Wnioskodawca uzyskał dla całego zakresu rzeczowego zadania ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 539/2022, znak AB.6740.15.42.2022 z dnia 19.08.2022 r., wydaną przez Starostę Dębickiego. Sposób realizacji i główne parametry zadania opisano szczegółowo w dokumentacji technicznej: a) w zakresie robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę - w projekcie architektoniczno-budowlanym (PAB) oraz projekcie zagospodarowania terenu (PZT): - przedmiot zamierzenia: PAB, s. 6; PZT, s. 5, - obecne i projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji: PZT, s. 5-7, - charakterystyczne parametry obiektu budowlanego (kubatura, zestawienie powierzchni, wysokość, długość, szerokość, średnica, liczba kondygnacji): PAB, s. 9, - technologia wykonania, instalacje: PAB, s. 6-7. b) w zakresie instalacji PV dla SUW - w projekcie instalacji: lokalizacja instalacji moc instalacji, liczba i powierzchnia modułów, szacowany roczny uzysk energii: s. 3. W odniesieniu do instalacji PV, biorąc pod uwagę jej projektowaną moc, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c ustawy Prawo budowlane, jej realizacja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych, natomiast wymagane jest uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. pod względem zgodności z wymaganiami ochrony ppoż. oraz zawiadomienie PSP o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 6 do SWZ. CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2025/BZP 00021128, ZG.BO.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-27 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d66a539e-a82d-405e-9844-8624fc0e388e 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz rozdz. IX pkt 13 SWZ, komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: a) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl, b) portalu e-Zamówienia - https://ezamowienia.gov.pl/pl/, 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: o administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postępowania jest Gmina Brzostek reprezentowane przez: Wójta Gminy Brzostek 39-230 Brzostek, Ul. Rynek 1, tel. 14 680 30 26, o inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora odpowiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych, adres korespondencyjny: Ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jasło, doręczenie osobiste/kurierskie: Ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, adres email: iod@wisloka.pl, Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-27 10:00 Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Formularza oferty udostępnionego na platformie e-Zamówienia na stronie prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące Wymagania: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 77 1600 1071 8980 0000 0164 0164 jako tytuł przelewu wskazując: ,,Wadium zabezpieczające ofertę, sprawa nr ZG.BO.271.1.2025" SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Rozbudowa i przebudowa istniejącej stacji uzdatniania wody w Brzostku wraz z niezbędnymi obiektami i urządzeniami infrastruktury technicznej na działkach ewid. nr: 695/2, 695/5, 695/13, 696/2 w obrębie ewid. Brzostek. W ramach zadania zostaną zrealizowane: - nowy budynek technologiczny jednokondygnacyjny murowany o pow. użytkowej 165,7 m2 (w tym pom. hali filtrów: 133,7 m2) w technologii tradycyjnej z dachem spadzistym, - komora reakcji o poj. ok. 200 m3 z pompownią pośrednią - obiekt nadziemny częściowo zagłębiony, zaprojektowany jako prostopadłościenny dwukomorowy zbiornik żelbetowy monolityczny z dobudowaną pompownią pośrednią, - dwa żelbetowe monolityczne walcowe pionowe zbiorniki na wodę uzdatnioną o poj. ok. 200 m3 każdy wraz z wyposażeniem, - infrastruktura techniczna: rurociągi międzyobiektowe o średnicy 100 - 225 mm, spust wody z projektowanego zbiornika do istniejącej kanalizacji, studzienki, oświetlenie oraz inne niezbędne urządzenia, - zagospodarowanie terenu inwestycji (urządzenia komunikacji pieszo-jezdnej, zieleń, ogrodzenie), - instalacja PV typu off-grid o mocy 48,0 kWp z magazynem energii zlokalizowana na gruncie w sąsiedztwie stacji na należącej do Gminy działce nr 1489 w obrębie ewid. Brzostek; energia elektryczna produkowana przez instalację będzie wykorzystywana lokalnie na potrzeby procesów technologicznych realizowanych w SUW. Docelowa wydajność SUW wyniesie 1 000m3 na dobę. Inwestycja zlokalizowana jest na terenie objętym ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do rejestru zabytków województwa podkarpackiego nr rej. A-150 z dnia 11.03.1978 r. (,,Brzostek - miasteczko w ob. granicach administracyjnych"). W związku z powyższym uzyskano właściwe pozwolenie konserwatorskie znak Rz-IRN.5152.91.2022.SM z dnia 11.03.2022 r. Na podstawie opracowanej dokumentacji Wnioskodawca uzyskał dla całego zakresu rzeczowego zadania ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę nr 539/2022, znak AB.6740.15.42.2022 z dnia 19.08.2022 r., wydaną przez Starostę Dębickiego. Sposób realizacji i główne parametry zadania opisano szczegółowo w dokumentacji technicznej: a) w zakresie robót budowlanych wymagających pozwolenia na budowę - w projekcie architektoniczno-budowlanym (PAB) oraz projekcie zagospodarowania terenu (PZT): - przedmiot zamierzenia: PAB, s. 6; PZT, s. 5, - obecne i projektowane zagospodarowanie terenu inwestycji: PZT, s. 5-7, - charakterystyczne parametry obiektu budowlanego (kubatura, zestawienie powierzchni, wysokość, długość, szerokość, średnica, liczba kondygnacji): PAB, s. 9, - technologia wykonania, instalacje: PAB, s. 6-7. b) w zakresie instalacji PV dla SUW - w projekcie instalacji: lokalizacja instalacji moc instalacji, liczba i powierzchnia modułów, szacowany roczny uzysk energii: s. 3. W odniesieniu do instalacji PV, biorąc pod uwagę jej projektowaną moc, zgodnie z art. 29 ust. 4 pkt 3 lit. c ustawy Prawo budowlane, jej realizacja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę ani zgłoszenia robót budowlanych, natomiast wymagane jest uzgodnienie projektu instalacji z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń ppoż. pod względem zgodności z wymaganiami ochrony ppoż. oraz zawiadomienie PSP o zakończeniu budowy obiektu budowlanego i zamiarze przystąpienia do jego użytkowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa będąca załącznikiem nr 6 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Opis sposobu spełnienia warunku: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100) 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Opis sposobu spełnienia warunku: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto oraz o wydajności min. 800 m3/dobę. b) Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 1) co najmniej jedną osobą - kierownik budowy odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wartości min. 4 000 000,00 zł brutto oraz o wydajności min. 800 m3/dobę; 2) co najmniej jedną osobą - kierownik robót budowlanych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych/kierownika budowy, 3) co najmniej jedną osobą - kierownik robót sanitarnych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych/kierownika budowy, 4) co najmniej jedną osobą - kierownik robót elektroenergetycznych odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektroenergetycznych/kierownika budowy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 7); f) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem; oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, a także w zakresie art. 7 ustawy ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp (załącznik nr 10), 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) wykazu osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wadium może zostać wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: 77 1600 1071 8980 0000 0164 0164 jako tytuł przelewu wskazując: ,,Wadium zabezpieczające ofertę, sprawa nr ZG.BO.271.1.2025". 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2025