Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie planu ogólnego gminy |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy w Czarnożyłach Czarnożyły 48 98-310 Czarnożyły powiat: wieluński tel 43 841 68 05, tel. 43 84 16 801 ug@czarnozyly.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Czarnożyły |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 43 841 68 05, te |
Termin składania ofert: | 2025-01-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina Czarnożyły zaprasza do złożenia oferty na realizację zadania pn. ,,Sporządzenie planu ogólnego gminy Czarnożyły" I. Opis przedmiotu zamówienia przewidziany do realizacji 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego gminy Czarnożyły -zwanego dalej ,,planem" (wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej) w sposób i w terminach określonych w ,,Harmonogramie rzeczowo - finansowym" stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, zwany dalej ,,Harmonogramem", sporządzonym przez Wykonawcę i dostarczonym do Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 2. Plan będący przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z: 1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130, z późn. zm.); 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758, z późn.zm.); 3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112); 4) zgodnie z zapisami Uchwały Nr XI/50/24 Rady Gminy Czarnożyły z dnia 28 listopada 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego gminy Czarnożyły; 5) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego; 6) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m.in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg. 3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia planu zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13h, 13i, 13j, 13k, 13m, a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy, w tym: aj przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych); bj przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę; c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowanie treści zażaleń na postanowienia; dj udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych); e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ww. ustawy; f) prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny); g) sporządzenie uzasadnienia planu, zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; h) opracowanie danych przestrzennych do planu, zgodnie z art. 67a ww. ustawy (na różnych etapach opracowania planu); i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz 0 ocenach oddziaływania na środowisko; j) wykonanie opracowania ekofizjograficznego; k) wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę); l) ustosunkowanie się do skarg wniesionych do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego 1 Naczelnego Sądu Administracyjnego; m) Wykonawca zamówienia zobowiązuje się na własny koszt do pozyskania wszelkich materiałów i dokumentów, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; n) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniu uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym; o) Wykonanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Dokument nr: PPSC.271.1.2025 Składanie ofert: IX. Miejsce i termin złożenia oferty: mailowo na adres: ug@czarnozyly.pl Ofertę należy złożyć do dnia: 20.01.2025 r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: IV. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie - z dniem zawarcia umowy. Zakończenie - 20.11.2025 r. Wymagania: II. Warunki udziału w postępowaniu - do oferty należy dołączyć: 1) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na potwierdzenie spełnienia: - uprawnień zawodowych do sporządzenia planu ogólnego, tj. wymogi określone w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu obowiązującym od dnia 24 września 2023 r. - doświadczenia zawodowego w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca sporządził co najmniej 2 opracowania polegające na sporządzeniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (dotyczy także opracowań dotyczących zmian planów lub studium), w tym co najmniej jedno opracowanie o powierzchni nie mniejszej niż 15 ha, zakończone publikacją w dzienniku urzędowym województwa - potwierdzone na podstawie poświadczenia wykonania usługi lub referencji. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia 4) formularz ofertowy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub załączonych dokumentach. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż ww. warunki Wykonawca spełnił. III. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzuceniu oferty: Z postępowania wyklucza się Wykonawcę i odrzuca jego ofertę, gdy: 1) Wykonawca nie wykazał spełnienia warunku udziału w postępowaniu. 2) Treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 3) Wykonawca jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu (WE) 765/2006 i rozporządzeniu (UE) 269/2014 albo wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. z 2024 r. póz. 507). 4) Wykonawca, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 5) Wykonawca, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. póz. 120, z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ocena braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy oraz odrzucenia jego oferty odbędzie się zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o oświadczenie wg wzoru - załącznik Nr 3 do zaproszenia do składania ofert V. Kryterium wyboru oferty: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie niżej podane kryteria: CENA - 100 % = 100 punktów. Całkowita wartość brutto oferty. 2. Opis sposobu obliczania punktacji ofert: Oferta najkorzystniejsza cenowo oraz nie podlegająca odrzuceniu otrzyma 100 punktów. 3. Pozostałe Oferty zostaną ocenione wg poniższego wzoru: Oferta z najniższą ceną .................. x 100 pkt (waga kryterium) Oferta z badaną ceną Liczba punktów zostanie zaokrąglona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 4. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty zgodnie z treścią zapytania ofertowego. 5. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który złoży komplet ważnych dokumentów oraz zaproponuje najniższą cenę brutto. 6. Składający ofertę akceptuje warunki określone w niniejszym Zapytaniu. VI. Warunki płatności: 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. VIII. Sposób przygotowania oferty: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym wykorzystując formularz ofertowy określony przez Zamawiającego. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. X. Dokumenty składające się na ofertę: 1) Formularz ofertowy - wzór - Załącznik Nr 1 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 2 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- Załącznik Nr 3 4) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - Załącznik Nr 4 5) pełnomocnictwo jeżeli dotyczy. Kontakt: Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Joanna Kanicka, tel. 43 84 16 801, email: odpady@czarnozyly.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025