dolnośląskie (Świdnica)
małopolskie (Kraków)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
lubuskie (Zielona Góra)
mazowieckie (Radom)
łódzkie (Aleksandrów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie koncepcji inwestycyjnej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-14 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO USTKA ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka powiat: słupski (59) 8154300 zamowienia.publiczne@um.ustka.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ustka |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | (59) 8154300 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opracowanie koncepcji inwestycyjnej dla realizacji projektu pn. ,,Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030 w ramach EUCF" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie ze wzorem oraz wytycznymi European City Facility (EUCF) Koncepcji Inwestycyjnej (KI) dla przedsięwzięcia dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Miejskiego (European City Facility) pn. ,,Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zakresy: 2.1. ZAKRES PODSTAWOWY, obejmujący opracowanie Koncepcji Inwestycyjnej EUCF, dofinansowanej z Europejskiego Instrumentu Miejskiego (European City Facility) dla przedsięwzięcia pn. ,,Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030" wraz z podsumowaniem Koncepcji i modelem finansowym przygotowanych w języku polskim i angielskim. Zakres ten stanowi minimalny zakres zamówienia, który zostanie zlecony Wykonawcy do realizacji; 2.2. PRAWO OPCJI, obejmujące opracowanie: a) szczegółowej koncepcji inwestycyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie źródła ciepła opartego na pompach ciepła dla systemu ciepłowniczego w Ustce z dolnym źródłem ciepła w postaci oczyszczonych ścieków komunalnych wraz z instalacją PV 1 MWp. Moc pomp ciepła będzie dobrana w sposób optymalny, wynikający z wydajności dolnego źródła ciepła, możliwości lokalizacyjnych oraz uzgodnionych wstępnie z EMPEC Sp. z o.o parametrów przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej i /lub b) wzorcowego audytu energetycznego budynku wielolokalowego głębokiej termomodernizacji dla budynku mieszkalnego wielolokalowego, zlokalizowanego w Ustce przy ulicy Wróblewskiego 8. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. CPV: 71241000-9, 71242000-6, 71314300-5 Dokument nr: 2025/BZP 00031081, ZP.271.1.2025.MTR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-22 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-640abf0f-e6d2-4ffe-a5b3-92d0af7a377d 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. 3. Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe". 4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem Formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze". 5. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia.publiczne@um.ustka.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. 3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Ustka reprezentowana przez Burmistrza Miasta Ustka z siedzibą - Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka Ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 (dalej zwany jako Administrator). Z administratorem można się skontaktować: ---listownie na adres: Ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3 76-270 Ustka; ---telefonicznie: 59 8154 300 ---fax: 59 8152 900 ---przez email: bom1@um.ustka.pl 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych z którym może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować przez iod@um.ustka.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp, pn. ,,Opracowanie koncepcji inwestycyjnej dla realizacji projektu pn. "Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030 w ramach EUCF"". 4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej ,,RODO", w związku z zapisami ustawy Pzp oraz w celu wypełnienia obowiązku archiwizacji dokumentów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnionym do ich otrzymania na podstawie przepisów prawa. Ponadto mogą być one ujawnione podmiotom, z którymi Słupski Zwiazek Powiatowo-Gminny zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu. 6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ponadto przekazane dane będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, m.in. ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 8. Ma Pani/Pan prawo do: 8.1. żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii; 8.2. żądania sprostowania (poprawienia); 8.3. żądania usunięcia swoich danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; 8.4. żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; 8.5. przenoszenia swoich danych osobowych, przy czym prawo to przysługuje, jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody lub umowy oraz gdy przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 8.6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych; 8.7. wniesienia skargi do Prezesa UODO, 9. Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody, to ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 10. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 17 i 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. 11. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z przepisów ustawy Pzp. 12. Pani/Pana dane osobowe nie są przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-22 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025.MTR 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zgodnie ze wzorem oraz wytycznymi European City Facility (EUCF) Koncepcji Inwestycyjnej (KI) dla przedsięwzięcia dofinansowanego z Europejskiego Instrumentu Miejskiego (European City Facility) pn. ,,Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030". 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zakresy: 2.1. ZAKRES PODSTAWOWY, obejmujący opracowanie Koncepcji Inwestycyjnej EUCF, dofinansowanej z Europejskiego Instrumentu Miejskiego (European City Facility) dla przedsięwzięcia pn. ,,Transformacja energetyczna Ustki do roku 2030" wraz z podsumowaniem Koncepcji i modelem finansowym przygotowanych w języku polskim i angielskim. Zakres ten stanowi minimalny zakres zamówienia, który zostanie zlecony Wykonawcy do realizacji; 2.2. PRAWO OPCJI, obejmujące opracowanie: a) szczegółowej koncepcji inwestycyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie źródła ciepła opartego na pompach ciepła dla systemu ciepłowniczego w Ustce z dolnym źródłem ciepła w postaci oczyszczonych ścieków komunalnych wraz z instalacją PV 1 MWp. Moc pomp ciepła będzie dobrana w sposób optymalny, wynikający z wydajności dolnego źródła ciepła, możliwości lokalizacyjnych oraz uzgodnionych wstępnie z EMPEC Sp. z o.o parametrów przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej i /lub b) wzorcowego audytu energetycznego budynku wielolokalowego głębokiej termomodernizacji dla budynku mieszkalnego wielolokalowego, zlokalizowanego w Ustce przy ulicy Wróblewskiego 8. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: PRAWO OPCJI, obejmuje opracowanie: a) szczegółowej koncepcji inwestycyjnej dla przedsięwzięcia polegającego na budowie źródła ciepła opartego na pompach ciepła dla systemu ciepłowniczego w Ustce z dolnym źródłem ciepła w postaci oczyszczonych ścieków komunalnych wraz z instalacją PV 1 MWp. Moc pomp ciepła będzie dobrana w sposób optymalny, wynikający z wydajności dolnego źródła ciepła, możliwości lokalizacyjnych oraz uzgodnionych wstępnie z EMPEC Sp. z o.o parametrów przyłącza do miejskiej sieci ciepłowniczej i /lub b) wzorcowego audytu energetycznego budynku wielolokalowego głębokiej termomodernizacji dla budynku mieszkalnego wielolokalowego, zlokalizowanego w Ustce przy ulicy Wróblewskiego 8. Uwaga! Prawo opcji obejmuje realizację usług fakultatywnych, których zlecenie jest uzależnione od decyzji Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zobowiązania Zamawiającego. Zamawiający podejmie decyzję o ewentualnym zleceniu realizacji prawa opcji w całości lub w części w terminie 14 dni od protokolarnego przekazania wniosków z analizy zasadności realizacji inwestycji polegającego na budowie źródła ciepła opartego na pompach ciepła z dolnym źródłem ciepła w postaci oczyszczonych ścieków komunalnych z instalacją PV 1MWp wraz z przyłączem do sieci ,,EMPEC" i niezbędnymi do tego elementami infrastruktury stanowiącego komponent nr 3 Koncepcji Inwestycyjnej EUCF. Decyzja o zleceniu usług w zakresie prawa opcji uzależniona jest od możliwości finansowych i decyzji Zamawiającego. Szczegółowe zasady realizacji części zamówienia objętego prawem opcji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu, zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. 2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 2. uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4. zdolności technicznej lub zawodowej - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: 4.1. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu studiów wykonalności i/lub koncepcji inwestycyjnych dotyczących efektywności energetycznej i/lub budowy nowych lub modernizacji istniejących źródeł ciepła; 4.2. skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia zespół składający się z następujących osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) eksperta, tj. osoby będącej autorem lub współautorem co najmniej 2 opracowań tj. studium wykonalności i/lub koncepcji inwestycyjnej, dotyczących efektywności energetycznej i/lub budowy nowych lub modernizacji istniejących źródeł ciepła; b) członka zespołu, tj. osoby będącej autorem lub współautorem co najmniej 1 opracowania tj. studium wykonalności lub koncepcji inwestycyjnej, dotyczącego efektywności energetycznej lub budowy nowych lub modernizacji istniejących źródeł ciepła; c) audytora energetycznego tj. osoby posiadającej uprawnienia do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej, wpisanej do wykazu osób uprawnionych do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Zamawiający dopuszcza by funkcję audytora energetycznego, o którym mowa w lit. c) pełnił ekspert lub członek zespołu, o którym mowa w lit. a) lub b). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodne w treści z załącznikiem nr 2 do SWZ, 2. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne w treści z załącznikiem nr 3 do SWZ; 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ; 3. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, rzecz których usługi zostały wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ofertę składa się na Formularzu ofertowym oraz Formularzu cenowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 i Nr 1a do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć: 1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w pkt 9.1.1. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 9.1.2. SWZ, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców; 3. pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 4. w przypadku, o którym mowa w pkt 11.4. SWZ - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. w przypadku polegania na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby: oświadczenia, o których mowa w pkt 1 i 2 podmiotu udostępniającego, zgodnie z pkt 10.3. SWZ, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego, o którym mowa w pkt 10.4. SWZ, przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ; 6. pełnomocnictwo upoważniające do podpisania i złożenia oferty, jeżeli ofertę składa pełnomocnik; 7. Formularz doświadczenia, w przypadku ubiegania się Wykonawcy o dodatkową punktacje wg kryterium doświadczenia, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1b do SWZ. Brak złożenia formularza nie powoduje odrzucenia oferty. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 9.1. SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3., Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (określone w pkt. 9.1.1. i 9.4.1. SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1) ceny realizacji przedmiotu umowy na skutek: a) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT) mającej zastosowanie do przedmiotu zamówienia, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne, d) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 427) - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, e) zmiany zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanej okolicznościami wskazanymi w pkt. 4, przy czym zmiana ceny nie może wynosić więcej niż 15%, f) w przypadku zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy - zgodnie z postanowieniami opisanymi w § 3 ust. 6 umowy, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 2) terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a) zaistnienia siły wyższej, b) zmiany zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy, spowodowanej okolicznościami wskazanymi w pkt. 4, c) wydłużenia się procesu zatwierdzania przez przedstawicieli EUCF Koncepcji Inwestycyjnej EUCF, d) konieczności zaspokojenia oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, e) konieczności wykonania dodatkowych badań, niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia, f) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na termin wykonania zamówienia przez Wykonawcę; 3) osoby wchodzącej w skład zespołu, o którym mowa w § 4 ust. 8 umowy, przy czym nowo wskazana osoba powinna spełniać wymogi określone w SWZ oraz posiadać doświadczenie nie niższe niż pierwotnie wskazane w ofercie podlegającej punktacji według kryteriów oceny ofert, a także uzyskać pozytywną akceptacją Zamawiającego; 4) zakresu lub sposobu opracowania przedmiotu umowy, jeżeli: a) Wykonawca z przyczyn od siebie niezależnych nie będzie mógł uzyskać dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w całości, b) w wyniku przeprowadzonych ustaleń Zamawiający podejmie decyzję o konieczności zmniejszenia lub zwiększenia zakresu przedmiotu umowy w celu zapobieżenie powstania strat dla Zamawiającego lub uzyskania założonego lub lepszego efektu użytkowego, c) na skutek konieczności zaspokojenia oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy, d) na skutek konieczności wykonania dodatkowych badań lub dokumentów, niemożliwych do przewidzenia na etapie przygotowania zamówienia; 5) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, bądź też rezygnacji z tego podwykonawcy z uwzględnieniem zasad określonych w pkt. 12.4. SWZ. 2. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą ofertę w przedmiotowym postępowaniu, zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego. 2. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Ocena łączna stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia 4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie eksperta 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2025-02-20 |
© eurobudowa.pl 2004-2025