Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego

Data zamieszczenia: 2025-01-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski Lubliniec
ul. Paderewskiego 5
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel: 48 (034) 3530-100, fax: 48 (034) 3530-105
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 48 (034) 3530-1
Termin składania ofert: 2025-01-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji terenów zielonych przy Ul. Paderewskiego w Lublińcu.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach zadania pn.: ,,Połączeni Zieloną Przestrzenią" - Rewitalizacja terenów przy Ul. Paderewskiego w Lublińcu (dofinansowanego z WFOŚiGW w Katowicach; konkurs ,,Zielona Przestrzeń" - II edycja), polegającego na rewitalizacji terenów zielonych o łącznej powierzchni ok. 3.300 m2, zlokalizowanych przy Ul. Paderewskiego w Lublińcu (działka nr 3213/34 i część działki nr 3023/34) wraz z opracowaniem koncepcji zagospodarowania terenu oraz obliczeniem planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych.
Opracowanie powinno uwzględniać następujące uwarunkowania:
1) zabiegi pielęgnacyjne w drzewostanie oraz zabiegi zabezpieczające drzewostan,
2) roboty przygotowawcze, w tym usunięcie darni, karczowanie starych pni, demontaż starych ławek, wyrównanie terenu,
3) wykonanie nowych ścieżek z materiałów wodoprzepuszczalnych oraz wymiana istniejących nawierzchni na nawierzchnię wodoprzepuszczalną,
4) założenie trawników i łąki kwietnej,
5) przygotowanie gruntu pod nasadzenia,
6) zagospodarowanie terenu układem roślinnym - nasadzenie drzew, krzewów, bylin i pnączy,
7) małą architekturę, tj. kosze na śmieci, ławki (również w połączeniu z donicami), stoliki, domki dla owadów, budki lęgowe,
8) oświetlenie energooszczędne terenu (oświetlenie główne oraz iluminacji charakterystycznych, wartych wyeksponowania miejsc),
9) system nawadniania.

CPV: 71220000-6, 71242000-6, 71400000-2

Dokument nr: WI.7013.4.00001.2025

Składanie ofert:
Oferty należy składać: na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A, stanowisko nr 1 lub przesłać poprzez system elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP.

TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia: 27.01.2025 r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zadania: 30 dni od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Głównym celem zamierzenia inwestycyjnego jest stworzenie w przestrzeni publicznej atrakcyjnego, funkcjonalnego i uporządkowanego terenu zieleni sprzyjającego wypoczynkowi i rekreacji, który pozytywnie wpłynie na ożywienie tego miejsca oraz umożliwi integrację różnych grup społecznych i wiekowych. Zrewitalizowany teren powinien posiadać nie tylko kameralny charakter w postaci urokliwych zatoczek z ławkami w zaciszu zieleni - strefy siedzisk (zatoki) izolowane zielenią, lecz jednocześnie umożliwi korzystanie z niego liczniejszym grupom. Należy utworzyć miejsce sprzyjające spotkaniom, z ciekawym układem ławek w otoczeniu drzew i bogatej roślinności. Należy również zaplanować zwiększenie bioróżnorodności, poprzez zastosowanie nasadzeń gatunków rodzimych drzew, krzewów i form bylinowych. Dobór gatunkowy należy dostosować do warunków siedliskowych z zastosowaniem roślin wykazujących dużą możliwość adaptacyjną do warunków miejskich. Układ nasadzeń należy zaprojektować tak, aby stanowił ciekawą kompozycję pod względem formy i koloru o każdej porze roku. Mała architektura powinna stanowić integralną całość z zielenią i otaczającym historycznym układem urbanistycznym. Nowe nawierzchnie należy wykonać jako przepuszczalne, co przyczyni się do poprawy kondycji rosnących drzew.

Wykonawca w trakcie opracowania PFU jest zobowiązany na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym proponowane rozwiązania projektowe, techniczne, materiałowe. PFU powinien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane w trakcie opracowywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić uwagi i zalecenia Zamawiającego w programie funkcjonalno - użytkowym.

Podane powyżej dane są jedynie sugestią dla projektanta i wskazaniem kierunku projektowania. Zamawiający oczekuje, że projektant korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia przedstawi dokumentację spełniającą wymogi przepisów i norm, ale również zawierającą rozwiązania optymalne pod względem funkcjonalnym jak i ekonomicznym.

Obszar objęty opracowaniem podlega ochronie na podstawie ustaleń miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

Zaleca się dokonanie wizji lokalnej terenu w celu pozyskania wszelkich innych danych, jakie mogą okazać się niezbędne do wykonanie przedmiotu zamówienia i jego wyceny.

Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie inwentaryzacji dendrologicznej - stworzenie dokładnego wykazu ilościowego i gatunkowego drzew i krzewów na danym terenie, określenie ich stanu zdrowotnego w celu zaplanowania odpowiednich zabiegów pielęgnacyjnych i zabezpieczających oraz ich ujęcie w opracowaniu,
2) wykonanie koncepcji rozwiązań technicznych i funkcjonalno-użytkowych,
3) wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego,
4) wykonanie szacunkowego zestawienia kosztów inwestycji, zawierającego:
a) koszty planowanych prac projektowych,
b) koszty wykonania robót budowlanych,
5) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień, decyzji i opinii.

Dokumentacja powinna być złożona u zamawiającego w minimum 5 egz. Całość dokumentacji projektowych należy załączyć również w wersji elektronicznej (format: .doc, .xls, .pdf, .dwg, .ath).
Opracowana dokumentacja posłuży jako opis przedmiotu zamówienia w celu udzielenia zamówienia publicznego. Zakres i forma dokumentacji powinna spełniać wymogi:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
3) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego,
4) Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym,
5) innych obowiązujących norm i przepisów techniczno - budowlanych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Do ogłoszenia załączono następujące dokumenty:
o załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
o załącznik nr 2 - wzór umowy,
o załącznik nr 3 - Uchwała nr 509/LVI/06 Rady Miejskiej w Lublińcu w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
o załącznik nr 4 - mapa z lokalizacją inwestycji.

Oferta powinna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1).
Z postępowania o udzielenie zamówienia wUrząd Miejski Lubliniecyklucza się wykonawców, wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j. z dnia 04.04.2024 r.), na zasadach określonych w tej ustawie.
Postępowanie o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych.

Spośród złożonych ofert wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag:
- cena za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Lublińca z siedzibą w Urzędzie Miasta przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec.
2. W Urzędzie Miejskim ustanowiono stanowisko inspektora ochrony danych osobowych, z którym kontakt jest możliwy pod nr tel. 34 353 01 00, mail iod@lubliniec.pl;.
3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem procedury składania ofert na opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania inwestycyjnego polegającego na rewitalizacji terenów zielonych przy ul. Paderewskiego w Lublińcu.
4. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonaw cy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wyko nawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepi sy RODO.
8. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Adrianna Krajewska, tel. 034 353 01 00 wew. 502,
Wioleta Smołucha, tel. 034 353 01 00 wew. 503.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.