Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
112z dziś
6374z ostatnich 7 dni
26184z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie robót polegających na wymianie sieci wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót polegających na wymianie sieci wodociągowej

Data zamieszczenia: 2025-01-13
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny w Sopocie
Al. Niepodległości 702
81-853 Sopot
powiat: Sopot
tel. 58 551 21 04 lub 539 349 238
sekretariat@nsmsopotdolny.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Sopot
Wadium: odstępuje
Nr telefonu: tel. 58 551 21 04 lu
Termin składania ofert: 2025-02-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przetarg nieograniczony na wykonanie robót polegających na wymianie sieci wodociągowej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót polegających na wymianie sieci wodociągowej zasilającej budynki położone w Sopocie przy Al. Niepodległości 690 , 692, 694 oraz 700

II. Opis przedmiotu zamówienia

W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace zgodnie z projektem wykonawczym i dokumentacją techniczną dostępnymi w godz.ch pracy Spółdzielni w Dziale Technicznym Zamawiającego, w tym w szczególności:

Wykonanie komór przewiertowych.
Prace rozbiórkowe i odtworzeniowe konieczne do wykonania prac
Zakup, dostawa i montaż materiałów zgodnie z projektem wykonawczym (dokładny zakres prac przedstawiono na załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ)
Wykonanie przewiertów sterowanych D 125 PE o łącznej długości. 154 mb. Rura PE 100 SDR 17 PN10
Wykonanie przyłączy w wykopie otwartym z rury D 125 PE 100 SDR 17 PN10
o łącznej długości 25,5 mb.
Wykonanie przyłączy w wykopie otwartym z rury D 110 PE 100 SDR 17 PN10
o łącznej długości 53,9 mb.
Wykonanie przyłączy w wykopie otwartym z rury D 90 PE 100 SDR 17 PN10 o łącznej długości 22,3 mb.
Podłączenie trzech hydrantów zewnętrznych
Połącznie nowej sieci wodociągowej z budynkami oraz istniejącą siecią.

Ponadto do obowiązków Wykonawcy będzie należało również m.in.:

- Uzyskanie niezbędnych warunków, decyzji, opinii, uzgodnień i pozwoleń warunkujących prowadzenie prac budowlanych jeżeli będą wymagane.

- Usunięcie napotkanych kolizji.

- Przestrzeganie w toku realizacji robót wymagań dotyczących stosowania materiałów, wyrobów i urządzeń oraz sposobów wykonania robót, wynikających z opisu przedmiotu zamówienia oraz warunków określonych w niniejszej SIWZ.

- Zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających na terenie robót oraz ochrona mienia.

- Zapewnienie dla zrealizowania robót udziału kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi i kwalifikacjami zawodowymi uprawniającymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie; posiadać przez cały okres realizacji zamówienia aktualne dokumenty potwierdzające prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

- Zapewnienie kompleksowej obsługi geodezyjnej niezbędnej przy realizacji zamówienia wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym, w skład której wchodzi, m.in.:

wznowienie punktów granicznych na dzień przekazania placu robót budowlanych,
wyznaczenie punktów sytuacyjnych i wysokościowych,
wykonywanie pomiarów bieżących,
prowadzenie dokumentacji geodezyjnej,
inwentaryzacja powykonawcza,
odtworzenie punktów granicznych w przypadku ich zniszczenia,
zarejestrowanie mapy powykonawczej w zasobach geodezyjnych.

- Składanie Zamawiającemu wniosków materiałowych i uzyskanie akceptacji inspektora nadzoru na zastosowanie zaproponowanych materiałów; dobór materiałów należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i uzgodnić pisemnie z Zamawiającym i inspektorem nadzoru; Zamawiający wymaga zastosowania materiałów o wysokim standardzie; dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe.

- Po zakończeniu robót teren budowy, a w przypadku korzystania również teren przyległy, doprowadzić do stanu pierwotnego; estetyka elementów zagospodarowania terenu po robotach, w których nastąpi ingerencja Wykonawcy nie może ulec pogorszeniu.

- Odpady budowlane, gruz, śmieci i inne odpady wywieźć na legalne wysypisko, przedstawić dowód utylizacji na wezwanie Zamawiającego.

- Przekazanie Zamawiającemu wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót:

dokumentację odbiorową,
dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach (w wersji papierowej i wersji elektronicznej w formacie .pdf); przedmiotowe dokumenty należy wykonać w porozumieniu z inspektorem nadzoru.

- Przeprowadzenie prób końcowych i próby eksploatacyjnych,

- Odtworzenie zniszczonych w trakcie prowadzonych robót budowlanych przez Wykonawcę istniejących układów dróg lokalnych,

- Zlikwidowanie zaplecza terenu robót, uporządkowanie terenu najpóźniej w terminie do 15 dni od daty końcowego, bezusterkowego odbioru robót; w przypadku niezastosowania się do powyższego, po uprzednim pisemnym wezwaniu, Zamawiający ma prawo obciążyć Wykonawcę kosztami za wykonanie powyższych robót (bez upoważnienia sądu); Zamawiający ma prawo potrącić tę kwotę z bieżących należności Wykonawcy, na co Wykonawca niniejszym wyraża zgodę

- Płukanie i dezynfekcja wodociągu oraz badanie fizykochemiczne próbki wody przeznaczonej dla celów spożywczych, a także sprawdzenie wydajności wybudowanych hydrantów.

- Załączenie do dokumentacji powykonawczej protokołów z przeprowadzonych prób, płukania i dezynfekcji oraz badania jakości wody z wynikiem pozytywnym, a także protokół z badania hydrantów z wynikiem pozytywnym.

- Załączenie do dokumentacji odbiorowej profili ułożonej sieci wykonanej metodą bezwykopową zarejestrowanych przez urządzenie do przewiertu - lokalizator.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i wariantowych.

Otwarcie ofert: Komisja Przetargowa otworzy koperty z ofertami na części jawnej posiedzenia w obecności Wykonawców oraz przedstawicieli Mieszkańców wskazanego Budynku w dniu 25.02.2025 r. o godz. 13:00 w siedzibie Spółdzielni. Komisja Przetargowa zapoznaje się z materiałami przetargowymi w trybie niejawnym, dokonuje oceny ofert i wybiera ofertę najkorzystniejszą.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Sopot Dolny przy Al. Niepodległości 702 w Sopocie w terminie nieprzekraczalnym do dnia 24.02.2025r. do godz. 15:00 z dopiskiem ,,Al. Niepodległości 690, 692 i 694 oraz 700 w Sopocie - sieć wodociągowa)". Ofertę złożoną po terminie, Zamawiający zwróci bez otwierania koperty.

Miejsce i termin realizacji:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia określa się do 4 miesięcy dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
I. Tryb udzielenia Zamówienia

Przetarg nieograniczony przeprowadzony na zasadach określonych w ,,Regulaminie w sprawie zasad i trybu przeprowadzania przetargów w Nauczycielskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Sopot Dolny" zatwierdzonego uchwałą Nr 11/2016 Rady Nadzorczej NSM Sopot Dolny w dniu 21.11.2016 r. ze zm.

W celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, otwarcia ofert i oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, badania, oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty, Zarząd Spółdzielni powołał komisję.
III. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:

Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Należy do oferty przedłożyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez kierownika budowy ze strony Wykonawcy.
Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
wykazać, że w okresie ostatnich 4 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonanie co najmniej 2 umów, których przedmiot odpowiadał swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania
dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- zatrudniają co najmniej 8 pracowników
dysponować odpowiednim potencjałem ekonomicznym i finansowym (przerób w poprzedzającym roku minimum 1 mln potwierdzone dokumentem finansowym- odpowiedni PIT)
wykazać, że w okresie ostatniego roku przed wszczęciem postępowania, wykonali na obszarze Polski zadania zgodne z zamówieniem.

Ubiegający się o zamówienie winni złożyć następujące dokumenty:

a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,

b) ofertę cenową (kosztorys ofertowy) zawierający cenę brutto i netto za wykonanie przedmiotu zamówienia,

c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w SIWZ,

d) w celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy złożyć:

- dane o firmie/zatrudnienie, usprzętowienie, kwalifikacje/oświadczenie, że oferent zatrudnia i/lub współpracuje z osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z dołączeniem kserokopii tych uprawnień (zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego)

- oświadczenie oferenta o sytuacji finansowej oferenta

- wykaz prac zrealizowanych (minimum 2) w okresie ostatnich 4 lat oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie prac zawierający wskazanie podmiotu na rzecz którego były wykonywane prace o analogicznej tematyce i zakresie, w tym opinię tego podmiotu o należytym wykonaniu przedmiotu umowy

- aktualne zaświadczenie o zarejestrowaniu prowadzonej działalności: wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej bądź wpis w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego - z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia

- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia

- zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne - z datą nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania wniosku w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia

- aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł, zawartej na okres, który nie upłynie wcześniej niż w dniu 31.12.2025 r.

- oświadczenie o warunkach gwarancji
- referencje.

W przypadku, gdyby Wykonawca dołączył kopie dokumentów, kopie te na każdej stronie winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodne z oryginałem. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek przedstawić oryginały dokumentów lub notarialnie poświadczone ich kopie w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Oferta cenowa powinna zostać przygotowana na podstawie wizji lokalnej na obiekcie i zapoznaniu się z dokumentacją wykonawczą będącą w Dziale Technicznym Zamawiającego. Cena oferty musi określać wynagrodzenie za realizację całości zamówienia, tj. uwzględniać wszystkie wymagania wykonania zamówienia oraz obejmować wszelkie koszty i ryzyka, jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia. Wynagrodzenie ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.

IV. Wymagania dotyczące WADIUM

Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
V. Wymagania dotyczące sposobu składania ofert i ich oceny

Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień.

Ofertę wraz z załącznikami składa się w języku polskim. Oferta winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Oferent może wycofać złożona ofertę, dopóki nie minął termin składania ofert.

Po przeanalizowaniu treści złożonych ofert Komisja Przetargowa sporządzi wykaz oferentów, którzy zakwalifikowali się do II etapu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego najpóźniej do dnia 26.02.2025 r. do godz. 15:00.

W II etapie Komisja przeprowadzi negocjacje z poszczególnymi oferentami.

Kryteria oceny ofert:

a) cena oferty - punkty od 0 - 6

b) termin i forma płatności - punkty od 0 - 6

c) maksymalny czas, jaki upłynie od zgłoszenia reklamacji (w ramach gwarancji) do podjęcia czynności gwarancyjnych - punkty od 0 -3

d) oferowany termin realizacji - punkty od 0 - 3

e) długość okresu gwarancji i rękojmi - punkty od 0 -3

f) referencje potwierdzające doświadczenie - punkty od 0 -3

g) ocena porównawcza rozmów negocjacyjnych - punkty od 0 - 3.

Do realizacji zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza pod kątem wskazanych kryteriów oceny oraz który podpisze z Zamawiającym umowę na realizację przedmiotu zamówienia.

Wyłonienie Wykonawcy, którego oferta spełniała wymogi SIWZ i najbardziej odpowiadała Zamawiającemu nastąpi najpóźniej do dnia 05.03.2025 r.

Spółdzielnia powiadomi oferentów o wynikach postępowania na stronie internetowej oraz pod wskazany w ofercie adres e-mail, jeśli takowy zostanie podany i określi termin zawarcia umowy.

Spółdzielnia zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienie w trybie przetargu nieograniczonego bez podania przyczyny na każdym jego etapie, bez jakichkolwiek konsekwencji finansowych.

Zamawiający odrzuci oferty niekompletne lub nieodpowiadające kryteriom określonym w niniejszej specyfikacji.

Z tytułu przygotowania ofert bądź unieważnienia postępowania, Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie przeciw Zamawiającemu.

Zamawiający zawrze umowę z Wykonawcą w terminie do 21 dni od daty powiadomienia o wyborze oferty.

VII. Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy na realizację przedmiotu

Zamawiający z kwoty wynagrodzenia netto objętej fakturą VAT zatrzyma kaucję gwarancyjną w wysokości 5 %. Strony zgodnie ustalają, że kaucja gwarancyjna wynosi 5 % wynagrodzenia umownego netto. Zamawiający zatrzyma 5 % należnego Wykonawcy wynagrodzenia na poczet usuwania wad w przedmiocie umowy, które mogą wystąpić w ciągu okresu gwarancji i rękojmi. Kaucja gwarancyjna nie podlega oprocentowaniu. Kaucja gwarancyjna podlega zwrotowi w terminie 30 dni, po upływie okresu gwarancji i rękojmi na podstawie protokołu sporządzonego w związku z upływem okresu gwarancji i rękojmi zawierającego informacje o braku lub usunięciu zgłoszonych wad, chyba że zostanie wydatkowana przez Zamawiającego lub podmiot trzeci w części lub całości na usunięcia wad.

Zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy ustala się w wysokości 3% wynagrodzenia umownego netto. Zamawiający zatrzyma 3 % należnego Wykonawcy wynagrodzenia na poczet pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy podlega zwrotowi w terminie 30 dni, po upływie okresu gwarancji i rękojmi dni na podstawie protokołu z przeglądu o braku lub usunięciu zgłoszonych wad. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wykorzystane przez Zamawiającego na pokrycie zobowiązań Wykonawcy, wynikających m.in. z tytułu kar umownych.

Kary umowne:

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto za każdy dzień opóźnienia,

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za opóźnienie w usunięciu wady w wysokości 0,5 % wynagrodzenia netto za każdy dzień opóźnienia w usunięciu wady,

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 20% wynagrodzenia netto,

Łączna wysokość kar umownych, które może naliczyć Zamawiający nie może przekroczyć 40 % wynagrodzenia umownego netto.

Dopuszczalne jest żądanie odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.

Rozliczenie przedmiotu umowy następuje w walucie PLN.

Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na przedmiot Umowy na okres 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym i umowie.

Okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robot bez zastrzeżeń całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

Strony ustalają, że zapłata kar umownych może nastąpić poprzez potrącenie z należności Wykonawcy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kaucji gwarancyjnej.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili podpisania umowy.

Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność wobec osób trzecich związaną z wykonywaniem prac będących przedmiotem umowy, za skutki jego wykonywania, w tym za szkody wyrządzone w czasie wykonywania przedmiotu umowy.

Korzystanie z mediów takich jak woda i energia elektryczna odbywa się za odpłatnością na zasadach uzgodnionych z administracją Spółdzielni.

Współdziałanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się na drodze telefonicznej i e-malowej oraz drogą korespondencji listowej poleconej za potwierdzeniem odbioru.

Uwagi:
VIII. Obowiązek informacyjny

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. (dalej RODO), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa Sopot Dolny z siedzibą przy Al. Niepodległości 702, 81-853 Sopot, reprezentowana przez: Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej. Administrator może w celu realizacji umowy powierzyć innemu podmiotowi przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym dla realizacji umowy.

1) Dane osobowe przetwarzane będą w celu podjęcia działań zmierzających do realizacji przedmiotu zamówienia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).

2)Pani/Pana dane osobowe będą lub mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególności odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji umowy zawartej z Zamawiającym, a po rozwiązaniu tej umowy przez okres konieczny dla zabezpieczenia dochodzenia ewentualnych roszczeń, oraz spełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych lub złożenia sprzeciwu - do momentu odpowiednio wycofania zgody lub złożenia sprzeciwu. W sytuacji, w której przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie przepisów prawa, dane będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów szczególnych.

4)Posiada Pani/Pan:

?na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

?na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych [skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa i nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników];

- na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia swoich danych;

?na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO [prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego];

?prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

4)Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, wynika z realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa.

5)Pana/Pani dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani profilowaniu.

Kontakt:
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są:

Kierownik Działu Technicznego Pan Piotr Pieńkowski tel. 539 349 238

Informacje o zamówieniu udzielane będą w godzinach: 8.30 - 15.00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.