Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
22290z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta Zabrze Wydział Oświaty, Zdrowia i Spraw Społecznych
ul. Wolności 286
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel.: (32) 373-34-40, tel.: (32) 37 33 548
sekretariat_ao@um.zabrze.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: (32) 373-34-40
Termin składania ofert: 2025-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
B. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zaproszenie do złożenia oferty na:
Doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych w 4 liceach ogólnokształcących w ramach realizacji projektu pn. ,,Akademia licealisty" w podziale na części:
Część I: Doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych w 4 liceach ogólnokształcących w ramach realizacji projektu pn. ,,Akademia licealisty"- wyposażenie.
Część II: Doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych w 4 liceach ogólnokształcących w ramach realizacji projektu pn. ,,Akademia licealisty"- pomoce dydaktyczne.
C. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedsięwzięcie realizowane w ramach projektu:
Projekt ,,Akademia licealisty" dofinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji, działanie FESL.06.02-Kształcenie ogólne.
I. Przedmiot Zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie gabinetów psychologiczno - pedagogicznych
w 4 liceach ogólnokształcących w ramach projektu ,,Akademia licealisty".
III. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ I Wyposażenie
L.p.
Przedmiot
Opis
Ilość
Placówka
1.
Biurko nauczyciela
Biurko z szafką, kolor dąb sonoma obudowa + białe fronty- 3 szt.
1 szt. całe biurko dąb sonoma (VIII LO).
Wymiary: wysokość -75 cm; szerokość - 120 cm; głębokość 55 cm
Rodzaj blatu: płyta meblowa laminowana/wysoki połysk/obrzeża ABS
Rodzaj nóg (stelaża): płyta meblowa laminowana/wysoki połysk/obrzeża ABS

4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
2.
Krzesło obrotowe nauczyciela
Fotel biurowy z mikrosiatki, kolor naturalny beż.
Regulowany zagłówek, profilowane, wysokie oparcie wykonane z przewiewnej mikrosiatki, wytrzymałe podłokietniki z tworzywa, odporne na zarysowania i uderzenia, miękkie siedzisko, podnośnik gazowy z, podstawa z gumowanymi kółkami, które nie rysują podłogi.
Wymiary fotela: max. wysokość całkowita:125 cm, szerokość całkowita: 56 cm, wysokość oparcia: 51 cm, max. wysokość siedziska: 52 cm, min. wysokość siedziska: 45 cm.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
3.
krzesło uczniowskie 2 szt./ zestaw szkoła
Krzesło wykonane z wysokiej jakości materiałów, wytrzymałe drewniane nogi z zabezpieczeniami przed uszkodzeniem podłogi, siedzisko wykonane z ekoskóry.
Wymiary: wys. 85 cm, szer. 48 cm, głębokość 59 cm.
4 zestawy
(po jednym zestawie do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
4.
stolik
Stół Biały (nogi) /Dąb Sonoma (blat)
Wymiary blatu 120x80 cm, grubość 32 mm, odporny na wysokie temperatury, blat wykonany z mocnej płyty laminowanej + obrzeże ABS, pokryty wysokiej jakości lakierem wodnym. Rodzaj nóg: drewno klejone, płyta.

4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
5.
Szafa
Szafa zamykana z półkami dąb sonoma+biały (obudowa dąb sonoma, front biały) - 3 szt.
1 szt. szafy obudowa i front dąb sonoma (VIII LO)
Wymiary: szer.80 m, wysokość 180 cm, głębokość 35 cm.
Szafa zamykana z min. 6 półkami środku. Meble wykonane z płyty laminowanej o podwyższonej trwałości i gęstości min. 684 kg/m3 wg normy EN 323. Brzegi mebla oklejone materiałem odgórnym na zarysowania.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
6.
Regał zamykany na dokumenty
Regał zamykany dąb sonoma+biały (obudowa dąb sonoma, front biały) - 3 szt. 1 szt. regału obudowa i front dąb sonoma (VIII LO)
Wymiary: szer.80 m, wysokość 180 cm, głębokość 35 cm.
Regał posiadający : siedem pojemnych półek oraz dwie szuflady. Jedna część regału - 4 półki zamykane drzwiczkami. Szuflady po drugiej stronie regału wraz z otwartymi 3 półkami.
Meble wykonane z płyty laminowanej o podwyższonej trwałości i gęstości min. 684 kg/m3 wg normy EN 323. Brzegi mebla oklejone materiałem odgórnym na zarysowania. W szufladach prowadnice rolkowe z blokadą wysuwu.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
7.
Tablica korkowa
Tablica korkowa biały kolor korka 100x40 cm rama drewniana lakierowana biała. Wymiary min.: 100x40 cm.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
8.
Flipchart
Flipchart suchościeralno-magnetyczny 100x70 cm na trójnogu + zestaw akcesoriów składający się m.in. z : gąbki magnetycznej do ścierania zapisków na powierzchni suchościeralno-magnetycznej, bloku 10 gładkich arkuszy papieru do flipcharta, 2 markerów (np. czarny, niebieski), 6 magnesów do tablic.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
9.
Koc terapeutyczny
Koc /kołdra obciążeniowa
Kolor: szary, Waga m.in. 6,8 kg (przeznaczona dla młodzieży klas ponadpodstawowych), Rozmiar: 150 × 200 cm, Materiał: lekki i miękki materiał, Warstwy: 7, W zestawie torba umożliwiająca transport kołdry.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
10.
Zestaw 2 puf okrągłych ze schowkiem
zestaw 2 puf ze schowkiem, tapicerowane tkaniną materiałową, kolor jasny szary lub piaskowy, funkcja stolika, wymiary: (wysokość x średnica) pufa większa: 45cm x 38 cm, pufa mniejsza: 39 cm x 35 cm.
4 zestawy
(po jednym zestawie do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
11.
pufy okrągłe
pufa okrągła na 4 nóżkach. Puf z tapicerką z materiału w optyce lnu, pikowana pokrywa, schowek w środku, nogi z litego drewna bukowego z filcowymi nakładkami chroniącymi podłogę. Kolor jasno szary lub piaskowy.
Wymiary minimalne 44 x 41 cm.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
12.
Zestaw siedzisk
Zestaw siedzisk składający się z 4 elementów umożlwiający złożenie puf w węża lub okrąg. Pufy wykonane z pianki, obszyte trwałą tkaniną PCV, niezawierającą ftalanów, łatwą do utrzymania w czystości. Średnica zewn. 200 cm. Kolorystyka: 2 szt. Beżowe, 2 szt. Jasnobrązowe, 2 szt. Szare, 2 szt. ciemnoszare.
4 zestawy
(po jednym zestawie do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
13.
pufa sako XXXXL worek + podnóżek
Wymiary min.: 90/90/120cm
Tkanina : Swing
Kolor pastelowy niebieski
Wypełnienie: granulowany styropian.
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
14.
dywan
Wymiary: 160 x 230 cm, kolor beż naturalny, do użytku wewnętrznego. Wytrzymały i odporny na ścieranie, Antybakteryjny, przyjemny w dotyku. Tkany maszynowo. 100% Polipropylen
4
(po jednej sztuce do każdej placówki)
I LO, II LO, III LO, VIII LO
15.
Lampa stojąca
Lampa stojąca, klosz biały, tkanina. Wysokość: 147 cm, Średnica: 45.5 cm.
Lampa na trójnogu wykonanego z drzewa kauczukowego w kolorze jasnego drewna.
1
III LO

CZĘŚĆ II Pomoce dydaktyczne
L.p.
Przedmiot
Opis
Ilość
Placówka
1.
Multimedialny zestaw ćwiczeń dla uczniów
w wieku 15-17 lat
Multimedialny zestaw ćwiczeń, dedykowany dla uczniów w wieku 15-17 lat, zwłaszcza tych zmagających się z niepełnosprawnością intelektualną, dysleksją, dysortografią, dysgrafią i dyskalkulią.
Zestaw powinien zawierać szeroką gamę różnorodnych ćwiczeń w formie gier interaktywnych i kart pracy (łączenie teorii z praktyką, umożliwiając uczniom efektywne i angażujące uczenie się) na różnych poziomach trudności.
W skład zestawu powinny wchodzić:
o Interaktywne gry i ćwiczenia
o Karty pracy
o Przewodnik metodyczny
o Pendrive z grami interaktywnymi w zestawie.
Zadania z zestawu przeznaczone głównie do kształcenia specjalnego uczniów szkół ponadpodstawowych.
Licencja: otwarta (dla nieograniczonej liczby użytkowników oraz urządzeń).
4
(po jednym zestawie do każdej placówki)
I LO, II LO,
III LO, VIII LO
2.
Program wspierający kształcenie kompetencji emocjonalno-społecznych oraz udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w kontekście sytuacji kryzysowych i traumatycznych.

Zestaw interaktywnych i tradycyjnych materiałów dydaktycznych będących wsparciem dla nauczyciela prowadzącego zajęcia o charakterze terapeutycznym lub lekcje godz. wychowawczej. Materiały przeznaczone do pracy z uczniami
od dziesiątego roku życia.
Każdy temat omówiony w programie składa się m.in. z planszy interaktywnej przedstawiającej omawiane treści w sposób stwarzający okazję do dyskusji, kilku zasobów zawierających zadania problemowe do rozwiązania wspólnie przez całą klasę oraz tzw. lekcji uczniowskiej, którą można wykorzystać do przeprowadzenia zajęć metodą odwróconej klasy lub w formie podsumowania wiadomości po zajęciach.
Zawartość minimalna programu:
o dwa podręczniki metodyczne dla nauczyciela zawierające gotowe scenariusze lekcji;
o drukowane karty pracy;
o interaktywne plansze z min.11 popularnymi metodami aktywizującymi, takimi jak mapa skojarzeń, metaplan, analiza SWOT, piramida priorytetów czy poker kryterialny;
o autorski zestaw kart- uniwersalne narzędzie, przy pomocy którego można określać nastroje, mówić o przeszłości, teraźniejszości i przyszłości, o marzeniach, wartościach i symbolach, a także zrobić trening twórczości, kreatywnego pisania, wymyślać metafory, bawić się w kalambury, kojarzyć z tytułami filmów, książek lub innych tekstów kultury;
o autorski zestaw kart afirmacyjnych
Licencja na 3 stanowiska online + 6 stanowisk offline dla nauczycieli oraz dodatkowa licencja dla 30 uczniów.
Licencja bezterminowa.
4
(po jednym zestawie do każdej placówki)
I LO, II LO,
III LO, VIII LO
3.
Specjalistyczny program multimedialny wspierający terapię dzieci w starszym wieku szkolnym i młodzieży ze spektrum autyzmu.
Profesjonalny program multimedialny wspierający rozwój kompetencji społecznych, samodzielność, samoświadomość i umiejętność dbania o bezpieczeństwo swoje i innych wynikającą z wieku rozwojowego uczniów ze spektrum autyzmu. Program przeznaczony do pracy indywidualnej i w małych grupach na zajęciach terapeutycznych, rewalidacyjnych oraz dydaktycznych. Program multimedialny na pendrivie działający na komputerze stacjonarnym lub laptopie offline, bez konieczności stałego dostępu do internetu.
Warunki:
o Bezterminowa licencja na 2 urządzenia: 1x komputer, 1x tablet.
o Program współpracujący z monitorami i tablicami interaktywnymi, program w pełni działający bez dostępu do internetu
o Bezpłatne szkolenie online z obsługi programu, bezpłatne aktualizacje i wsparcie techniczne producenta po zakupie.
o Gwarancja 2 lata.
Program zawierający 300 multimedialnych ćwiczeń oraz 50 filmów wspierających modelowanie zachowań, do wykorzystania na laptopie (aplikacja terapeuty i zestaw ćwiczeń multimedialnych) oraz na tablecie (zestaw ćwiczeń multimedialnych).
Zawartość zestawu:
o Aplikacja terapeuty i baza ćwiczeń na pendrivie
o Tablet z ćwiczeniami na karcie SD.
o Kreator komiksów
4
(po jednym zestawie do każdej placówki)

Składanie ofert:
IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem portalu Baza Konkurencyjności (BK 2021): https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ do dnia 22.01.2025 r. godz. 09:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Miejsce dostawy zamówienia:
a) I Liceum Ogólnokształcące im. prof. Zbigniewa Religi w Zabrzu, Ul. Wolności 323, 41-800 Zabrze (I LO);
b) II Liceum Ogólnokształcące im. Wojciecha Kilara w Zabrzu w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 5 w Zabrzu, Ul. Piłsudskiego 29, 41-800 Zabrze;
c) III Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi w Zabrzu, Ul. Sienkiewicza 33, 41-800 Zabrze;
d) VIII Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 14 w Zabrzu,
ul. Korczoka 98, 41-806 Zabrze (VIII LO).
II. Termin realizacji:
Planowana realizacja: od dnia podpisania umowy do 28.02.2025 r.

Wymagania:
w ramach zamówienia, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych
3. Termin gwarancji : min. 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
4. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w sposób uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
5. Wszystkie przedmioty, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu handlowego oraz potwierdzające zgodność z Polskimi Normami ,,jeśli dotyczy" muszą być dopuszczone do użytku
w placówkach oświatowych, zawierać instrukcje obsługi w języku polskim, deklaracje zgodności CE, gwarancje i licencje niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
6. Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego.
7. Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych, opisanych w formularzu ofertowym.
W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:
o są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub,
o nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub,
o dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.
Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
9. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
10. Płatność za wykonane usługi/dostawy będzie opłacona w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
IV. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Cena ofertowa za wykonanie usługi i dostawy zostanie podana na formularzu oferty.
Podana cena ofertowa brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT) jest ceną ostateczną i niezmienną
i zawierającą wszelakie koszty świadczonych usług szkoleniowych i dostawy sprzętu.

V. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Kryterium oceny ofert: Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny: cena - waga 100%
2. Złożone oferty muszą być zgodne z opisem zamówienia i warunkami zawartymi w punkcie - I, III Oferty niezgodne z w/w punktami podlegają odrzuceniu.
3. Oferty złożone po terminie określonym w punkcie IX podlegają odrzuceniu.
4. Oferty przekraczające wartością równowartość kwoty 130 tys. zł bez podatku od towarów i usług, będą odrzucone.
5. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował kryteriami wyszczególnionymi w Zapytaniu ofertowym. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Za cenę oferty uważać się będzie cenę brutto (łącznie z należnym podatkiem VAT).
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Zabrze, Bazie Konkurencyjności, a ponadto Oferenci zostaną powiadomieni mailowo.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował potencjałem kadrowym do realizacji przedmiotu zamówienia.
VII. INFORMACJE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymagania dotyczące realizacji zamówienia:
Od Wykonawcy oczekuje się:
o Rzetelności w realizowaniu zamówienia,
o Zamawiający wraz z zapytaniem ofertowym przekazuje Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego- Formularz ofertowy.
o W siedzibie Zamawiającego do wglądu są dokumenty: wniosek o dofinansowanie projektu oraz umowa o dofinansowanie projektu ,,Akademia licealisty".
o Do czasu zawarcia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie wyłonienia Wykonawcy bez podania przyczyny.
VIII. PODSTAWY WYKLUCZENIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 UST. 1 P.Z.P.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust 1 pkt 1-6 p.z.p.
2. Z postepowania o udzielenie zamówienia wyklucza się?, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 p.z.p., Wykonawcę?:
2.1. będącego osoba? fizyczna?, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2.2. jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 2.1.
2.3. wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczna? decyzję administracyjna? o zaleganiu
z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
2.4. wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się? o zamówienia publiczne;
2.5. jeżeli Zamawiający może stwierdzić?, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł
z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą?, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
2.6. jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 p.z.p., doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawca? do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być? wyeliminowane w inny sposób niż? przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Za datę złożenia oferty uważa się datę widoczną w w/w portalu.
2. Oferty składane za pośrednictwem BK 2021 powinny posiadać formę pliku w formacie PDF podpisanego odręcznie a następnie zeskanowanego lub podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym. Dokumenty wchodzące w skład oferty powinny mieć formę czytelną.
3. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji między zamawiającym, a wykonawcą oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie, wyłącznie za pośrednictwem BK2021.

Uwagi:
X. INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy - zgodnie
z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r., Nr 119, s. 1, ze zm.), zwanego dalej ,,RODO", iż:
A. ADMINISTRATOR DANYCH.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7.

B. KONTAKT Z ADMINISTRATOREM DANYCH.
Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1. pod adresem poczty elektronicznej: umz@um.zabrze.pl;
2. pod numerem telefonu: 32 373 33 00;
3. pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Ochrona danych osobowych".
C. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
1. pod adresem poczty elektronicznej: iod@um.zabrze.pl;
2. pod numerem telefonu: 32 373 33 00;
3. pisemnie na adres: Urząd Miejski w Zabrzu, 41-800, przy ul. Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych".
D. PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia finansowanego ze środków publicznych, do którego nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, w tym zamówienia udzielanego zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych przez Urząd Miejski w Zabrzu finansowanych ze środków publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
2. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
? art. 6 ust. 1 lit. e RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi w szczególności na podstawie ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym w związku z realizacją zadań ustawowych Miasta Zabrze;
? art. 6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
? art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych.
E. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.
Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi, w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą w Gdyni.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty korzystające z prawa dostępu do dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów prawa.
W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby, które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej oraz osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą w Bytomiu.
W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np. poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie, a także Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab. Bogdan Dolnicki z siedzibą w Bielsku Białej.

F. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane.
2. Po spełnieniu celu, dla którego Pani/Pana dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
G. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ.
Na zasadach określonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:
1. dostępu do treści swoich danych osobowych,
2. sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
3. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
a ponadto, posiada Pani/Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pani/Pana danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e RODO.
H. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.
Gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
I. INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.
1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych być niezbędne dla określonego celu.
2. Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku, co może skutkować w szczególności brakiem możliwości Pani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.
3. Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.
J. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.
Nie będzie Pani/Pan podlegać decyzji, która opierała się będzie wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, która jednocześnie będzie wywoływała wobec Pani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Panią/Pana wpływała.

Kontakt:
Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcą:
Iwona Holeczek tel.: (32) 37 33 548 e-mail: iholeczek@um.zabrze.pl
XI. INNE INFORMACJE

Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest Pani Iwona Holeczek, tel. 32 37 33 548.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.