lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie lasu Komunalnego |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski Lubliniec ul. Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec powiat: lubliniecki tel: 48 (034) 3530-100 fax: 48 (034) 3530-105 um@lubliniec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Lubliniec |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel: 48 (034) 3530-1 |
Termin składania ofert: | 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Burmistrz Miasta Lublińca zaprasza do złożenia oferty na wykonanie usługi polegającej na ,,Utrzymaniu lasu Komunalnego w Lublińcu". Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac związanych z utrzymaniem lasu komunalnego w Lublińcu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Dokument nr: WZ.7021.2.00001.2025 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA OFERT W nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.01.2025 r. do godz. 13:00 Oferty należy składać: 1. W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu, w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A 42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera, osobiście. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem: "Oferta cenowa na utrzymanie lasu komunalnego w Lublińcu w 2025 roku." Nr zamówienia: WZ.7021.2.00001.2025 oraz nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. 2. Proponowana forma złożenia oferty, w celu usprawnienia procedury - drogą elektroniczną - skan wypełnionych dokumentów, na adres e-mail: um@lubliniec.pl. 3. ePUAP ( Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /umlubliniec/skrytka ). Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Ustala się termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r. Wymagania: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw. warunków: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, niezbędnego sprzętu oraz wszystkich koniecznych uprawnień w zakresie wykonywania ww. prac. 2. Posiadają niezbędną wiedzę, wykształcenie i doświadczenie w zakresie sadzenia i pielęgnacji drzewostanów w lasach oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Posiadają opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3.Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez możliwości ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta. 4.Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.5.Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu ofertowym Zamawiającego (Załącznik nr 2), w języku polskim. 7.Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen w przedziale od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób zostanie odrzucona. 8.Oferta powinna zawierać: 1) dokładny adres i nazwę oferenta; 2) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego; ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, określone wyłącznie w walucie polskiej; 9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT 1.Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu. 2.Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę. 3.Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych w pkt III ust. 8. 4.Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego. VII. KRYTERIA WYBORU OFERT Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie wybrana najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag: Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%.Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych - tylko w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w przypadku zastosowania rabatów, upustów promocji, należy uwzględnić w całkowitej cenie brutto oferty). Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści niniejszego zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia wszystkich warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej. VIII. WYNIK POSTĘPOWANIA 1. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku w formie ogłoszenia publikowanego na BIP miasta Lublińca albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru. 2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy, uchyli się od wykonania zadań oraz odstąpi od umowy, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności. 3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu doprecyzowania ofert. 4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia. 5. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp) i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia Oferenta do zawarcia umowy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej chwili, bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty. Uwagi: ofertowy;KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO" Zamawiający uprzejmie informuje, że: 1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do korespondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5. 3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO). 4. Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego, a następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat. 6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 7. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy. 8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW: Wioleta Smołucha tel +48 (34) 353-01-00 wew. 503, Justyna Matyja, tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502 - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedury; |
© eurobudowa.pl 2004-2025