Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1115z dziś
6544z ostatnich 7 dni
21694z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usługa wykonania robót geodezyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa wykonania robót geodezyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brójce
Brójce 39
95-006 Brójce
powiat: łódzki wschodni
tel 42 295 01 11, fax (42) 295-01 -33, tel. 42 295 01 18
urzadgminy@broice.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Brójce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 42 295 01 11, fa
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa wykonania robót geodezyjnych dla zadań prowadzonych przez Gminę Brójce I. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa na wykonanie prac geodezyjnych dla zadań prowadzonych przez Gminę Brójce według poniższego zestawienia:
L P Rodzaj roboty
I Podział działek ewidencyjnych (mapa d/c prawnych z projektem podziału + wyznaczenie w terenie z okazaniem granic)
1 na dwie działki
2 na trzy działki
3 na cztery działki
4 za każdą następną działkę
II Okazanie granic działek ewidencyjnych (nie objętych podziałem w ramach zamówienia, z oznaczeniem w terenie)
1 za pierwszy wznowiony punkt
2 za każdy następny wznowiony punkt
III Inwentaryzacja powykonawcza infrastruktury technicznej
1 za pierwsze 100 mb sieci infrastruktury technicznej
2 za każde następne rozpoczęte 100 m sieci
3 za pierwsze przyłącze infrastruktury technicznej
4 za każde następne przyłącze
5 za pierwsze 300 mb elementów pasa drogowego
6 za każde następne rozpoczęte 200 mb elementów pasa drogowego
IV Wykonanie mapy do celów projektowych
1 teren zabudowany za 1 ha (z kołnierzem 30 m) niezależnie od ilości działek ewidencyjnych
2 teren niezabudowany za 1 ha (z kołnierzem 30 m) niezależnie od ilości działek ewidencyjnych
3 teren zabudowany i niezabudowany za każdy następny 1 ha łącznie (z kołnierzem 30 m) niezależnie od ilości działek ewidencyjnych
V Tyczenie w terenie punktów głównych obiektów budowlanych
1 za pierwszy punkt
2 za każdy następny punkt
VI Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza punktów głównych
1 za pierwszy punkt
2 za każdy następny punkt
VII Pomiar wysokościowy punktów w terenie
1 za pierwszy punkt
2 za każdy następny punkt
VIII Aktualizacja danych w ewidencji gruntów
1 za pierwszy użytek
2 za każdy następny użytek
IX Aktualizacja danych o budynkach oraz zakładanie kartotek
1 za pierwszy budynek
2 za każdy następny budynek
X Inwentaryzacja powykonawcza budynków
1 budynek mieszkalny
2 każdy następny budynek na działce
3 budynki gospodarcze i inne
XI Obliczenie powierzchni konturu terenów przeznaczenia w planie zagospodarowania przestrzennego
1 tontur
2. Wykonanie każdej z usług geodezyjnych nastąpi na podstawie odrębnych zleceń określających zakres i termin wykonania.
3. Terminy wykonania robót:
a) podział nieruchomości (mapa d/c prawnych z projektem podziału +wyznaczenie w terenie z okazaniem granic) - do dwóch miesięcy od dnia przyjęcia zlecenia;
b) okazanie granic działek ewidencyjnych (nie objętych podziałem w ramach zamówienia z oznaczeniem w terenie - do sześciu tygodni od dnia przyjęcia zlecenia;
c) inwentaryzacja powykonawcza infrastruktury (potwierdzona przez Wydział Geodezji i Kartografii dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego) - do dwóch miesięcy od dnia przyjęcia
zlecenia.
d) wykonanie mapy d/c projektowych - do dwóch miesięcy od dnia przyjęcia zlecenia.
e) tyczenie w terenie punktów głównych - do trzech tygodni od dnia przyjęcia zlecenia
f) inwentaryzacja powykonawcza punktów głównych - do sześciu tygodni od dnia przyjęcia zlecenia
g) pomiar wysokościowy punktów w terenie - do trzech tygodni od dnia przyjęcia zlecenia

Dokument nr: GK.271.2.2025.MK

Otwarcie ofert: IX. Miejsce i termin składania ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Brojce
pok. nr 19 (I piętro)
w dniu 22.01.2025 r. o godz. 11:15.
Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Brojce, 95-006 Brojce 39 - sekretariat, pok. nr 9 (I piętro) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.01.2025 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin realizacji zamówienia
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
Działając na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej mniejszej od kwoty 130 000 zł netto, będącym załącznikiem nr 2 do zarządzenia Nr 2/2021 Wójta Gminy Brójce z dn. 11 stycznia 2021 r, w sprawie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Brojce, z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r,, poz. 1320)Wójt Gminy Brójce
II. Główne warunki udziału w zapytaniu ofertowym
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (przedsiębiorcy), którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania, w tym:
a) wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie będącym przedmiotem zamówienia na podstawie właściwego wpisu do rejestru przedsiębiorców np. CEIDG, KRS;
b) wykonawca posiada nadane uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii lub zatrudnia osoby które posiadają te uprawnienia.
III. Warunki udziału w postępowaniu (oferta winna zawierać)
1. Formularz oferty wg załączonego wzoru (załącznik Nr 1)
2. Dokument potwierdzający aktualne uprawnienia do występowaniu w obrocie prawnym
(np. potwierdzenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z rejestrów: CEIDG lub KRS, potwierdzone za zgodność)
3. Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
IV. Kryterium oceny ofert i opis sposobu obliczania ceny
Kryterium wyboru oferty jest najniższa cena brutto. W cenę należy wliczyć obowiązujący podatek VAT, jeżeli Wykonawca jest jego płatnikiem. Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszelkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, zgodnie z zapytaniem ofertowym oraz warunkami umowy. Cena brutto razem podana w ,,formularzu ofertowym", służy do dokonania porównania złożonych ofert. Cena oferty pozostaje niezmienna przez okres obowiązywania umowy (nie podlega waloryzacji), cena brutto ulegnie zmianie jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki procentowej podatku VAT.
Wyszczególniona w formularzu ofertowym cena opracowania ma charakter niezmienny, czyli ryczałtowy.
Cenę oferty należy określić w wysokości PLN netto i brutto:
cena netto + VAT = cena brutto
V. Warunki płatności wynagrodzenia
1. Wynagrodzenie za realizację usług wypłacane będzie Wykonawcy na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wskazany w umowie, w terminie do 21 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
2. Nieprawidłowo wystawiona faktura spowoduje ponowne ustalenie Wykonawcy 21 dniowego terminu płatności, licząc od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
VII. Sposób przygotowania oferty
1. Oferta musi być przygotowana w języku polskim w sposób czytelny.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
3. Oferta wraz z załącznikami winna być podpisana przez osobę/y upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (podpis wraz z imienną pieczątką osoby składającej ofertę), wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo.
4. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
5. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone stosowne pełnomocnictwo zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego.
6. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami winna być złożona w formie uniemożliwiające jej przypadkowe zdekompletowanie. Wymaga się aby wszystkie stronice oferty jak i załączników były ponumerowane (zachowana ciągłość numeracji) i podpisane przez osoby podpisujące ofertę.
7. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i powinny być czytelnie oznaczone.
8. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty przed upływem terminu składania ofert.
10. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku o jej wycofanie.
11. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, w tym również te przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego.
12. Zamawiający wezwie wykonawców którzy złożyli oferty niekompletne lub nieprawidłowo wypełnione do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień co do treści oferty.
13. W przypadku rozbieżności w podaniu ceny, Zamawiający uzna za obowiązującą podaną słownie w ofercie cenę brutto.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
2. Ofertę należy złożyć w kopercie nieprzezroczystej, zaadresowanej na adres Zamawiającego, zabezpieczonej przed otwarciem i zawierać powinna oznaczenie:
,,Oferta na usługę wykonywania robót geodezyjnych dla zadań prowadzonych
przez Gminę Brojce"
Nie otwierać przed dniem: 22.01.2025 r. godz.11:15
X. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Rozstrzygnięcie postępowania
Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty zawierającej najniższą cenę jednostkową za wykonanie usługi niezwłocznie powiadomi o tym fakcie Wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej bip.brojce.pl - zakładka - zamówienia publiczne, oraz powiadomi wybranego Wykonawcę o terminie podpisania umowy.

Kontakt:
XII. Pozostałe informacje
Osoby upoważnione ze strony Zamawiającego do bezpośredniego kontaktowania się i udzielania wyjaśnień:
- Milena Klepacz, tel. 42 295 01 18
- Jakub Hajduk, tel. 42 295 01 18
fax 42 295 01 33, e-mail: urzadgminy@brojce.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.