lubelskie (Lublin)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (Nowy Sącz)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Gorlice ul. 11-go Listopada 2 38-300 Gorlice powiat: gorlicki tel. 18 534 62 54 przetargi@gmina.gorlice.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Gorlice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 18 534 62 54 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej nr 270644K polegająca na zabezpieczeniu korpusu drogi na dz. ewid. 106 w m. Zagórzany Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień publicznych w Gminie Gorlice o wartości mniejszej niż 130 000 zł. Opis przedmiotu zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 270644K polegająca na zabezpieczeniu korpusu drogi na dz. ewid. 106 w m. Zagórzany. W ramach przebudowy drogi gminnej nr 270644K planuje się wykonanie następujących robót budowlanych: a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu tj. płyt żelbetowych b) zabezpieczenie skarpy na czas robót budowlanych, c) wykonanie robót ziemnych, d) wykonanie podbudowy pod kosze siatkowo-kamienne, e) wykonanie koszy siatkowo-kamiennych z siatką kotwiącą i wypełnieniem płytką gabionową oraz przelaniem betonem (pierwszy rząd), f) wykonanie zasypki koszy z mieszanki niezwiązanej, g) wykonanie konstrukcji jezdni 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Przedmiar robót - przy czym przedmiar jest elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia - załącznik nr 4 do Zaproszenia 2) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do Zaproszenia Dokument nr: RG.271.1.U.2025 Składanie ofert: Opis sposobu przygotowania i terminu złożenia propozycji cenowej: Propozycję cenową należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej (skany podpisanych ręcznie dokumentów lub pliki podpisane podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym. Sugerowany format PDF) na adres: przetargi@gmina.gorlice.pl nie później niż do dnia 23.01.2025 r. Jako tytuł wiadomości należy wpisać: ,,Zabezpieczenie korpusu drogi Zagórzany" Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia: Do 28.06.2025 r.4. Wymagania: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który zajmuje się realizacją przedsięwzięć objętych zapytaniem ofertowym. Ponadto posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełnia n/w warunki: 1) Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 1 podobne zadanie polegające na: budowie, odbudowie, przebudowie, remoncie drogi o wartości minimum 60 000,00 zł brutto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 2) dysponuje osobami i specjalistycznym sprzętem pozwalającym na realizacje zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). 3) znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na płynną realizacje zamówienia (płatność jednorazowa po wykonaniu całości zamówienia i odbiorze końcowym przez zamawiającego) 5. Propozycja cenowa (oferta) ma zawierać następujące dokumenty: 1) Druk propozycji cenowej (oferta) - zał. nr 1 do Zapytania ofertowego 2) Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zał. nr 2 do Zapytania ofertowego 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) 6. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej: Cenę usługi należy obliczyć według indywidualnej wyceny Wykonawcy na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i wymagań Zamawiającego ujętych w Zapytaniu ofertowym W formularzu propozycji cenowej (oferta) stanowiącym zał. nr 1 do Zapytania ofertowego należy określić cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. W cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia, wszystkie obowiązujące w Polsce podatki oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem usługi. Wszystkie ceny należy podać w walucie obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tj. PLN. Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze propozycji cenowej: Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Zamawiający wybierze propozycje cenową odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego warunkom. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 60%; 2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%. 2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) - waga 60% cena najniższa brutto* C = ------------------------------------------------ x 60% cena oferty ocenianej brutto 2) Gwarancja (G) - waga 40% okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany G = --------------------------------------------------------------------------------------------- x 40% najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji (60 miesięcy) a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może być zaoferowany przez Wykonawcę - 60 miesięcy. b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty. c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy. Informacje dotyczące zawierania umowy: 1. Po wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej wybrany Wykonawca podpisze umowę w siedzibie Zamawiającego w ustalonym terminie. 2. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej oraz projektu umowy. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kosztorysu ofertowego zgodnie z poniższymi wytycznymi: Kosztorys ofertowy, pomimo przyjętego wynagrodzenia ryczałtowego, pełni nie tylko funkcję informacyjną i służy uzasadnieniu oferowanego przez składającego ofertę kwoty wynagrodzenia ryczałtowego, ale ma również znaczenie na etapie realizacji zamówienia. W szczególności kosztorys ofertowy ma stanowić podstawę sporządzenia przez Zamawiającego rozliczeń w ramach umowy i wniosku o dofinansowanie zadań objętych zamówieniem, a także ewentualnych rozliczeń między zamawiającym i wykonawcą, jeśli nie dojdzie do zrealizowania umowy. Kosztorys ofertowy będzie również istotny w przypadku obniżenia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia zakresu rzeczowego robót i odstąpienia od umowy, oraz przy ustalaniu wysokości wynagrodzenia za ewentualne roboty dodatkowe. Kosztorysy ofertowe (sporządzone metodą uproszczoną z wyszczególnieniem: opisu roboty, ilości przedmiarowej, jednostki roboty, ceny jednostkowej roboty oraz wartości roboty stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej) sporządzone przez wykonawcę są materiałem uzupełniającym i powinny uzasadniać merytorycznie oferowaną przez składającego ofertę kwotę wynagrodzenia ryczałtowego. Kosztorys ofertowy powinien zostać sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia. 11. Informacje dodatkowe 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu składania ofert. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 2. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów, uzupełnienia brakujących dokumentów lub dokumentów zawierających błędy. 3. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oferty. 4. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących składników cenotwórczych oferty w przypadku gdy cena oferty wzbudzi wątpliwości Zamawiającego. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy. 5. Wykonawca może przesłać wyjaśnienia oraz uzupełnić brakujące dokumenty drogą mailową. Wskazane dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do kontaktów w zakresie postępowania, opatrzone pieczęcią firmową oraz przesłane w formie skanu. 6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy: a) wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub złożone wyjaśnienia będą niewystarczające, b) wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie, c) treść oferty jest niezgodna z treścią ogłoszenia, d) oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny, e) oferta zawiera rażąco niską cenę,f) wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę, g) wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający wykluczy z postępowania: a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, b) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może wyeliminować w inny sposób niż wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu, c) Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego co doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania. 8. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku rozbieżności pomiędzy kwotą podaną cyfrą a słownie, Zamawiający przyjmuje za prawidłową kwotę jednostkową brutto podaną słownie i na tej podstawie dokona ewentualnych dalszych przeliczeń w ofercie 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie w przypadku: a) braku ofert niepodlegających odrzuceniu, b) braku wykonawców niepodlegających wykluczeniu, c) braku możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia do kwoty najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu, d) zaistnienia sytuacji, której zamawiający nie był w stanie przewidzieć w dniu ogłoszenia postępowania, a która utrudnia udzielenie zamówienia. 10. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługuje odwołanie od decyzji Zamawiającego. 11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 12. W przypadku otrzymania od Wykonawcy niekompletnej oferty, braki formalne za wyjątkiem druku ,,Oferta" podlegają jednokrotnemu uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo niewzywania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących bądź wadliwie złożonych dokumentów, jeżeli z przebiegu postępowania będzie wynikać, że pomimo uzupełnienia dokumentów nie ma możliwości wyboru oferty tego Wykonawcy jako najkorzystniejszej lub w przypadku gdy Zamawiający zamierza unieważnić postępowanie. 13. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z trzema wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty. 12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonania zlecenia, usługi oraz zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gorlice. Kontakt do administratora, adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 listopada 2, tel.: 18 353 57 62, e-mail: urzad@gmina.gorlice.pl. 2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Gorlice oraz poprzez email:iod@gmina.gorlice.pl.3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest: a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny. 4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania zlecenia, usługi. 5. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy. 6. Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10), natomiast w przypadku opłacania składki społecznej przez okres 50 lat (kat.B50). 7. Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa. Odbiorcą danych może być: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, bank realizujący usługi bankowe dla Urzędu Gminy Gorlice - tj. Bank Spółdzielczy w Gorlicach, ul. Stróżowska 1, 38-300 Gorlice, odbiorcą danych może być również dostawca systemu finansowo- księgowego - tj. REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spółka z o.o. w Krakowie, ul. Jasnogórska 9, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Szczegóły dotyczące odbiorców można uzyskać kontaktując się z Administratorem. 8. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych. 9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień: 1) prawo dostępu do danych osobowych; 2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) prawo do usunięcia danych osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; 4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń. 10. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie. 11. W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: W sprawie procedury: Karolina Sarkowicz - inspektor w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Promocji tel. 18 534 62 54 W sprawie przedmiotu zamówienia: Marcin Bulsiewicz - koordynator Zespołu ds. Dróg i Mostów, tel. 18 534 62 10 w godz. pomiędzy 7:30 a 15:3010. Informacje dotyczące zawierania umowy: |
© eurobudowa.pl 2004-2025