lubelskie (Lublin)
wielkopolskie (Bojanowo)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowy Nadzór Inwestorski |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Brańsk ul. Rynek 8 17-120 Brańsk powiat: bielski (podlaski) tel. 85 73 19 203 sekretariat@bransk.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Brańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 85 73 19 203 |
Termin składania ofert: | 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ROZEZNANIE CENOWE DOTYCZĄCE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. ,,PRZEBUDOWA POMPOWNI WODY ZLOKALIZOWNYCH NA TERENIE GMINY BRAŃSK" DOFINANSOWANEGO Z PROGRAMU RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH PRZEDMIOT ROZEZNANIA CENOWEGO: Przedmiotem rozeznania jest Kompleksowy Nadzór Inwestorski nad zadaniem: ,,Przebudowa pompowni wody zlokalizowanych na terenie Gminy Brańsk" dofinansowanego z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Procedura przetargowa dostępna na stronie Internetowej: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-bransk/przebudowa-pompowni-wody-na-terenie-gminy- bransk III. INFORMACJE DLA OFERENTÓW: I. Miejsca realizacji zamówienia: pompownie wody zlokalizowane na terenie gminy Brańsk w miejscowościach Glinnik, Szmurły i Załuskie Kościelne. Skrócony opis zadań inwestycyjnych dla każdej SUW odrębnie: 1. Pompownia Glinnik - opracowanie dokumentacji, wykonanie rozbiórki istniejących zbiorników wyrównawczych oraz doziemnych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. W miejscu rozebranych zbiorników wykonanie dwóch nowych zbiorników stalowych o pojemności 100 m3 każdy oraz nowych instalacji doziemnych: wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Wykonanie termomodernizacji budynku pompowni wraz z wymianą zestawu hydroforowego i orurowania wewnętrznego na orurowanie ze stali nierdzewnej. Montaż lampy UV do dezynfekcji wody. Montaż instalacji fotowoltaicznej z akumulatorami energii każda o mocy do 20 kW. Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego na pompowni oraz instalacji monitorującej zdalnie parametry pracy pompowni tj. systemu zdalnego zarządzania pracą stacji. 2. Pompownia Szmurły - opracowanie dokumentacji, wykonanie rozbiórki istniejących zbiorników wyrównawczych oraz doziemnych instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. W miejscu rozebranych zbiorników wykonanie dwóch nowych zbiorników stalowych o pojemności 100m3 każdy oraz nowych instalacji doziemnych: wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Wykonanie termomodernizacji budynku pompowni wraz z wymianą zestawu hydroforowego i orurowania wewnętrznego na orurowanie ze stali nierdzewnej. Montaż lampy UV do dezynfekcji wody. Montaż instalacji fotowoltaicznej z akumulatorami energii każda o mocy do 20 kW. Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego na pompowni oraz instalacji monitorującej zdalnie parametry pracy pompowni tj. systemu zdalnego zarządzania pracą stacji. 3. Pompownia Załuskie Kościelne - opracowanie dokumentacji, wykonanie dwóch nowych zbiorników stalowych o pojemności 100 m3 każdy oraz nowych instalacji doziemnych: wodociągowych, kanalizacyjnych i elektrycznych. Wykonanie termomodernizacji i przebudowy budynku pompowni wraz z wymianą zestawu hydroforowego i orurowania wewnętrznego na orurowanie ze stali nierdzewnej. Montaż lampy UV do dezynfekcji wody. Montaż instalacji fotowoltaicznej z akumulatorami energii każda o mocy do 20 kW. Wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego na pompowni oraz instalacji monitorującej zdalnie parametry pracy pompowni tj. systemu zdalnego zarządzania pracą stacji. 2II. Czas pełnienia nadzoru będzie tożsamy z czasem realizacji Inwestycji przez wykonawcę robót tj. do dnia 30.08.2025 r., łącznie z ich końcowym odbiorem. III. Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. IV. Wartość inwestycji wg. umowy z wykonawcą wynosi 4.490.000,00 złotych brutto (słownie: cztery miliony czterysta dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) V. Podstawowe obowiązki i uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określają przepisy Ustawy z 7 lipca 1994 r. ,,Prawo budowlane" (t.j.Dz.U.z 2024 r. poz. 725 z zm.). IV. ZAKRES ROBÓT W szczególności, do zakresu obowiązków związanych ze sprawowaniem nadzoru inwestorskiego należy wykonanie następujących czynności: a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej przez inspektorów branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej; b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, zapobieganie stosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów dostarczonych na budowę wyrobów i materiałów; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazywanie ich do użytkowania; d) informowanie na bieżąco inwestora o wystąpieniu wszelkich nieprawidłowości i nadzwyczajnych sytuacji na budowie (zmiany w dokumentacji, wstrzymanie robót, itp.); e) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym faktur i rachunków dot. wykonawstwa zadania inwestycyjnego w terminie 5-ciu dni od daty otrzymania; f) sprawdzanie i zatwierdzanie kalkulacji szczegółowych przedkładanych w przypadku wystąpienia robót dodatkowych; g) przedłożenie Inwestorowi opinii o stopniu gotowości inwestycji do odbioru wraz z oceną jakości robót, oraz z wnioskami dotyczącymi przyjęcia; 3h) uczestniczenie w czynnościach związanych z odbiorem zakresów rzeczowych; i) w czasie każdorazowego pobytu na budowie inspektorzy nadzoru mają obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy, potwierdzenia swojej bytności i dokonywanych czynności stosownym zapisem w dzienniku budowy; j) rzetelnego prowadzenia dziennika budowy wraz z monitorowaniem i prowadzeniem wszystkich wpisów do dziennika. Dokument nr: RI.271.4.2025 Składanie ofert: TERMIN ORAZ MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej na załączonym do niniejszego rozeznania ofertowego formularzu na adres e-mail: sekretariat@bransk.pl bądź pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy Brańsk Ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk w terminie do 22.01.2025 r. do godz. 15.30. Kontakt: OSOBA DO KONTAKTU: Monika Falkowska tel. 85 73 19 203. |
© eurobudowa.pl 2004-2025