Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5432z ostatnich 7 dni
21435z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Utrzymanie lasu Komunalnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Utrzymanie lasu Komunalnego

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski Lubliniec
ul. Paderewskiego 5
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel: 48 (034) 3530-100 fax: 48 (034) 3530-105
um@lubliniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel: 48 (034) 3530-1
Termin składania ofert: 2025-01-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Burmistrz Miasta Lublińca
zaprasza do złożenia
oferty na wykonanie usługi polegającej na ,,Utrzymaniu lasu Komunalnego w Lublińcu".
Zamówienie o wartości nieprzekraczającej 130.000,00 zł, nie podlega przepisom ustawy
Prawo zamówień publicznych.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu prac związanych
z utrzymaniem lasu komunalnego w Lublińcu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego
zapytania ofertowego.
3. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

Dokument nr: WZ.7021.2.00001.2025

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA OFERT
W nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.01.2025 r. do godz. 13:00
Oferty należy składać:
1. W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu,
w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A
42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem
Poczty Polskiej, kuriera, osobiście. Oferta powinna znajdować się w zamkniętej
kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem: "Oferta
cenowa na utrzymanie lasu komunalnego w Lublińcu w 2025 roku." Nr zamówienia:
WZ.7021.2.00001.2025 oraz nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
2. Proponowana forma złożenia oferty, w celu usprawnienia procedury - drogą
elektroniczną - skan wypełnionych dokumentów, na adres e-mail: um@lubliniec.pl.
3. ePUAP ( Elektroniczna Skrzynka Podawcza: /umlubliniec/skrytka ).

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Ustala się termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia
31.12.2025 r.

Wymagania:
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw.
warunków:
1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, niezbędnego
sprzętu oraz wszystkich koniecznych uprawnień w zakresie wykonywania ww. prac.
2. Posiadają niezbędną wiedzę, wykształcenie i doświadczenie w zakresie sadzenia
i pielęgnacji drzewostanów w lasach oraz dysponują potencjałem technicznym
i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3. Posiadają opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2.Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3.Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu
składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez
możliwości ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty
musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta.
4.Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez
osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.5.Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
6.Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu
ofertowym Zamawiającego (Załącznik nr 2), w języku polskim.
7.Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę
wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen
w przedziale od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób
zostanie odrzucona.
8.Oferta powinna zawierać:
1) dokładny adres i nazwę oferenta;
2) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku,
określone wyłącznie w walucie polskiej;
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT
1.Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
2.Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę.
3.Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych
w pkt III ust. 8.
4.Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego.
VII.
KRYTERIA WYBORU OFERT
Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie
wybrana najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag:
Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%.Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach
pieniężnych - tylko w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty
związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w przypadku zastosowania rabatów,
upustów promocji, należy uwzględnić w całkowitej cenie brutto oferty).
Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do prawidłowego wykonania
umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w treści niniejszego
zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia wszystkich
warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia
oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć
wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku
i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej.
VIII. WYNIK POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku w
formie ogłoszenia publikowanego na BIP miasta Lublińca albo o zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę,
który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie
zawrze umowy, uchyli się od wykonania zadań oraz odstąpi od umowy, Zamawiający
może zawrzeć umowę z Wykonawcą, którego oferta była następna w kolejności.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie
prawo do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu doprecyzowania ofert.
4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
5. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu
przepisów Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu
ustawy Prawo zamówień publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego
postępowania (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp) i nie jest równorzędne ze złożeniem
zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy roszczenia Oferenta do zawarcia
umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w
każdej chwili, bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez
wyboru oferty. W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie
przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów
przygotowania oferty.

Uwagi:
ofertowy;KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO"
Zamawiający uprzejmie informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec
z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres
e-mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100.
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do
korespondencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5.
3. Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze
składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza
kwoty 130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność
podjęcia działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń
finansowych (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO).
4. Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie
przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych.
5. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego, a
następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania
archiwów zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat.
6. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania
(poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do
złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW:
Wioleta Smołucha tel +48 (34) 353-01-00 wew. 503, Justyna Matyja, tel +48 (34) 353-01-00
wew. 502 - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedury;

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.