małopolskie (Kraków)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Kęty)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
świętokrzyskie (Ostrowiec Świętokrzyski)
kujawsko-pomorskie (Dąbrowa Chełmińska)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i montaż lamp solarnych |
Data zamieszczenia: | 2025-01-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Subkowy ul. Józefa Wybickiego 19a 83-120 Subkowy powiat: tczewski Telefon: (58) 536 85 01 wew. 38 urzad@subkowy.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Subkowy |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: (58) 536 85 |
Termin składania ofert: | 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zakup i montaż lamp solarnych w ilości 19 sztuk na terenie gminy Subkowy: 1) Narkowy - ulice: Polna, gen. Dąbrowskiego, Jana Pawła II, Jesionowa (4szt.); 2) Subkowy - ulice: Dworcowa i Sadowa (4 szt.); 3) Wielka Słońca - ulica: Skromna (1 szt.); 4) Rybaki - ulice: Główna i Wałowa (3 szt.); 5) Gorzędziej - ulice: Kasztanowa, Św. Wojciecha (7 szt.). III. PARAMETRY TECHNICZNE - WYMAGANIA MINIMALNE DLA LAMP SOLARNYCH: 1) oprawa LED o mocy minimum 30 W, 2) strumień świetlny minimum 3600 lm, 3) temperatura barwy światła minimum 4000K, 4) źródło światła diody LED (żywotność minimum 50 000h), 5) IP 65, 6) panel fotowoltaiczny (monokrystaliczny) o mocy minimum 200 W, ze wspornikiem poziomym i pionowym do regulacji, 7) akumulator (wbudowany w oprawie) o pojemności minimum 700Wh, 8) słup stalowy ocynkowany, ośmiokątny zbieżny o wysokości 6m, dostosowany technicznie do obciążenia elementów lampy solarnej, zgodnie z normami PN - EN, 9) fundament betonowy prefabrykowany, o wadze i głębokości dostosowanej do słupa lampy solarnej. Dokument nr: RK.2600.1.1.2025 Otwarcie ofert: otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Składanie ofert: VIII. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę, która zawiera: a) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1, b) kartę katalogową przedmiotu zamówienia należy złożyć w terminie do 23 stycznia 2025 r. godz. 12:00. 2. Sposób złożenia ofert: - osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Subkowach w zamkniętej kopercie oznaczonej nazwą przedmiotu zamówienia, - wysyłka pocztą tradycyjną, - wysyłka na skrzynkę ESP: /5y3y3m6itu/SkrytkaESP (zatytułowana nazwą przedmiotu zamówienia), - wysyłka za pomocą poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl (zatytułowana nazwą przedmiotu zamówienia). Miejsce i termin realizacji: V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Do 24 marca 2025 r. Wymagania: IV. WYMAGANIA OGÓLNE 1. Zastosowane materiały do wykonania zamówienia powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Prace montażowe powinny być prowadzone przez pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania oraz zgodność z przedstawioną ofertą. Ponadto Wykonawca wykona roboty zgodnie ze wskazaniem Zamawiającego. 3. Roboty ziemne mogą być wykonywane ręcznie lub przy użyciu sprzętu mechanicznego. 4. Przy realizacji prac należy: - przestrzegać przepisów BHP, - prowadzić roboty w sposób wykluczający zagrożenie i utrudnienia w ruchu drogowym, - po zakończeniu prac teren doprowadzić do stanu pierwotnego. 5. Gwarancja: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy. VI. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ: Cena 100% VII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według poniższego wzoru: Cmin C= ------------- x 100 Cbad gdzie: Cmin- najniższa cena spośród badanych ofert C bad - cena oferty badanej. Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu. IX. WARUNKI PŁATNOŚCI 1. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie odrębnych faktur, wystawionych dla każdej z miejscowości określonych w przedmiocie zamówienia. 2. Zamawiający dokona płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy wskazany na fakturze. 3. Podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktur z tytułu rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia, będzie protokół odbioru końcowego robót podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Zamawiającego. 4. Istotne postanowienia umowy zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. X. POSTANOWIENIA DODATKOWE 1. Zamawiający dopuszcza możliwość: 1) negocjacji ceny z wyłonionym Wykonawcą, 2) unieważnienia publicznego konkursu ofert w przypadku, gdy: a) nie złożono żadnej oferty, odpowiadającej warunkom udzielania zamówienia określonym przez Zamawiającego; b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego, potencjalny Wykonawca odmawia negocjacji ceny; c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności udzielenia zamówienia powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie nie leży w interesie publicznym lub jest nie celowe; d) postępowanie obarczone jest wadą skutkującą brakiem możliwości zawarcia ważnej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny. 3. Wójt Gminy Subkowy zawrze pisemną umowę z Wykonawcą, którego oferta będzie spełniać określone niniejszym zapytaniem wymogi i będzie zgodna z obowiązującymi przepisami. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. Kontakt: XI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest: Anna Nagórska, tel. 58 536 85 01, wew. 38, e-mail: anagorska@subkowy.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2025