Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1115z dziś
6544z ostatnich 7 dni
21694z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Aplikacja mobilna

Zakup i montaż lamp solarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i montaż lamp solarnych

Data zamieszczenia: 2025-01-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Subkowy
ul. Józefa Wybickiego 19a
83-120 Subkowy
powiat: tczewski
Telefon: (58) 536 85 01 wew. 38
urzad@subkowy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Subkowy
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: (58) 536 85
Termin składania ofert: 2025-01-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i montaż lamp solarnych w ilości 19 sztuk na terenie gminy Subkowy:
1) Narkowy - ulice: Polna, gen. Dąbrowskiego, Jana Pawła II, Jesionowa (4szt.);
2) Subkowy - ulice: Dworcowa i Sadowa (4 szt.);
3) Wielka Słońca - ulica: Skromna (1 szt.);
4) Rybaki - ulice: Główna i Wałowa (3 szt.);
5) Gorzędziej - ulice: Kasztanowa, Św. Wojciecha (7 szt.).
III. PARAMETRY TECHNICZNE - WYMAGANIA MINIMALNE DLA LAMP SOLARNYCH:
1) oprawa LED o mocy minimum 30 W,
2) strumień świetlny minimum 3600 lm,
3) temperatura barwy światła minimum 4000K,
4) źródło światła diody LED (żywotność minimum 50 000h),
5) IP 65,
6) panel fotowoltaiczny (monokrystaliczny) o mocy minimum 200 W, ze wspornikiem
poziomym i pionowym do regulacji,
7) akumulator (wbudowany w oprawie) o pojemności minimum 700Wh,
8) słup stalowy ocynkowany, ośmiokątny zbieżny o wysokości 6m, dostosowany technicznie
do obciążenia elementów lampy solarnej, zgodnie z normami PN - EN,
9) fundament betonowy prefabrykowany, o wadze i głębokości dostosowanej do słupa lampy
solarnej.

Dokument nr: RK.2600.1.1.2025

Otwarcie ofert: otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego. Otwarcie ofert następuje niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, nie później niż następnego dnia roboczego po dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Składanie ofert:
VIII. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę, która zawiera:
a) wypełniony formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1,
b) kartę katalogową przedmiotu zamówienia
należy złożyć w terminie do 23 stycznia 2025 r. godz. 12:00.
2. Sposób złożenia ofert:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Subkowach w zamkniętej kopercie oznaczonej
nazwą przedmiotu zamówienia,
- wysyłka pocztą tradycyjną,
- wysyłka na skrzynkę ESP: /5y3y3m6itu/SkrytkaESP (zatytułowana nazwą przedmiotu
zamówienia),
- wysyłka za pomocą poczty elektronicznej: urzad@subkowy.pl (zatytułowana nazwą
przedmiotu zamówienia).

Miejsce i termin realizacji:
V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Do 24 marca 2025 r.

Wymagania:
IV. WYMAGANIA OGÓLNE
1. Zastosowane materiały do wykonania zamówienia powinny być zgodne z obowiązującymi
przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej.
2. Prace montażowe powinny być prowadzone przez pracowników posiadających odpowiednie
kwalifikacje. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania oraz zgodność
z przedstawioną ofertą. Ponadto Wykonawca wykona roboty zgodnie ze wskazaniem
Zamawiającego.
3. Roboty ziemne mogą być wykonywane ręcznie lub przy użyciu sprzętu mechanicznego.
4. Przy realizacji prac należy:
- przestrzegać przepisów BHP,
- prowadzić roboty w sposób wykluczający zagrożenie i utrudnienia w ruchu drogowym,
- po zakończeniu prac teren doprowadzić do stanu pierwotnego.
5. Gwarancja:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PRZYPISANĄ IM WAGĄ PUNKTOWĄ LUB PROCENTOWĄ:
Cena 100%
VII. SPOSÓB OBLICZENIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE POSZCZEGÓLNYCH KRYTERIÓW
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie według poniższego
wzoru:
Cmin
C= ------------- x 100
Cbad
gdzie: Cmin- najniższa cena spośród badanych ofert
C bad - cena oferty badanej.
Oferty złożone po terminie nie podlegają rozpatrzeniu.
IX. WARUNKI PŁATNOŚCI
1. Zamawiający dokona zapłaty wynagrodzenia na podstawie odrębnych faktur, wystawionych
dla każdej z miejscowości określonych w przedmiocie zamówienia.
2. Zamawiający dokona płatności w terminie do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury na rachunek bankowy wskazany na fakturze.
3. Podstawą do wystawienia przez wykonawcę faktur z tytułu rozliczenia wykonania
przedmiotu zamówienia, będzie protokół odbioru końcowego robót podpisany przez
upełnomocnionego przedstawiciela Zamawiającego.
4. Istotne postanowienia umowy zostały przedstawione we wzorze umowy stanowiącym
załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
X. POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Zamawiający dopuszcza możliwość:
1) negocjacji ceny z wyłonionym Wykonawcą,
2) unieważnienia publicznego konkursu ofert w przypadku, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty, odpowiadającej warunkom udzielania zamówienia określonym
przez Zamawiającego;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa możliwości finansowe Zamawiającego,
potencjalny Wykonawca odmawia negocjacji ceny;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności udzielenia zamówienia powodująca, że
prowadzenie postępowania lub wykonanie nie leży w interesie publicznym lub jest nie
celowe;
d) postępowanie obarczone jest wadą skutkującą brakiem możliwości zawarcia ważnej
umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
3. Wójt Gminy Subkowy zawrze pisemną umowę z Wykonawcą, którego oferta będzie spełniać
określone niniejszym zapytaniem wymogi i będzie zgodna z obowiązującymi przepisami.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.
5. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej
określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

Kontakt:
XI. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Osobą upoważnioną do kontaktu z wykonawcami jest:
Anna Nagórska, tel. 58 536 85 01, wew. 38,
e-mail: anagorska@subkowy.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2025

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.