dolnośląskie (Świdnica)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Tychy)
mazowieckie (Warszawa)
małopolskie (OLKUSZ)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie prac remontowych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Burmistrz Miasta Lublińca ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki .(34) 353-01-00 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | .(34) 353-01-00 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Burmistrz Miasta Lublińca, 42 - 700 Lubliniec Ul. Paderewskiego 5 zaprasza do składania ofert na wykonanie prac remontowych w mieszkaniu komunalnym przy Ul. ZHP 3/46 w Lublińcu. Zamówienie nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Szczegółowy zakres prac budowlanych określa przedmiar (zał. nr 3) załączony do ogłoszenia. Do ogłoszenia załączono następujące dokumenty: - załącznik nr 1 - formularz ofertowy, - załącznik nr 2 - wzór umowy, - załącznik nr 3 - przedmiar Dokument nr: WG.7021.8.00001.2025 Składanie ofert: Oferty należy składać na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, w Centrum Obsługi Mieszkańców przy Ul. Paderewskiego 7A. TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia: 24.01.2025 r. do godz. 15.00. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zadania: 28.02.2025 r. Wymagania: Oferta powinna zawierać: wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1). o kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonego przedmiaru robót (zał. nr 3). Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy podając ceny jednostek obmiarowych i ceny kosztorysowe dla wszystkich asortymentów robót ujętych w przedmiarze robót. Zamawiający podaje w zał. nr 3 podstawę nakładów w postaci odpowiednich Katalogów Nakładów Rzeczowych jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podane przez zamawiającego podstawy nie stanowią obowiązującej bazy dla dokonania wyceny przez oferenta. Podstawą wyceny dla wykonawcy winna być jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zostaną wykonane roboty ujęte w przedmiarze robót, dla których wykonawca nie wpisał ceny jednostki obmiarowej, zamawiający nie będzie płacił za takie roboty zakładając, że są one ujęte w cenach pozostałych jednostek obmiarowych w zaakceptowanym kosztorysie ofertowym. W przypadku, gdy ilość faktycznie wykonanych robót będzie odbiegała od ilości robót przedstawionej w przedmiarze robót, wynagrodzenie zostanie proporcjonalnie zmniejszone lub zwiększone przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. o załącznik do kosztorysu ofertowego przedstawiający dane przyjęte w kalkulacji ofertowej: wysokość stawki roboczogodziny kosztorysowej, wysokość wskaźnika kosztów ogólnych, wysokość wskaźnika kosztów zakupu materiałów, wysokość stawki zysku, wykaz kosztorysowych cen najmu sprzętu budowlanego, wykaz kosztorysowych cen materiałów budowlanych. Uwagi: Spośród złożonych ofert wybrana zostanie najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag: o cena za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100% Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem danych osobowych Oferentów jest Burmistrz Miasta Lublińca z siedzibą w UrzędziMiasta przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, o kontakt do Inspektora Danych Osobowych mail inspektor@lubliniec.pl, o dane osobowe Oferentów przetwarzane będą w związku z udziałem w procedurze składania ofert na wykonanie remontów, konserwacji i usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Lubliniec, podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO, o odbiorcami danych osobowych Oferentów mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty z którymi Administratora zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, o dane osobowe Oferentów będą przechowywane przez okres prowadzonego postępowania, a następnie zgodnie z przepisami o archiwizacji, o w odniesieniu do danych osobowych Oferentów decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o Oferent posiada: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących, - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Oferent uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO; o Oferentowi nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: Ludwik Ledwoń, tel. 34 353 01 00 wew. 149 Grażyna Sier, tel. 34 353 01 00 wew. 183 W kontaktach z zamawiającym należy zachować formę pisemną lub za pomocą faksu (nr faksu 34 3530-105). |
© eurobudowa.pl 2004-2025