Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
120z dziś
5499z ostatnich 7 dni
22222z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w budynkach

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w budynkach

Data zamieszczenia: 2025-01-14
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Łącku
ul. Brzozowa 1
09-520 Łąck
powiat: płocki
tel.: 24 26 14 131
biuro@gzklack.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Łąck
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 24 26 14 131
Termin składania ofert: 2025-01-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
na realizację zamówienia pn.: ,,Wykonanie usług kominiarskich i przeglądów okresowych przewodów kominowych w budynkach będących własnością Gminy Łąck w 2025 r.".
2. Przedmiot zamówienia:
1) Usługa czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych z częstotliwością 4 razy w roku wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń:
Obiekt Adres
1. Budynek socjalny w Wincentowie Wincentów 21/1
2. Budynek gminnej kotłowni Łąck, Ul. Brzozowa 1
2) Usługa czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych z częstotliwością 2 razy w roku wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń:
Obiekt Adres
1. Stacja Uzdatniania Wody we Władysławowie Władysławów 2/2
2. Stacja Uzdatniania Wody w Woli Łąckiej Wola Łącka 37/3
3) Usługa czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych z częstotliwością 1 raz w roku wraz z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń:
Obiekt Adres
1. Oczyszczalnia ścieków w Łącku Łąck, Ul. Warszawska 79
4) Usługa sprawdzenia stanu technicznego przewodów dymowych z częstotliwością 1 raz w roku:
Obiekt Adres
1. Budynek socjalny w Wincentowie Wincentów 21/1
2. Budynek gminnej kotłowni Łąck, Ul. Brzozowa 1
3. Stacja Uzdatniania Wody we Władysławowie Władysławów 2/2
4. Stacja Uzdatniania Wody w Woli Łąckiej Wola Łącka 37/3
5) Usługa sprawdzenia stanu technicznego przewodów wenty acyjnych z częstotliwością 1 raz
w roku:
Obiekt Adres
1. Budynek biura Gminnego Zakładu Komunalnego w Łącku Łąck, Ul. Brzozowa 1
2. Budynek socjalny w Wincentowie Wincentów 21/1
Budynek gminnej kotłowni Łąck, Ul. Brzozowa 1
4. Stacja Uzdatniania Wody we Władysławowie Władysławów 2/2
5. Stacja Uzdatniania Wody w Woli Łąckiej Wola Łącka 37/3
6. Stacja Uzdatniania Wody w Łącku Łąck, Ul. Hippiczna 6
7. Stacja Uzdatniania Wody w Sendeniu Małym Sendeń Mały 2/2
8. Stacja Uzdatniania Wody w Zaździerzu Zaździerz 18/2
9. Stacja Uzdatniania Wody w Zdworzu Zdwórz (dz. nr ew. 171/1)
10. Oczyszczalnia ścieków w Zaździerzu Zaździerz 12/6
6) Sporządzenie protokołów z przeprowadzonych przeglądów w poszczególnych budynkach.
Sporządzoną dokumentację w formie papierowej Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia zakończenia czynności. Protokół powinien zawierać co najmniej:
1) datę przeprowadzenia kontroli;
2) imię i nazwisko osoby przeprowadzającej kontrolę, a także deklarację o posiadaniu tytułu mistrza w rzemiośle kominiarskim oraz czytelny podpis osoby sporządzającej kontrolę;
3) dane właściciela lub zarządcy użytkowanego obiektu budowlanego;
4) określenie kontrolowanego obiektu budowlanego umożliwiające jego identyfikację;
5) zakres kontroli;
6) ustalenia dokonane w zakresie kontroli, w tym wskazanie nieprawidłowości, jeżeli zostały stwierdzone;
7) zalecenia, jeżeli zostały stwierdzone nieprawidłowości;
8) zakres niewykonanych zaleceń określonych w protokołach z poprzednich kontroli (jeśli dotyczy).

Dokument nr: GZK.WLP.230.1.01.2025

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania w terminie do dnia 21 stycznia 2025 r. do godz. 10:00 w jednej z następujących form:
1) elektronicznej, na adres: biuro@gzklack.pl. W tytule wiadomości należy zawrzeć numer postępowania: GZK.WLP.230.1.01.2025 wraz z dopiskiem ,,oferta";
2) papierowej, adres do wysyłki: Gminny Zakład Komunalny w Łącku,
ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej numerem postępowania: GZK.WLP.230.1.01.2025 wraz z dopiskiem ,,oferta".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji usługi: zgodnie z harmonogram załączonym do zamówienia

Wymagania:
4. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji zamówienia do zapewnienia odpowiedniej ilości sprzętu oraz personelu w celu terminowego i jakościowego wykonania usługi;
2) przy wykonywaniu usługi Wykonawca zobowiązany jest do zachowania należytej staranności. Wykonawca odpowiada zarówno w stosunku do Zamawiającego, jak i osób trzecich za wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe w wyniku niewykonywania lub nienależytego wykonywania zobowiązań wynikających z niniejszego zapytania. Wykonawca ponosi także odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania pracowników i osób trzecich, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania zamówienia;
3) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych usług oraz ponosi

odpowiedzialność za prawidłowe wyposażenie pracowników świadczących usługę oraz za ich bezpieczeństwo w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia;
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności z należytą starannością z zachowaniem obowiązujących przepisów, w tym przepisów BHP, wg aktualnego stanu prawnego.
5) Wykonawca w czasie realizacji usługi będzie utrzymywał porządek na terenie posesji wynikający z przeprowadzonych prac w zakresie realizacji zamówienia;
5. Obowiązki Zamawiającego:
1) zapewnienie swobodnego dojazdu do nieruchomości;
2) zapewnienie podnośnika w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada podnośnika w swoich zasobach sprzętowych;
3) zaplata Wykonawcy wynagrodzenia na warunkach i w terminach określonych w treści niniejszego zapytania.
6. Sposób realizacji usługi:
1) Przeglądy przewodów kominowych obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. póz. 682).
2) Wykonawca użyje do wykonania usługi własnych mistrzów kominiarskich, własnego sprzętu i urządzeń oraz materiałów.
3) Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony Zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowościach, które mogłyby spowodować awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji - wstępne oszacowanie kosztów naprawy.
7. Kryterium wyboru oferty:
1) Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniom oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie % i punktowe
1 Koszt całkowity brutto (Kc) 100 % /100 pkt
2) oferty będą oceniane metoda punktową w skali 100 - punktowej;
3) sposób oceniania ofert:
a) w kryterium: koszt całkowity brutto (Kc) - najwyższą liczbę punktów (max. 100 pkt) otrzyma oferta tego Wykonawcy, który zaproponuje najniższy koszt
całkowity brutto, uwzględniający wszystkie koszty własne Wykonawcy, a każda następna oferta odpowiednio mniej, zgodnie ze wzorem:
gdzie.
Kc - liczba punktów otrzymanych w kryterium ,,Koszt całkowity brutto";
Kn - najniższy oferowany koszt całkowity brutto uwzględniający wszystkie koszty własne Wykonawcy spośród wszystkich złożonych ofert;
Ko - oferowany koszt całkowity brutto uwzględniający wszystkie koszty własne Wykonawcy ocenianej oferty.
4) najkorzystniejszą spośród złożonych ofert będzie oferta z największą ilością punktów' przyznana w ramach kryteriów, o których mowra powyżej;
5) Zamawiający stosuje zaokrąglenie wyników oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki oceny dwóch lub większej liczby ofert okazały się takie same. Zamawiający nie zastosuje zaokrągleń, chyba, że działanie takie nie będzie mogło przynieść zróżnicowania wyników. W przypadku powyższym Zamawiający zawezwie strony zainteresowane do złożenia oferty dodatkowej.
8. Wymagania dodatkowe:
Wykonawca jest zobowiązany do podania cen jednostkowych netto i brutto dla każdego obiektu. Suma cen jednostkowych będzie stanowić wartość całego zamówienia. Cena musi uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do poniesienia dla terminowego i prawidłowego wykonania usług stanowiących przedmiot zapytania ofertowego, bez których realizacja zamówienia nie byłaby możliwa, a także koszty związane z wykonaniem przez Wykonawcę wszystkich zobowiązań wynikających z zamówienia.
9. Warunki płatności:
1) obowiązującą formą wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu należytego wykonania zamówienia będzie wynagrodzenie należne po zakończeniu zrealizowania poszczególnej części usługi;
2) zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa netto jest niezmienna przez cały okres realizacji zamówienia;
3) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu fakturę wystawioną w następujący sposób:
NABYWCA: Gmina Łąck ul. Gostynińska 2, 09-520 Łąck, NIP: 7742935675,
ODBIORCA: Gminny Zakład Komunalny w Łącku ul. Brzozowa 1,09- 520 Łąck. Adres do wysyłki faktury: ul. Brzozowa 1, 09-520 Łąck;
4) wynagrodzenie płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury;
5) za dzień dokonania płatności przyjmuje się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego;
6) w przypadku wystawienia przez Wykonawcę faktury niezgodnie z treścią niniejszego punktu lub obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający ma prawo do wstrzymania płatności do czasu wyjaśnienia przez Wykonawcę przyczyn oraz usunięcia tej niezgodności, a także w razie potrzeby otrzymania korekty faktury lub noty korygującej, bez obowiązku płacenia odsetek za ten okres.
11. Pozostałe informacje:
1) oferty składane po terminie nie będą rozpatrywane;
2) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza zobowiązuje się do wykonania zamówienia na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zlecenia w terminie określonym w ofercie;
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

Kontakt:
12. Dane osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego:
Imię i nazwisko: Edyta Jastrzębska, tel.: /24/ 261 41 31, e-mail: e.jastrzębska@gzklack.pl

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.