lubelskie (Puławy)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z dostawą i montażem stalowego systemu regałowego nowej hali magazynowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Pulverit Polska Sp. z o.o Strefowa 16 43-100 Tychy powiat: Tychy +48 722 015 015 g.grzesiczak@pulverit.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211018 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tychy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 722 015 015 |
Termin składania ofert: | 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z dostawą i montażem stalowego systemu regałowego nowej hali magazynowej Pulverit Polska Sp. z o.o. (kod CPV: 39141100-3) Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.01-A016/23 - Opracowanie innowacyjnej formulacji farby proszkowej nawierzchniowej z efektem strukturalnym bez dodatku PTFE wraz z technologią jej wytwarzania oraz cyfryzacja procesów w przedsiębiorstwie Część 1 Całość przedmiotu zamówienia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis I. OPIS Zakup wraz z dostawą i montażem stalowego systemu regałowego nowej hali magazynowej Pulverit Polska Sp. z o.o. (kod CPV: 39141100-3) wg specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Okres gwarancji minimum 60 miesięcy CPV: 39141100-3 Dokument nr: 2025-20138-211018 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-29 1. Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.01.2025 r. 2. Ofertę należy złożyć poprzez bazę konkurencyjności http://bazakonkurencyjności.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (instrukcje rejestracji, logowania, aktywacji konta oraz składania ofert znajdują się pod tym linkiem: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/pomoc). 3. Ofertę należy złożyć zgodnie z załączonym do zapytania ofertowego Formularzem Ofertowym. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2025-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Tychy Gmina Tychy Miejscowość Tychy Harmonogram Etap 1 Koniec realizacji 2025-03-19 Czy występuje płatność częściowa TAK 5. Wymagany termin realizacji (rozumiany jako termin dostawy i montażu regałów): do 6 tygodni od dnia podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy: do dnia 05.02.2025 r.). Wymagania: Warunki zmiany umowy 1. Możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach (w przypadku wystąpienia którejś z poniżej wymienionych sytuacji, termin realizacji zostanie wydłużony o czas trwania okoliczności jej dotyczących): a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego na jego uzasadniony wniosek; b) w przypadku zaistnienia okoliczności spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, m.in. siła wyższa, mogące uniemożliwić dostawę oraz inne okoliczności zewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy. 3. Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiany stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo; 1.2. Złożą ofertę zgodną z warunkami niniejszego zapytania ofertowego; 1.3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.4. Dysponują potencjałem technicznym (w tym do realizacji prac montażowych w postaci wózków widłowych, podnośników, zwyżek i wszystkich koniecznych narzędzi umożliwiających montaż i pracę na wysokości) i osobowym umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego; 1.5. Dysponują wiedzą i doświadczeniem umożliwiającym wykonanie przedmiotu zapytania ofertowego. Weryfikacja powyższych wymagań zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie następujących załączników, stanowiących integralną część oferty: a) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy; b) Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do przedmiotowego zapytania ofertowego; c) Specyfikacja techniczna, karta produktu, katalog etc. w celu potwierdzenia parametrów technicznych wymienionych w Załączniku 1 niniejszego zapytania. 2. Formularz ofertowy musi zawierać: 2.1. Dane oferenta (pełna nazwa i adres pocztowy) 2.3. Datę sporządzenia oraz termin ważności oferty (minimum 30 dni). 2.4. Cenę całkowitą netto i brutto. 2.5. Termin realizacji w tygodniach (UWAGA: maksymalny termin realizacji: 6 tygodni od podpisania umowy, planowany termin podpisania umowy: 05.02.2025 r.). 2.6. Okres gwarancji (UWAGA: wymagany okres gwarancji minimum 60 miesięcy). 2.7. Dokumenty o których mowa w punkcie "Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy". 3. Jeśli celem realizacji zamówienia konieczna jest wizja lokalna, uprzejmie prosimy o kontakt celem umówienia wizyty (dane kontaktowe: Grzegorz Grzesiczak, tel.: +48 722 015 015). Wizja lokalna możliwa do przeprowadzenia do dnia 29 stycznia (oferty można składać do 29 stycznia do końca dnia, dlatego zachęcamy do jak najszybszego kontaktu) w dni robocze w godzinach od 10.00 do 15.00 na terenie zakładu w Tychach, ul. Strefowa 16. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) niedokonania wyboru żadnej oferty i zamknięcia postępowania konieczności bez podania przyczyny, b) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, c) przeprowadzenia z wybranym Oferentem negocjacji handlowych w zakresie wartości objętych kryteriami ocen. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Formularz ofertowy wg załącznika nr 2 do przedmiotowego zapytania ofertowego. 2. Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do przedmiotowego zapytania ofertowego. 3. Specyfikacja techniczna, karta produktu, katalog etc. w celu potwierdzenia parametrów technicznych wymienionych w Załączniku 1 niniejszego zapytania. Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Potencjał techniczny Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Dostawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. Oferta powinna być wypełniona w sposób czytelny. 6. Formularz ofertowy oraz oświadczenie według załącznika nr 3 do niniejszego ogłoszenia muszą być podpisane przez osobę do tego upoważnioną, która widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym, wypisie z ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie zaświadczającym o jej umocowaniu prawnym do reprezentowania podmiotu składającego ofertę lub która przedłoży do oferty stosowne pełnomocnictwo. 7. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert. 8. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert. 9. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert zostaną ocenione jako najkorzystniejsze poprzez uzyskanie takiej samej liczby punktów, Zamawiający może wezwać wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych, w terminie nie krótszym niż 3 dni. Oferta dodatkowa nie może być mniej korzystna dla Zamawiającego niż oferta pierwotna. 10. Zamawiający ma prawo do nierozstrzygnięcia przetargu bez podania przyczyny. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego po terminie składania ofert, bez podania przyczyny. III. POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Jeśli celem realizacji zamówienia konieczna jest wizja lokalna, uprzejmie prosimy o kontakt celem umówienia wizyty (dane kontaktowe: Grzegorz Grzesiczak, tel.: +48 722 015 015). Wizja lokalna możliwa do przeprowadzenia do dnia 29 stycznia (oferty można składać do 29 stycznia do końca dnia, dlatego zachęcamy do jak najszybszego kontaktu) w dni robocze w godzinach od 10.00 do 15.00 na terenie zakładu w Tychach, ul. Strefowa 16. 2. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3. Przez cenę oferty rozumie się cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w zapytaniu ofertowym oraz opisie przedmiotu zamówienia. 4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. Ilość punktów zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadami matematycznego zaokrąglania. 5. Zamawiający zamknie zapytanie ofertowe bez dokonania wyboru, jeżeli: a) nie wpłynie żadna oferta, b) żadna z ofert nie spełni warunków oraz nie odpowiada treści zapytania ofertowego, c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa, d) zapytanie ofertowe obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego; b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; c) Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie wyjaśnił wątpliwości bądź niejasności lub nie uzupełnił braków formalnych lub nie wykazał spełniania warunków przystąpienia do zapytania ofertowego; d) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą; e) Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. 7. Wykonawcę, który wraz z ofertą nie złożył wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wzywa się do ich jednokrotnego uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 8. W przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert zapytania ofertowego lub zamknięcia zapytania ofertowego bez dokonania wyboru oferty. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-15 Data ostatniej zmiany 2025-01-15 11:55:43 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Cena całkowita oferty netto za wykonanie zamówienia Waga: 60% Sposób oceny: cena netto oferty najniżej skalkulowanej/cena netto oferty ocenianej x 60 = liczba punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis 2. Okres gwarancji Waga: 20% Sposób oceny: okres gwarancji wskazany w ocenianej ofercie/najdłuższy okres gwarancji x 20 = liczba punktów. Czy kryterium cenowe NIE Opis 3. Termin realizacji Waga: 20% Sposób oceny: najkrótszy termin realizacji/termin realizacji wskazany w ocenianej ofercie x 20 = liczba punktów. Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Grzesiczak tel.: +48 722 015 015 e-mail: g.grzesiczak@pulverit.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025