lubelskie (Lublin)
małopolskie (Wadowice)
łódzkie (Strzelce)
śląskie (Pszczyna)
łódzkie (Zapolice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usuwanie awarii dekarskich |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,PERSPEKTYWA'' ul. ks. Ludwika Tunkla 147 41-707 Ruda Śląska powiat: Ruda Śląska tel/fax: 032 242 73 47, wew. 14 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Wadium: | 5.000,00 zł |
Nr telefonu: | tel/fax: 032 242 73 |
Termin składania ofert: | 2025-02-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA: Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM ,,Perspektywa" II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM Perspektywa w szczególności: naprawę wszelkiego rodzaju pokryć dachowych, wymianę, naprawę i czyszczenie rynien i rur spustowych, przemurowywanie (drobne naprawy) kominów ponad dachem, wymiana i uszczelnienie obróbek blacharskich, drobne naprawy konserwacyjne. Zasoby MGSM Perspektywa obejmują 4 Rejony Obsługi Nieruchomości: a) RON-1 (Ruda Śląska dzielnice: Kochłowice, Bykowina, Katowice-Ligota), b) RON-2 (Ruda Śląska dzielnice: Wirek, Bykowina, Nowy Bytom, Czarny Las, Bielszowice), c) RON-3 (Ruda Śląska dzielnice: Ruda, Orzegów, Godula, Chebzie), d) RON-4 (Chorzów dzielnice: Centrum, Stary, Batory, Świętochłowice: Centrum, Zgoda). Dokument nr: 3/I/2025 Otwarcie ofert: XII. 2.Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 05.02.2025 r. o godz. 9:30 w sali nr 111 w siedzibie Zamawiającego. 3.Otwarcie ofert jest jawne. Składanie ofert: MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT XI. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Kancelarii Głównej MGSM ,,PERSPEKTYWA" w Rudzie Śląskiej przy Ul. Ks. Ludwika Tunkla 147 w pokoju nr 210 nie później niż do dnia: 1. 03.02.2025 r. do godz. 15:00 Miejsce i termin realizacji: III. TERMIN I WARTOŚĆ WYKONANIA ZADANIA Od 01-03-2025 r. do 28-02-2026 r. Wymagania: Przetarg prowadzony jest w oparciu o ,,Regulamin wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM ,,Perspektywa" z dnia 11.12.2018 z późn. zm. Szacunkowa wartość robót 500.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza wybór więcej niż jednego Wykonawcę. IV. INFORMACJA NA TEMAT MOŻLIWOŚCI UCZESTNICTWA PODWYKONAWCÓW Zamawiający nie dopuszcza w realizacji zadania uczestnictwa podwykonawców. V. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W PRZETARGU ORAZ INFORMACJA O DOKUMENTACH JAKIE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Zapoznali się z przedmiotem i warunkami zamówienia - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Zapoznali się z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM "Perspektywa". 3.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub aktualny wydruk z elektronicznej bazy danych Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej (z datą nie wcześniejszą niż 14 dni roboczych przed upływem terminu składania ofert). 4. Nie zalegają z opłatami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić aktualne zaświadczenia: ? właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, ? właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. zadanie nr 3/I/2025Powyższe zaświadczenia uznaje się za aktualne (ważne), jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 5. a) Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 2 latach przed dniem rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał roboty budowlane polegające na remontach dachów lub usuwaniu awarii dekarskich: b) W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć: ? referencje potwierdzające wykonanie robót dekarskich z podaniem ich zakresu, wartości oraz okresu realizacji wystawione przez inwestorów. UWAGA Zwolniony z obowiązku przedstawiania referencji jest Wykonawca, który w ostatnich trzech latach przed dniem rozpoczęcia niniejszego postępowania przetargowego, wykonywał na rzecz Spółdzielni roboty dekarskie. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - oświadczenie w załączniku nr 1 do SIWZ. 6. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedłożyć sprawozdanie finansowe za dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe (część tego sprawozdania tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców, którzy nie są zobowiązani do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zobowiązania i należności - załącznik nr 2 do SIWZ oraz deklaracje o dochodach złożone do właściwego Urzędu Skarbowego (PIT, CIT) za okres nie dłuższy niż dwa ostatnie zamknięte lata obrachunkowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to za ten okres. VII. INNE OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Potwierdzenie rejestracji w Bazie Danych Odpadowych lub oświadczenie o rejestracji w BDO wraz z podaniem numeru rejestrowego. 2.Kserokopia aktualnej opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ DOTYCZĄCYCH SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA 1.Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie zapisów SIWZ najpóźniej na 6 dni roboczych przed terminem składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych odpowiedzi. 2.SIWZ oraz wszelkie jego zmiany, modyfikacje, jak też wyjaśnienia i odpowiedzi na pytania co do treści SIWZ, Zamawiający zamieszczać będzie także pod wskazanym adresem: www.perspektywa.com.pl. Oferent jest zobowiązany do bieżącego śledzenia zapisów SIWZ z uwagi na możliwość dokonania zmian przez Zamawiającego. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł 2.Wadium należy wnosić w pieniądzu przelewem na konto: ING Bank Śląski S.A. o/Katowice Nr 71 1050 1214 1000 0010 0115 8334 Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 03.02.2025 r. Zasady wnoszenia i zwrotu wadium zgodnie z Regulaminem wyboru wykonawców robót remontowych w MGSM Perspektywa. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oferta musi obejmować całość zadania. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty częściowej lub wariantowej. 3. Do oferty należy dołączyć: ?spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści), ?dokumenty i oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta (uwaga - przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta). 4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami (dokumentami i oświadczeniami) powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Oferenta i stanowić jedną całość. Wszystkie strony należy połączyć ze sobą w sposób uniemożliwiający ich samoczynną dekompletację (np.: zszyć, spiąć, zbindować itp.). 5. Upoważnienie do podpisania oferty, do poświadczania dokumentów za zgodność z oryginałem oraz do parafowania stron należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Oferenta. 6. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, powinny być parafowane wraz z oznaczeniem daty, przez osobę podpisującą ofertę. 7. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie w danym postępowaniu przetargowym, Oferent składa dokumenty opisane w SIWZ tylko w jednym zadaniu. W pozostałych zadaniach wskazuje ofertę do której załączył ww. dokumenty. 8. Oferent powinien umieścić ofertę w kopercie opisanej w następujący sposób: ?nazwa i adres Oferenta, ?adres Zamawiającego podany na wstępie SIWZ. zadanie nr 3/I/2025opis: Oferta przetargowa Usuwanie awarii dekarskich w zasobach MGSM ,,Perspektywa" Nie otwierać przed 05.02.2025 godz. 09:30 9. Oferent może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu, przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy umieścić w kopercie, opisanej jak wyżej w pkt. 8. Koperta dodatkowo musi być oznaczona określeniami: ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie". Kontakt: VIII. OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO KONTAKTU Z OFERENTAMI: Do bezpośredniego kontaktowania się z oferentami, Zamawiający wyznacza Pana Rafała Operskalskiego tel. (32) 242-73-47, wew. 14. |
© eurobudowa.pl 2004-2025