Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
Al. Jana Pawła II 25A
37-450 Stalowa Wola
powiat: stalowowolski
scuw@stalowawola.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Stalowa Wola
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 1:
o Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55 A
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652565324, REGON: 365876488
o Przedszkole nr 1 w Stalowej Woli
ul. Niezłomnych 2A
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520325, REGON: 830220609
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 2:
o Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Stalowej Woli
ul. Skoczyńskiego 5
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520354 REGON: 830220615
o Przedszkole nr 3 w Stalowej Woli
ul. Poniatowskiego 57
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494378, REGON: 830220696
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 3:
o Przedszkole nr 7 im. Marii Konopnickiej w Stalowej Woli
Ul. Ks. J. Popiełuszki 29a
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651501813 REGON: 830220733
o Przedszkole nr 9 w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 5
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494800, REGON: 830220740
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 4:
o Przedszkole nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli
al. Aleje Jana Pawła II 11
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651520377, REGON 830220756
o Przedszkole nr 11 w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 6
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651494384, REGON: 830220762
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 5:
o Przedszkole Integracyjne nr 12 im. Jana Christiana Andersena w Stalowej Woli
ul. K.E.N 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651500311, REGON:830220779
o Przedszkole nr 15 w Stalowej Woli
ul. Obrońców Westerplatte 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651522034, REGON: 830220791
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 6:
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Wacława Górskiego w Stalowej Woli
ul. Romana Dmowskiego 9
37-451 Stalowa Wola
NIP: 8651427287, REGON: 000837413
o Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652264568 REGON:368003453
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 7:
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte w Stalowej Woli
ul. Prymasa Wyszyńskiego 14
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651426997, REGON: 000837420
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Eugeniusza Kwiatkowskiego w Stalowej Woli
ul. Niezłomnych 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427270 REGON: 000837436
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:Część 8:
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków w Stalowej Woli
ul. Energetyków 18
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652351528, REGON: 000837442
o Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 7 im. Mikołaja Kopernika w Stalowej Woli
ul. Generała Leopolda Okulickiego 14, 37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651427241 REGON: 000837465
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 9:
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego w Stalowej Woli
ul. Rozwadowska 10
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652471913 REGON: 831201146
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli
ul. Wojska Polskiego 9
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8651450926, REGON: 001321670
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola (wraz ze z hałdowaniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w odległości 2 m od obiektu, w podziale na części:
Część 10:
o Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli
ul. Poniatowskiego 55
37-451 Stalowa Wola
NIP: 8652471362, REGON:830003591
o Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dmowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
NIP: 8652063924, REGON: 005660296

CPV: 90620000-9, 90630000-2

Dokument nr: 2025/BZP 00035356, ZP - II.271.6.2025.ABŁ

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71c0e921-1e62-4a7e-bc10-48b31bc112df
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym (SCUW) a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8. Składanie ofert/wniosków/prac konkursowych dostępne jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami, posiadającymi uprawnienie do Składania ofert/wniosków/prac konkursowych. W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę oferty/wnioski, następnie przycisk złóż ofertę.
9. Ofertę należy złożyć na właściwym formularzu (aktualnym formularzu ofertowym pobranym z platformy do tego postępowania) - jeśli formularz będzie nieprawidłowy system poinformuje o tym w trakcie składania oferty.
10. W celu pobrania wzorców formularza (ofertowego, wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub konkursowego) oraz pozostałych dokumentów postępowania należy przejść do szczegółów postępowania.
11. Funkcjonalność wypełnienia formularza dostępna jest tylko dla użytkowników będących Wykonawcami posiadającymi uprawnienie do Przygotowania ofert/wniosków/prac konkursowych.
12. Ofertę należy złożyć przed terminem składania ofert - oferta złożona po terminie nie zostanie przyjęta.
13. Formularz ofertowy i załączniki należy podpisać cyfrowo. Dokumenty można podpisać podpisem kwalifikowanym, profilem zaufanym, podpisem osobistym. Wypełniony formularz oferty podpisujemy podpisem wewnętrznym. Załączniki można podpisać podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. Dokumenty spakowane należy podpisać podpisem zewnętrznym. Jeśli będzie brakowało podpisu system poinformuje o tym w trakcie składania dokumentów, zostaną one przyjęte przez Platformę mimo braku podpisu.
14. Szczegółowa instrukcja dotycząca składania ofert dostępna jest pod adresem https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
15. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: abelzaklos@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl
16. Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się
z Wykonawcami są: Anna Bełzak-Łoś - Dział Zamówień Publicznych Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A; tel. (15) 819-47-44, adres email: abelzaklos@stalowawola.pl lub zp@stalowawola.pl - w sprawach proceduralnych;
17. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim Wykonawcom poprzez zamieszczenie stosownych odpowiedzi na platformie e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl., niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
18. Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Stalowowolskiego Centrum Usług Wspólnych Al. Jana Pawła II 25A, 37-450 Stalowa Wola - Pani Danuta Bednarz.
- inspektorem ochrony danych osobowych w Stalowowolskim Centrum Usług Wspólnych jest Pan Grzegorz Madej prowadzący działalność gospodarczą pn. IURATUS Grzegorz Madej, z siedzibą pod adresem Bodzanów 467, 32-020 Wieliczka, adres e-mail: iod.scuw@stalowawola.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ,,Świadczenie usług w zakresie usuwania śniegu z dachów obiektów jednostek podlegających Gminie Stalowa Wola." prowadzonym w trybie zamówienia podstawowego zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-24 12:00
Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.