dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
mazowieckie (Warszawa)
lubuskie (Zielona Góra)
lubuskie (Krosno Odrzańskie)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa, instalacja i uruchomienie linii produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA Ostrów 338 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl +48 607 434 108 grzegorz@kubal.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211142 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | 50 000,00 zł |
Nr telefonu: | +48 607 434 108 |
Termin składania ofert: | 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FEPK.01.03-IZ.00-0027/24 - TIM BARIER - WDROŻENIE DO PRODUKCJI AUTORSKIEJ, INNOWACYJNEJ TECHNOLOGII W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ ORAZ BIOLOGICZNEJ PRZED SZKODAMI BOBROWYMI Część 1 DOSTAWA, instalacja i uruchomienie linii produkcyjnej Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis DOSTAWA, instalacja i uruchomienie zautomatyzowanej linii produkcyjnej siatki ochronnej zabezpieczającej przed szkodliwym działaniem bobrów. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamówienie realizowane jest w ramach projektu TIM BARIER - WDROŻENIE DO PRODUKCJI AUTORSKIEJ, INNOWACYJNEJ TECHNOLOGII W ZAKRESIE ZABEZPIECZENIA INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ ORAZ BIOLOGICZNEJ PRZED SZKODAMI BOBROWYMI, którego celem jest wdrożenie do produkcji seryjnej innowacyjnego i objętego ochroną patentową (nr 234220) produktu: siatki - bariery ochronnej przeciw szkodliwemu działaniu bobrów. Główna innowacja siatki polega na pokryciu jej całej powierzchni nasypem z ostrokrawędziowego kruszywa trwale związanym z tą siatką za pomocą kleju. Niniejsze zamówienie obejmuje dostawę elementów zautomatyzowanej linii produkcyjnej przeznaczonej do produkcji przedmiotowej siatki. Zamawiający dysponuje już w pełni przygotowaną halą z dedykowanym miejscem do montażu nowej linii technologicznej o powierzchni odpowiadającej rozmiarowi urządzeń planowanych do zakupu, dzięki czemu możliwe jest natychmiastowe przystąpienie do prac montażowych po dostarczeniu elementów linii. W koncepcji Zamawiającego, przedmiotowa linia technologiczna powinna się składać z następujących elementów: 1. Stół transportowy siatki. 2. Komora nakładania kruszywa. 3. Klejarka i dozownik kleju. 4. Komora schładzania. 5. Napęd stołu roboczego. 6. Stanowisko zwijania siatki. 7. Szafa sterownicza umożliwiająca integrację z systemami Przemysłu 4.0 oraz z dedykowanym oprogramowaniem sterującym linią do produkcji siatki przeciw bobrom, stanowiącym element niniejszego zamówienia. Szczegółowa koncepcja i wymogi techniczne zostały przedstawione w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 1. Cena za wykonanie zamówienia musi zawierać transport, montaż oraz wszystkie materiały potrzebne do wykorzystania i/lub zamontowania w ramach realizowanych dostaw. 2. Wykonawca zrealizuje dostawy będące przedmiotem zamówienia przy użyciu materiałów nowych, o jakości odpowiadającej obowiązującym przepisom, normom i standardom, w tym ISO 9001, lub innym uznanym międzynarodowym standardom technicznym dla urządzeń przemysłowych. W szczególności Zamawiający oczekuje uwzględnienia: ISO 14001, ISO 45001, CE (Certyfikacja zgodności z wymaganiami UE dla maszyn przemysłowych) oraz Dyrektywy Maszynowej 2006/42/WE. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy kompletnej linii technologicznej wraz z dedykowanym oprogramowaniem i obejmuje dostarczenie, rozładunek, instalację, montaż, uruchomienie testowe, udział w odbiorze technicznym oraz uruchomienie produkcyjne i przeszkolenie pracowników. Lokalizacja linii technologicznej: Ostrów 338, 37-700 Przemyśl. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi maksymalnie 300 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. Uwaga: termin realizacji przedmiotu zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 5. Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, będące przedmiotem zapytania ofertowego, licząc od dnia odbioru prac. Okres gwarancji obejmuje zarówno urządzenia mechaniczne, jak i oprogramowanie sterujące. Części zużywające się, które zostaną zawarte w instrukcjach eksploatacji dostarczanych urządzeń, oraz materiały eksploatacyjne podlegające naturalnemu zużyciu, nie będą objęte gwarancją. Uwaga: okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 6. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii nie może być dłuższy niż 48 godzin od momentu zgłoszenia. Przez czas rekcji serwisu na zgłoszenie awarii rozumie się przyjazd serwisanta Wykonawcy na miejsce zainstalowanej linii technologicznej, przy czym czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii jest liczony od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii. Uwaga: czas reakcji serwisu stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 7. Wykonawca zobowiązany jest do przetestowania integracji systemu sterowania linią z systemami Przemysłu 4.0 oraz dedykowanym oprogramowaniem. Testy i dokumentacja odbioru technicznego muszą zostać dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w terminie realizacji umowy. Okres gwarancji minimum 36 miesięcy CPV: 42000000-6, 42123410-4, 42900000-5, 42961000-0, 42990000-2, 45310000-3, 45331200-8, 48810000-9, 48921000-0, 51500000-7 Dokument nr: 2025-79347-211142 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-27 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-01 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat przemyski Gmina Przemyśl Miejscowość Ostrów Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy OKREŚLENIE ISTOTNYCH WARUNKÓW UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA Zamawiający informuje, że istotne warunki umowy, w tym warunki istotnych zmian umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiących załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania Ofertowego. OPIS WARUNKÓW ZMIANY UMOWY: 1. Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone pod warunkiem, że nie zmieniają charakteru umowy, i mogą dotyczyć w szczególności następujących kwestii: a. terminu realizacji usługi lub terminu obowiązywania umowy - warunkiem zmiany jest wystąpienie okoliczności wynikających z siły wyższej, nieprzewidzianego braku dostępności określonych materiałów lub innych okoliczności po stronie Zamawiającego (np. wydłużenia okresu realizacji projektu lub zmiany jego harmonogramu). b. zmiany łącznego wymiaru zamówienia (zwiększenie) - w zakresie do 25% wartości zakładanej w umowie. Warunkiem zmiany jest wystąpienie przyczyn wynikających z siły wyższej lub ujawnienie dodatkowych prac w toku realizacji zamówienia. c. Innych nieprzewidzianych okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć na etapie ogłaszania zapytania np. obostrzeń wynikających ze stanu zagrożenia epidemicznego, siły wyższej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie powyższych okoliczności mających wpływ na świadczenie zamawianej usługi. 2. O powyższych zmianach Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie nie późniejszym niż 7 dni kalendarzowych poprzedzających termin wprowadzenia zmiany. 3. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w przypadku wystąpienia istotnej okoliczności powodującej, że dalsze wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, a której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o odstąpieniu w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 4. W wypadku określonym w ust. 3 Zamawiający zobowiązany jest do zapłacenia Wykonawcy wyłącznie wynagrodzenie za część umowy wykonaną do momentu odstąpienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający nie formułuje warunku w powyższym zakresie. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące dodatkowe warunki: 1. Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty jest uważane za akceptację treści zapytania. 2. Prowadzą działalność usługową w zakresie zgodnym z przedmiotem niniejszego postępowania. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w zakresie następujących przesłanek: ? nie są wskazani w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Poz. 835), ? nie są osobą/podmiotem objętą/ym sankcjami, o których mowa w art. 5 k ust. 1 Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, ? nie są osobą/podmiotem/organem posiadającym siedzibę w Rosji, który w ponad 50 % jest własnością publiczną lub jest pod kontrolą publiczną, objętym sankcjami zgodnie z art. 5 l ust 1 Rozporządzenia (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, ? nie zostali wpisani na listę osób i podmiotów objętych sankcjami, prowadzoną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie o niewystępowaniu powyższych przesłanek wykluczenia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania. Niezłożenie oświadczenia będzie wiązało się z odrzuceniem oferty z powodu braków formalnych. 5. Spełnią wymóg przedstawienia ,,Koncepcji technicznej linii produkcyjnej". Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty ,,Koncepcję technicznej linii produkcyjnej", która powinna zawierać co najmniej takie elementy: ? Charakterystyka techniczna uzupełniająca wymogi stawiane przez Zamawiającego w odniesieniu do poszczególnych elementów linii produkcyjnej; ? Opis potencjalnych uzupełnień lub rozwiązań alternatywnych; ? Opis sposobu rozwiązania newralgicznych kwestii technologicznych, ? Harmonogram realizacji zamówienia - plan dostawy, montażu i uruchomienia linii produkcyjnej Szczegółowe informacje na temat wymaganej zawartości załącznika Koncepcja techniczna linii produkcyjnej znajdują się w treści zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 7. Koncepcja techniczna powinna być przedstawiona w sposób szczegółowy i jednoznaczny, tak aby możliwa była ocena zgodności zaproponowanych rozwiązań z wymaganiami określonymi w SOPZ. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez dołączenie do oferty ,,Koncepcji technicznej linii produkcyjnej" jako dodatkowego załącznika do formularza ofertowego. Brak tego załącznika będzie skutkował odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych. 6. Nie są powiązani z Zamawiającym tj. NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA osobowo lub kapitałowo. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy, którzy powiązani są z Zamawiającym tj. tj. NIKO M. BOCHAŃSKI, T. CZEKAJ, J. OSTROWIECKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA, z siedzibą: Ostrów 338, 37-700 Przemyśl, (KRS: 0000653021, NIP: 7952539767, REGON: 366084246) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: ? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, ? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, ? pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku: Wykonawca potwierdzi spełnienie ww. warunku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. W sytuacji wystąpienia któregokolwiek z powiązań, o którym mowa powyżej, Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania. W przypadku oferty składanej przez wspólników spółki cywilnej lub w konsorcjum oświadczenie o braku w/w powiązań składa każdy ze wspólników/konsorcjantów oddzielnie. Ww. warunek udziału w postępowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) muszą spełniać oddzielnie - warunek ten musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej. Jeżeli zaistnieją przesłanki do wykluczenia z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego chociażby jednego z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum/ spółki cywilnej - Zamawiający wykluczy konsorcjum/ spółkę cywilną. 7. Wniosą wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym. Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w treści zapytania ofertowego, stanowiącego załącznik nr 7. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta musi zawierać co najmniej: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 2. Wypełnione i podpisane Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o braku istnienia podstaw do wykluczenia z postępowania - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 4. Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. 5. Koncepcję techniczną linii produkcyjnej" jako dodatkowy załącznik do oferty. 6. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. DODATKOWE WARUNKI 1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Za złożenie oferty uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innymi Wykonawcami. 3. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe spowoduje ich odrzucenie i nie będą podlegać ocenie. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 5. Oferta musi spełniać następujące wymogi: a. musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, wypełniona odręcznie lub komputerowo, podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. b.Wszystkie miejsca w ofercie w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisania oferty. 6. Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę. W przypadku, gdy oferta wraz z załącznikami podpisywana jest przez pełnomocnika, tj. osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy składającego ofertę nie wynika z właściwego Rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8. Brak któregokolwiek dokumentu lub załącznika z wymaganych przez Zamawiającego w ramach niniejszego zapytania ofertowego, złożenie oferty niekompletnej lub niepodpisanej lub złożenie oferty niejednoznacznej lub złożenie oferty zawierającej błędy - spowoduje odrzucenie oferty. 9. W przypadku przedstawienia kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem wybrany Wykonawca może zostać zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów tych dokumentów. 10. Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu ofertowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym. 11. Dopuszczalne jest podpisanie oferty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia skanu oferty - tzw. elektronicznej kopii podpisanego dokumentu papierowego, bez konieczności jej opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym czy też podpisem osobistym. 12. Jeśli którykolwiek z dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym zostanie sporządzony w języku innym niż polski, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty tłumaczenie tego dokumentu na język polski, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez tłumacza przysięgłego. Brak tłumaczenia dokumentu na język polski może skutkować odrzuceniem oferty z przyczyn formalnych. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-12 Data ostatniej zmiany 2025-01-12 19:38:57 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ceny ofertowej (brutto) P1 oceniane będzie według wzoru: najniższa zaproponowana cena brutto P1 = -------------------------------------------------------- x 60 punktów cena badanej oferty brutto Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji przedmiotu zamówienia P2 tj. termin zakończenia realizacji umowy (data wskazana w protokole odbioru), oceniane będzie następująco: maks. 300 dni-0 punktów; maks. do 270 dni - 5 punktów; maks. do 244 dni -10 punktów. Szczegółowe informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego. Czy kryterium cenowe NIE Opis Wydłużenie okresu gwarancji P3 - oceniane będzie następująco: gwarancja standardowa (36 mies.) - 0 pkt za każdy rok dodatkowej gwarancji 5 pkt, tj.: 48 mies. - 5 pkt 60 mies. - 10 pkt 72 mies. - 15 pkt (maks.) Szczegółowe informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii (liczba pełnych godz. od zgłoszenia awarii) - oceniane będzie następująco: reakcja standard.: 48 godz. - 0 pkt maks. 36 godz. - 5 pkt maks. 24 godz. - 10 pkt maks. 12 godz. - 15 pkt Szczegółowe informacje znajdują się w treści zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Kubal tel.: +48 607 434 108 e-mail: grzegorz@kubal.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025