Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1115z dziś
6544z ostatnich 7 dni
21694z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Dostawa środków trwałych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa środków trwałych

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: "DOMIX" Adam Kasprzyk w spadku
Boczna 6
32-545 Psary
powiat: chrzanowski
789242292
biuro@domix.info.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211247
Województwo: małopolskie
Miasto: Psary
Wadium: ---
Nr telefonu: 789242292
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA środków trwałych
Powstaje w kontekście projektu
FEMP.08.07-IP.01-0176/23 - Wdrożenie wyników własnych prac B+R celem rozpoczęcia produkcji całorocznych domów na wodzie, tzn. "houseboat'ów", charakteryzujących się energooszczędnością oraz spełniających najwyższe wym. funkc.

Część 1
Wózek widłowy

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Opis przedmiotu zamówienia
Wózek widłowy 4-kierunkowy, przeznaczony do transportu elementów konstrukcyjnych domów oraz innych materiałów dłużycowych. Wózek musi być fabrycznie nowy, dostosowany do pracy wewnątrz hal oraz na zewnątrz.
2. Parametry techniczne
- Udźwig:
o Minimalny: 4500 kg / 600 mm.
- Wysokość podnoszenia:
o Minimalna: 5500 mm
- Całkowita wysokość wózka przy złożonym maszcie:
o Maksymalna: 2690 mm.
- Pozycjoner wideł:
o Zakres otwarcia: od maks. 560 mm (lub mniej) do min. 1250 mm (lub więcej).
- Widły:
o Długość: 1200 mm.
- Kabina operatora:
o Pełna, zamykana, ogrzewana.
3. Doprecyzowanie parametrów
- Rodzaj zasilania:
o Gazowe.
- Rejestracja w UDT:
o Wózek musi być zarejestrowany w Urzędzie Dozoru Technicznego (UDT)

Część 2
Regały magazynowe

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
1. Opis przedmiotu zamówienia
Regały magazynowe jednostronne przeznaczone do składowania:
- Głównych elementów konstrukcyjnych houseboat'ów,
- Ładunków dłużycowych,
- Materiałów budowlanych.
2. Kluczowe wymagania techniczne
- Typ regału: jednostronny.
- Nośność:
o Minimalna nośność jednego poziomu:
? Regał A: 4 tony na poziom (długość materiału: 13 metrów).
? Regał B: 2 tony na poziom (długość materiału: 6 metrów).
o Obciążenie wspornika oraz po jednej stronie słupa musi być zgodne z maksymalnym udźwigiem całego poziomu składowania, dostosowane do technologii producenta.
- Kolumny:
o Liczba kolumn: zgodnie z technologią producenta, dostosowana do wymaganej nośności.
o Wysokość kolumn: zgodnie z technologią producenta, dostosowana do zadaszenia i sposobu jego montażu.
o Głębokość kolumn: zgodnie z technologią producenta, dostosowana do wymaganej nośności.
- Wysokość składowania:
o Maksymalna wysokość najwyższego poziomu składowania (wspornika): 5500 mm, umożliwiająca dostęp wózkiem widłowym.
o Regały muszą zapewniać składowanie na 5 poziomach.
- Zabezpieczenie ładunku:
o Brak wymogu zabezpieczenia ładunku na wsporniku.
3. Zadaszenie i zabudowa
- Regały muszą być zadaszone i zabudowane co najmniej od tyłu, z uwagi na lokalizację na zewnątrz.
- Wysokość kolumn i sposób montażu zadaszenia powinny być określone przez producenta w zależności od proponowanego rozwiązania konstrukcyjnego.

CPV: 42415110-2, 39141100-3

Dokument nr: 2025-84967-211247, FEMP 176-01/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-21

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
chrzanowski
Gmina
Alwernia
Miejscowość
Okleśna

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
małopolskie
Powiat
chrzanowski
Gmina
Alwernia
Miejscowość
Okleśna

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie planuje się udzielania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
1. Dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji:
1) Wystąpienia okoliczności opisanych w sekcji 3.2.4. pkt 4 Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub wykonawcy, których działając z należytą starannością nie dało się przewidzieć;
b) wystąpienia zdarzenia losowego mającego charakter siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności, tj. o okres opóźniający lub wstrzymujący realizację zamówienia potwierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Zamawiającego.
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
5) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego).
6) Otrzymania od Instytucji Finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczących zmian
w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność i rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zamówienia
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez strony, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-13
Data ostatniej zmiany
2025-01-13 16:23:34

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
C = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
C - ilość przyznanych punktów za kryterium cena danej oferty
Cmin - najniższa cena wśród składanych ofert
Cof - cena danej oferty

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
C = (Cmin/Cof) x 100
gdzie:
C - ilość przyznanych punktów za kryterium cena danej oferty
Cmin - najniższa cena wśród składanych ofert
Cof - cena danej oferty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Kasprzyk
tel.: 789242292
e-mail: biuro@domix.info.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.