podlaskie (Białystok)
małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Tarnów)
dolnośląskie (Radków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łaszczów ul. Chopina 14 22-650 Łaszczów powiat: tomaszowski (lubelski) telefon: 84 6611505, 84 6611508, 84 6611534, wew. 37, wew. 42 sekretariat@laszczow.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Łaszczów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon: 84 6611505, |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Muratynie zaprasza do składania ofert cenowych na realizację zamówienia w zakresie wykonania zadania pn.: ,,Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Muratynie. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2. Przedmiot zamówienia: 1) Zadanie przewiduje wykonanie remontu pomieszczeń kuchni i spiżami, na który składa się: - demontaż istniejącej instalacji sanitarnej, wykonanie nowej instalacji oraz białego montażu w zakresie niezbędnym, - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie nowej instalacji oraz białego montażu w zakresie niezbędnym; - demontaż istniejących podłóg z płytek ceramicznych z warstwą posadzki cementowej oraz wykonanie nowych podłóg z płytek ceramicznych wraz z niezbędnymi podłożami cementowymi; - demontaż istniejących okładzin ściennych z płytek ceramicznych wraz z wykonaniem nowych okładzin ściennych; - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami oraz montaż nowych ościeżnic regulowanych wraz ze skrzydłami drzwiowymi; - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach kuchni i spiżami; - wykonanie sufitów w pomieszczeniach kuchni i spiżami; - wykonanie dwukrotnego malowania sufitów i ścian pomieszczeń kuchni i spiżami. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 3 niniejszego Zapytania ofertowego. 3. Kontrola jakości robót: przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien posiadać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane badania materiałów przeznaczonych do wykonania robót. 4. Rozwiązania równoważne: w przypadku użycia w Zapytaniu ofertowym, opisie przedmiotu zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłową realizację umowy - przedmiotu umowy. Po stronie Wykonawcy, nakłada się obowiązek wykazania, że planowane do zastosowania przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Realizacja niniejszego obowiązku winna nastąpić z chwilą przedłożenia Oferty cenowej (w uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji przedmiotu umowy, jednakże za zgodą Inspektora nadzoru i Zamawiającego). 5. Okres gwarancji stanowi 36 miesiące od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu umowy. CPV: 45000000-7 Dokument nr: RGN.042.3.2024 Składanie ofert: 1. Ofertę (Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie papierowej (osobiście bądź listownie) w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Łaszczowie (Łaszczów, Ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów (sekretariat)). 2. Oferta winna zostać złożona w zamkniętej kopercie i oznaczona w następujący sposób: ,,Remont budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Mu ratynie. 3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 24 stycznia 2025 roku, do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Warsztat Terapii Zajęciowej w Muratynie (Muratyn 49, 22-650 Łaszczów). TERMIN REALIZACJI UMOWY I WARUNKI PŁATNOŚCI: 1. Termin realizacji umowy ustala się do dnia 28 lutego 2025 roku. Wymagania: II. POSTANOWIENIA OGÓLNE: 1. Do niniejszego postępowania nie ma zastosowania ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r., póz. 1320) - wyłączenie zgodnie z brzmieniem art. 2 ust. 1 ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza unieważnienie Zapytania Ofertowego na każdym etapie prowadzenia postępowania, bez podawania uzasadnienia oraz do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Informację o unieważnieniu postępowania Zamawiający zamieszcza w tożsamy sposób w jaki zostało ogłoszone Zapytanie Ofertowe. III. MIEJSCE PUBLIKACJI ZAPYTANIA / KOMUNIKACJA Z ZAMAWIAJĄCYM: 1. Postępowanie ogłoszone jest na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Łaszczowie: https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl - w zakładce Aktualności / Ogłoszenia. 2. Pytania do treści Zapytania ofertowego Wykonawca zobowiązany jest przekazywać elektronicznie na adres e-mail: izynska@laszczow.pl lub papierowo bezpośrednio do Sekretariatu Urzędu Miejskiego w Łaszczowie. 3. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany zapisów zapytania ofertowego Zamawiający będzie zamieszczał w tożsamy sposób w jaki zostało ogłoszone Zapytanie Ofertowe. 5. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego (zapytania / uwagi) poprzez przesłanie korespondencji na adres e-mail: izynska@laszczow.pl -jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na dwa dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął w terminie wskazanym w pkt 5 . 7. W przypadku zgłoszenia zapytań / uwag do treści Zapytania Ofertowego w szczególności opisu przedmiotu zamówienia Zamawiający ustosunkowując się do treści zapytania / uwag dopuszcza możliwość podjęcia decyzji o wydłużenie terminu składania ofert. VI. OFERTY CZĘŚCIOWE i OFERTY WARIANTOWE: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani ofert wariantowych. VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z postępowania oraz spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) Posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, jeżeli wykaże on, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym krótszym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem wskazanym w Zapytaniu Ofertowym, lub co najmniej jedną robotę budowlaną dot. budowy / przebudowy / remontu obiektu. W celu poświadczenia wiedzy i doświadczenia posiadanego przez Wykonawcę należy złożyć stosowne oświadczenie - wskazane w formularzu ofertowym. 2) Wykluczeniu z procedury podlega Wykonawca: który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn.: zachodzą wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcami, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa; c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli); Zamawiający wymaga wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia określone w Oferty cenowej w części ,,Oświadczenia". 3) Wykonawca podlega wykluczeniu z procedury na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Ocena spełniania braku podstaw wykluczenia, dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w Oświadczeniu złożonym przez Wykonawcę, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym; 2) posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; 3) posiadają sytuację ekonomiczną i finansową umożliwiającą prawidłową realizację zamówienia; 4) posiadają zdolność techniczną lub zawodową umożliwiającą prawidłową realizację zamówienia. 3. Ocena spełniania braku podstaw wykluczenia, dokonana zostanie zgodnie z formułą ,,spełnia/nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w formularzu Oferty cenowej złożonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez konsorcjum całe konsorcjum podlega wykluczeniu, jeżeli wskazana okoliczność zachodzić będzie w stosunku do choćby jednego z członków konsorcjum. VIII. ODRZUCENIE OFERTY: Oferta Wykonawcy polega odrzuceniu, jeżeli: 1. Wykonawca podlega wykluczeniu. 2. Treść oferty nie odpowiada wymaganiom określonym w Zapytaniu Ofertowym. 3. Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5. Każdy z Wykonawców może złożyć jedną Ofertę cenową na realizację zamówienia. Złożenie większej liczby Ofert cenowych lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będzie odrzuceniu. 4. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. 5. Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o wskazania zawarte w Części VII Zapytania Ofertowego oraz formularza Oferty cenowej, w terminie 3 dni roboczych od dnia terminu składania ofert. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu rozpatrywania ofert. 7. Termin związania Ofertą cenową złożoną w przedmiotowym postępowaniu wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku rozszerzenia zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji umowy. XI. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym (Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). 2. Treść Oferty Cenowej winna odpowiadać treści Zapytania Ofertowego. 3. Cena oferty wskazana w Ofercie musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji umowy zgodnie z Zapytaniem Ofertowym. Wskazana cena w Ofercie stanowi formę wynagrodzenia ryczałtowego, co stanowi, iż Zmawiający winien sprawdzić w terenie warunki wykonania niniejszego zamówienia przed złożeniem Oferty na realizację zadania. 4. Oferta cenowa wraz z załącznikami winna być sporządzona czytelnie oraz w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Cena Oferty winna zawierać należny VAT. Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązków Wykonawcy - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług. Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wymienione w ofercie wartości (kwotę netto, brutto, kwotę podatku VAT) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku. Cena wynikająca z oferty zostanie wprowadzona do umowy jako obowiązujące Strony wynagrodzenie. 7. Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Upoważnienie do podpisania Oferty winno być dołączone do Oferty Cenowej, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 8. Ofertę {Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego) należy złożyć w formie ,,oryginału" pozostałe dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do podpisania oferty. 9. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby podpisującej ofertę. 10. Przedłożona oferta przez Wykonawcę winna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty sporządzoną zgodnie z wzorem stanowiącym -Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego oraz 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile to nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 3) Pozostałe dokumenty (jeżeli występują). 11. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca. 12. Wykonawca może wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma od Wykonawcy pisemne powiadomienie z prośbą o wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert (jednakże tylko wtedy, gdy złożona oferta zawiera dane adresowe Wykonawcy). Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert. XII.KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY: 1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą Ofertę na realizację usługi spośród rozpatrywanych i nie odrzuconych ofert, wyłącznie na podstawie kryterium - ceny. 2. Kryterium wyboru oferty: cena - koszt brutto wykonania zamówienia - waga kryterium 100%, punktacja oferty w kryterium - cena wyliczona zostanie w następujący sposób: - (Cn/Cb) x 100 pktx 100% = P, gdzie: Cn - cena najniższa; Cb - cena badanej oferty; P - otrzymane punkty. Oferowana cena obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. 3. Oferowana cena usługi, która uzyska najwyższą ilość punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. Maksymalna liczba punktów wynosi 100 pkt. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów. 4. W przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostaną złożone dwie lub więcej ofert, które otrzymają identyczną (najwyższą) ilość punktów Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji z tymi Wykonawcami lub poproszenia o złożenie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą być wyższe ceną od ceny zaoferowanej w pierwotnej Ofercie Wykonawcy. 5. Jeżeli ceny ofert będą przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcami, którzy złożyli oferty. 6. Zamawiający poprawi w ofercie (niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona): 1) oczywiste omyłki pisarskie, za które Zamawiający uzna w szczególności bezsporne, niebudzące wątpliwości omyłki dotyczące wyrazów, np. widoczna mylna pisownia wyrazów, ewidentny błąd gramatyczny, niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego części, rozbieżność pomiędzy ceną wpisaną liczbą a słownie; 2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek (w przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą Zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie); 3) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zapytaniem Ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty; 7. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać do złożenia stosowanych wyjaśnień / uzupełnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści Oferty cenowej nie mogą prowadzić do jej zmiany w zakresie oferowanej ceny. 8. Zamawiający dopuszcza do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia dokumentów oraz braków w przedłożonej ofercie cenowej. Przedłożone / uzupełnione braki nie mogą jednak prowadzić do zmiany wartości cenowej oferty. XIII. FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z ZAWARCIEM UMOWY PO WYBORZE OFERTY: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta: 1) odpowiada wymaganiom określonym w Zapytaniu Ofertowym; 2) została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści Informację z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, na stronie internetowej wskazanej w Pkt III Zapytania Ofertowego oraz powiadomi Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty. 3. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, będzie uchylać się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia lub zrezygnuje z podpisania umowy Zamawiający będzie miał prawo wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ponownej ich oceny. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zamian w trakcie realizacji zamówienia (zmiana umowy wymaga zgody obu stron postępowania): 1) terminu przewidzianego na realizację przedmiotu zamówienia; 2) zakresu przedmiotu zamówienia (rozszerzenia o roboty konieczne / dodatkowe do wykonania); 6. W niniejszej prowadzonej procedurze zamówienia nie przysługują środki odwoławcze wynikające z przepisów ustawy Pzp. 7. Dopuszcza się możliwość zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia. Zwiększony zakres zamówienia nie może być wyższy niż 10% podstawowej wartości zamówienia netto. XIV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA UMOWY: Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego o rozpoczęciu i zakończeniu prac. Odbiór prac odbędzie się protokolarnie, protokół stanowić będzie podstawę do wypłaty wynagrodzenia za usługę. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA DLA WYKONAWCY, OSÓB REPREZENTUJĄCYCH WYKONAWCĘ I OSÓB WSKAZANYCH DO KONTAKTU W SPRAWIE ZAWARTEJ UMOWY: Zgodnie z np. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), - Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Łaszczów, ul. Chopina 14, 22-650 Łaszczów. 2. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych poprzez e-mail: iod@laszczow.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: 1) zawarcia umowy oraz jej realizacji na podstawie np. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, 2) zapewnienia kontaktu/utrzymywania kontaktów służbowych z osobami wskazanymi przez Wykonawcę do kontaktu w związku z wykonywaniem umowy - na podstawie np. 6 ust. 1 lit. f RODO wynikającym z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. 4. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym je na zlecenie Administratora (np. podmiotom serwisującym systemy informatyczne/teleinformatyczne i aplikacje, w których przetwarzane są dane osobowe) oraz podmiotom uprawnionym do ich uzyskania (np. banki, Poczta Polska, firmy kurierskie np.). 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy, a następnie w celach archiwalnych w terminach wynikających przepisów prawa i wewnętrznych regulacji dot. archiwizowania danych obowiązujących u Administratora (zgodnie z Ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych). 6. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od Administratora dostępu do danych osobowych (na podstawie np. 15 RODO), ich sprostowania (na podstawie np. 16 RODO), usunięcia (na podstawie np. 17 RODO), ograniczenia przetwarzania (na podstawie np. 18 RODO), przenoszenia danych (na podstawie np. 20 RODO) oraz prawo do wniesienia sprzeciwu (na podstawie np. 21 RODO), o ile będzie istniała faktyczna i prawna możliwość realizacji tych praw. 7. Każda osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, na przetwarzanie danych, które jest niezgodne z przepisami prawa. 8. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek jest warunkiem zawarcia i realizacji umowy oraz możliwości sprawnego kontaktu z osobami wskazanymi do zawarcia i wykonania umowy. Odmowa podania danych będzie skutkowała brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy oraz prowadzenia sprawnej komunikacji. 9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia jakiejkolwiek decyzji i nie będą profilowane. 10. Administrator nie przekazuje i nie zamierza przekazywać danych do państw trzecich i organizacji międzynarodowych. Kontakt: Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami: - w sprawach merytorycznych: Artur Winiarczuk - (tel. 84 6611505, 6611508, 6611534 wew. 37, e-mail: arturwiniarczuk@laszczow.pl.) - w sprawach formalnych: Monika Iżyńska-Steciuk - (tel. (84) 6611505, 6611508, 6611534 wew. 42, e-mail: izynska@laszczow.pl). |
© eurobudowa.pl 2004-2025