Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5512z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Remont sal lekcyjnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont sal lekcyjnych

Data zamieszczenia: 2025-01-10
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Szemud
ul. Samorządowa 1
84-217 Szemud
powiat: wejherowski
tel. 502316280
zp@szemud.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Szemud
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 502316280
Termin składania ofert: 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z planowanym zleceniem robót pod nazwą:
,,Remont sal lekcyjnych w Szkołach Podstawowych na terenie Gminy Szemud"
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie prac remontowo - malarsko - elektrycznych w nw. salach:
5.1 Kielno- sala nr 136
- wymiary sali: 6,35m x 13,18 m
- wysokość: 3,30 m
- stan tynków kwalifikuje się do wykonania drobnych napraw gładzi gipsowej oraz do malowania
Zakres robót:
a) naprawa gładzi gipsowej na ścianach i sufitach z pracami towarzyszącymi
b) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
c) wykonanie lamperii farbą olejną na wysokość 1,5m
d) wymiana lamp- 10 szt.
e) wykonanie pomiaru ochrony przeciwporażeniowej
f) wymiana rolet okiennych o wym. 2,04m x 2,38 m - 4 szt.
g) wymiana kolektora stalowego - 1 szt.

5.2 Koleczkowo- sala nr 8
- wymiary sali: 5,68m x 6,0m
- wysokość: 3,13m
- stan tynków kwalifikuje się do wykonania na nich gładzi gipsowej oraz do malowania
Zakres robót:
a) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach z pracami towarzyszącymi
b) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
c) wykonanie lamperii farbą olejną na wysokość 1,5m
d) wymiana lamp- 6 szt.
e) wykonanie pomiaru ochrony przeciwporażeniowej
f) wymiana parapetów podokiennych 2,5m - 2 szt.
g) wymiana grzejnika żeliwnego na grzejnik stalowy- 1 szt.

5.3 Łebieńska Huta- sala nr 4
- wymiary sali: 7,47m x 7,76m
- wysokość: 4,00m
- stan tynków kwalifikuje się do wykonania napraw gładzi gipsowej oraz do malowania
Zakres robót:
a) wykonanie napraw gładzi na ścianach i sufitach z pracami towarzyszącymi
b) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
c) wykonanie lamperii farbą olejną na wysokość 1,5m
d) wymiana lamp- 9 szt.
e) wykonanie pomiaru ochrony przeciwporażeniowej
f) montaż rolet o łącznej powierzchni 15,36m2 - 9 szt.

5.4 Szemud- sala nr 106, budynek B
- wymiary sali: 8,73m x 6,70m
- wysokość: 3,27m
- stan tynków kwalifikuje się do wykonania gładzi gipsowej oraz do malowania
Zakres robót:
a) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach z pracami towarzyszącymi
b) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
c) wykonanie lamperii farbą olejną na wysokość 1,5m
d) wymiana lamp - 10 szt.
e) wykonanie pomiaru ochrony przeciwporażeniowej
f) podklejenie oraz uzupełnienia cokolika podłogowego z wykładziny PCV
g) wymiana parapetów dł. 1,42m - 4 szt.

5.5 Częstkowo- sala nr 17
- wymiary sali: 6,04 x 4,27m
- wysokość: 2,55m
- stan tynków kwalifikuje się do wykonania na nich gładzi gipsowej oraz do malowania
Zakres robót:
a) wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i sufitach z pracami towarzyszącymi
b) malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
c) wykonanie lamperii farbą olejną na wysokość 1,5m
d) wymiana lamp - 4 szt.
e) wykonanie pomiaru ochrony przeciwporażeniowej
5.6 Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał (urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania produktów wybranego przez siebie producenta o takich samych (równoważnych) parametrach technicznych i jakościowych. Zgodność parametrów powinna zostać potwierdzona certyfikatem wydanym przez jednostkę oceniającą zgodność (lub inne oceniające zgodność jednostki równoważne) lub sprawozdaniem z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza również inne odpowiednie środki dowodowe (w szczególności dokumentację techniczną producenta), potwierdzające zgodność zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów (urządzeń) w przypadku gdy wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań ani nie ma możliwości uzyskania ich w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz jeżeli udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Ponadto Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5.7 Zamawiający, posługując się nazwami norm w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny do jakiego rodzaju norm należy dostosować prowadzone roboty budowlane. Dopuszczalne jest zastosowanie norm równoważnych.
5.8 Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 3 do zapytania ofertowego.
6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
a) Wypełniony załącznik nr 1, 2.

CPV: 45310000-3, 45000000-7

Dokument nr: ZP/2/1/2025

Składanie ofert:
Ofertę (dokumenty wyszczególnione w pkt. 6) składa się w postaci elektronicznej (PDF, JPG) opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby uprawnionej lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy na adres e-mail zp@szemud.pl
10. TERMIN SKŁADANIA ofert - do 20.01.2025 roku do godz. 12.00 (data i godz. ostatecznego wpływu do urzędu) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji robót od podpisania umowy do 28.02.2025 r.

Wymagania:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień publicznych Zamawiającego.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zp@szemud.pl
4. Pytania Wykonawcy mogą zadawać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zp@szemud.pl do godz. 12 w dniu poprzedzającym termin składania ofert.
7. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szemud, z siedzibą w Szemudzie przy ul. Samorządowa 1, 84-217 Szemud.
2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: r.janca@szemud.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO w celu:
a) prowadzenia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
b) w przypadku zawarcia umowy - w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Gminie Szemud, tj. realizacji jej postanowień;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania lub umowa zawarta z wybranym wykonawcą i dokumentacja ją dotycząca;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) do celów przeprowadzenia postępowania o zamówienie zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, przez okres wynikający z kategorii archiwalnej od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
b) do celów realizacji umowy przez okres jej realizacji,
c) po zakończeniu umowy przez okres określony w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
- przez okres przechowywania dokumentacji księgowej i podatkowej wynikający z przepisów prawa do celów dokonywania rozliczeń,
- przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa regulujących przebieg postępowań z tego tytułu do celów dochodzenia tychże roszczeń,
- przez okres wynikający z kategorii archiwalnej ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt,
- przez okres określony w odrębnych przepisach do celów badań naukowych lub historycznych lub statystycznych;
6) w przypadku zamówień publicznych oraz umów prowadzonych w ramach projektów realizowanych ze środków pomocowych krajowych i zagranicznych okres przechowywania uwzględniał będzie wymogi dotyczące okresu przechowywania obowiązujące w przepisach prawa właściwych dla środka pomocowego;
podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi bowiem przepis prawa;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
11) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
12. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego.
a) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej Oferty Zamawiający zawiadamia Wykonawców drogą elektroniczną, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając imię i nazwisko lub nazwę (firmę) oraz siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz przedstawi zestawienie i ocenę ofert złożonych w postępowaniu.
b) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, o ile odbędzie się to w terminie związania ofertą - 14 dni.
13. Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedstawić w wersji elektronicznej podpisanej lub papierowej Zamawiającemu (Referat ZP - UG Szemud) n/w dokumenty:
a) szczegółowe kosztorysy ofertowe zawierające wysokości wskaźników kalkulacyjnych tj. Ko, Kz, Z, rbh wykonany na podstawie (zał. do zapytania ofertowego)
b) kopie stosownych i aktualnych uprawnień budowlanych, zaświadczeń lub decyzje o wpisie do centralnego rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, dla osób z uprawnieniami budowlanymi wydanymi po 14.02.1995 r. oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w przypadku podmiotów krajowych, dla podmiotów zagranicznych - dokumenty równoważne) osób uczestniczących w realizacji zamówienia, tj:
- Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

Kontakt:
Osoba do kontaktu: Marcin Machaliński; tel. 502316280

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.