lubelskie (Lublin)
śląskie (Rybnik)
wielkopolskie (Poznań)
małopolskie (Wadowice)
śląskie (Pszczyna)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa artykułów gospodarczych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie Dr. K. Jaczewskiego 8 20-090 Lublin powiat: Lublin dzp@usk4.lublin.pl https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462193 |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA artykułów gospodarczych - 8 zadań Krótki opis przedmiotu zamówienia Drabiny aluminiowe i podesty z tworzywa Kosze i koszyki Naczynia jednorazowego użytku Worki strunowe oraz wyroby foliowe Artykuły gospodarstwa domowego (akcesoria kuchenne) Pozostałe artykuły gospodarcze Worki na bieliznę Artykuły gospodarstwa domowego - sprzęt CPV: 39220000-0 Dokument nr: 2025/BZP 00034862, FDZ 261-2/25 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2025-01-24 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462193 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462193 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 2. W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się znakiem postępowania: FDZ.262.2.25. 3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w przedmiotowym postępowaniu odbywać się będzie za pomocą strony internetowej prowadzonego postępowania w zakładce ,,Pytania/Informacje". 4. Korespondencja do indywidualnych Wykonawców odbywać się będzie na e-maila przypisanego do profilu Wykonawcy na jego koncie na Platformie. 5. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę powinny być wysyłane na Platformę Zakupową Zamawiającego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdz. 5 lit C pkt 16 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdz. 5 lit C pkt 16 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462193 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2025-01-24 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę (wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami na dzień i godzinę składania ofert) należy wczytać na stronę internetową prowadzonego postępowania na Platformie Zakupowej Zamawiajacego Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2025