Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Realizacja robót budowlanych w tym docieplenie stropodachu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Realizacja robót budowlanych w tym docieplenie stropodachu

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: JFC Polska Sp. z o.o
Białostocka 1
05-252 Karpin
powiat: wołomiński
mmajewski@jfcpolska.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211563
Województwo: mazowieckie
Miasto: Karpin
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2025-01-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe 2/1/2025
Powstaje w kontekście naboru
FENG.03.01-IP.03-003/24 - Poprawa efektywności energetycznej firmy JFC Polska poprzez kompleksową termomodernizację budynku wraz z modernizacją źródła ciepła, montażem instalacji fotowoltaicznej i wymianą oświetlenia.

Część 1
Zapytanie ofertowe 2/1/2025

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w tym docieplenie stropodachu zgodnie z rysunkiem poglądowym stanowiącym załącznik nr 3.
Powierzchnia docieplenia dachu: ok. 570 m2
1) gruntowanie
2) papa podkładowa paroizolacyjna
3) systemowy klej poliuretanowy
4) docieplenie pierwsza warstwa podstawowa EPS 100 lambda 0,36 na całej powierzchni grubość - 15,0 cm
5) systemowy klej poliuretanowy
6) druga warstwa styropian spadkowy EPS 150 twardy lambda 0,36 spadek 5%
7) papa podkładowa samoprzylepna
8) papa nawierzchniowa termozgrzewalna
Powierzchnia docieplenia attyka: ok. 107 mb / 100 m2
1. gruntowanie
2. papa podkładowa paroizolacyjna
3. systemowy klej poliuretanowy
4. docieplenie EPS 100 Gr=5cm, pion wewnętrzny attyki kołkowanie z zaślepkami
5. docieplenie EPS 100 Gr=5cm z spadkiem do środka budynku górna część attyk
6. papa podkładowa samoprzylepna
7. płyta OSB góra attyki (do montażu obróbki blacharskiej)
8. papa nawierzchniowa termozgrzewalna
9. obróbka blacharska
Powierzchnia docieplenia kominów, szacht windy, otwory oddymiania: ok. 120 mb / 110 m2
1) gruntowanie
2) papa podkładowa paroizolacyjna
3) systemowy klej poliuretanowy
4) docieplenie EPS 100 Gr=5cm
5) papa podkładowa samoprzylepna
6) papa nawierzchniowa termozgrzewalna
7) montaż kratek wentylacyjnych
Czapki kominowe: ok. 140 mb / 45 m2
1) gruntowanie
2) obróbka blacharska
3) papa podkładowa samoprzylepna
4) papa nawierzchniowa termozgrzewalna
Budynek 3 kondygnacyjny - wysokość budynku 11,75m

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2025-11357-211563, 2/1/2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2025-01-29

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2025-02
Miejsce realizacji usług - lokalizacja budynku Ul. Białostocka 1, 05-252 Karpin, woj. mazowieckie
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
wołomiński
Gmina
Dąbrówka
Miejscowość
Karpin

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian warunków umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach:
- nastąpi zmiana umowy o dofinansowanie, jaką Zamawiający zawarł z Bank Gospodarki Krajowej,
- nastąpi zmiana przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
- zaistnieją okoliczności spowodowane czynnikami zewnętrznymi np.: siła wyższa, wojna, pandemia, nieprzewidziane warunki pogodowe, strajki, inne okoliczności zewnętrzne lub zdarzenia losowe mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy,
- Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia sytuacji, której Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli wcześniej przewidzieć lub z przyczyn od nich niezależnych.
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia niemożliwej wcześniej do przewidzenia okoliczności prawnej, ekonomicznej, technicznej lub wystąpienia siły wyższej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności w przypadku:
a) jeśli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
b) gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia,
c) gdy wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, d) Zamawiający może odrzucić ofertę również wówczas, jeżeli podana cena jest rażąco niska. Cena jest rażąco niska, w szczególności wtedy, gdy jest niższa o ponad 30 % od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
- Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty. Zawiadamiając powiadomi wykonawców o zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia bez wyboru oferty.
- W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta/Wykonawca, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta/Wykonawcę.
- Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
a) zmiana terminu realizacji umowy - gdy zaistnieje inna, niemożliwa wcześniej do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
b) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, d) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących Przedmiotu Zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 ze zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę Przedmiotu Zamówienia, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT.
e) ograniczenia Przedmiotu Zamówienia za odpowiednią korektą wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku, gdy konieczność takich ograniczeń będzie wynikać z dotychczasowego przebiegu zamówienia lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
- Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług podatek akcyzowy, cło, a także inne podatki przewidziane prawem, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
- Nie stanowi zmiany umowy:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego,);
b) zmiana nazw stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości podmiotowości prawnej) teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
c) udzielenie zamówień uzupełniających wykraczających poza Przedmiot Zamówienia.
- Na przedmiotowe postępowanie, nie przysługują żadne środki ochrony prawnej. W Postępowaniu o udzielenie Zamówienia Publicznego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm.). 8. Wynagrodzenie za wykonanie Przedmiotu zamówienia określonego w pkt. VII. zapytania ofertowego, stanowić będzie maksymalne wynagrodzenie z tytułu należytego, terminowego i kompletnego wykonania pełnego zakresu i ilości zamówienia. Wynagrodzenie to zawiera wszystkie czynniki cenotwórcze, w tym wszelkie koszty i opłaty podczas realizacji Umowy. Podatek od towarów i usług (VAT) jest zgodny z przepisami obowiązującymi w dniu fakturowania.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Na ofertę składają się następujące dokumenty:
Wypełniony formularz ofertowy -- załącznik nr 1
Oświadczenie Oferenta o braku podstaw do wykluczenia -- załącznik nr 2
Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę (jeśli dotyczy)

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2025-01-15
Data ostatniej zmiany
2025-01-15 18:33:06

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
cena netto w PLN - waga 50%
Opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
termin realizacji zamówienia - waga 35%
Opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w zapytaniu ofertowym.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:
okres gwarancji - waga 15%
Opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w zapytaniu ofertowym.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Mirosław Majewski
tel.:
e-mail: mmajewski@jfcpolska.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.