Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5512z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej(PV) z magazynem energii i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej(PV) z magazynem energii i ładowarkami do autobusów

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: TRANSGÓR SPÓŁKA AKCYJNA
Fabryczna 7a
41-404 Mysłowice
powiat: Mysłowice
+48609992374
przetargi@transgor.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211088
Województwo: śląskie
Miasto: Mysłowice
Wadium: 50 000,00 zł
Nr telefonu: +48609992374
Termin składania ofert: 2025-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.08.12-IZ.00-0012/23 - Zakup zeroemisyjnego taboru autobusowego wraz z infrastrukturą ładowania pojazdów oraz wdrożeniem innowacyjnego sposobu pozyskiwania i magazynowania energii.

Część 1
Instalacja PV z magazynem energii i ładowarkami do autobusów

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej(PV) z magazynem energii i ładowarkami do autobusów.
Planowane przedsięwzięcie polega na budowie i montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy od 307 kWp do 308 kWp, wraz z przebudową , wzmocnieniem dachu budynku zaplecza technicznego pod montaż paneli fotowoltaicznych , budowie magazynów energii o łącznej mocy 300kW i pojemności 1,2 MWh oraz na budowie 3 stacji ładowania każda o mocy 120kW i dostawie 1 mobilnej stacji ładowania o mocy 40kW, przeznaczonych do ładowania pojazdów elektrycznych w tym autobusów transportu publicznego z uprzednim przystosowaniem istniejących obiektów budowlanych, systemu zarządzania energią BMS (Battery Management System) wraz z niezbędnym sprzętem, wyposażeniem pomieszczenia dyspozytorni, system monitorowania i zarządzania poszczególnymi elementami. BMS musi działać w połączeniu z systemami zasilania i ładowania, integrując algorytmy pozwalające na bezpieczne i wydajne korzystanie z akumulatorów magazynu energii, stacji transformatorowej, stacji ładowania autobusów.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
1. Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania,
2. Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik 1.1 do niniejszego zapytania,
3. Koncepcja wzmocnienia dachu budynku zaplecza technicznego bazy transportowej Transgóru S.A. w Trzebini, stanowiący załącznik nr 1.2 do niniejszego zapytania.
Okres gwarancji
zgodnie z pkt 6 zapytania ofertowego. Parametr oceniany w ramach kryteriów oceny ofert

CPV: 09330000-1, 09331200-0, 31158000-8, 31158100-9, 31430000-9, 45000000-7, 45231400-9, 45232200-4, 45261000-4, 45261215-4

Dokument nr: 2025-81178-211088, 2/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-02-10

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
chrzanowski
Gmina
Trzebinia
Miejscowość
Trzebinia

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. WYKLUCZENIA
1. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz w rozporządzeniu (UE) 2022/576.
II. WADIUM
1. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć
na rachunek bankowy Zamawiającego nr 19 1240 4227 1111 0011 4610 8597 (w tytule przelewu należy wpisać znak postępowania, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium w takie musi obejmować cały okres związania ofertą. Treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą,
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 21 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot, zwraca Wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
4. W przypadku niewniesienia wadium we wskazanym powyżej terminie, oferta zostaje odrzucona, jako niespełniająca warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, , że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał:
1) co najmniej 1 zadanie obejmujące swym zakresem dostawę i montaż instalacji PV o łącznej mocy powyżej 120kWp z optymalizatorami mocy oraz
2) co najmniej jedno zadanie obejmujące w swym zakresie budowę HUB ładowania (min. 2 stacje ładowania) o znamionowej, sumarycznej mocy stacji ładowania pow. 200kW;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić w całości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlega sumowaniu.
Na okoliczność spełnienia warunku wymaga się przedłożenia oświadczenia ,,Wykaz robót" (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4) oraz do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. wydane przez inwestorów referencje potwierdzające prawidłowość wykonania prac, protokoły odbioru z klauzulą wskazującą na brak zastrzeżeń wobec prac wykonanych przez Wykonawcę.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnym do realizacji zamówienia.
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującą kadrą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1. Projektant elektryk posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
2. Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
3. Kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń
4. Kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
5. min 3 osoby, które posiadają uprawnienia do obsługi, konserwacji, napraw, montażu oraz kontrolno-pomiarowego nadzoru urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu znamionowym powyżej 1kV bez ograniczeń
6. min 1 osoba z uprawnieniami do samodzielnej pracy nadzorowania osób z uprawnieniami eksploatacyjnymi o napięciu powyżej 1 kV bez ograniczeń,
Przez uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2024.725 t.j. z dnia 2024.05.14) lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w tym w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23..
Przez uprawnienia o których mowa w pkt. 5-6 Zamawiający rozumie uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia z dnia 10 kwietnia 1997 r.
Prawo energetyczne (Dz.U.2024.266 t.j. z dnia 2024.02.28) oraz Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r.w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U.2022.1392 z dnia 2022.07.01), bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych w tym w ustawie z dnia 2 grudnia 2015 r.o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j. z dnia 2023.02.23)
Na okoliczność spełnienia warunku wymaga się przedłożenia oświadczenia ,,Wykaz osób" (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6).
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
IV. Środki finansowe lub zdolność kredytowa.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy zł).
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
A. Ofertę należy sporządzić na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dopuszcza się skan oferty podpisanej własnoręcznie lub ofertę podpisaną podpisem elektronicznym).
B. ,,Formularz ofertowy, w zakresie jego treści, nie może być modyfikowany przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty.
C. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z Formularzem ofertowym:
D. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
E. Wykaz robót (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4) do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. wydane przez inwestorów referencje potwierdzające prawidłowość wykonania prac, protokoły odbioru z klauzulą wskazującą na brak zastrzeżeń wobec prac wykonanych przez Wykonawcę
F. Dokumenty potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
G. Kopia aktualnej polisy ubezpieczenia OC lub inny równoważny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzonej za zgodność z oryginałem wraz z dowodem opłacenia składki
H. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo.
H.I. Wykaz osób" (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-10
Data ostatniej zmiany
2025-01-10 17:55:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1) Kryterium 1 - Cena brutto waga 60%
Metoda wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę:
Pc = (Cn / Cb) x 60
gdzie:
Pc - liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę
Cn - cena najniższa wynikająca ze złożonych ofert (spełniających wszystkie wymogi)
Cb - cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
2) Kryterium 2 - gwarancja na cały przedmiot zamówienia waga 20%
ocena zgodnie z pkt. 14 zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
3) Kryterium 3 - A czas usunięcia awarii waga 15%
ocena zgodnie z pkt. 14 zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 4 - S czas reakcji serwisu waga 5%
ocena zgodnie z pkt. 14 zapytania ofertowego

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Kowol
tel.: +48609992374
e-mail: przetargi@transgor.com.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.