lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Termomodernizacja zespołu budynków o funkcji magazynowej i socjalno-biurowej |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Marcin Skoczeń Firma Ogólno-Budowlana Kolejowa 20/3 57-256 Bardo powiat: ząbkowicki 600700738 biuro@skomar.eu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/211597 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Bardo |
Wadium: | 100.000 zł |
Nr telefonu: | 600700738 |
Termin składania ofert: | 2025-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kopia Termomodernizacja zespołu trzech budynków o funkcji magazynowej i socjalno-biurowej położonych w Przyłęku przy Ul. Głównej dz. nr 267/2 i 267/7 (AM-1) Powstaje w kontekście projektu FEDS.09.04-IP.01-0011/24 - Termomodernizacja zespołu trzech budynków o funkcji magazynowej i socjalno-biurowej położonych w Przyłęku przy Ul. Głównej dz. nr 267/2 i 267/7 (AM-1) Część 1 Roboty budowlane Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa termomodernizacja zespołu trzech budynków o funkcji magazynowej i socjalno-biurowej w Przyłęku przy Ul. Głównej. Roboty termomodernizacyjne związane są z wymianą źródła ogrzewania, stolarki okiennej oraz drzwiowej jak również pokrycia dachowego. Dodatkowo wykonanie modernizacji energetycznej związanej z montażem instalacji PV. Zakres prac obejmuje wymianę pokrycia dachowego z jego dociepleniem, roboty ziemne polegające na odsłonięciu fundamentów, osuszenie ich metodą iniekcyjną oraz docieplenie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram wjazdowych w części magazynowej, docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, wymiana punktów oświetleniowych w budynkach na energooszczędne, wymiana starej posadzki i wykonanie nowej ocieplonej podłogi na gruncie. Dodatkowo w obrębie budynków planowana jest wymiana źródła C.O. i C.W.U. ze starych typów kotłów na nowoczesne, przyjazne środowisku pompy ciepła wsparte instalacją PV. Roboty wykonywane w sposób nie degradujący i nie wpływający na otaczające środowisko. Budynek nr 1 - magazynowy z częścią socjalno-biurową o powierzchni użytkowej 489,00m2 i kubaturze 2313,56m3. Budynek nr 2 - magazynowy o powierzchni użytkowej 447,20m2 i kubaturze 3305,90m3. Budynek nr 3 - magazynowy o powierzchni użytkowej 695,30m2 i kubaturze 3476,50m3. Celem projektu jest zwiększenie efektywności energetycznej w/w budynków. Cel zostanie osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych takich jak obniżenie emisyjności budynków, zwiększenie efektywności energetycznej, poprawa jakości powietrza, zmniejszenie ryzyka zachorowalności na choroby związane z jakością powietrza, poprawa środowiska naturalnego, promocja działań ekologicznych. Projekt wpisuje się w cel środowiskowej transformacji subregionu wałbrzyskiego poprzez realizację budynków zgodnie z wymogami audytów energetycznych. 2. Minimalny oczekiwany okres gwarancji to 36 miesięcy. 3. Audyty energetyczne stanowią załącznik nr 1. CPV: 45000000-7, 45261210-9, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45332400-7, 45443000-4 Dokument nr: 2025-80975-211597 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2025-01-31 1. Oferta musi zostać złożona na Formularzu ofertowym będącym załącznikiem do niniejszego ogłoszenia oraz musi zostać złożona za pośrednictwem aplikacji BK2021. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 6. Oferent jest zobowiązany aby realizacja przedmiotu umowy nastąpiła w terminie nie dłuższym niż 30.09.2025 r. Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat ząbkowicki Gmina Bardo Miejscowość Przyłęk Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2025-02-03 Koniec realizacji 2025-09-30 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Wykonanie przedmiotu umowy Wymagania: 4. Oferent jest zobowiązany do złożenia oferty ryczałtowej na całość przedmiotu zamówienia. W celu jej przygotowania konieczna jest wizja na miejscu. 5. W przypadku podania w ogłoszeniu nazw własnych oferent może złożyć ofertę na realizację prac materiałami lub metodami równorzędnymi. Okres gwarancji 36 Zamówienia uzupełniające brak Warunki zmiany umowy Zgodnie ze wzorem umowy Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji zamówień podobnych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w przeciągu 2 lat przed terminem składania ofert, wykonali w sposób należyty co najmniej 1 robotę budowlaną na wartość minimum 2mln. Wymaga się od wykonawcy przedstawienia wykazu wykonanych usług zawierającego co najmniej nazwę lub przedmiot wykonanej usługi, termin wykonania usługi, liczbę, nazwę podmiotu, na rzecz którego wykonano usługę, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi (np. referencje, protokoły odbioru usługi lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie usługi). Dokument wymagany po wyborze oferty Wykonawcy, na wezwanie Zamawiającego. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wymaga się od wykonawcy przedstawienia opłaconego wadium stanowiącego kwotę 100.000zł netto na rachunek zamawiającego Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Oferty złożone w inny sposób nie będą brane pod uwagę. Z uwagi na brak dokumentacji projektowej, w celu przedstawienia rzetelnej oferty zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu realizacji projektu zakończone protokołem z przeprowadzenia wizji - warunek konieczny. 2. Oferent uprzedza, że wszelka korespondencja i pytania mogą być składane wyłącznie za pośrednictwem aplikacji BK2021. Na pytania zadawane w inny sposób nie będą udzielane odpowiedzi. 3. Oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych w następujących przypadkach: - Oferta nie została złożona w terminie - Oferta jest częściowa i/lub wariantowa - Oferent jest wykluczony w rozumieniu niniejszego zapytania - Formularz ofertowy nie został wypełniony w całości - Oferta nie jest zgodna z opisem przedmiotu zamówienia, np. oferent zaproponował dłuższy termin realizacji usługi od wymaganego - Oferent proponuje krótszy termin gwarancji niż 36 miesięcy - Oferent nie spełnia innych warunków wskazanych w przedmiocie zamówienia 4. Zamawiający może zażądać od oferenta dodatkowych wyjaśnień, w szczególności w sytuacji podejrzenia wystąpienia oczywistej omyłki pisarskiej lub błędu rachunkowego. 5. Wybrana zostanie oferta, która spełni wszystkie kryteria formalne i uzyska największą ilość punktów w ramach kryteriów merytorycznych. 6. W przypadku podania ceny w walucie obcej będzie ona dla oceny oferty przeliczona wg średniej ceny NBP publikowanej na dzień upływu terminu składania ofert. 7. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych zamawiającego, e) pozostawaniu z zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. 8. Wykluczeniu z postępowania podlegają wszystkie podmioty zgodnie z art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie, nie wybrać żadnej oferty lub zmodyfikować treść zapytania ofertowego, w szczególności ze względu na konieczność usunięcia wad zapytania, dostosowania zapytania do wymagań powszechnie obowiązującego prawa lub innych regulacji wiążących Zamawiającego, o ile okaże się to konieczne do prawidłowej realizacji projektu lub przedmiotu zapytania. Z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wymaga się złożenie oferty na formularzu wskazanym przez Zamawiającego. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2025-01-16 Data ostatniej zmiany 2025-01-16 09:22:31 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis kryterium ceny będzie oceniane zgodnie z formułą: A=(B/C)*80%, gdzie A oznacza "Ilość punktów", B "cena najtańszej ze złożonych ofert", C "cena badanej oferty", 80% waga punktowa Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium gwarancji będzie oceniane zgodnie z formułą: A=(B/C)*20%, gdzie A to "Ilość punktów"; B "okres gwarancji w ofercie ocenianej (miesiące)"; C "60 miesięcy, tj. limit okresu gwarancji ustalony z góry przez zamawiającego", 20% waga punktowa Kontakt: Osoby do kontaktu Marcin Skoczeń tel.: 600700738 e-mail: biuro@skomar.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2025