dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Lipno)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie rocznej kontroli okresowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych i pawilonów usługowo-handlowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa ,,Wolska Żelazna Brama" ul. Krochmalna 32 00-864 Warszawa powiat: Warszawa tel./fax. 22-624-38-16 sekretariat@wzb.waw.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | 9 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel./fax. 22-624-38- |
Termin składania ofert: | 2025-01-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rocznej kontroli okresowej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U.2023.682 z późn. zm.) dotyczącej 13 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 4 pawilonów usługowo-handlowych zarządzanych przez Spółdzielnię Budowlano-Mieszkaniową ,,Wolska Żelazna Brama" we wszystkich branżach . 2. Rodzaj zamówienia: usługi Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: przeprowadzenie rocznej kontroli okresowej zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U.2023.682 t.j. z dnia 12.04.2023) dotyczącej 13 budynków mieszkalnych wielorodzinnych, 4 pawilonów usługowo-handlowych w tym 4050 lokali mieszkalnych i 142 lokali użytkowych zarządzanych przez Spółdzielnię Budowlano-Mieszkaniową ,,Wolska Żelazna Brama". Dokument nr: DET/ 1 /P/2025 Specyfikacja: 2. adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: www.wzb.waw.pl 3. SIWZ wraz z materiałami przetargowymi można pobrać ze strony internetowej Spółdzielni www.wzb.waw.pl zakładka ogłoszenia - przetargi. Składanie ofert: a) Wykonawca składa ofertę oraz załączniki na piśmie w sekretariacie Spółdzielni Budowlano -Mieszkaniowej ,,Wolska Żelazna Brama" ; Ul. Krochmalna 32, 00-864 Warszawa. 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 28.01.2025r., o godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: 3. Miejsce realizacji zamówienia znajduje się w Warszawie zgodnie z poniższymi adresami: a) Budynki mieszkalne wielorodzinne wraz z lokalami użytkowymi: o Grzybowska 30 o Grzybowska 39 o Chłodna 11 o Chłodna 15 o Krochmalna 2 o Krochmalna 3 o Pereca 2 o Pereca 13/19 o Pawia 26 o Prosta 2/14 o Waliców 20 o Żelazna 58/62 o Krochmalna 32A b) Budynki pawilonów usługowo-handlowych: o Grzybowska 32 o Waliców 13 o Żelazna 68 o Krochmalna 32 IV. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania zamówienia Zamawiający określa do 31.05.2025r. Wymagania: I. Tryb udzjelenia zamówienia 1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ,,Regulaminu Spółdzielni Budowlano - Mieszkaniowej ,,Wolska Żelazna Brama" w sprawie postępowania przy udzielaniu zamówień na wykonanie prac remontowych, konserwacyjnych, usług lub realizacji dostaw oraz zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SIWZ". 2. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty, która odpowiada wszystkim wymaganiom SIWZ. Komisja Przetargowa przeprowadzi dodatkowe negocjacje z oferentami w zakresie ceny, terminu realizacji i innych czynników mających wpływ na realizację przedmiotu przetargu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji określają: - część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, - opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia zawiera część II SIWZ - Wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza się składania odrębnych ofert dla poszczególnych branż. III. Podwykonawstwo 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom) na podstawie pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. V. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja) 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia, wezwania oraz inna korespondencja w postępowaniu będzie kierowana wyłącznie do pełnomocnika. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. VI. Informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej 1. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. sekretariat@wzb.waw.pl do wiadomości: mkierszulis@wzb.waw.pl i rrasinski@wzb.waw.pl lub na piśmie na adres Spółdzielnia Budowlano -Mieszkaniowa ,,Wolska Żelazna Brama" ; ul. Krochmalna 32, 00-864 Warszawa. 2. Za moment przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się moment, gdy doszły one do Zamawiającego w taki sposób, że mógł się on zapoznać z ich treścią. 3. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający może udzielić wyjaśnień, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania tj.www.wzb.waw.pl pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 7 dni przed upływem terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SIWZ. VIII. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jeżeli przepisy prawne nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonywania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5. nie podlegają wykluczeniu; 6. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SIWZ. 7. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków w zakresie: doświadczenia - prawidłowe wykonanie w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonanie co najmniej dwóch max 4 zamówień odpowiadających zakresem i wartością prac zamówieniu na które składa ofertę o wartości nie mniejszej niż 100 tys. (z załączeniem dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zamówień w szczególności referencji) porównywalnych ze względu na przedmiot z niniejszym zamówieniem, potencjału - wykaże dysponowanie: o w branży budowlanej osobą z wykształceniem wyższym technicznym branżowym, z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym licząc od dnia uzyskania uprawnień, aktualnym wpisem na listę członków izby inżynierów budownictwa, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, o w branży elektrycznej osobą z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych o w branży instalacyjnej w zakresie sanitarnym odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń lub posiadające tytuł Mistrza kominiarstwa". sytuacji ekonomicznej - posiadania polisy OC w związku z prowadzoną działalnością w całym okresie wykonania zamówienia na kwotę nie niższą niż 200.000zł wraz z dowodem wpłaty /uiszczenia składki aktualnym na dzień składania oferty oraz braku zaległości w opłatach podatków i składek na ubezpieczenie społeczne (stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 2). IX. Podstawy wykluczenia Wykonawcy z postępowania 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wyklucza wykonawców, którzy: - wyrządzili szkodę Zamawiającemu nie wykonując lub nie wykonując z należytą starannością zamówienia, - są w stanie upadłości lub likwidacji, - zalegają z opłatą podatku albo opłat i składek na ubezpieczenie społeczne, - nie posiadają uprawnień do wykonywania działalności związanej z treścią zamówienia, - zostali skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu albo których członkowie urzędujących władz zostali skazani z tego samego tytułu, - są spokrewnieni lub spowinowaceni z członkami Rady Nadzorczej lub Zarządu w stopniu określonym w art. 57 ustawy Prawo spółdzielcze. - nie wnieśli wadium przed otwarciem ofert 3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców. X. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie potwierdzające braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w niniejszym punkcie, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa oświadczenie, o którym mowa w niniejszym punkcie dotyczące tych podwykonawców. d) Potwierdzenie wpłaty wadium. e) Potwierdzenie należytego wykonania robót (co najmniej dwie referencje). f) Polisę/inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem wpłaty /uiszczenia składki aktualnym na dzień składania oferty oraz braku zaległości w opłatach podatków i składek na ubezpieczenie społeczne (stosowne oświadczenie zawarte w załączniku nr 2). W przypadku gdy złożone dokumenty są niekompletne lub zawierają błędy Zamawiający może jednokrotnie wezwać Wykonawcę do złożenia prawidłowych dokumentów. XI. Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł). Wadium należy wnieść w pieniądzu lub gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej. Wadium wniesione w formie pieniężnej, musi wpłynąć na konto Spółdzielni przed upływem terminu składania ofert. 2. Wpłaty wadium, z podaniem numeru postępowania, należy dokonać przelewem na konto Spółdzielni BANK PEKAO S.A. nr 77 1240 6247 1111 0000 4976 2615 3. Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. XII. Termin związania ofertą 1. Wykonawca będzie związany ofertą 30 dni. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, następujący po terminie składania ofert. 2. W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą wskazanego w ust. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 60 dni. Przedłużenie terminu związania z ofertą wymaga złożenia przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. 3. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty. XIII. Opis sposobu przygotowania oferty 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ; b) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia; d) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z zasad reprezentacji ujawnionych w stosownym rejestrze lub ewidencji. 3. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. b) Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny. 5. Oferta i inne dokumenty załączone do oferty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 6. W przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał udzielonego pełnomocnictwa. Dopuszcza się złożenie pełnomocnictwa w kopii poświadczonej notarialnie. 7. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty, dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nic podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 8. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 2. Oferta złożona po terminie zostanie zwrócona bez otwierania. Uwagi: godziny pracy: w dniach roboczych, pn 08:00-18:00, wt-czw 08:00 - 16:00; pt 08:00 - 14:00 Kontakt: VII. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami Osobami uprawnionymi do komunikowania się z wykonawcami są: 1. w sprawach dotyczących części technicznej - insp. Adrian Zieliński zakres sanitarny, insp. Włodzimierz Kamiński zakres elektryczny, insp. Robert Rasiński zakres budowlany pon.-pt. 9:00^12:00 - wizyty/spotkania po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel. 22 624 38 16. 2. w sprawach dotyczących procedury zamówień: kier. Mariusz Kierszulis tel. 22 624 38 16 ; pok.45; parter pon.-pt. 9:00^12:00; - wizyty/spotkania po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym |
© eurobudowa.pl 2004-2025