Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5512z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Usuwanie awarii dekarskich

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie awarii dekarskich

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,PERSPEKTYWA''
ul. ks. Ludwika Tunkla 147
41-707 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel/fax: 032 242 73 47, wew. 14
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: 5.000,00 zł
Nr telefonu: tel/fax: 032 242 73
Termin składania ofert: 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA:
Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM ,,Perspektywa"
II.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM Perspektywa w szczególności: naprawę wszelkiego
rodzaju pokryć dachowych, wymianę, naprawę i czyszczenie rynien i rur spustowych, przemurowywanie
(drobne naprawy) kominów ponad dachem, wymiana i uszczelnienie obróbek blacharskich, drobne
naprawy konserwacyjne.
Zasoby MGSM Perspektywa obejmują 4 Rejony Obsługi Nieruchomości:
a) RON-1 (Ruda Śląska dzielnice: Kochłowice, Bykowina, Katowice-Ligota),
b) RON-2 (Ruda Śląska dzielnice: Wirek, Bykowina, Nowy Bytom, Czarny Las, Bielszowice),
c) RON-3 (Ruda Śląska dzielnice: Ruda, Orzegów, Godula, Chebzie),
d) RON-4 (Chorzów dzielnice: Centrum, Stary, Batory, Świętochłowice: Centrum, Zgoda).

Dokument nr: 3/I/2025

Otwarcie ofert: XII.
2.Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 05.02.2025 r. o godz. 9:30 w sali nr 111
w siedzibie Zamawiającego.
3.Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
XI.
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM ,,PERSPEKTYWA"
w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później niż do dnia:
1.
03.02.2025 r. do godz. 15:00

Miejsce i termin realizacji:
III.
TERMIN I WARTOŚĆ WYKONANIA ZADANIA
Od 01-03-2025 r. do 28-02-2026 r.

Wymagania:
Przetarg prowadzony jest w oparciu o ,,Regulamin wyboru wykonawców robót remontowych
w MGSM ,,Perspektywa" z dnia 11.12.2018 z późn. zm.
Szacunkowa wartość robót 500.000,00 zł.
Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcę.
IV.
INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI UCZESTNICTWA PODWYKONAWCÓW
Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zadania uczestnictwa podwykonawców.
V.
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH
JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1.Zapoznali się z przedmiotem i warunkami zamówienia - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
2.Zapoznali się z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM "Perspektywa".
3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają taki obowiązek - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo
aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub
potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert lub aktualny wydruk z elektronicznej bazy danych Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (z datą nie wcześniejszą niż 14 dni
roboczych przed upływem terminu składania ofert).
4.
Nie zalegają z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualne zaświadczenia:
? właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego,
? właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
zadanie nr 3/I/2025Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia:
5.
a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 2 latach przed dniem rozpoczęcia niniejszego
postępowania przetargowego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym
okresie) wykonał roboty budowlane polegające na remontach dachów lub usuwaniu awarii
dekarskich:
b) W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć:
? referencje potwierdzające wykonanie robót dekarskich z podaniem ich zakresu, wartości oraz
okresu realizacji wystawione przez inwestorów.
UWAGA
Zwolniony z obowiązku przedstawiania referencji jest Wykonawca, który w ostatnich trzech latach
przed dniem rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego, wykonywał na rzecz Spółdzielni
roboty dekarskie.
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie
w załączniku nr 1 do SIWZ.
6.
W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie
zamknięte lata obrachunkowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat
z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), jeżeli podlega
ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią
o badanym sprawozdaniu.
W przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego,
innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - załącznik nr 2 do SIWZ oraz
deklaracje o dochodach złożone do właściwego Urzędu Skarbowego (PIT, CIT) za okres nie dłuższy
niż dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to za ten okres.
VII.
INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Potwierdzenie rejestracji w Bazie Danych Odpadowych lub oświadczenie o rejestracji w BDO wraz
z podaniem numeru rejestrowego.
2.Kserokopia aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
1.Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SIWZ najpóźniej na 6 dni
roboczych przed terminem składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych odpowiedzi.
2.SIWZ oraz wszelkie jego zmiany, modyfikacje, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do
treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem:
www.perspektywa.com.pl.
Oferent jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zapisów SIWZ z uwagi na możliwość dokonania
zmian przez Zamawiającego.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł
2.Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto:
ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334
Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 03.02.2025 r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium zgodnie
z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Oferta musi obejmować całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty
częściowej lub wariantowej.
3. Do oferty należy dołączyć:
?spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści),
?dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ.
Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej
za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania
Oferenta).
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana przez
osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony należy
połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć, spiąć,
zbindować itp.).
5. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do
parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych
przez Oferenta.
6. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem daty,
przez osobę podpisującą ofertę.
7. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w danym postępowaniu przetargowym,
Oferent składa dokumenty opisane w SIWZ tylko w jednym zadaniu. W pozostałych zadaniach
wskazuje ofertę do której załączył ww. dokumenty.
8. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób:
?nazwa i adres Oferenta,
?adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ.
zadanie nr 3/I/2025opis:
Oferta przetargowa
Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM ,,Perspektywa"
Nie otwierać przed 05.02.2025 godz. 09:30
9. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że
Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem
terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić
w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami:
,,Zmiana" lub ,,Wycofanie".

Kontakt:
VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI:
Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego
tel. (32) 242-73-47, wew. 14.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.