lubelskie (Puławy)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Sporządzenie Planu ogólnego gminy |
Data zamieszczenia: | 2025-01-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA DĘBOWA ŁĄKA Dębowa Łąka 38 87-207 Dębowa Łąka powiat: wąbrzeski (56)6884910, faks - sekretariat@ugdl.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046728 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Dębowa Łąka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | (56)6884910, faks - |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Dębowa Łąka Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Dębowa Łąka. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt planu ogólnego, dla obszaru całej gminy Dębowa Łąka, objętego uchwałą Nr 40/24 z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Dębowa Łąka. 2) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej). b) Sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz analiza ewentualnego oddziaływania elektrowni wiatrowych na terenie gminy zakończona uchwałą Rady Gminy. c) Sporządzenie projektu Planu ogólnego i omówienie projektu z Zamawiającym. d) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej. e) Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania, uzgadniania, publicznego wyłożenia. f) Przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów. g) Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag. h) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego: - projektu Planu przed organami gminy, - projektu Planu podczas konsultacji społecznych, - projektu Planu przed Radą Gminy Dębowa Łąka. i) Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej. j) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - 1 egzemplarz w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. k) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 1 egzemplarzu w formie papierowej i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.). l) Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp. m) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. n) Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych. o) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej. p) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu. q) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu: w formie pliku gml, uchwały i uzasadnienia w formie papierowej - 3 egzemplarzy, i egz. elektronicznie r) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych projektu planu ogólnego w wersji przygotowanej do uzgodnień, do publicznego wyłożenia i uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane na płycie CD. s) Sporządzenie poprawionego projektu planu w przypadku stwierdzenia przez Radę Gminy Dębowa Łąka konieczności dokonania zmian w Planie, uchylenia lub stwierdzenia nieważności części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko - Pomorskiego lub sąd administracyjny. 4) Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, publicznego wyłożenia). 5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wystąpić do Starosty Wąbrzeskiego o udostępnienie mapy ewidencyjnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie elektronicznej (gml), 2. Wymaga się, aby przedmiotowa dokumentacja została sporządzona z należytą starannością, w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym, wymaganiami ustaw i innymi przepisami w zakresie dotyczącym dokumentacji. 3. Opracowana dokumentacja musi być zgodna z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącym, że ,,W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników". 4. Zapisy dotyczące przekazania praw autorskich zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ. CPV: 71400000-2, 71410000-5 Dokument nr: 2025/BZP 00028224, RG.271.1.2025 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046728 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-23 10:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ugdl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.1.2025 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 176586,18 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz sporządzenie projektu planu ogólnego gminy Dębowa Łąka. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt planu ogólnego, dla obszaru całej gminy Dębowa Łąka, objętego uchwałą Nr 40/24 z dnia 12 sierpnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Dębowa Łąka. 2) Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej). b) Sporządzenie analizy aktualności planów miejscowych oraz analiza ewentualnego oddziaływania elektrowni wiatrowych na terenie gminy zakończona uchwałą Rady Gminy. c) Sporządzenie projektu Planu ogólnego i omówienie projektu z Zamawiającym. d) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej. e) Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania, uzgadniania, publicznego wyłożenia. f) Przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów. g) Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag. h) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego: - projektu Planu przed organami gminy, - projektu Planu podczas konsultacji społecznych, - projektu Planu przed Radą Gminy Dębowa Łąka. i) Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej. j) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - 1 egzemplarz w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. k) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 1 egzemplarzu w formie papierowej i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.). l) Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp. m) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień. n) Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych. o) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej. p) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu. q) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu: w formie pliku gml, uchwały i uzasadnienia w formie papierowej - 3 egzemplarzy, i egz. elektronicznie r) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych projektu planu ogólnego w wersji przygotowanej do uzgodnień, do publicznego wyłożenia i uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane na płycie CD. s) Sporządzenie poprawionego projektu planu w przypadku stwierdzenia przez Radę Gminy Dębowa Łąka konieczności dokonania zmian w Planie, uchylenia lub stwierdzenia nieważności części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko - Pomorskiego lub sąd administracyjny. 4) Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, publicznego wyłożenia). 5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wystąpić do Starosty Wąbrzeskiego o udostępnienie mapy ewidencyjnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie elektronicznej (gml), 2. Wymaga się, aby przedmiotowa dokumentacja została sporządzona z należytą starannością, w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym, wymaganiami ustaw i innymi przepisami w zakresie dotyczącym dokumentacji. 3. Opracowana dokumentacja musi być zgodna z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącym, że ,,W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników". 4. Zapisy dotyczące przekazania praw autorskich zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów: 1) cena - 60%, 2) termin płatności - 40%. 2. Kryterium - cena. Cena oferty - C, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru C = (C n / C b) x 100 x 0,60 gdzie: C - liczba punktów za kryterium cena C n - cena oferty z najniższą ceną C b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium ,,cena" wynosi 60 pkt. 3. Kryterium - termin płatności. 1) Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia dostarczenia faktury; 2) Maksymalny termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury; T = (T o / T max ) x 100 x 0,40 gdzie: T - liczba punktów za kryterium termin płatności T o - termin płatności (w dniach) podany w ofercie badanej T max - termin płatności (w dniach) podany w ofercie z najdłuższym terminem płatności spośród wszystkich ocenianych ofert. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferent w kryterium ,,termin płatności" wynosi 40 pkt. Punkty przyznane w oparciu o deklarację wykonawcy w formularzu ofertowym, przy czym preferowane przez Zamawiającego terminy płatności to 7, 14, 21 lub 30 dni. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. Oferta najkorzystniejsza, to oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu płatności. O = C + T O - łączna liczba punktów uzyskana w ocenie C - liczba punktów za kryterium cena T - liczba punktów za kryterium termin płatności 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 7. Jeżeli oferty uzyskały taką samą ocenę, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust 2 ustawy Pzp, a dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi: a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), a która to osoba jest autorem lub współautorem wykonanych dokumentów planowania przestrzennego wskazanych w Rozdziale XVI pkt 4 lit. b, z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia - według wzoru - Załącznik Nr 8 do SWZ, b) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmianie tego dokumentu) lub dwóch usług polegających na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla powierzchni każdego z nich nie mniejszej niż 50 ha. Opracowanie mpzp musi być zakończone publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości. Opracowanie studium musi być zakończone podjęciem uchwały Rady Gminy/Miasta w sprawie uchwalenia studium/zmiany studium i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości - według wzoru - Załącznik Nr 9 do SWZ. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 11. 2. Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - załącznik nr 12. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie minimum 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która spełnia co najmniej jeden z warunków zawartych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), a która to osoba jest autorem lub współautorem wykonanych dokumentów planowania przestrzennego wskazanych w Rozdziale XVI pkt 4 lit. b, z załączeniem referencji lub innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie niezbędne do wykonywania zamówienia - według wzoru - Załącznik Nr 8 do SWZ, b) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie minimum jednej usługi polegającej na opracowaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego (lub zmianie tego dokumentu) lub dwóch usług polegających na opracowaniu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla powierzchni każdego z nich nie mniejszej niż 50 ha. Opracowanie mpzp musi być zakończone publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości. Opracowanie studium musi być zakończone podjęciem uchwały Rady Gminy/Miasta w sprawie uchwalenia studium/zmiany studium i brakiem rozstrzygnięcia nadzorczego uchylającego uchwałę w całości - według wzoru - Załącznik Nr 9 do SWZ. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 2) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy. 3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy w zakresie podstaw do wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 - jeżeli dotyczy. 4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu - załącznik nr 5 - jeżeli dotyczy 5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp- załącznik nr 6 - jeżeli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia: 1) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Oferta składana przez Wykonawców występujących wspólnie musi być sporządzona zgodnie z ww. SWZ oraz spełniać dodatkowe wymagania: a) wszyscy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich łącznie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, b) pełnomocnictwo musi być podpisane w sposób zgodny z zasadami reprezentacji wynikającymi z przepisów prawa, aktów wewnętrznych przedsiębiorców lub udzielonego pełnomocnictwa, wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik; 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy wzór, którego stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 5) Wykonawcy występujący wspólnie winni spełniać łącznie warunki udziału w postępowaniu. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, musi oddzielnie udokumentować fakt, że nie podlega wykluczeniu w zakresie określonym w dokumentach zamówienia. 6) Spółka cywilna (wspólnicy spółki cywilnej) będzie uważana za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Przez spółkę cywilną należy rozumieć spółkę, o której mowa w art. 860 - 875 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani będą przed podpisaniem umowy o udzielenie niniejszego zamówienia, dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria, którymi Zamawiający będzie się kierował przy ocenie oferty wraz z podaniem znaczenia (wag) tych kryteriów: 1) cena - 60%, 2) termin płatności - 40%. 2. Kryterium - cena. Cena oferty - C, oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru C = (C n / C b) x 100 x 0,60 gdzie: C - liczba punktów za kryterium cena C n - cena oferty z najniższą ceną C b - cena oferty badanej Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać wykonawca w kryterium ,,cena" wynosi 60 pkt. 3. Kryterium - termin płatności. 1) Minimalny termin płatności wynosi 7 dni od dnia dostarczenia faktury; 2) Maksymalny termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury; T = (T o / T max ) x 100 x 0,40 gdzie: T - liczba punktów za kryterium termin płatności T o - termin płatności (w dniach) podany w ofercie badanej T max - termin płatności (w dniach) podany w ofercie z najdłuższym terminem płatności spośród wszystkich ocenianych ofert. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferent w kryterium ,,termin płatności" wynosi 40 pkt. Punkty przyznane w oparciu o deklarację wykonawcy w formularzu ofertowym, przy czym preferowane przez Zamawiającego terminy płatności to 7, 14, 21 lub 30 dni. 4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 5. Oferta najkorzystniejsza, to oferta która uzyska najkorzystniejszy bilans ceny oraz terminu płatności. O = C + T O - łączna liczba punktów uzyskana w ocenie C - liczba punktów za kryterium cena T - liczba punktów za kryterium termin płatności 6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 7. Jeżeli oferty uzyskały taką samą ocenę, zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną. 8. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty w sposób, o którym mowa w ust. 7 Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 9. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2025