Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5512z ostatnich 7 dni
23070z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Przebudowa drogi gminnej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gorlice
ul. 11-go Listopada 2
38-300 Gorlice
powiat: gorlicki
tel. 18 534 62 54
przetargi@gmina.gorlice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Gorlice
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 18 534 62 54
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa drogi gminnej nr 270644K polegająca na zabezpieczeniu korpusu drogi na dz. ewid. 106
w m. Zagórzany
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem wewnętrznym udzielania zamówień
publicznych w Gminie Gorlice o wartości mniejszej niż 130 000 zł.
Opis przedmiotu zamówienia :
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 270644K polegająca na
zabezpieczeniu korpusu drogi na dz. ewid. 106 w m. Zagórzany.
W ramach przebudowy drogi gminnej nr 270644K planuje się wykonanie następujących robót
budowlanych:
a) rozbiórka elementów zagospodarowania terenu tj. płyt żelbetowych
b) zabezpieczenie skarpy na czas robót budowlanych,
c) wykonanie robót ziemnych,
d) wykonanie podbudowy pod kosze siatkowo-kamienne,
e) wykonanie koszy siatkowo-kamiennych z siatką kotwiącą i wypełnieniem płytką
gabionową oraz przelaniem betonem (pierwszy rząd),
f) wykonanie zasypki koszy z mieszanki niezwiązanej,
g) wykonanie konstrukcji jezdni
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
1) Przedmiar robót - przy czym przedmiar jest elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy
do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą ze względu na ryczałtowy charakter
wynagrodzenia - załącznik nr 4 do Zaproszenia
2) Dokumentacja projektowa - załącznik nr 5 do Zaproszenia

Dokument nr: RG.271.1.U.2025

Składanie ofert:
Opis sposobu przygotowania i terminu złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej (skany podpisanych ręcznie
dokumentów lub pliki podpisane podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym. Sugerowany
format PDF) na adres: przetargi@gmina.gorlice.pl nie później niż do dnia 23.01.2025 r.
Jako tytuł wiadomości należy wpisać: ,,Zabezpieczenie korpusu drogi Zagórzany"

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia:
Do 28.06.2025 r.4.

Wymagania:
Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który zajmuje się realizacją przedsięwzięć
objętych zapytaniem ofertowym. Ponadto posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz spełnia n/w warunki:
1) Wykonał w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie) przed upływem terminu składania ofert minimum 1 podobne zadanie polegające na: budowie,
odbudowie, przebudowie, remoncie drogi o wartości minimum 60 000,00 zł brutto, z podaniem ich
rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, a także załączeniem dowodów tj. poświadczenia lub
innych dokumentów - jeżeli z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie
uzyskać poświadczenia, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
2) dysponuje osobami i specjalistycznym sprzętem pozwalającym na realizacje zamówienia -
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia
tj. kierownikiem budowy posiadającym wymagane przez prawo uprawnienia do kierowania budową
lub innymi robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub kwalifikacje
równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). Zamawiający dopuszcza
uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów odpowiadające
wymaganym uprawnieniom oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
3) znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na płynną realizacje zamówienia (płatność
jednorazowa po wykonaniu całości zamówienia i odbiorze końcowym przez zamawiającego)
5.
Propozycja cenowa (oferta) ma zawierać następujące dokumenty:
1) Druk propozycji cenowej (oferta) - zał. nr 1 do Zapytania ofertowego
2) Wykaz robót wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie - zał. nr 2 do
Zapytania ofertowego
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy)
6.
Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
Cenę usługi należy obliczyć według indywidualnej wyceny Wykonawcy na podstawie opisu przedmiotu
zamówienia i wymagań Zamawiającego ujętych w Zapytaniu ofertowym
W formularzu propozycji cenowej (oferta) stanowiącym zał. nr 1 do Zapytania ofertowego należy
określić cenę za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
W cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia,
wszystkie obowiązujące w Polsce podatki oraz wszelkie inne opłaty związane z wykonywaniem usługi.
Wszystkie ceny należy podać w walucie obowiązującej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tj. PLN.
Cena podana przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia jest obowiązująca przez okres
ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.7.
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze propozycji
cenowej:
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Zamawiający wybierze
propozycje cenową odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego warunkom.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami
oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60%;
2) Gwarancja (G) - waga kryterium 40%.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60%
cena oferty ocenianej brutto
2)
Gwarancja (G) - waga 40%
okres gwarancji Wykonawcy, dla którego wynik jest obliczany
G = --------------------------------------------------------------------------------------------- x 40%
najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji (60 miesięcy)
a) podany przez Wykonawcę w formularzu oferty okres gwarancji na wykonane roboty
budowlane musi być wyrażony w pełnych miesiącach. Minimalny okres gwarancji
wymagany przez Zamawiającego - 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji jaki może
być zaoferowany przez Wykonawcę - 60 miesięcy.
b) W przypadku braku określenia okresu gwarancji lub wpisaniu okresu gwarancji krótszego
niż wymagane 36 miesięcy, spowoduje to odrzucenie oferty.
c) Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy to do oceny oferty
zostanie przyjęty maksymalny dopuszczony okres to jest 60 miesięcy.

Informacje dotyczące zawierania umowy:
1. Po wyborze najkorzystniejszej propozycji cenowej wybrany Wykonawca podpisze umowę w
siedzibie Zamawiającego w ustalonym terminie.
2. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej propozycji cenowej oraz projektu
umowy.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu
kosztorysu ofertowego zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Kosztorys ofertowy, pomimo przyjętego wynagrodzenia ryczałtowego, pełni nie tylko funkcję
informacyjną i służy uzasadnieniu oferowanego przez składającego ofertę kwoty wynagrodzenia
ryczałtowego, ale ma również znaczenie na etapie realizacji zamówienia. W szczególności
kosztorys ofertowy ma stanowić podstawę sporządzenia przez Zamawiającego rozliczeń w ramach
umowy i wniosku o dofinansowanie zadań objętych zamówieniem, a także ewentualnych
rozliczeń między zamawiającym i wykonawcą, jeśli nie dojdzie do zrealizowania umowy. Kosztorys
ofertowy będzie również istotny w przypadku obniżenia wynagrodzenia w sytuacji ograniczenia
zakresu rzeczowego robót i odstąpienia od umowy, oraz przy ustalaniu wysokości wynagrodzenia
za ewentualne roboty dodatkowe. Kosztorysy ofertowe (sporządzone metodą uproszczoną z
wyszczególnieniem: opisu roboty, ilości przedmiarowej, jednostki roboty, ceny jednostkowej
roboty oraz wartości roboty stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej)
sporządzone przez wykonawcę są materiałem uzupełniającym i powinny uzasadniać
merytorycznie oferowaną przez składającego ofertę kwotę wynagrodzenia ryczałtowego.
Kosztorys ofertowy powinien zostać sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
11. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminu składania ofert. O wszelkich zmianach
Zamawiający będzie informował poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej
prowadzonego postępowania.
2. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień
dotyczących złożonych dokumentów, uzupełnienia brakujących dokumentów lub dokumentów
zawierających błędy.
3. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień
dotyczących treści oferty.
4. Zamawiający może w wyznaczonym terminie wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień
dotyczących składników cenotwórczych oferty w przypadku gdy cena oferty wzbudzi wątpliwości
Zamawiającego. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na
Wykonawcy.
5. Wykonawca może przesłać wyjaśnienia oraz uzupełnić brakujące dokumenty drogą mailową.
Wskazane dokumenty powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do kontaktów w
zakresie postępowania, opatrzone pieczęcią firmową oraz przesłane w formie skanu.
6. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w przypadku, gdy:
a) wykonawca nie złoży wyjaśnień w wyznaczonym terminie lub złożone wyjaśnienia będą
niewystarczające,
b) wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
c) treść oferty jest niezgodna z treścią ogłoszenia,
d) oferta zawiera błąd w obliczeniu ceny,
e) oferta zawiera rażąco niską cenę,f) wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę,
g) wykonawca nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu,
b) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania lub którego pracownik, a
także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej
umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że
spowodowane tym zakłócenie konkurencji może wyeliminować w inny sposób niż
wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu,
c) Wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie
wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego co
doprowadziło do rozwiązania umowy lub zasądzenia odszkodowania.
8. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe zawiadamiając o
tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona. W przypadku rozbieżności pomiędzy kwotą
podaną cyfrą a słownie, Zamawiający przyjmuje za prawidłową kwotę jednostkową brutto podaną
słownie i na tej podstawie dokona ewentualnych dalszych przeliczeń w ofercie
9. Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie w przypadku:
a) braku ofert niepodlegających odrzuceniu,
b) braku wykonawców niepodlegających wykluczeniu,
c) braku możliwości zwiększenia środków finansowych na realizację zamówienia do kwoty
najniższej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
d) zaistnienia sytuacji, której zamawiający nie był w stanie przewidzieć w dniu ogłoszenia
postępowania, a która utrudnia udzielenie zamówienia.
10. W niniejszym postępowaniu Wykonawcy nie przysługuje odwołanie od decyzji Zamawiającego.
11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
12. W przypadku otrzymania od Wykonawcy niekompletnej oferty, braki formalne za wyjątkiem
druku ,,Oferta" podlegają jednokrotnemu uzupełnieniu na wezwanie Zamawiającego w
wyznaczonym przez niego terminie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo
niewzywania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących bądź wadliwie złożonych dokumentów,
jeżeli z przebiegu postępowania będzie wynikać, że pomimo uzupełnienia dokumentów nie ma
możliwości wyboru oferty tego Wykonawcy jako najkorzystniejszej lub w przypadku gdy
Zamawiający zamierza unieważnić postępowanie.
13. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z trzema wykonawcami, którzy złożyli
najkorzystniejsze oferty.
12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w prowadzonym
postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonania zlecenia, usługi oraz zawarcia i
realizacji umowy cywilno-prawnej
art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO)
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Gorlice. Kontakt do
administratora, adres: 38-300 Gorlice, ul. 11 listopada 2, tel.: 18 353 57 62, e-mail:
urzad@gmina.gorlice.pl.
2. Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować listownie na adres Urzędu Gminy Gorlice
oraz poprzez email:iod@gmina.gorlice.pl.3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:
a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której
stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której
dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks
cywilny.
4. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia, zawarcia i realizacji umowy, wykonania zlecenia, usługi.
5. Podanie danych jest dobrowolne ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia, zawarcia
umowy oraz jej realizacji. Nie podanie danych skutkuje brakiem możliwości podjęcia współpracy.
6. Dane będą przechowywane przez okres współpracy, trwania zawartej umowy a po jej zakończeniu
przez okres wymagany kategorią archiwalną. W przypadku danych zawartych jedynie na fakturach
dane są przechowywane przez okres 5 lat (kat. B5), w przypadku umów cywilnoprawnych bez
składki na ubezpieczenie społeczne przez okres 10 lat (kat.B10), natomiast w przypadku opłacania
składki społecznej przez okres 50 lat (kat.B50).
7. Administrator może przekazać dane innym odbiorcom jedynie na podstawie przepisów prawa.
Odbiorcą danych może być: operator pocztowy w przypadku prowadzenia korespondencji, bank
realizujący usługi bankowe dla Urzędu Gminy Gorlice - tj. Bank Spółdzielczy w Gorlicach, ul.
Stróżowska 1, 38-300 Gorlice, odbiorcą danych może być również dostawca systemu finansowo-
księgowego - tj. REKORD Kraków Systemy Informatyczne Spółka z o.o. w Krakowie, ul. Jasnogórska
9, z którym zawarto umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Szczegóły dotyczące
odbiorców można uzyskać kontaktując się z Administratorem.
8. Administrator nie przekazuje Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowych.
9. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje żądanie następujących uprawnień: 1)
prawo dostępu do danych osobowych; 2) prawo do żądania sprostowania danych osobowych -
w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; 3) prawo do usunięcia danych
osobowych - w przypadku gdy ustała podstawa do ich przetwarzania, dane osobowe przetwarzane
są niezgodnie z prawem, dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
wynikającego z przepisów prawa; 4) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych
osobowych - w przypadku, gdy: osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych
osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą,
sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, Administrator nie potrzebuje
już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony
lub dochodzenia roszczeń.
10. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO istnieje prawo wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w Warszawie.
11. W oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec
zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
W sprawie procedury: Karolina Sarkowicz - inspektor w Referacie Inwestycji, Rozwoju i Promocji
tel. 18 534 62 54
W sprawie przedmiotu zamówienia: Marcin Bulsiewicz - koordynator Zespołu ds. Dróg i Mostów,
tel. 18 534 62 10
w godz. pomiędzy 7:30 a 15:3010. Informacje dotyczące zawierania umowy:

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.